Siemens C45: odvázal se (test)

Diskuze čtenářů k článku

nemo  |  08. 02. 2011 15:31

joooj muj první mobil, nekdy se zasekl, ale byl bezva. Jednou se nastvu na celou moderní techniku a vrátím se k nemu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 02. 2011 11:53

Muj taky :) Funkcny a peknej, proste klasika. Mel sem uz asi 6 tel ale tenhle me jeste nezklamal..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
poltko  |  04. 03. 2011 13:01

súhlasím, to najlepsie od siemensu :) Krásny dizajn, super oranzová grafika, odolny proste no1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  31. 08. 2009 14:29

Už skoro 8 let naprostá spokojenost s C45..... Nejlepší telefon, perfektní značka. Siemens forever

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lenka  |  18. 02. 2010 13:47

Naprosto souhlasím, používám C45 již 9. rok a stále žije.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
otik rakosnik  |  10. 12. 2003 13:14

Nabizím tenhle mobil tedy c45 s nejnovějším firmwarem.s nabijeckou odblokovaný s oreginálním obalem a přiručkou za 1300kč,dále k tomu datový kabel na vsechny starsi modely za 200kč misto:ostrava,třinec možno poslat dobirkou tel:728828028 caute

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miro  |  06. 11. 2003 17:32

Ako sa dostanem k programu na vymenu dat medzi Siemens C45 a PC?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iva  |  21. 11. 2002 00:52

čauky, mám C 45 a kabel a nevím, co dál...poradíte? Iva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  04. 09. 2002 12:05

Jak sundat u C45 predni kryt???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IceWind  |  27. 01. 2003 15:42

Jestli se ti to jestě nepodařilo, chce to trochu zabrat, ale ne moc. Mě to po prvé taky vůbec nešlo. Jak jsem to ale sundal, tak už to podruhé šlo v pohodě. Každopádně začni vrchem!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štěpán Mairovský  |  11. 08. 2002 19:08

Dobrý den,
zajímala by mě velikost displeje. Jedná věc je počet řádek a druhá skutečná velikost displeje. Mám C35i a nezdá se mi, že by byl displej C45 větší. Rád se ale nechám vyvést z omylu...

S pozdravem
ŠM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaP  |  07. 06. 2002 08:26

Nejak mi nejde nastavit pro klavesy rychleho pristupu nastaveni urciteho profilu - jde to nejak???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Svadla  |  24. 06. 2002 22:37

V provoz.rezimu stisknout * (vlevo od 0) a potvrdit pravim tlacitkem (napravo od sipky dolu)!! A hotovo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  01. 06. 2002 19:47

Odkud si mohu poslat melodie a loga do telefonu Siemens C45?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Strakoš  |  05. 06. 2002 16:50

Loga i melodie uz poskytuje Paegas na portale www.click.cz, ovsem musite byt zaregistrovani. Nebo pres WAP ci SMS. Cena je okolo 15,- Kc za logo i melodii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa Macháček  |  14. 05. 2002 18:51

Pokusil jsem se stáhnout na C45 logo i melodii z WAPu (což kolegovi na NOKII šlo a v návodu píšou že to jde),ale přišlo mi jen číslo operátora.Co stím?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  10. 04. 2002 18:15

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darvi  |  11. 02. 2002 14:04

Podivejte se na mysiemens.webzdarma.cz.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  08. 02. 2002 10:41

Měl sem možnost si na chvíli C45 vyzkoušet,ale moc mě nenadchnul.Příjemná je česká T9,posílání obrázků,omluvil bych i menší paměť na tel. čísla,ale to je asi tak všechno.
To,že chybí kalkulačka a stopky mi přijde jako pěká blbost.Bylo to u C35,tak to tam mohli nechat.Siemensácký ovládání mi naprosto vyhovuje(oproti Nokii 3310 - Navikey je hnus,ale když se někomu líbí,proč ne...),ale sdružení šipek na vnitřní stranu kolébkových tlačítek?Možná jde jen o zvyk,ale hrozně špatně se mi to ovládalo.Zlatá C35.Navíc mi C45 připadá moc hračkoidní.Kdyby nechali šipky z C35,nechali její funkce a jen přidali další, např. paměť na SMS a zůstali u konzervativnějšího vzhledu,koupil bych si ho.Ale věřím tomu,že si ji koupí dost lidí...

Radši ale zůstanu u svojí 35-ky.Mám ji skoro rok a sem s ní naprosto spokojenej.Jen ta proklatá baterka by mohla bejt lepší(vydrží 3,5-4 dny)
  PS:sem zvědavej,s čím se Siemens ukáže příště.Že by odebral funkci hodiny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rany  |  31. 12. 2002 17:30

Naprostej souhlas, manželka vyměnila původní telefon za C45, tak jsem jí ho na chvíli zabavil, ale zlatá klávesnice u C35 . A českou T9 jsem do C35 dostal taky, takže pohoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil Křupka  |  02. 02. 2002 20:21

Zajímalo by mě, jestli je už u 45ky česká T9?? Doufám, ze to nedopadne jako u 35ky. Samý sliby a česká T9ka nikde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LGI  |  31. 01. 2002 20:50

Nemůžu najít stránku na loga a melodie odkud by se dali posílat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil Křupka  |  26. 01. 2002 19:25

Pořád se rozhoduju, jestli má cenu si koupit C45ku.Někde jsem četl, že není moc lepší než 35ka. Docela by mě zajímalo, jesti už má hezčí vyzváněcí melodie než 35ka. A zkoušel jste někdo posílat loga??? Doufám, že to není jako u Nokií, pošleš si logo a nikdy ti nepříjde. Je nějaká adresa kde se dají poslat loga na 45ku zdarma??? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matus  |  18. 01. 2002 19:10

Chcel by som vas poprosiť kde by som našiel adresu na češtinu pre CD pre siemens sl45.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lukšan  |  11. 01. 2002 22:18

Dobry den,

již jsem si pořidil Simemens C45 a hodně mi pomohl váš článek ve výberu. S telefonem jsem spokojený, žádný problém zatím nenastal, ale nemůžu si poslat žádné logo ani obrázek. Vždy přijdou aspoň tři zprávy "DATA MESSAGE", ale obrázek nikde. Mohli by jste mi poradit? Je to jiné než u nokii?

Předem díky
Tomáš Lukšan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Nemec  |  08. 01. 2002 12:37

Vazeni pratele

Siemens c45 je opravdu pohledny. Nyni mam c25, ktery me jako nenarocneho uzivatele uspokojuje. Trapi me jen zpusob uzamykani klavesnice pouze jednim tlacitkem- obcas si v kapse odemknu. Zajimalo by me jak se uzamyka klavesnice u c45 . Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pierre  |  08. 01. 2002 12:52

Klávesnice se zamyká stejně - tedy dlouhým podržením křížku,obráceně to funguje opět dlouhým podržením křížku a potvrzením OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Martuška  |  04. 01. 2002 19:53

Chtel bych informace o C45 napriklad jestli se daji vymenit zaroven s krytem i tlacitka napriklad za tvrdsi plastove a informace o ovladani zdaji se mi tlacitka blizko a jeste jsem telefon neovladal Zvuk pry neni taky lahodny je aspon stejny jako u c35. Premyslim o jeho koupi je to dobry umysl nebo mi nabidnete jiny mobil techto funkci a ceny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luděk Šarman  |  25. 12. 2001 23:10

Muj Siemens c45 pri zvoneni (prichozi sms) hraje asi 1-2s potichu, potom se zesili-zajimalo by me jak se to da vypnout (automaticke zesilovani hlasitosti nemam) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iva Juptnerova  |  15. 12. 2001 18:11

Kde se daji na českých webových strankach najit melodie na Siemens C45? Ivčinka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kameník  |  12. 12. 2001 14:17

Podle mě je to celkem jiné než říkáte.Podle mě se ta přehnaná kritika k tlačítkům zredukuje když nasadíte kryt.A jen chci pripomenout ze u Oskara je cena 5977 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7V  |  05. 12. 2001 15:55

Může mi někdo poradit, jak se mám připojit na wap? V prodejně paegasu se to pokoušeli nastavit, ale píše mi to neustále jen hlášku "síť nespolupracuje".  Co s tím??!! Prosím poraďte! Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbora Šťávová  |  02. 12. 2001 21:58

Dobrý dne,

jsem majitelkou mobilního telefonu Nokia 3310, který používám cca 1 rok. Nyní se mi velice zalíbil, především svojí vizáží, Siemens C45, ale stále jsem na vážkách, který z telefonů je lepší. Nejsem náročná na různé funkce telefonu, stačí mi opravdu základní funkce, ale přesto stále váhám, zda si mám pořídit nový C45. Poradíte mi? Siemens C45 je přece jenom novinkou, 3310 se mi zdá už "okoukaná a nudná". C45 mě zkrátka nadchla.

Děkuji za Váš názor.

S pozdravem

Barbora Šťávová

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filp  |  20. 11. 2001 16:48

Proč?  Inovace jako bejk - kalkulačka - 50jmen tel seznamu + jen samé zbytečnosti. Doufám, že odstranili alespoň zvonění při vybité baterce.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mároš  |  18. 11. 2001 09:10

Slyšel jsem,že C45 nemá menu v češtině.Co je natom pravdy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7V  |  05. 12. 2001 15:57

nic na tom není pravdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Blažíček  |  03. 11. 2001 22:41

Myslím si že nová C45 není lepší než C35 a podivilo mne to ...!

Má menší pamět na čísla-stejnej display,chybí kalkulačka atd.

Je to holt telefon pro paka jako Nokie..   mám C35 a jsem s ní spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tana.slukova  |  03. 11. 2001 10:16

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav TALLER  |  04. 10. 2001 10:19

Mám otázku? Vlastním SIEMENS ME45 a chtěl jsem se zeptat,který z nich je lepší?Je na SIEMENSU ME45 vkládat obrázky k uloženému číslu v seznamu telefonu jako tomu bylo u řady ..35i?Předem diky M.T.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kef  |  01. 10. 2001 18:31

Zdravim.

Sice se mi tento foun moc nelibi ale zaujala me funkce sporice, kdy se da nastavit heslo pro jeho ukonceni.

Chapu to dobre tak, ze tento foun muzu nechat zapnutej na stole a pritom se mi do nej nikdo nedostane, neuvidi kdo mi vola, neprecte SMS?

Jestli je to tak, je to celkem vychytavka, ktera se hodi. Ma neco obdobneho i nektery jiny telefon?

S pozdravem

Kef

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no[name]  |  30. 09. 2001 20:19

Nechci nijak zpochybnit kvality autora článku, protože většinou dělá velmi dobré recenze, ale tohle připadá mi to jako jedna z deseti nejhorších recenzi, co jsem kdy na mobilmanii četl. Je to příšerná recenze nechápu, proč mu někdo chtěl poslat pětikorunu, dyť by se za to měl pan Lutonsky stydět. Chápu, že někdy po opici ma člověk trochu maglajz v hlavě..doufam, že v mobilitách za sebe nenechá psát někoho jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 10. 2001 09:45

Co konkrétně vám v této recenzi chybí, co jste se z ní nedozvěděl? Neskromně si myslím, že v ní je všechno, co by mělo být. (A proč se nepodepíšete?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  02. 10. 2001 17:43

Naopak - myslím, že je to Markova nejlepší recenze, co na MM napsal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[noname]  |  02. 10. 2001 21:29

Tak se nezlobte me se proste nelibi, a to jsem ji precet celou:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  03. 11. 2001 23:41

Ale my se na vás přece nezlobíme! To je přece váš názor a my vám ho nevezmeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matt  |  27. 09. 2001 21:56

Nikdy som nemal problem s tym, led moja C35 zapistala ked sa vybila baterka... len dneska mi to spravila v strede hodiny estetickej vychovy.... moja profesorka, maximalne vytazena na mobily, ma skoro zabila  

Dufam ze tento idiotny zvuk zmizne co najskor z mobilov Siemensu.... Po dnesku tento zvuk nenavidim.....

Inak oplati sa kupit 1000 mAh baterku ked je v cene medzi nou a 600 rozdiel len okolo 50 korun ??? Teda aspon na www.mobilschop.sk to tak bolo....

Inak da sa nieco robit aj s tou NiMH baterkou, aby vydrzala dlhsie ako jeden den... popripade by neukazovala ze je vybyta ked pride viac sms naraz????

A este jedna vec, mam pocit, ze ukazovatel baterky na mojej c35ke je akosi zbytocny... lebo je furt plny alebo prazdy... nic medzi....

 

matt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matt  |  23. 09. 2001 11:11

No C45 vizera velmi dobre, aspon mne sa paci. Mam C35 a na klavesnicu som si zvykol, cize namal by som mat problem. Jedina vec, ktorej sa obavam je bateria, s baterkou na C35-ke som mal problemy - vydrzala maximalne dva dni.  A cim dalej tym, je to horsie...  A ked som videl ze Siemens dal do C45 znova 550 mAh NiMH baterku, tak neviem, neviem....

Chybajuca kalkulacka a stopky - co ich to napadlo???

Som zvedavi na cenu a potom sa uvidi... Ked sa objavi u GT v predplatenej sade tak okolo 6,000 SK tak potom si ho kupim, ak bude drahsi, Siemens zabudni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rebuild  |  26. 09. 2001 20:39

Ta 550 mAh NiMH je v C45 jistě proto, aby telefon nebyl drahý. Baterie Li-Ion nebo Li-Polymer jsou pořád ještě drahé. U svého C35 jsem to vyřešil výměnou za neznačkovou 600 mAh Li-Ion a jsem nad očekávání spokojen. Místo dvou až tří dní mi baterka vydrží týden! Až se mi to nechce věřit. Je to určitě dané hlavně tím, že Li-Ion nezná "paměťový efekt".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matt  |  26. 09. 2001 21:10

S tou baterkou... zistoval som ceny.... 600 mAh v predajni Globtelu (po novom Oridž ) stala 1600 SK a 1000 mAh stala 1900 a standardna 550 NiMH stala 900....

Musim sa este popozerat... ale rozmyslam ci sa mi oplati vyvali tolke prachy za bateku alebo zacnem setrit, C35 dakomu strelim a kupim si C45.

Ake su ceny bateriek u Vas, v CR???

Matt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matt  |  26. 09. 2001 21:10

S tou baterkou... zistoval som ceny.... 600 mAh v predajni Globtelu (po novom Orindž ) stala 1600 SK a 1000 mAh stala 1900 a standardna 550 NiMH stala 900....

Musim sa este popozerat... ale rozmyslam ci sa mi oplati vyvali tolke prachy za bateku alebo zacnem setrit, C35 dakomu strelim a kupim si C45.

Ake su ceny bateriek u Vas, v CR???

Matt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FunthomasX  |  26. 09. 2001 21:31

Jak ti může vydržet s tou 6tistovkou tejden...(možná jenom ten pracovní) ale já mám neznačkovou Li-Ion 1000mAh a vydrží mi 4-5 dní při průměrném zatížení (nevipínam na noc,zapnutý osvětlení,občas i zvuk tlačítek,vypnutý "Rychlé hledání" ,vypnuté automatické hledání sítě)...tak to teda nechápu jakto že ti ta 600 vydrží tak dlouho a mě ta moje zase tak "málo" ??? ale zase s tou 5tistovkou NIMH bych si zase tenhle luxus dovolit nemoh,ta by vydržela sotva den... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pET  |  21. 09. 2001 21:59

C45 je hezky telefon, ale bojim se, ze ambice, ktere do nej Siemens vklada sou mozna trosku prehnane: baterie 550 NIMH, vysoka pryzova klavesnice, zadna pamet na SMS v telefonu. To sou vsechno veci, ktere by novy telefon nemel mit; predevsim ta klavesnice a baterie ,myslim si, je v nasich koncinach dost dulezita (jednoduse na Nokiich se nejlepe pisou zpravy a nejdele vydrzi). Nebo porovnani treba s Alcatelem 501, ktery se da bezne sehnat kolem 6500,-, myslim, jednoznacne vyzni pro francouze....No ale C45 je novy model a prece jen ho ma jeste malokdo, tak rychle ho mit mezi prvnimy at to umi co to umi, abychom byli IN........ :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Pikula  |  16. 09. 2001 16:51

Jenom bych se chtel zeptat jestli náhodou někdo neví jak je s krytem na baterku, jestli je tak blbě udělanej jak na S35 tak to bude stat za prd. Prosím o odpověď 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  16. 09. 2001 19:08

Rád vám odpovím, jen musíte svůj dotaz trochu více upřesnit. Nejsem z něj příliš moudrý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Pikula  |  16. 09. 2001 19:30

Upřesnění: Na S35 zadní kryt na baterku pořádně nedrží, protože není pořádně zajištěn ( u C35 je to řešeno jinak mnohem lépe ) tím pádem strašně vrže a občas se stane, že když píši SMS tak se kryt uvolní a telefon mě málem vypadne z ruky . Jenom mě zajímá, jak je to řešeno na C45 jestli jako na C35 nebo jako na S35, podle fotek, které jste zveřejnili to nejde poznat. Předem děkuji. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  16. 09. 2001 21:03

Kryt na baterii tvoří celá zadní část telefonu. Resp. skoro celá, kromě spodního asi centimetru. Telefon tak téměř nevrže, mírně jen ve spojích předního a zadního krytu, to místo ale musíte hledat. Kryt baterie zkrátka není víčko, ale celý zadní kryt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Pikula  |  16. 09. 2001 19:38

Ještě jsem se chtěl zeptat jestli je to s těmi tlačítky opravdu tak hrozný? Kdyžtak mi prosím ještě napište, jestli je to možný jak je to s tlačítky oproti S35 nebo C35 nebo M35. Předem Děkuji 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  16. 09. 2001 21:02

Není to horší než u předchozích modelů - pomalu si začínám zvykat i na sloučená tlačítka pod displejem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  16. 09. 2001 11:10


Ešte niečo: C35 aspoň super vyzerá, no tlačítka a ovládanie nestoja za veľa. Trošku lepšie je na tom M35.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  16. 09. 2001 11:07


Pravdupovediac od Siemensa som očakával podstatne lepšie vybavený mobil! A to nehovorím o kvalite prevedenia! Nie som zarytý Nokiista, ale Nokia svojou už nie najmladšou ale stále dobrou 3210 ukázala svetu, ako má vyzerať dobrá klávesnica a perfektné ovládanie! To Siemensu ešte nedošlo? Nie sú schopní opajcnuť aspoň klávesnicu?!? Mal som erika 320s a ten mal veľmi dobré ovládanie a klávesnica tiež bez chyby. No Siemens C35 nič moc a ako tak vidím, nový C45 v tom pokračuje! Bieda!

Ináč recenzia je napísaná na 1*! Fakt perfektne! Vďaka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jklamo  |  15. 09. 2001 01:23

Ještě poznámka k posílání melodií na mobil - měl sem za to že Smart messanging umožňující posílání melodií přes SMS má do konce roku licencována Nokia ? EMS do toho snad nespadá ? Nehrozí nějaký soudní spor.

Myslím si, že styl mobilních telefonů u Siemense je velice vytříbený. Svojí C35i jsem si před rokem koupil hlavně kvůli designu. Obecně si myslím, že většina low-end telefonů jsou nevzhledné či kýčovité kisny, s vyjímkou C35 (design A35 podle mě moc vyvedený není) a proto design může být opravdu důvedem ke koupi telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  15. 09. 2001 12:20

EMS ale není Smart Messaging. Nokia myslím nemá licenci na myšlenku posílání log a zvonění "over the air", ale jen na své konkrétní řešení nazvané Smart Messaging. Protože EMS podporuje Alcatel, Ericsson, Motorola a Siemens, nevěřím, že by to neměli právně ošetřené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  17. 09. 2001 12:02

EMS je standard 3GPP, kdezto SmartMessaging je priprietalni technologie Nokie. Nokia pod tlakem prichodu EMS koncem lonskeho roku nabidla licencovani SmartMessagingu i ostatnim vyrobcum, ale prakticky nikdo (snad s vyjimkou Sendo) po tom nesahl. EMS je podstatne bohatsi format, ktery umoznuje navic jeste formatovani samotne zpravy, pouzivani typu pisma, atd. Nekde jsem slysel ze je priblizne 5x rozsahlejsi pokud jde o funkce. Proc pouzivat zastaraly a omezeny SmartMessaging a platit za nej Nokii, kdyz je tady otevreny standard EMS?

Samotny princip "posilani vyzvanecich melodii na mobil" neni mozne v Evrope patentovat (je to mozne v USA) takze za to jako technologii nikdo penize chtit nemuze. Nokie muze chtit penize za konretni reseni (SmartMessaging), coz je mozne resit prechodem na "royalty-free" technologii EMS.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jklamo  |  15. 09. 2001 01:10

Můžete mi někdo říct, jaký má význam EMS, když mobil nemá speciální pamět na SMS ? Pokud se nemýlím, EMS funguje na principu rozdělování informací (textů, obrázků, melodií) do několika SMS - to znamená že pamět se pekelně rychle zaplní. Jaký má potom podpora EMS  význam ?

Děkuji za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  15. 09. 2001 12:17

V EMS ale panuje ještě hodně nejasností a je naším cílem co nejdřív tuto technologii prozkoumat a napsat o ní článek. Máme už několikrát potvrzený pocit, že obrázky a zvuky v textovkách fungují podobně jako například na starších Siemensech C34. Tj. každý mobil podporující EMS má databázi několika (v případě C45 čtrnácti) předem daných obrázků a devíti melodií a v EMS se pošle pouze jejich index. Takže když ze Siemensu pošlete obrázek s indexem 3, na jiném mobilu se objeví jeho obrázek s indexem 3 (nebo zvuk), který může být úplně jiný.

Teď jsem si zkušebně poslal v jedné SMS asi pět obrázků a tři zvuky. Odešla pouze jedna zpráva (slyším to v reproduktorech) a přišla opět pouze jedna, paměť mobilu ukazuje pouze dvě obsazené zprávy (jedna odeslaná, jedna přijatá). 

Druhá věc je potom posílání log a vyzváněcích melodií, které se opravdu podobně jako u Nokia Smart Messagingu přenášejí mobilní sítí. Pro tyto položky má Siemens C45 v telefonu zvláštní paměť. Její kapacitu ale zatím neznám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  17. 09. 2001 11:44

Teda delat si obrazek o funkcnosti EMS u Siemense to je jako ucit se lyzovat na Kube. EMS umi normalne funkcne zatim jedine Ericsson, tak se podivejte jak to funguje u nej. 

To co provadi Siemens je vicemene pot'apany messaging jako byl u Philipse Savvy - preddefinovane obrazky, zadna moznost zmeny. Na Eriku si nakteslite co chcete a poslete.  Slozite si melodii jak chcete a poslete. Nebo narvete oboje do jedne zpravy spolu s doprovodnym textem a poslete. To je EMS, ne to co provadi Siemens.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 09. 2001 11:56

Myslím, že obrázkové funkce Siemensu lze také nazvat EMS. Když totiž pošlu textovku s obrázky nebo zvuky na Ericsson, tak to na něj přijde. Neobjeví se sice veselý kačer, ale veselý tlouštík. Kdyby to nebylo EMS, tak by se na Ericssonu obrázek neukázal. Odhaduji, že EMS má více možností: základem je posílání čísel předdefinovaných obrázků a zvuků v SMS, pokročilejší funkcí jsou vlastní obrázky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  17. 09. 2001 13:43

Mam Erika T20e a tam EMS jsou a neco jsem s nimi uz zkousel. Kdyz napriklad poslu obrazkovou sms z Nokie na muj mobil tak mi dojde ten obrazek ktery sem z Nokie odeslal, takze si myslim ze EMS bude jednim smerem kompatibilni i se smart messegingem. Kdyz ale poslu ja EMS na Nokii, nic se na ni nezobrazi takze to pujde asi jen jednocestne. A pokud vim tak EMS nemaji byt zalozene jen na indexu, to by se pak na kazdem telefonu zobrazil jiny obrazek, mimoto ja si muzu nakreslit vlastni a pak ho poslat a prece muj vlastni vytvor nemuze byt v jinem telefonu predem, ne?? Takze bych rad uvital nejaky clanek o EMS uz je nacase zjistit jak to funguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 09. 2001 15:27

Stále si myslím, že i u Siemensu se jedná o EMS. Je to podobné jako s MIDI. V souboru je jen informace, co se má hrát, každé zařízení ho přehraje stejnými nástroji, které ale na každé zvukové kartě nebo syntezátoru znějí jinak. Podobně v EMS telefonech je předpřipraveno několik předem daných obrázků, které mají vyjadřovat: spokojenost, skepsi, smutek, překvapení, pláč, mrknutí, smích ... a podobně také melodie. V každém mobilu to je trochu jiné, ale výsledek je podobně jako u MIDI přibližně stejný.

I do Siemensu lze "over the air" poslat logo a zvonění. Vyzkoušel jsem to na jeho představení a pro Velkou Británii a Německo už jsou v provozu stránky na www.my-siemens.com/city.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  17. 09. 2001 15:41

Ale ja sem to myslel trochu jinak a myslim ze v EMS je to jinak. Kdyz namaluju treba caru(je to nestandartni obrazek nikde v jinym telefonu nebude) a poslu to na dalsi telefon s EMS tak se to na nem zobrazi uplne stejne tak jako jsem to ja poslal. A to je prave EMS tady nejde o predefinovane obrazky a melodie jde tu hlavne o vlastni vytvory ktere jsou kompatibilni na vsech telefonech s EMS. To u Siemense se to zaklada jen na predem definovanych obrazcich, nemuzete na nej proste poslat obrazek ktery v nem neni ulozeny. A proto nema EMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 09. 2001 15:46

Ja to chapu, ale jak jinak vysvetlit, ze preddefinovane obrazky funguji na Siemensech 45, Alcatelu OT 511 a EMS Ericssonech? Ja si stale myslim, ze to je soucast EMS - proste jedna z funkci teto technologie. A pokud si vzpominam, bylo to uvedeno i v dokumentu o EMS, ktery lze stahnout ve vyvojarske sekci na webu Ericssonu.

Co kdyz to je jinak a prave Ericsson svym posilanim vlastnich obrazku nabizi neco navic? Siemens ani Alcatel to nenabizeji ...

Slibuji, ze to nastuduju, ale ted pri uzaverce Mobilit se k tomu dostanu az tak za ctrnact dnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  14. 09. 2001 18:53

Takže si to shrňme - telefon má stejné nebo horší funkce než c35.

Jediné co je navíc jsou dvě skupiny navíc, které asi stejně málo kdo využije (znám spoustu lidí s c35 včetně mě a ti využívají maximálně na dovolené VIP, ale můžu se mýlit)

Potom posílání obrázku a zvuků (ale zas chybí skladatel melodií)

a výměné kryty a chybí anténa.

Když si to to dáte do roviny s ostatními novými telefony na trhu (a teď vynechte nevraživost oproti značkám), tak je podle mě prodejnost na ceně mezi 4-5 tisíci.

Jest-li by to chtěl někdo prodávat za těch 8 jak se tu zmiňovali, tak to bych raději dva tisíce připlatil a koupil manažerského Ericsona.

Jsem sice velký fanda siemens telefonů, nikdy mě nezklamali, ale tady prostě ty kvality nevadím. Takhle kdybyste to napsali před rokem, tak by ty funkce i cena 8 tisíc byly celkem OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  14. 09. 2001 19:09

Siemens C45 má dle mého názoru víc než několik funkcí, které jste vyjmenoval. Oproti svým předchůdcům to je konečně stylový telefon, Siemens se jím poprvé odprostil od pověstné konzervativnosti. A právě tohle je vlastnost, která by mohla zaujmout většinu obyčejných uživatelů, které nezajímají funkce, ale "kravinky" jako jsou barevné výměnné kryty, loga na displeji a v textovkách, melodie, které si můžou navzájem posílat. Tyto vlastnosti jim Siemens dříve nenabídl.

Cena a úspěšnost mobilních telefonů nejsou přímo závislé na počtu funkcí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  14. 09. 2001 22:19

Tak mi tedy řekněte co navíc má. Myslíte jako ten "STYL"? A opravdu myslíte že lidé zaplatí dvakrát větší cenu oproti stejně vybavenému telefonu jenom proto, že bude mít nový styl? A co nový! Tenhle vůbec není nový! Prostě to vypadá jako nokia! Osobně bych si raději připlatil, kdyby to vypadalo jako siemens

Ale teď vážně - Třeba siemens s35i stojí nyní 7-8 tisíc (http://www.cybex.cz/produkt.asp?uid=AAKAJFGKXPNF&id=4583&odtyp=K&odid=324). Přitom je to současný manažerský telefon bez všech zmiňovaných vad s větším a kvalitnějším displayem, tlačíky, atd. Vzhled perfektní, z kvalitního platu a přitom to vypadá jako siemens. Má to infraport atd.

Nebo Ericson r320 - 8 tisíc a přitom je to plnohodnotný manažerský telefon s rychlými daty atd.

A teď proti tomu stavíte tuhle s prominutím sračku!

Vzhledem k tomu, že to má být poziciováno jako absolutní lowend, pak se bude cena pohybovat velmi brzy do 5 tisíc. Jinak to bude neprodejný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  15. 09. 2001 00:29

Bude neprodejný pro vás a pro podobné uživatele. Normální člověk si ho koupí, stejně jako si za sedm tisíc koupí N3310 a za osm tisíc N3330. A bude rád, že to vypadá jako Nokia. Nepředkládejte mi funkce, protože o ně přece vůbec nejde. Znovu opakuji, že to je první Siemens z nižší řady, který může kromě funkcí bojovat i svým stylem, za který jsou běžní mobilisté ochotni dát velké peníze.

(Toto není absolutní low-end, tam u Siemensu řadí modely A35/A36.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  15. 09. 2001 09:18

Absolutně nesouhlasím, začnu od konce

c45 je absolutní lowend - tedy pokuď srovnáváme telefony nové řady 45. Řada a35 / 36 byla VELMI neúspěšná. Ono totiž peníze rozhodují jen do určité míry a nikdo si tyhle hračky nekoupil, když za pětset navíc mohl mít c35i, která je o řád lepší. A nebo zaplatit úplně stejně a mít c25, který umí úplně to samé, ale nevypadá přitom jako ten nejlevnější z nejlevnějších. Takže pochybuji, že by chtěli uvést ještě něco horšího než c45.

a za druhé srovnání s nokiou - uvědomte si, že to je NOKIA a to je pro určité lidi modla! Má třikrát větší penetraci než siemens a tak může útočit na masy.

Položím vám řečnickou otázku - představte si dva úplně stejné mobily (rozdíl akorát v systémovém konektoru), které přišly ve stejný čas, za stejnou cenu, ale na jednom je napsáno Siemens a na druhém Nokia. A siemens by uměl to co popisujete vy a nokia to co umí 3310 nebo 3330. Jak byste odhadl rozdíl prodeje? já bych to tipoval minimálně na 5 ku 1.

Tohle podle mě už dávno pochopil Ericsson - vydává perfektní mobily za neuvěřitelné ceny (telefon který jste v recenzi tipovali na 20-25 prodává za 12). Tím si získává velmi dobrou základnu u středně a vysoce postavených lidí. Když se mu tam podaří prorazit, tak bude znamenat "Mít Ericson = ´Mít postavení". A potom může zaútočit na mládež. Tam je úplně jiná logika a preference, ale může se jim to podařit, neboť každý se rád bude "kastovat" do vyší třídy koupením Erika. Obrázky, melodie atd. už nebudou pro nokie žádná výhoda, chat bude už také všude, všechny budou převlíkatelné, takže impérium bude muset vrátit úder jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  15. 09. 2001 12:07

Vy ale pořád vycházíte z názoru, že lepší je to, co má víc funkcí, a na to se u většiny uživatelů vůbec nehraje. Osobně mi je jedno, jestli Siemens bude prodejný nebo ne - stejně jako je mi to jedno u ostatních značek. To je věcí výrobců a když nasazená cena bude vysoká, Siemens a operátoři (není sporu, že trh s mobily u nás tvoří oni) ji budou muset snížit. Taky jsem myslím nikde netvrdil, že cena, za kterou má C45 v ceníku Celadon, je optimální.

Na druhou stranu C45 nabízí víc než Nokia 3330 a cena je trochu nižší, pokud se nemýlím. Nezapomínejme ale ani na to, že cena Celadon Group může být nadsazená podobně jako v případě S45. Jeho oficiální cena od Siemensu je 13 500 a Celadon jej prodává tuším za patnáct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  15. 09. 2001 19:17

Marku, dekuji, konecne rozumny clovek. Nekteri totiz stale nedokazi pochopit, ze funkce nejsou vsechno. K cemu jsou me funkce na S35 kdyz ji clovek nekde vytahne na jednani a kazdy vi, ze je to dotovanej telefon za 2 tisice?..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radka  |  18. 09. 2001 01:36

Satane, tohle zni jako pekna snobarna ale :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rebuild  |  26. 09. 2001 20:23

Nemyslím si,  že S35 by nebyl svým stylem manažerský telefon. Prodejní cena a funkce nejsou rozhodující. Rozhodující je styl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phantomash  |  20. 11. 2001 09:14

Ty debilni SaTaNe8210 jdi se už konečně vysr.. s těma Tvejma debilníma názorama. My SIEMENSisti nemůžeme za to, že si potřebuješ léčit mindráky. Debile s debilem jdi do prdele a otravuj někde jinde.

Ph.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  18. 09. 2001 00:19

No, nechci se chvástat, ale pravdu jsem měl já. Alespoň mám-li věřit tomu co se píše na mobil serveru. Poziciování bude na úrovni c35, tudíž na začátku 6 tisíc v sadě. Tudíž samotný telefon se bude pohybovat okolo 5 tisíc (5.5 na začátku).

Co se týče vašeho příspěvku, omlouvám se, myslel jsem, že jste autor článku, takže jsem se bláhově domníval, že budete znalý a budete mít alespoň nějaký obchodní přehled o aktuální stavu trhu mobilních telefonu v české republice.

A jak už jsem psal minule - srovnávat s nokií je úplně o ničem, tam jde opravdu o to být součástí davu a skupiny. A už v posledním příspěvku jsem naznačil, že si nemyslím, že jsou funkce všechno. To by si Nokii nikdo nekoupil.

Za tuhle cenu to ale vypadá zajímavě, zřejmě zůstanu věrný značce. Ještě uvidím situaci na předvánočním trhu. V té době to bude asi trochu jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  18. 09. 2001 09:24

Věřte si, čemu chcete, ale oficiální informace Siemensu je tato: "Siemens C45 will be positioned as a mass-market product and priced comparative to C35i".

A oficiální české prohlášení: "Siemens C45 bude nabízen jako masový telefon a jeho cena bude stanovena v poměru k ceně C35i." To jsou citace z tiskových zpráv.

Je mi úplně jedno, jak to vykládá Mobil.cz, my to chápeme tak, že C45 bude při svém uvedení dražší než C35. Kdo měl pravdu, uvidíme až se telefon bude prodávat.

Druhý odstavec vašeho příspěvku postrádá logiku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
berija  |  13. 12. 2001 16:14

no to by me zajimalo v cem je lepsi nez N3330. ma snad ceskou t9, dlouhe sms, vybornou ergonomii tlacitek a to jsem vyjmenoval jenom funkce pro sms, tak to radsi beru tu nokii, u oskara za 6k i pred 2 mesicema, nevim proc tady porad nekdo operuje s nakejma nadsazenejma ciframa u nok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
berija  |  13. 12. 2001 16:20

a k tomu jeste povestne shit ovladani a la siemens... vivat navi key

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ExtraCop  |  18. 09. 2001 07:14

S35 a lepsi tlacitka nez C35? Mel jste nekdy oba mobily v ruce? C35 ma tlacitka sice hrozne mekka, ale spinaji bez chyby. U S35 je klavesnice podstatne tvrdsi, pri psani cvaka, ale obcas vynechava, uz se mi stalo, ze jsem v jednom slove mel i tri preklepy a to ne vlastni vinou. Nejlepsi klavesnici z 35kove rady ma pry M35, ale ten jsem v ruce nemel, tak nemuzu posoudit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  02. 10. 2001 09:39

Mi ta povestna konzervativnost docela vyhovovala... Siemens zacina byt cim dal vice nokioidni, takze asi prejdu zpatky k Ericovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  20. 11. 2001 02:04

tak takym celkom stylovym telefonom bol podla mna uz m35i, zvlast v modro-zltej kombinacii aku som mal ja.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peka  |  14. 09. 2001 18:50

Pekny sice je, ale zas gumove tlacitka, uboha baterie a navic jen EMS a integr. antena. Jsem zvedav na skutecnou koncovou cenu. Pokud to bude do 4500,- tak to jde. Myslim ze treba Eric T20e nebo Alcatel 30x jsou lepsi. Nemluve o Alcatel OT 511.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hassan Abdurrachman  |  14. 09. 2001 15:58

Kristepane vzdyt je to hruza! Zajimalo by me, pro koho je urcenej vzdyt to pranic neumi.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  14. 09. 2001 16:11

Přečtěte si článek, tam píšu o cílové skupině tohoto mobilu. Myslím, že bude vyhovovat všem, kteří potřebují mobil k tomu, aby mohli telefonovat a ostatní mohli se jim dovolat. Pro většinu lidí nejsou funkce to nejdůležitější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hassan Abdurrachman  |  14. 09. 2001 16:13

To byl for, nesmite to tak brat, spise si rikam co asi prinese novyho kdyz se o nem psalo jako o casovany bombe....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  15. 09. 2001 19:12

No treba to bude prave casovana bomba. Namackas cislo, pote zeleny telefonek a letis ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  14. 09. 2001 14:53

Teda musim rict, ze  me C45 trosku zklamal. To co mi chybi/vadi na C35, tam je porad - tj. spatna klavesnice, neni pamet na SMS, neni vic polozek v telefonnim seznamu (tim myslim moznost napsat si ke jmenu vic nez jedno cislo a dalsi udaje jako treba e-mail nebo adresu). musim rict, ze jsem se svym C35 spokojeny a to co jsem vyjmenoval jsou jen mensi chyby, ale pride mi ze nema cenu menit C35 za C45. Urcite ne kvuli logum a melodiim pres SMS. Mozna kvuli cesky T9

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokos  |  24. 11. 2001 19:10

Asi máš pravdu, ale nevím jestli se mi vyplatí investovat do nové baterky nebo koupit novej mob. Ještě si to musím rozmyslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boris  |  14. 09. 2001 11:14

Pokud tam neni kalkulacka, tak predpokladam, ze ZRUSILI  oproti C35 take prevod men (alespon v recenzi o teto funkci neni zminka), pokud zrusili stopky, tak tam asi nebude funkce odpoctu... se divim, ze tam nechali alespon hodiny a budik ... Opravdu nechapu proch nechali ty pryzove tlacitka - S35 je mel taky a nova S45 uz ma normalni lepsi "klikaci" (jak alespon soudim dle recenzi). T9 doufam, ze OPRAVDU bude... kdyz uz ji maji skoro vsechny Nokie od 3310 nahoru... Skoda, ze v recenzi neni nejaka fotka s rozsvicenym displejem... M45 zrusili... skoda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JF  |  02. 12. 2001 15:59

M45 zrusen nebyl a bude tusim na jare 2002.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  13. 09. 2001 21:54

Pane Broža, víte na 100%, že telefon nemá stopky, kalkulačku a paměť na SMS? To se mi nechce věřit, vždyť C35 to měla ...

Prosím odpovězte na muj e-mail. Předem děkuji za odpověď.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  13. 09. 2001 22:14

Petr je na dovolené a o tomto mobilu ještě nic neví 

Jsem si jistý, že C45 nemá paměť na SMS, a model, který mám k dispozici, nemá ani kalkulačku, ani stopky. Pořád ještě doufám, že jde o chybu předfinální verze telefonu, ovšem ani v manuálu není po těchto funkcích ani stopa (a to jsem ho teď znovu v rychlosti prošel).

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Frolík  |  01. 10. 2001 16:55

Siemens C35 neměla paměť na SMS. :--)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 10. 2001 17:04

Vždyť nic takového myslím nepíšu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuldin R  |  13. 09. 2001 19:41

výborně konečně konkurence nokiím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pawel  |  13. 09. 2001 20:33

jo, jsem nadšen, tagže už mám vymyšlen dárek k Vánocům..   Vaše recenze byla výborná a vylepšila mé počáteční smíšené pocity z článku "Časovaná bomba.."

 

a dotaz:

1) je možné nahradit gumová tlačítka něčím na způsob N3210 nebo S45?

2) doufám, že se tlačítka nebudou opět loupat jako u mé C25 (dokonce jsem se to 2 měsíce po koupi /srpen 2000/ snažil reklamovat, ale neuznali to, takže jsem zaplatil nová a ta už jsou opět oloupaná..)

3)  kdy napíšete (na MM) o výdrži baterky + o funkčnosti indikátoru stavu baterie? ukazuje C45 jak dlouho ještě baterie vydrží na hodiny (jako erix T28 /snad??/)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  13. 09. 2001 21:01

1) Těžko. Jak je vidět na obrázku, tlačítka jsou hodně vysoká a nejsou v jednom bloku jako u Nokií (resp. možná jsou, ale pro jejich výměnu by bylo nutné demontovat mobil).

2) Nemám teď po ruce C25, abych srovnal materiál. Tlačítka ale s největší pravděpodobností nejsou probarvena v hmotě, ale je na nich nanesena barva. Teoreticky se proto asi může setřít, ale zatím není nic vidět.

3) Výdrž zmíníme pravděpodobně až ve článku s delšími zkušenostmi, věřím, že v recenzi, kterou připravíme do Mobilit, už budeme znát víc. C45 indikuje zbývající kapacitu jen ukazatelem na displeji, nikoli hodinami provozu (to umí pouze některé Ericssony)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  13. 09. 2001 21:22

Konkurence? Ani bych nerekl a nebo spis jak v cem. Urcite tento mobil neni pro "psace sms" kterych je v dnesni dobe opravdu hodne! Viz.: ovladani tlacitek a jejich material (((( Toto je vazny duvod, proc si ho neporidim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  13. 09. 2001 18:58

Tak kdyz jsem narazil na tento clanek, tak se ve me vzbudila myslenka, ze by konecne lepsi mobil, nez ma Nokia? Rikam si, mozna ze ano, ale prestal jsem si to myslet do doby, nez jsem zacal cist, ze "mobil ma OPET PRYZOVA TLACITKA, ktery JDOU SPATNE OVLADAT". Clanek jsem uz jen na rychlo docetl a neprestal vubec litovat, ze mam N3310, s kterou jsem nanejvys spokojen .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  02. 10. 2001 09:31

Hlavne se modli, at nedopadnes jako kamos, ktery byl taky ze startu straaasne nadseny, a ted se mu samovolne vypina cca co 20 minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  13. 09. 2001 13:47

Sem zasranej fasoun!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  13. 09. 2001 16:27

No jeste ze jsi nam to rekl......opravdove srdecne diky ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spider  |  13. 09. 2001 19:19

jo eště že nám to řekl!! aspoň víme že internet se dostává i do psychiatrických léčeben  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zajdee  |  15. 09. 2001 13:06

A ty jdeš někam s uměním vkládání obrázků do www stránek

Co má bejt file:///C:/Dokumenty/adolf.bmp?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  15. 09. 2001 19:11

Safra, at se divam do slozky Dokumenty jakkoliv, tak tam zadnou fotku Adofla nevidim . Cim to asi bude?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zajdee  |  16. 09. 2001 10:22

Ja dokonce ani zadnou slozku C:\Dokumenty nemam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boris  |  13. 09. 2001 12:45

C45ka vypada zatim docela slusne.... Ale PROC tam zase dali ty DESNA  tlacitka!!! Proc?? Nova generace? Mohli zvetsit alespon o jeden radek displej... ale na druhou stranu to docela staci... konecne pridali odpocitavani znaku do konce SMS... doufam, ze ne na ukor zobrazeni nasledujicich znaku na tlacitku... to obrazky ani recenze nepopisuji... jsou vyfocene pri pouziti T9  .... tam to potreba neni... no ale hlavne aby T9 byla opravdu ceska... U C35 to tvrdili taky a prd  ... Proc odstranili kalkulacku a stopky??? Nekomu tam prekazely??  Nebo si mysli, ze mladi lidi takove "nadstandardni fumkce" neupotrebi?? Vymene kryty fajn, ale design je opravdu skoro zakulacenejsi 3210... Tlacitka pod displejem tak blizko u sebe.... to se mi moc nezda.... Silnejsi vibrace - fajn... Zvuk - no uvidime... Podle me je u C35 OK... Cena?? Doufam, ze bude ze zacatku max 9000... A bude M45?? Na mobil.cz byly uz pred 2 mesici nejake fotky... vypadala dost futuristicky... az moc... bude mit zas stejne funkce??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  13. 09. 2001 13:17

Siemens myslím nikdy netvrdil, že T35 bude mít českou T9 - to je spíš fáma.

Kalkulačka a stopky tam opravdu nejsou, možná jde ale o problém tohoto firmwaru.

Celadon Group má C45 v ceníku za 8 590 Kč.

Siemens M45 podle oficiálních informací nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  13. 09. 2001 15:43

Pane Lutonskí, máte tam T35 a Boris psal o c 35 .Jakto, že M45 nebude?

Supr článek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  13. 09. 2001 15:47

Ježiš taková bota,ne Lutonskí,ale Lutonský.Omlouvám se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  13. 09. 2001 16:47

Myslel jsem C35.

Oficiální místa mi řekla, že M45 nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  13. 09. 2001 18:16

SIEMENS opravdu sliboval českou T9 od začátku prodeje a celkem tím lákal zákazníky. Nakonec z toho nebylo nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Š.  |  14. 09. 2001 02:37

Dobrý den!

Píšete, že C45 má v ceníku Celadon Group. Já jsem se díval na Celadon na internetu a tam jsem ho nikde nenašel. Je možné, teď už ho kopit, teda v Celadonu, jak píšete?

Prosím o vysvětlení.

Předem děkuji!

Pavel Š.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  14. 09. 2001 07:56

Já jsem ho tam našel. Klikněte na odkaz ceníky a potom na excelovou tabulku maloobchodní ceník. Nicméně C45 se ještě neprodává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IceKiller  |  13. 09. 2001 09:51

Jak sem uviděl první fotky tohoto mobilu hned mě napadla velmi velká podobnost s Nokii 3210 jen je o něco zakulatěnější.

Dále mě zajímá zda je možné vypnout protivné pípnutí při vybití baterii. U C35i to vypnout nejde a je to hodně protivné. Myslím si že by měli více zapustit displej, jinak se poškrábe velmi rychle jak na C35i tak S35i. U C25 nic takového nehrozilo. Displej se poškrábe i když je vložen v pouzdře (koženkové s folii vpředu).  Dík za odpověd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  13. 09. 2001 10:01

O protivném pípání při vybití píšu v článku. Úplně to vypnout nejde (resp. nepřišel jsem jak na to), ale pípání je na C45 velmi tichounké, takže neruší.

Displej je skrytý uvnitř, poškrábat se může jen kryt, a ten lze snadno vyměnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rumcajs  |  13. 09. 2001 08:55

Mel bych dotaz, zda C45 take tak "otravne" pipne, pokud vytocim nejake telefonni cislo. U C35i se to nedalo vypnout a myslim, ze to dost uzivatelum vadilo, ze nemohli diskretne vytocit telefonni cislo.
Diky za odpoved, R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  13. 09. 2001 09:12

Zvuk se sice ozve, ale pouze ve sluchátku, takže z půl metru už téměř není slyšet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mrázek  |  13. 09. 2001 17:25

Mnozí uživatelé tuto vlastnost naopak velmi oceňují! Líbí se jim, že při navazování spojení nemusí mít telefon u ucha. Prostě si počkají na pípnutí. Zvláště užitečné v situacích, kdy se spojení navazuje dlouhé sekundy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
budoka  |  13. 09. 2001 06:35

Siemens C45 vypadá  velice schopně, ale chtěl bych zeptat na "dokonalejšího" bratříčka S45. Vzhledem k tomu, že do C45 rozšířili vývojáři od Siemense počet skupin ze dvou na čtyři, nepočítají s tímto krokem i do S45? Myslím, že by to bylo dobré doladění tohoto managerského mobilu. Ale tato informace asi ještě není k dispozici.

Díky za odpověď budoka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  13. 09. 2001 08:06

Na to nedokážu odpovědět. Siemens sice v nových verzích firmwaru poměrně dost inovuje, tohle je ale velká změna a spíš bych si tipl, že u S45 to stále zůstane jen na dvou skupinách. Siemens navíc skupiny v C45 prezentuje hlavne pro hromadne posilani SMS, spoluprace s profily je mozna jen takovy "vedlejsi efekt".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  13. 09. 2001 02:27

Když jsem u článku viděl reklamu na Mobility, musím se zeptat na tři otázky:

1.Kde bude vyhlášení soutěže o červeného Alíka OT501?
2.Proč je k mání PDF zase jen o dvě čísla pozadu? Vychází už devítka a sedmička je snad již stažená z prodeje.
3.Proč si Vaše excelové srovnání mobilů stále myslí, že NOKIA 7110 nemá Li-Ion baterii ani paměť na SMS?

Díky za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  13. 09. 2001 08:00

1. Na straně 54 v zářijových Mobilitách

2. Protože kvůli technickým problémům ještě PDF sedmičky nemáme a zatím nedokážu říct, kdy bude.

3. Protože jste nás na to upozornil až teď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavus  |  13. 09. 2001 09:12

Nevím, zda to sem patří, ale také bych měl dotaz k excelové tabulce srovnání mobilnách telefonů : mám mobil Bosch GSM 909 DUAL S a rád bych si přečetl srovnání s ostatními telefony. Je možné doplnění srovnání o tento telefon ?

Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  13. 09. 2001 09:32

Nepatří to sem, ale budiž. Do tabulky dáváme pouze telefony, které se v současné době prodávají u oficiálních distributorů, a tuto podmínku Bosch 909 Dual S nesplňuje.

Do srovnávací tabulky s ním tedy už nepočítáme, ale je tady jednoduché řešení: přepište některý telefon v tabulce (na druhém listu) parametry svého Bosche a sám se podívejte, jak na tom je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  13. 09. 2001 02:11

Tak takhle má vypadat recenze! Mnozí kolegové by se měli poučit z Markovy důkladné práce. Čekal jsem, že se zase na něco zapomene, že se budeme doptávat a vyptávat a ono nic. Měl jsem sedm měsíců C35i a zajímalo mě, co SIEMENS zlepší. Zhodnocení ale proběhlo po opravdu všech (aktuálně možných) stránkách a já chválím. Škoda, že ještě nemáte mikroplatby, dal bych pětikorunu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Cvanda  |  13. 09. 2001 10:14

Pridavam se k pochvale, i s poznamkou o mikroplatbe , ta recenze vynikajici bez zbytecneho slovniho blabolu. MM si oproti trapnemu "bombovemu" bulvaru zpred dvou dnu velmi polepsila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  10. 04. 2002 18:14

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor