Siemens S40: stříbrný fešák s mnoha funkcemi (test)

Diskuze čtenářů k článku

Pavel  |  05. 10. 2002 13:00

Prodam siemens S40 1 tyden stary.Za super cenu 7.500 KC .cena i dohodou.Zavolejte nebo piste +420732454463

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 10. 2002 12:49

Prodam siemens S40 1 tyden stary.Za super cenu 7.500 KC .cena i dohodou.Zavolejte nebo piste +420732454463

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.v.d  |  19. 08. 2002 21:22

HI all, vim ze trosicku stari je, ale porad se mi libi, nevite nekdo, kde by se dal fesak v dnesni dobe dobre koupit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 10. 2002 13:02

Ja ti ho prodam levne Kolem7.500 KC  .+420732454463

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Čapek  |  11. 06. 2002 23:31

Tak jsem se téhle investice opravdu dost bál, protože negativních poznámek je v diskuzi na mobil.cz většina. Ale opak je pravdou.Dokonce ani nemám firmaware 9.0.0, ale jen o číslo nižší, a přesto funguje jak má.

Jak říkám, všechno v pořádku, nebojte se ničeho. Věšina starých nešvarů je již historií. Akorát ten nepovedený překlad do češtiny už asi lepší nebude...

Já ho mam kvůli trialitě, ale zároveň jsem se nechtěl připravit o některé funkce, jako vícepoložkový seznam a kalendář synchronizovatelný s outlookem a tak. Práce při spojení s počítačem je pro  mě důležitá. Bohužel není možná bez pořádného software. Takže první otázka.

1) Nevíte někdo o programu, ze kterého se dají přes telefon posílat sms a ukazuje u přijatých zpráv jméno z telefonního seznamu (vnitřního, ne simkarty!)? zatím používám SMS40, ale ten ukazuje jen čísla ze simkarty. a na té já žádná nemám, protože by se mi pletly do seznamu v telefonu. škoda, že nejde aktivovat zobrazení jen jednoho seznamu, jako to má třeba nokia. přijde mi to logičtější.

2) Dá se nějak nastavit, aby bylo u položky v seznamu jako výchozí číslo považováno mobilní číslo, a ne číslo domů? To mě také trochu zklamalo.

Jinak ještě pár mých postřehů:
Na to, jak má propracované některé blbosti, jako třeba grafické zobrazení ukazateleů stavu baterie a signálu mu chybějí některá podstatnější, jako třeba vypnutí automatického zamykání klávesnice, hromadné mazání zpráv.. a taky řazení zpráv. protože kdo ho ještě neměl v ruce, tak vězte, že jsou tři kritéria, podle kterých se zprávy řadí
a) podle datumu (přijetí, vytvoření) - ale také se podle datumu zobrazují, tzn. při pohledu do složky přijatých zpráv vidíte jen samé datumy časy

b) podle jména, ovšem pokud Vám přijde nová zpráva od někoho z prostředka abecedy, musíte přejet všechny zprávy a podle značky hledat ty nepřečtené (tzn. při vstupu do složky jste vždy na prvním jdménu podle abecedy, ať je ta zpráva nová či týden stará)

c) podle předmětu - zobrazí se vždy pár prvních znaků zprávy, s hledáním té nové je to stejný postup jako v b)

chybí mi tam možnost výběru zobrazení a řazení zároveň (např u 6210 se zprávy řadí podle času a zobrazují předmět...)

 na druhou stranu mě zatím nic jiného nenapadlo, takže zas tak hrozné není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  12. 06. 2002 22:15

Konečně zase po dlouhé době někdo pochválil BoschSiemensS40.  Ten telefon je dost dobrej -  jak pro svou super nadupanou výbavu, tak ovládání. Kdo ale nikdy nedržel tohoto Bosche v ruce, ten to nemůže docenit. Spíš je podceňován a to jak uživateli (neznají tento tel), tak hlavně samotným Siemensem (proč asi!!!),  který se k tomuto dítěti Bosche chová dost macešsky.  Svá dítka (S45 atp.) má o mnoho raději!!!! Po Bosch 607, Nokii 5110, a 6210 jsem pro něj rozhodnut - chci změnu.

PS.: napiš další Tvé zkušenosti s S40. Dík!!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Čapek  |  13. 06. 2002 20:37

Zase si to tak nemaluj. Já jsem si ho kupoval kvůli trialitě. Krom toho jsem dost náročnej na velikost telefonu. Předtim jsem měl Z5. Tenhle je sice o dost větší, ale až se vrátim z USA, půjde pryč. Má plno věcí nedotaženejch do konce. A to fakt nemam rád...

třeba: odesíláš někomu zprávu, a ono se to nepovede. najdeš ji ve složce poštak odeslání. jenže u toho jsou jen 2 volby: odstranit, upravit. dáš upravit, a potom musíš znova vybírat příjemce. prostě si ho to nedokáže z tý předchozí zprávy vytáhnout. a co je taky nelogický, když už ta zpráva odejde, zůstane ve složce poštak odeslání a ještě k tomu se objeví ve složce odeslaná pošta....

bejt tebou, zůstanu u 6210, pokud ti nevadí velikost. já bych takovou krávu neměl kam dát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zolan  |  14. 06. 2002 22:17

Hahaha! Tvuj nekriticky nazor na S40 je sice hezky ale tady jsou moje zkusenosti: Den pote co jsem si mobil koupil mi zkolaboval - verze firmware 8.0.0 - reklamoval jsem ho, za 14 dni se mi vratil "spraveny"- fungoval tak cca 10 hodin a zkolaboval znova! Nefunguje prijimani zprav a tlacitko pro vstup do tel.seznamu, zasekne pristroj tak, ze se musi vyndat baterka! Takze dalsi reklamacka a cekam jak to dopadne. Zacatkem cervence letim do USA a chtel jsem mit s sebou triband, ale zacinam byt ponekud nervozni... Jestli se zase podela, budu chtit zpet penize. Za 5.600 je to sice nadupanej stroj, ale nepouzitelnej. Mozna mam jenom spatnej kousek, ale jak jsem tak cetl tak rozhodne nebudu jediny! Siemens by se mel stydet! A i kdyby fungoval bez problemu- je fakt ze rada veci je dost nedotazenych (SMS, kalendar-chybi mesicni nahled atd.) a jeho tupost na signal ho velmi srazeji. Skoda. Uz jsem si myslel, ze za slusne penize dostanu slusnej a funkcne naslapanej stroj. Jak jsem byl naivni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kajman  |  24. 06. 2002 14:30

Automaticke zamykani klavesnice nastavil lze.
v menu Bezpecnosti kody - Zamek klavesnice - Autom. zamek.

Ale vedlejsi menu Kod zamku mi je trosku zahadou. Kdyz jsem to
testoval a zkusil to zapnout, tak mi se telefon jevil jako kously,
ale po chvili se vrati korektne zpatky.

Nejsem si jist, jaky mam firmware, ale prectene dorucene zpravy jsou odfajkovany. Nove ne. Ale prece jen by bylo dobre mit je serazeny podle data a ukazovat predmet rovnou a nemuset tak 2 sekudny cekat, nez se zobrazi ukazka.

No, a k dalsim zminenym vecem:Muj kousek se jevi v poradku, sice mi obcas nejake
to menu prichozich zprav zmizi, ale opravdu jen kdyz
zadne prichozi zpravy nejsou.

No, a po zapnuti je treba chvilinku pockat, nez se
aktivuje moznost pouziti adresare. To se vsak da na
displeji rozpoznat.
Psani sms pomoci tabulek je fajn. Clovek vsechno (krome nekterych spec. znaku a mezery) napise pomoci dvou stisknuti. Sice je to muj prvni mobil a mam ho 4 dny, ale uz pisu skoro vsechno temer bez koukani.

A velka pismena se mi prepinaji jednou na jedno velke a dvakrat na porad velke. Takze udaj z recenze uz neni uplne spravny.

Ty koncepty se daji pro ukladani sms pouzit, ale ukada se tam jen
text. Napr. adresa od koho to prislo a komu se to melo poslat tam neni zaznamenana.

Psani vlastnich melodii se mi taky moc libi.

Za tech 4700, za kolik se da ted sehnat, je super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  25. 06. 2002 23:33

Ztrácí se Ti položky v menu? Menu v S40 je zajímavě řešeno, totiž když je položka v menu prázdná, tak  z menu zmizí. To znamená, že když nemáš zádné příchozí zprávy, položku nenajdeš. Když zpráva příjde, položka se v menu s touto zprávou objeví.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zolan  |  30. 05. 2002 14:55

Koupil jsem si pred par dny S40, ale hned druhy den se pokazil-zmizela polozka prichozi posta ze Zprav a SMS prakticky prestaly fungovat. Hned jsem ho reklamoval a ted cekam na vysledek. Cetl jsem, ze S40 je celkem poruchovej foun. Zajimalo by me, jestli mate nekdo podobne zkusenosti, pripadne jestli vam S40 slape bez problemu. Nevim jestli mu mam dat jeste sanci nebo chtit radsi $ a jit do Motoroly T250 (potrebuju triband do statu). S40 je dobrej foun, ale nechci se porat trast, aby mi nahodou nezkolaboval. Diky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Másílko  |  17. 05. 2002 15:18

nevíte  někdo  jak  se  dá  změnit  či  spíše úplne  zrušit logo na  siemans S  40. Mám tam  původní  a nemůžu se jej  zbavit ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--  |  10. 04. 2002 17:59

(Příspěvek zrušen. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Liibo  |  07. 04. 2002 23:35

Dobrý den,

tak tohohle krasavce mám už druhý týden a jsem s ním fakt spokojený  tlačítka se už trošku omačkala (a to není jen můj subjektivní dojem, uvidím co bude dál).. A paměť na SMS samozřejmě MÁ, jenže si tam nějak nedovede uložit příchodzí sms a navíc se tohle menu jmenuje Koncepty.. ted tam mám nějakých 25 zpráv a telefon se netváří, že by mu to nějak vadilo... tak si zavolejte na Siemens ČR a přeptejte se jich, jak je to s těma sms, ať tu nepíšete bláboly

A osvětlení displeje - no smsky píšu už nejradši v noci, ale osvětlení mi příjde opravdu dostatečné - ta modrá je krásná, je to příjemná změna proti zeleným nokiím... (a že sem jich vystřídal 5 )

PS:Jak je možné, že S40 na jarmarku.cz se nabízí s40 kolem 5.500Kč s DPH odblokovaný?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Chmurciak  |  01. 10. 2001 21:36

Prodam mesic stary tento super telefon s posledni verzi firmware tj. 3.2.0. Se zarucnim listem a CD s programy pro spojeni s PC. Telefon je vzhledove jako novy. 

A to vse za super cenu 15.000,-
Obratem zaslu na dobirku.
Piste na Chmurciak@volny.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chmurciak  |  12. 11. 2001 12:59

Prodam 2 mesic stary telefon, avsak pouzivany pouze 1 mesic, s posledni verzi firmware tj. 3.2.0. Se zarucnim listem a CD s programy pro spojeni s PC. Telefon je vzhledove jako novy. 

A to vse za super cenu 12.500,-
Obratem zaslu treba i na dobirku.
Piste na Chmurciak@volny.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matlafous  |  13. 12. 2001 09:56

Ja taky za 10.500,- 1 měsíc stary.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Big  |  17. 07. 2001 19:14

zdar lidi, nevite nekdo, jak je to s tou pameti na SMS, na mobil.cz jsem cetl, ze ma pamet na 10 SMS a tady pisou, ze ji vubec nema, coz mi pride docela divny, Dik za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš Kováč  |  31. 10. 2001 15:18

Nazdar hošani.

V "Telefonu" som sa nedávno dočítal, že u SIEMENS S40 sa nedá priamo odpovedať na SMS, k tomu sa vyjadrovať nebudem pretože v tejto recenzii je to jasne popísané - teda dá sa. Ďalšia chyba: nejde volit naposled volané číslo. Ide - krátkym podržaním tlačidla 0. 

A čo sa týka tej nešťastnej vnútornej pamäte na SMS, tá tu tiež je. SMS-ky sa musia ukladať manuálne cez položku "upravit" uložením do položky "koncepty" kde sa ich vojde minimálne 20 (viac so neskúšal). Okrem toho 15 na SIM kartu, ktoré treba pribežne mazat al. ukladať, aby sa dali dalšie prjímať a odosielať.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adelka  |  17. 07. 2001 19:14

je vazne suprovej, ja sama ted prodavam siemens C25 (celkem klasika, ne?)a shanim nejakej novej ..ne ze bych na tenhle asi mela, ale jeho cena me presto zajima...takze: Kolik stojiš, krasavče???!!!
dik!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  05. 10. 2002 12:54

Ja ti ho prodam za supr cenu kolem 7.500 cena i dohodou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš Bíba  |  17. 07. 2001 19:14

No mam Bosh 909S a nemuzu si ho vynachvalit,ma nejlepsi ovladani co jsem kdy asi videl,jen vydrz baterie je mensi (asi tri dny),ale s LION baterii,ktera se nabije za hodku a pul, to vlastne nevadi.Muj pristi mobil bude Siemens S40,pockam az ho zlevni,tak treba za rok uz by mohl stat pod deset a pak si ho koupim.Mrzi mi ale, ze uz ho Siemens dokazal zkazit.Mel jsem v ruce tenhle telefon,kdyz to byl jeste bosch a mel lepsi klavesy,psani sms bylo typicky BOSCHOVske,takze dobre.Presto,ze ho Siemens zkazil,je to uplne skvelej telefon a ze nema profily,to mi nevadi.Kdyz jsem mel C35,tak jsem si jich udelal hafo a nakonec jsem stejne jen vypinal vsecky zvuky pri jednani.Bosch je Bosch, skoda ho.Skoda ho...Ale jeste ze je nekoupila Nokie,to by to dopadlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Siemenes neumi udelat poradny, dobry mobilni telefon, tohle je dukazem. Jediny telefone, ktery je jakz takz pouzitelny a neni primo od nej, ale je od Bosche

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Nekdo sem pise pod mym jmenem. Ja jsem pravy eminem, ty uchyle! A nauc se aspon psat, kdyz me chces imitovat, ty Siemenese!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emimen  |  17. 07. 2001 19:14

Uz vim, jak znicit eminema - budeme se vsichni podepisovat jako eminem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Chyba! Podepsal ses spatne - emimen a to svedci o tom, ze nejsi pravy eminem! To jsem ja a jestli me chcete znicit, tak mate smulu, protoze ja jsem pravy eminem a znicit se nenecham!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

A ty ses kterej eminem? Ten puvodni, druhy, nebo ten spatne napsany? Nebo nejaky uplne jiny? Eminem je mrtev!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Ja jsem ten pravy eminem!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem the 3rd  |  17. 07. 2001 19:14

btw oni oba dva lzou, ten pravy eminem jsem ja )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
echt eminem  |  17. 07. 2001 19:14

NENENENENE, jáááááá jsem eminem!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
echt eminem  |  17. 07. 2001 19:14

ja jsem eminem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ementál  |  11. 06. 2002 17:45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demon  |  17. 07. 2001 19:14

Na BOSCHe nedam dopustit, mel jsem snad vsechny trochu znamejsi telefony, ale BOSCH to u me vyhral. U telefonu pozaduji precizne propracovane zakladni funkce a nesetkal jsem se dosud s telefonem, kterej ho mel udelano lepe. Chvili jsem mel 6210 a za necelej tyden jsem ji vyfouk, je celkem dobra, ale zakladni fce ma rozhodne horsi!
Nokiema neopovrhuji, ale pri hovoru vyzaduji cas, a nemam naladu ho vyhledavat v meny. Naslo by se toho mnohem vice, ti kteri BOSCHe meli, mi jiste rozumi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 07. 2001 19:14

I já měl kdysi Bosch 607,byl to můj 3 mobil... neuměl nic....ale mooc se mi po dobu užívání líbil...jak menu,ale i vše ostatní...vím výdrž nic moc..2,5 dne...ale ušlo to..

Ale hlavně se mi líbil velký 4 řádkový graf.display ! A to,že si můžu k SMSce nastavit libovonej z asi 20 tónů ! ,což u kamošova Siemense C25 rozhodně nešlo !

A taky byly hezký ikonky když přišla SMS a nebo když byl zmeškanej hovor ! A kterej mobil to tak má dneska ?

Já zatím o žádn.nevím...

Ale tenhle zřejmě ano,no jaktaky ne,kořeny má u Bosche,siemens ho jen přepatlal do svýho kabátku...

je to prostě dost fajn Mobil...

škoda,že neexistuje nějaká jeho Low-end verze....

:o)


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  17. 07. 2001 19:14

hmmm takze si nemel v ruce asi panasonica ci sonaka co? ty tyhle kravinky maji taky a hlavne sloni animace u gd30 je super :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Psilo  |  17. 07. 2001 19:14

Pred dvema lety jsem pouzival staricky Bosch 608 a dodnes vzpominam na jeho ovladani, ktere jako snad jedine je LEPSI nez tolik vychvalovane Nokie. Ted mam Siemens C35, ktery neni nejhorsi (resp. neni to silenost a la stare Alcately nebo Sagem), ale na Boschika proste nema.

Kdyby Siemens naslouchal svym zakaznikum a spojil to nejlepsi z Boschu a vlastnich founu, urcite by Nokia mela tezkeho konkurenta. Ale to se bohuzel urcite nestane.

PS: Hlavne me u Siemensu S**E ten strasny ramus pri oznameni o vybite baterii. Vzdy mam chut ten telefon rozdupat... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  17. 07. 2001 19:14

Je to tak, oproti mobil serveru mi tahle recenze přijde profesionálnější. Zdá se mi, že všechny recenze telefonů jsou tu lepší. No, jen tak dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pdb  |  17. 07. 2001 19:14

Skvela recenze, mnohokrat lepsi nez neobjektivni paskvil u zatvrzelych nokiaru na Debil serveru.
Bosch ma proste nejlepsi menu - i ma matka ktera neni nejmladsi si na nej hned zvykla a kdyz ji tata zkousel vnutit nokii 5110, taks e mu to nepovedlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  17. 07. 2001 19:14

Mam Bosche, když jsem si ho koupil, všechno důležité jsem nastavil v tom hlavním menu (nebo jak to nazvat) a teď už používám téměř pořád jen to menu funkcí, to se šipkou nahoru. Je to geniálně vymyšleno. Nikde se neplete nic zbytečného, když nemám žádné zmeškané hovory, položka zmizí, když nemám SMS, položka zmizí... Fakt se mi tohle menu zdá nejlepší. Škoda Bosche.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  17. 07. 2001 19:14

To je sice pravda s tou cenou,ale...Ale pozor,tyto telefony jsou tahané ze zahraničí a moc dobře nefungují.Sám jsem jeden takový telefon měl a tuhnul,pomalu načítal SIM atd.Chci říct,že se rozhodně vyplatí koupit telefon buď od Eurotelu (vyřešen firmware!).Cena je samozřejmně vysoká,ale skuste reklamovat telefon koupený v Rakousku nebo Německu!
Já sám mám telefon koupený zde,od českého prodejce(český záručák i návod,Siemens CZ) a naprosto vpohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:14

Pane nemusite nakupovat pouze primo u ET, ale kdyz mate u prodejce zaruku, ze telefon je od distributora pro CR a zarucni list od distributora i se servisnimi stredisky, tak neni problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:14

Ano, je jiz v prodeji na www.kasa.cz ale jeho cena, oproti jinym telefonum teto tridy je trosku vyssi, bez DPH jej muzete poridit za 12 990,- bez DPH. Objednavat muzete jiz nyni. Naleznete zde i informace o telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor