Siemens S75: vstávat, jde se do práce (velký test)

Diskuze čtenářů k článku

x65  |  21. 05. 2009 13:24

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  23. 09. 2006 15:47

poupdatu softwaru mi zmizela cestina muzete nekdo pomoct??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  30. 09. 2006 20:53

ČJ není na výběr mezi jazyky v nastavení?
A byl nový FW určený pro ČR - A404?
Zkuste UPD s čj verzí, ale asi to nepůjde.
Nejspíš budete muset podflešnout na nižší verzi FW (zřejmě jen přes WinSwup verzi) a pak provést akci s českým FW (poradí na siemensmania.cz).
tady by měla být poslední verze českého FW (47)
http://www.benq-siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_194359_0,00.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  01. 10. 2006 17:58

a neslo by jenom pockat nez vyjde novej FW a nainstalovat ho??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  02. 10. 2006 11:56

To je ouplně nejjednodušší!
(Jen kdy to bude...)
Poslední verzi s čj asi nechtěl telefon přijmout, když je to stejné číslo FW (čj = varianta A404, verze 47)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  03. 10. 2006 06:52

ne nechtel
za jak dlouho tak vyjde novy FW??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  23. 09. 2006 09:29

Mám dotaz, jak se da aktualizovat FW??
Kdyz ho chci nainstalovat, tak se mi pise, ze telefon neni podporovan nebo ze neni pripojen, pritom by to melo normalne jit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  30. 09. 2006 20:29

Asi budete muset nainstalovat MPM pro S75, popř. další SW, který je přiložen u MT, aby PC telefon "vidělo".
Také nepoužívejte USB rozbočovače a prodlužky, kabel "píchněte" rovnou do PC. Pokud i přes výše uvedené PC mobil nenajde, asi se bude hádat s jiným USB zařízení o port, přerušení etc... Zkuste vše z USB odpojit (restartovat PC a pak připojit jen telefon) nebo ve správci zařízení přidělit porty ručně.
Nepomohlo? Tak jděte na siemensmania.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frankenstein...  |  22. 08. 2006 22:18

diky tomu se porad rozhoduji o koupi, chtel bych videt displey v akci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frankenstein...  |  22. 08. 2006 22:17

diky tomu se porad rozhoduji o koupi, chtel bych videt displey v akci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavelj  |  03. 08. 2006 20:52

Zdravím všechny,mám takovou prosbu-mohl by mi někdo prosím poslat pár fotek pořízených vaší S75, v recenzi se fotilo v zimě a ty obrázky jsou dost tmavý.Zajímají mě fotky z interiéru i pořízené venku za denního slunce. Předem díky.Posílejte na e-mail : wnad@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  15. 07. 2006 23:25

Tady by měla být verze FW 40.
http://www.benq-siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_160054_rArNrNrNrN,00.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  24. 06. 2006 17:32

Dají se přetáčet v tomto mobilu skladby?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 06. 2006 14:04

Dají se přetáčet nebo posouvat mp3 v tomhle mobilu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  21. 06. 2006 20:14

Nevím, co tím přesně myslíte, ale dá se přetáčet bez zvuku (co je to posouvat? jako za táhlo myší v PC?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  23. 04. 2006 22:18

Již je FW31.
http://www.benq-siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_130289_rArNrNrNrN_xcs%253A130989_xcp%253A13085 0_pd137745%253A144408_pde137745%253A144430,00.html#anchor137745
(pokud odkaz nefunguje, tak začněte na http://www.benq-siemens.com/ a pokračujte dále).
Na SM je ver.24 (určitě 31 brzy přidají) nebo winsvup 32.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj  |  26. 04. 2006 13:29

Je to zvlastni. Koupil jsem si taky S75 a *#06# hlasi model A502, který vůbec není v nabídce, takze ani nemuzu stahnout firmware! Mam verzi 24 a ta je porad silne na hovno :(.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  30. 04. 2006 19:57

A502 je verze pro T-Mobile. Zkuste se jich zeptat, zda můžete UPG na jinou verzi FW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terka  |  31. 03. 2006 17:58

Prosím vás,byl by někdo tak laskav a poslal mi melodie,co jsou origo v Nokii 6230i.Při manipulaci s telefonem na kabelu jsem si je omylem vymazala.Díky moc,jsem to ale...
tetukok@seznam.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  02. 04. 2006 21:26

To jste si asi popletla diskusi, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  22. 03. 2006 22:12

Na webu je už FW ver. 24.
Jaké máte zkušenosti s MPM? Přes kabel nic moc, přes BT se mi osvědčilo nejdříve spárovat MT s PC pomocí služby BT Serial Port a pak to jede vcelku dobře.
Spojení PC s MT kabelem funguje bez problémů pomocí zasuvných modulů do Total Commanderu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhel  |  11. 02. 2006 21:08

staci pri hovoru vlezt menu organizer spustit hlasový zapisnik. a je to, hvor se nahraj.e

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  06. 02. 2006 09:03

Píšu to nerad, ale FW je opravdu dost nestabilní, pokud se v telefonu "šťouráte", při běžném provozu vcelku nejsou problémy. Doufám, že příští FW udělá ze 75-ky "hodný" telefon, jako se stala SX1 s ver.15.
Jeden příklad: do skupiny volajících jsem přidal dva členy. skupina měla své vyzvánění, členové měli svoje (měl jsem ty melodie odstranit!) + fotografii. Při pokusném přijetí hovoru telefon 2x zamrzl a nakonec to skončilo tím, že vymazal (!) melodie, které měla ta dvě čísla přidělená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhel  |  11. 02. 2006 21:03

a jakou ams verzi fw? to by em zajimao. telefon mrznul opuze tehdy, kdyz k nejaky skupine nebyl pridelen vyzvaneci ton a to jeste jen v ranych verzich fw. zajdi si do servisu, tam ti daj fw20. nebo pokud mas rad siemens, tam si ho tam nahraj sam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  11. 02. 2006 23:28

Jistě mi poradíte, odkud si tu ver.20 stáhnu. Nebo to dejte někam na ftp sám. Předem díky.
Mám FW 12.
Siemens: C/M35i, S45/45i, C55/S55, S75, SX1 (asi mám Siemens rád ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  12. 02. 2006 02:42

Tak jsem si tam dal aspoň ver.13, víc jsem oficiálního nenašel.
Telefon mrznul/vypínal se i při jiných příležitostech (připojení k nabíječce, načítání sms-ky, práce s kalendářem...).
Jestli je už oficiální ver.20, tak se případní zájemci nemají čeho bát (a když tahle ver. v telefonu nebude, tak jim někdo poradí, nějakej box se vždycky najde).
No, snad se dvacítka brzy objeví na webu, na "zajdi do servisu" to mám trochu z ruky (a jsem na to starej).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  13. 02. 2006 22:10

Tak ta verze 13 vypadá lépe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  20. 02. 2006 12:30

Zde
http://download.benqmobile.com/repository/1292/129276/S75_170400.xbz_update.exe
je FW ver. 17 CZ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bajtík  |  24. 02. 2006 07:13

Na Siemensmanii mají již český firmware verze 22 a to v podobě přímo od Siemensu, takže bez ztráty záruky. Včera jsem naprosto bez problému ji naflashoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  24. 02. 2006 09:51

Máte pravdu, jen pro doplnění - na SM musíte být zaregistrovaní (a nepodařilo se mi FW stáhnout downloaderem, což už je na 19MB znát).
Na českém webu B-S je stále jen ver. 17, na "komu" je i ver.22 (viz níže).
http://download.benqmobile.com/repository/1319/131994/S75_220400.xbz_update.exe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bajtík  |  30. 01. 2006 08:11

Ahoj. Na Siemensmanii najdete nový firmware pro S75 a to verzi 17 v češtině. Po nahrátí se mi zdá telefon subjektivně rychlejší, jsou dodělané překlady a i stabilita telefonu se zlepšila. Takže go for it.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  30. 01. 2006 13:55

Já tam vidím ver. 16, a to WinSwup (čili ztráta záruky - jistě jde tam vrátit původní FW, ale už to někdo zkoušel? ne vždy jde podflešování snadno).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ELDA  |  29. 01. 2006 13:59

Zdravím všechny.
Mám takovej malej problém. Rozhoduji se, zda koupit S75 nebo Mpx220. Moje hlavní požadavky jsou: MP3 přehřávač, lepší display a taky možnost přehrávat video soubory ve formátu mp4. Kdo by mi pomohl v rozhodování?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  24. 01. 2006 11:42

Tesim se na okamzik, kdy stale vice suntova znacka Siemens zmizi z povrchu teto planety. Tenhle mobil je takovy vykrik do tmy v zaplave lacinych suntu, se kteryma je nekdy tezky i odeslat sms. Takze... byl by to celkem dobry pokus, kdyby se objevil tak pred dvema lety, proto se vubec nedivim ze cena je nizsi nez u ostatnich znacek. Od rady 45, ktera byla jako posledni na vysi sve doby, je to sestup nebo spis pad ze slavy. Rozumna firma by to uz davno zabalila a prenechala prostor schopnejsim (ale co se da delat, kdyz odbory jsou proti a ty dnes Nemecku vladnou, u nas to asi bude brzo stejne - viz plany panu Ratha, Duska...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  25. 01. 2006 22:23

...byl by to celkem dobry pokus, kdyby se objevil tak pred dvema lety,...

Možná byste se měl podívat, co MT uměly před dvěma lety, pak byste pochopil, jak je vaše tvrzení nesmyslné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  28. 01. 2006 18:03

Kdybyste se obtezoval a podival se po mobilmanii po srovnatelnych MT, na data jejich uvedeni tak zjistite, ze mobily co toho umely stejne nebo i vic tady uz pred 2 roky davno byly... napriklad SX1, cirou nahodou tez od Siemense, neprilis uspesny diky obrim rozmerum a podivne klavesnici - unor 2003, nebo veleuspesna a dnes jiz klasika - Nokia6230 - rijen 2003!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  29. 01. 2006 19:56

SX1 čirou náhodou leží vedle mě. Ale je to telefon s OS, tož nebrat.
6230 je vlastně ještě lepší - tož jste mě přesvědčil. (Když jsem testoval 6230i, tak jsem ji s diky odložil, ale papirově je opravdu opět lepší.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roztrhal  |  24. 01. 2006 09:26

Nevim jak vy, ale já už siemense ani podrzet. Mam S65 a je to už muj třetí siemens. Vždycky stejný, vypíná se, nereaguje a vůbec je to děsnej faker. Ale jen podle nálady,aby to nešlo reklamovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mhn  |  23. 01. 2006 23:34

Ako je to vlastne s tou diakritikou v mailoch? V Siemensi (Benq) mi tvrdili ze ani S75 ju nezvlada. Ide mi hlavne o prijmanie mailov kodovanych v stredoeu win a iso. Viem ze zapadoeu a UTF to ako tak zvlada. Pouzivam to dost casto cez imap,nemam vzdy zo sebou pda a "zerie" to menej dat. Co viem dokazu to len Nokie, SE a Siemens s tym ma problem.
dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Opaquit (novy)  |  24. 01. 2006 06:47

Na mobil.cz psali, že alespoň s ISO 8859-2 už nemá problémy a zobrazí se správně. Jenom si nejsem jistý, jestli v S75 neubyla podpora IMAP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  05. 02. 2006 01:16

v iso-8859-2 přečetla S75-ka v mailu bez problémů text:
+ěščřžýáíéúů
+ĚŠČŘŽÝÁÍÉÚŮ Ď

(S75 odeslala stejný mail bez chyb jako utf-8 /jako FW - přeposlání/)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 01. 2006 22:34

Co mi na S75 trochu vadí, není malé rozlišení displeje, ale jeho malé fyzické rozměry. Grafika je sice na první pohled jemnější, ale když si chci přehrát video, je prostě malé - kdo se má na ten miniaturní displej dívat. Kéž by byl alespoň tak velký jako na S65...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BobMB  |  23. 01. 2006 13:26

Tenhle nesmysl skutečně myslíte vážně?: "Výsledkem je manažerský hudební mobil Siemens S75."
Přátelé, uvědomte si, že skutečný manažer se naprosto běžně vyskytuje v prostorech, kam se s foťákem nesmí, takže tohle nemá s manažerským mobilem nic společného.
Poslední manažerský mobil od Siemensu byl SK65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 23. 01. 2006 19:36

Myslíme, že manažer, který se vyskytuje v provozu, kde se s foťákem nesmí, sám dokáže vyhodnotit, jestli má telefon fotoaparát nebo ne. Navíc bychom řekli, že zastoupení manažerů, pro které je fotoaparát tabu, je ještě stále nižší než těch, kde foťák v telefonu nevadí.


Jinak bychom o Siemensu SK65 mohli mluvit jako o jednom z posledních manažerských telefonů vůbec. A to je přece s odpuštěním nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marnej  |  23. 01. 2006 12:43

umi prosim ten telefonek minimalizovat i treba Javovou hru, jako to umi K750i??? Vim ze mp3 jo, ale co treba tu gamesku???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m1k  |  23. 01. 2006 10:19

Jak je to s tou hlučností klávesnice? Je možné to nějak porovnat např. s hlučností klávesnice u CX65?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 01. 2006 22:18

S CX65 nesrovnám, tento telefon jsem nepoužíval, ale mám S65, u kterého jsem klávesnici až dosud považoval za hlasitou - s S75 se to ale nedá srovnávat, ta je ještě hlasitější. Tlačítka jsou navíc tuhá a kvůli jejich tvaru mám po chvíli vytlačenou "díru" v palci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  05. 02. 2006 00:19

To mluvíte o "ozvučené" klávesnici? Při vypnutých zvucích kláves není klávesnice nijak nezvykle hlučná. Aspoň dle mne.
Tuhá a malá tlačítka jsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreenBeret  |  23. 01. 2006 10:05

Staci mi precist si hlavni nedostatky a v recenzi ani nemusim pokracovat. Hruby DSP? Padajici FW? Ehm ehm... Nedotahnout svuj skoro posledni model do konce je ostuda a jen ukazka toho, ze Siemens BYL v oblasti MT naprosty "luzr"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  22. 01. 2006 23:59

A jak se píšou písmena s diakritikou? Autor recenze píše,že lze vyhledávat i podle znaků s diakritikou. Že by konečně Siemens přidal ke každému tlačítku další znaky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  22. 01. 2006 23:56

Jak se to však řeší u menu,které má 12 základních ikon (a klávesnice pouze 9 použitelných tlačítek)? Asi bohužel první zdlouhavý výběr joystickem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pleytwak  |  23. 01. 2006 12:37

klavesnice ma ctyri rady = 12 pouzitelnych tlacitek -> pro vyber prave dolni ikony ("Nastaveni") mackas normalne krizek(#)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  22. 01. 2006 23:50

Na mé M65 mi velmi vyhovuje možnost rychlé volby přes číselné zkratky v menu-například stažení mailů 5-2-5. když je těch oblíbených funkcí hodně,je to rychlejší způsob než přes vlastní oblíbené položky (nehledě na neustálé přenastavování-za rok a půl cca 20 výměn FW nebo přímo základní desky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 01. 2006 22:24

Funguje to i na S75.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olda  |  22. 01. 2006 22:36

zdravím,
myslíte, že ho eurotel zařadí do nabídky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  22. 01. 2006 22:51

No ja osobne myslim,ze Eurotel S75-ku do nabidky zahrne.....proc by nemel? Budoucnost siemensu je uz vyresena,a ceske zastoupeni funguje bez nejmensich problemu.
Jednou jsem se ptal na infolince,jestli budou nabizet Alcatel OT853,bylo mi sdeleno,ze vzhledem k tomu,ze novy vlastnik TCL (ano Alcatel,odprodal "cinanum" i zbyvajici podil asi 20 procent)zrusil ceske zastoupeni znacky,zatim o tom neuvazuji.
Pise se sice ze TCL bude pod touto znackou prodavat na svych trzich a pod ALCATEL v evrope,ale zatim se nic nedeje,zrejme vzhledem k pritomnosti konkurence Samsung a Sagem (taky cinsky vlastnik)na nasem trhu....skoda 853 vypada solidne ale oficialne se k nam nejspis vubec nedostane......ach,jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krivacek  |  22. 01. 2006 22:29

a co je součástí balení? nikde se nepíše o kabelu, tudíž se asi nenachází..
128MB karta není málo ani moc, radši kdyby nedávali nic, snížilo by to cenu a ten kdo to myslí vážně si dokoupí min. 512MB za slušný peníz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  22. 01. 2006 22:58

Zajimalo by me, jestli s S75 pujde pouzit orig. kabel, ktery se dodaval s S55.
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  23. 01. 2006 06:56

Ten nešel použít korektně ani pro x65

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  23. 01. 2006 08:29

Ja pouzival COM kabel k S55 i k S65 a uplne v poho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  05. 02. 2006 16:02

MPM S75 připojenou přes COM kabel k S55 nenašel (ale S55 ano).
Ale kabel k S55 nefungoval ani s SX1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being (novy)  |  22. 01. 2006 21:21

No, nemám nic proti tomuto mobilu, ale domnívám se, že za vyšší cenu by byl těžko prodejný. Konkurence je veliá. Za tuto konfiguraci funkcí a technických řešení je to cena přinejmenším přiměřená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  22. 01. 2006 22:40

Cena je rozhodne super,za manazerskej model je 7000kc slusna,kdyz vezmete v potaz,ze podobne vybavena Nokia6233i stoji 8990 a nedavno stala kolem 12000kc neni co resit.Problem je v tom ze nokie je proste nokie,nejoblibenejsi telefon manazeru a podnikatelu,snadny a intuitivni ovladani a znacka budi v rukou dotycnyho respekt.Siemens a potazmo i ostatni znacky maji problem v tom,ze jejich ovladani ne kazdemu "sedne".Vedtsina lidi proste chce mobil,ktery zvladne bez sebemensich problemu a nestoji o to ani nema cas,dumat jak kterou funkci aktivovat nebo v menu najit.
S75 a SGX75 ktery bude nasledovat,jsou posledni od "praveho" siemensu,i kdyz uz maj logo BenQ pod baterii.Nova rada s nazvem BenQ-Siemens,se bude nejspis podstatne lisit,a uz snad odboura ten nemecky styl a konzervativnost,ktere mnoha lidem vadi,jsem na to fakt zvedavej.
Jestlize se BenQ-Siemens,povede to co pred 4-rokama firme Sony a Mobilni divizi Ericsson(Ericsson jako firma,budujici site uspesne funguje dal,podobne jako Alcatel..) ma velkou sanci ziskat ztracene pozice na zebriccich prodavanosti.
Sony a Ericsson vyrabeli kvalitni mobily,ale jaksi stale neco chybelo.Kdyz po spojeni,spojili vyvojari obou firem sve zkusenosti,zacala vyrabet jedny z nejlepsich telefonu soucasnosti.Zpocatku sice mela Sony-Ericsson dost velky potize a hrozil krach,zacatky byvaji tezke,ale pak se vse obratilo,a myslim ze se psalo
ze firmu "zachranilo" uvedeni T630 a Z600,ktere byly na svoji dobu bezkonkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  22. 01. 2006 22:57

Co mne vadi u mobilu Sony-Ericsson, je to, ze krome symbianovych smartphonu nepouzivaji k ovladani kolecko. Marne hledam nahradu CMD-J6 pro mamu. Nechce nic bez kolecka a P900 ji pochopitelne kupovat nebudu

ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  22. 01. 2006 21:18

Ten telefon,se mi libi,plasty jsou sice leskly a otisky prstu nevypadaj hezky,,ale ma se delat i stribrna varianta.Par siemensu sem mel,a spokojenost,libi se mi zakladni vybava (128Mb neni spatny,ostatni davaj tak polovicni)a hlavne vybavenost pristroje jako takoveho,menu se konecne povedelo a vypada k svetu.Je tu ale problem,uz si ho asi nekoupim,mam Eriak K600i a toho za nic nevymenim(lisi se prakticky je absenci karet).
Kdybych ericssona nemel,S75-bych si stoprocentne koupil,vzhled se mi take zamlouva a je to rozhodne lepsi reseni nez vecne rozvrzana plastova skorapka 6230i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  22. 01. 2006 22:50

No moment, S75 a K600i se lisi zejmena tim, ze prvni ma EDGE a druhy UMTS. Taky jsem puvodne uvazoval, ze si poridim K600i, ale kdyz jsem to promyslel, tak jsem zjistil, ze tam, kde UMTS uz je, ho nepotrebuju, a tam, kde ho potrebuju jeste dlouho nebude. Navic pry UMTS zere dost baterku.

ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n3o21  |  22. 01. 2006 21:09

A umí minimalizovat MP3 přehrávač a nebo javovou aplikaci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n3o21  |  23. 01. 2006 10:32

Ano mp3 přehrávač umí minimalizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  22. 01. 2006 19:01

Zdravim,
chtel bych se zeptat, nevite nekdo, kdy ma tento model byt bezne k dispozici v obchodech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  22. 01. 2006 19:21

V každém netovém krámu je už nabízen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Mam takove dva dotazecky,protoze jsem majitelem S65 a narazil jsem na dva malinke problemy:
1) umi S75 jiz vyzvaneni prhrat i z karty nebo musi byt neustale v telefonu jako u S65?
2) umi video uluzit primo na kartu a ne do telefonu-i s FW 50 S65 video tvrdosijne uklada do telefonu
Jinak se mi telefon moc libi a nemit S65 sel bych do nej,ale jeste nejaky cas s nim vydrzim.Snad jeste udelaji neco podobneho a mozna uz s podporou 3G siti,a nebo jeste lepe s OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wosuk  |  22. 01. 2006 16:29

vyzvaneni jde i z pametove karty a ukladani natacenyho videa jde nastavit na kartu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bruno26  |  22. 01. 2006 13:43

na co mi budou fšechny ty funkce když se budu pořád dívat na ten odpornej displey s hrubým rozlišením?lepší dislej uměl vyrobit samsung už před 3 roky....display např.N6230i nebo staré K700i je proti tomu křišťál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhel  |  22. 01. 2006 13:56

ne kazdymu jde o prvotridni display. ja treba doted pouzivam cernobily s rozliseni 104 na 88 (nebo tak nejak, fakt z hlavy nevim) a jsem s nim spokojenej. a hlavn eto neni zadna kostka jak dela nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wosuk  |  22. 01. 2006 14:28

hezky receno... vzdyt je vlastne jedno co umi telefon, hlavne ze ma krasnej display
lidi napadlo vas nekdy, ze kdyz ma display 2x 3x vic bodu, ze taky ma 2x 3x vetsi spotrebu energie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bruno26  |  23. 01. 2006 10:45

já ale požaduji u nového modelu obojí-jak funkce tak diplej a ne displej koncepce 2roky staré asi stejné jako je v M65.jinak ta spotřeba-nezdá se že by tento mobil nějak vyčníval ve výdrži nad průměrem kvůli hrubému displeji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  22. 01. 2006 17:54

na co je mi displej s miliony body na milimetr čtvereční, když jako pracovní nástroj neumí diář s opakovanými událostmi (K750)? Pokud jde o manažerskost, tak i C65 je vybavenější.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  23. 01. 2006 10:42

Umi... bohuzel nikoli primo z mobilu. Coz je vyslovene tristni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  23. 01. 2006 11:39

Takže neumí... SE nejsou managerské mobily ale sice s pěkným provedením, ale laciné dreky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  23. 01. 2006 16:42

Ani omylem neni presny, paklize trvate na tom, ze jedine tehdy, kdy to jde zapsat na mobilu to umi, pak samozrejme ne. Nicmene z outlooku to jde bez potizi, rocni opakovani u narozenin vytvari sam, a z toho je zjevny, ze prave jen to zadavani chybi - a to je to, co pokladam za tristni. Ze tu fci sestrelili jen tim, ze se neobtezovali udelat o jedno vstupni pole udalosti vic. A nevim jak vy, ale ja si udalosti pisu primarne na pocitaci, takze mi ta synchronizace staci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  23. 01. 2006 19:11

Já myslel, že neumí ani ty narozeniny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  23. 01. 2006 20:50

Vy udalosti pisete jen z compu? No, tak to vam uprimne zavidim. Ja si je pisu, kdyz to zrovna potrebuju, nebo kdyz si vzpomenu, ze mam neco udelat a to z 90% neni u kompu, ale na nakym jednani, nebo v dopravnim prostredku. K750i zkratka opakovany udalosti neumi tak, aby za to dostal v katalogu +. Coz ve finale znamena, ze je neumi. A musim souhlasit s tvrzenim, ze C65ka je manazerstejsi, protoze kalendar a upominky ma rozhodne propracovanejsi (kdyby to nekdo nevedel, je to prakticky to samy, co na S75. pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  24. 01. 2006 03:25

Přesně tak, na podzim 2004 jsem po čtyřech Siemensech měl T630 a díky tobu špatnému diáři jsem jej po týdnu vyměnil za C65. Taky to dělám tak, že schůzky, telefony a další věci ťukám na mobilu a až pak je ládulu do Outlooku. Dokud to nebude mít SE v pořádku, nikdy si jej nekoupím a je zarážející, že těmto founům někdo říká manažerské mobily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  30. 01. 2006 09:16

Ty podstatny a opakovany ano. Planuju primarne v outlooku.
Plus si samozrejme nezaslouzi, vzdyt rikam, je to tristni, ze chybi jedno pitomy vstupni pole.
Na siemech (posledni ME45) mi vadila nemoznost mit akci s pripomenutim PRED akci..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alfah4ns  |  13. 06. 2006 22:53

mno t umi kazdy novejsi siemens od modelu s55 (rok 2002-3)
mam na mysli to pripominani pred akci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas  |  03. 02. 2006 22:42

Naprosto souhlasim. Vzdyt se to tahne uz od nepameti .. konkurence davno ujizdi s pixelama nahoru, ale Siemens tam porad rve ty sr...ky ..  (rastr jak přes kuchyňské sítko ... úúúžasnééé)  A nechapu co na tom může brát 2x, 3x více energie .. plocha je preci stejná a hlavní žrout tvoří podsvícení .. samotné napájení tranzistorů asi nebude hrát hlavní roli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ota  |  22. 01. 2006 12:04

Podle mě je to velice slušnej foun, ale na K750i(D750i) nebo Siemens-Benq S88 nemá!!! Jsem majitelem S65, u které mě vadí jen absence MP3, ale ne až tak. Tak za dva roky si budu kupovat novej foun a tenhle se dostana do užšího výběru!!! JE to dobrej foun- good!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  22. 01. 2006 17:51

Jenže toto je opravdový mobil pro práci a ne MP3 player, kterýžto K750 sice je, ale s diářem bez opakovaných událostí je to jen pouťová hračka, který překoná (pokud jde o pracovní funkce) i prehistorický S45i. 750 se s tímto founem pokud jde o pracovní nasazení nemůže vůbec srovnávat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gouda  |  27. 01. 2006 17:06

Ty mas S65 a za 2 roky planujes koupi S75??Si delas srandu,ne?Za 2 roky se uz nebude prodavat a hlavne v te dobe to uz bude,co se tyce funkci,brak - hrozny displej,spatny fotak atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cenebris (novy)  |  22. 01. 2006 11:34

Umi par schranek?
Umi kazdych x minut kontrolovat schranku ve vsech uctech?
Umi imap a ukladat odeslane zpravy na server?

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojzmen  |  22. 01. 2006 15:48

Jeste:
Jak velky email umi stahnout?

Dabra je aspon moznost stazeni hlavicek emailu.
Loj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave_m  |  22. 01. 2006 19:02

mail se da nastavit na:
10, 30, 50, 100, 200, neomezene KB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  22. 01. 2006 23:31

Ta velikost e-mailu znamená,jak velké části z jednotlivých mailů stáhne (pokud jsou menší,tak celé,jinak jen část) nebo limit,jak velké maily stáhne (buď celé nebo nic). U řady 65 (konkrétně píšu tento příspěvek z M65) se jednalo bohužel o druhou možnost,takže texty velkých mailů si člověk musel přečíst přes jiné rozhraní.
Dále:kolik znaků může mít e-mail? M65 bohužel zvládá pouze 1000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quak  |  24. 01. 2006 07:40

IMAP urcite neumi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  25. 01. 2006 22:31

ac je nize psano, ze imap neumi, mozna to neni pravda. moje M65 imap umi, tak proc by neumel lepsi telefon. problem s imapem je ten, ze nacita od nejstarsich k nejnovejsim. je to obecne u imapu tak ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl vP.  |  22. 01. 2006 11:15

Tak koukám, že Siemens vylepšil ovládání - mám na mysli tu pravou kontextovou klávesu a červené sluchátko. (Nějak mi to připomíná jiného (finského) výrobce.. )
Vypadá to docela zajímavě. Hodně věcí oproti dřívějšku vylepšili. Ale stejně - mě ty Siemensy furt nějak nejdou pod kůži, já nevim proč.
A ta cena - toho bych se skoro bál. Jako by to nestabilní firmware byl daní za tak nízkou pořizovací hodnotu.
Přece jen bych asi připlatil za N6230i nebo SE K750i. Funkčně jsou na tom stejně, ale přitom... se mi zdají furt lepší. Jsem asi zhejčkanej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhel  |  22. 01. 2006 11:54

vylepsil ovladani? to cerveny sluchatko je uplne strasny, nic horsiho tam udelat nemohli. a ta cena je nizka z jinyho duvodu, s fw to nema moc co delat (i kdyz...). jde o to, ze mel vyjit uz pred vic jak trema mesicema, v ty dobe by cena byla vyssi. ale takhle, uz museli neco snizit a navic se ted zaclo prodavat SXGcko a to taky cenu srazilo. co se tyce fw, tak neni problem si jej v servise zdarma nechat zvysit, nebo pokud clovek vlastni kavel, muze si to bez ztraty zaruky udelat sam doma.
myslim ze je tento pristorj je dustojny konec jedne mobilni (v jistych ohledech velmi prukopnivcke) znacky. ted se jeste predvedou s SXG co dokaze, a pak uz vsichni muzem ochutnavat rejzi:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 01. 2006 22:23

Ovládání S75 je oproti S65 o něco horší; např. na to, že červené sluchátko skáče do pohotovostního stavu si nějak nemohu zvyknout. A kurzorový kříž je oproti joysticku myslím krok zpět. Vadí mi také, že nemohu změnit funkci levého kontextového tlačítka z Doručené na Nová SMS, jak jsem byl zvyklý na S65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave_m  |  22. 01. 2006 10:51

Telefon uz mam pres tyden a je suprovej. Vypada mnohem lip v realu i v regalu nez na fotkach. Vim, ze ma kade jine vkus. Mne se zase pripada skareda S65-tka. S FW16 to bude vsechno v poho. Jen mam dotaz na stribrny lemovani kolem founu. Pane Polesny, pisete, ze lemovani je plastove. Ja teda nevim jak u Vas, ale ja mam to lemovani kovovy (asi hlinik nebo co). Bud Vas to zmatlo a nabyl jste dojmu kvalitniho plastu, ale bude to kov. Pri doteku je studenejsi nez plast a pri poklepani cinka
PS: tem co se nelibi, at si zadek polibi  ... aspon ho nebude mit kazde druhe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DJ Digiman  |  22. 01. 2006 10:46

tak jak na ten foun koukam asi zustanu u svojí S65 nebo pudu ke konkurenci SXG75 mě taky moc nevzalo potom co jsem čet jak ho funkčně omezily že to GPS je jen na půl já myslel že to bude i s mapama a ty se prej budou stahovat ze serveru a už tam nejdou nahrávat alpykace přes kabel jen stahovat z WAPu nemam rád nokii ale asi pudu do N70 ta uč konečně aspon něco umí třeba 3G a co neumí soft tak se dohraje snad už bude na mě přijatelně rychlá né jako dřívější S60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  22. 01. 2006 11:18

jo-jo proboha proc zase neudelaji telefon se symbianem. Nutne potrebuju aby se telefon vecer ztlumil a rano zase zesilil(nejake casovane profily). Dal nutne potrebuju nahrat hovor,kdyz beru objednavku a jedu treba v aute a nemuzu psat-tohle mi zadnej tel.nenabidne. M75 mam pul roku a dam ho pryc-pujdu asi taky do N70 i kdyz ma klavesnici pro zensky... Javou se to asi zaridit neda? co ? dik za radu...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhel  |  22. 01. 2006 11:56

si porid SL45ku, ta to vsechno zvladne a umi mnohem vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhel  |  11. 02. 2006 21:05

tenhle mobil UMI NAHRAVAT HOVORY:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  22. 01. 2006 10:24

A co v nabidce operatoru bude? Zajima me hlavne zda bude u (Oskar)Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  22. 01. 2006 10:39

Telefon se začal prodávat před nedávnem a mají ho jen někde. Dokonce i nastavení GPRS, MMS, atd. ještě operátoři nenabízejí. Zkusil jsem si ale z konfigurator.cz poslat nastavovací SMSku pro M75 a také to funguje. Na Oskara se vykašli, já ho koupil za 6999 Kč i s daní (-10 % za členství v Siemens Gold Class Club, takže za 6300 Kč) přímo v Siemensu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  22. 01. 2006 21:11

No mi jde o to, ze mam u oskara narok na telefon se slevou. coz napr. u Rekni mi dela pro C75 jiz slusnou cenu 1577Kc. oproti zhruba 3KKc. Takze jsem zvedavy zda ho bude mit. Protoze pak, by mohl byt levnejsi nez tech 6300-7000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  23. 01. 2006 22:38

Kupoval jste přes web? Na mujsiemens mi to háže cenu 7060,- a to už má být sleva ve zlatém klubu.
Na mobilestore prý jde sleva také upltnit, ale nikdy ji v e-shopu nevidím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  24. 01. 2006 02:26

No, právě že jsem se koukal na mujsiemens.cz a tam byla cena tak nějak, jak píšete Vy. Za 6999 Kč jsem ho do té doby našel na kasa.cz a gsmtelefony.cz. Náhodou jsem pak na Újezdu přejel, protože jsem si neuvědomil, že nejedu tram 22 nebo 23, ale 9kou, tak jsem si řekl, že dojedu rovnou na Anděla a kouknu se přímo do Siemensu. Tam mne překvapila cena 6999 Kč. Zeptal jsem se pak prodejkyně, zda když jsem člen Gold Class, zda na tuhle cenu dostanu ještě 10% slevu a k mé radosti jsem dostal kladnou odpověď. Pokud to máte blízko do Prahy (nebo do Brna, tam mají také servis), tak neváhejte..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  24. 01. 2006 08:30

Děkuji za odpověď.
Zkusím to u andělíčka přes jejich e-shop + nějaký ten dotazující se mailík (mám to do obou metropolí trochu z ruky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  24. 01. 2006 11:29

No, lacinější, než těch 7060 je v tuhle chvíli v e-shopu gsmtelefony.cz. Mají ho snad za 6500 i s daní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wosuk  |  24. 01. 2006 12:35

v radlicky ulici (stejna adresa jako e-shop mobilestore) ve znackovce stoji s klubovou kartou 6299.-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuk  |  22. 01. 2006 09:02

Pekna recenze, ale proc chybi video "jak telefon vypada v ruce" Dokonce tu neni ani jedna jedina fotka, ze ktere bych si udelal obrazek o velikosti telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanni  |  22. 01. 2006 09:15

Telefon sa drzi v ruke celkom prijemne..ak Ti ide o velkost,je mensi ako S65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
simp  |  22. 01. 2006 10:43

http://mobil.sme.sk/clanok.asp?cl=2477944

Tady jsou alespoň srovnání s jinými telefony.

Jinak S65 byl podle mě mnohem hezčí, podle mě dokonce nejhezčí. S75 v černé barvě bych si asi nekoupil, ale ten stříbrný si asi koupím. Ale ještě vyčkám, až bude bezchybný FW. Bohužel je to asi jeden z posledních opravdových Siemensů, ikdyž BenQ naštěstí některé modely ponechal siemensovské (např. S68 [kdyby měl větší paměť, tak du do něj]).

Jinak k tomu systému souborů - je v pohodě. A když ne - dá se použít java aplikace, např. File Manager x65. Jediné, co oproti předchozím modelům v něm nejde je posílání java aplikací přes infraport z mobilu do mobilu, což mě netrápí. Co potřebuju, nahraju si z a do PC. Správa mobilu v PC včetně přenosu souborů je dokonalá, buď přes orig. software, SiMoCo či Total Commander.
Vypínání a jiné chyby budou novým FW jistě vyřešeny, slyšel jsem, že FW 16 (není ještě volně dostupný) je již lepší, telefon je stabilní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojzmen  |  22. 01. 2006 15:56

Jen poznamka. Na sk testovali ne-finalni verzi.
Loj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  22. 01. 2006 22:41

Taky cekam na tu svetlou verzi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  17. 05. 2006 16:45

Tak svetle verze jsem se nedockal, vzal jsem i tu cernou.
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krizon  |  22. 01. 2006 08:31

K vybave pripominky nemam, k cene uz vubec ne, ale je proste hnusnej... Je to pro me po S65 zklamani, to byl jeden z nejhezcich telefonu vubec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  22. 01. 2006 10:43

Hmm, čoveče ani ne. Na první pohled vypadá fakt ošklivě (když jsem viděl vůbec první obrázky tohoto telefonu, měl jsem stejný názor), ale od druhého pohledu výš vypadá fakt hezky. Pro mne bylo zklamání spíš S65. Hrubší displej, absence tolik vytouženého EDGE a ještě pár drobností. Takže jsem si rok počkal a vydržel to se stávající S45 a S55

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  22. 01. 2006 01:33

Jsem šťastným majitelem tohoto telefonu pár dní. Výtky, které bych měl, jsou opravdu nedotažený firmware (např. ve složce kontakty se v první složce zobrazují kontakty ze SIM i z mobilu - dá se to řešit poslední záložkou, která se nazývá filtr - dají se tam šikovně filtrovat kontakty podle různých kritérií - bohužel si filtr nepamatuje, co mu člověk zadá), telefon se také občas vypne. To se ale předpokládám napraví novými firmwary. Také bych ocenil kratší vibrace. K výběru je několik druhů vibrací, což je skvělé zpestření, ale není zde možnost nějaké krátké vibrace, kterou bych si nastavil např. pro SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  22. 01. 2006 00:46

A zmenilo se neco v systemu souboru? Slysel jsem, ze tady uz se nejde ze spravce souboru dostat k nainstalovanym java aplikacim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 22. 01. 2006 00:51

K javovým aplikacím se přes správce souborů dostanete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  22. 01. 2006 00:22

Nemci me stvou - uz zase tlacitka na zesilovani/zeslabovani na spatne strane a chybejici hlasove ovladani.
Aspon ze me vyslechli s temi vibracemi...
Pocitam, ze zmena pisma v SMS opet uzira znaky.
Jak se chova prehravani MP3, kdyz nekdo vola?
Jinak se divim, jak redaktori MM muzou nepouzivat PIN...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 22. 01. 2006 00:49

- Změna velikosti písma znaky neubírá, jedná se o nastavení zobrazení. Zřejmě máte namysli nastavení formátování písma, u kterého to tak bývá.
- přehrávání MP3 se při vyzvánění samozřejmě ztlumí
- používáme testovací SIM karty, které neustále putují mezi telefony a zadávat stále dokola PIN značně obtěžuje. U své SIM karty PIN používám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  22. 01. 2006 01:05

Nastaveni Zoomu v SMS vzdy ubralo znaky, protoze to nebyl Zoom, ale formatovani EMS...
Spis by me ale zajimalo, jestli se prehravani MP3 obnovi, nebo proste tim volanim rovnou utne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  22. 01. 2006 01:07

Jo a ma to Offline rezim nebo jen standardni Mod letadlo, ktery vypne mobil a alarmy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 22. 01. 2006 01:30

Tady je to zoom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave_m  |  22. 01. 2006 10:40

prehravani se utlumi a pak zase zacne hrat. Tel foun je prekrasne a jedine az ho budete mit, tak poznate, kolik takovych vychytavek ma. Treba spusteny stopky jedou na pohotovostnim displeji, atd. Skok s S45i na S75 je fakt velike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 01. 2006 22:20

Stopky na displeji má i S65... Těch inovací oproti S60 není až tak moc, když si vezmu, jak dlouho jsme na S75 čekali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  22. 01. 2006 11:27

já nechápu jak někdo PIN může používat....nechápu k čemu to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazy Ivan  |  22. 01. 2006 12:02

Az budes mit pausal, ztratis mobil se simkou a prijde ti ucet na nekolik tisic, tak zjistis k cemu je PIN dobry ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 01. 2006 13:16

Kdyz ztratis mobil kterej je zaplej tak te PIN neochrani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stary_pes  |  22. 01. 2006 14:14

Preto sa PIN kombinuje so zamkom zariadenia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  23. 01. 2006 09:02

tak pausal mam. ale proboha jak bych mohl ztratit mobil? jako, ze by mne vyletel z kapsy k nebi? a i kdyby tak co. mam se kvuli 0,2% pravdepodobnosti, ze pridu vo mobil srat kazdej den, kazdy odemknuti klavesnice se zadavanim pinu? proboha, zijete abyste zili, nebo abyste potencialne usetrili par pitomejch tisicovek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  23. 01. 2006 12:37

to jsem si taky pred 2 lety rikal, ze nikdy nemuzu mobil ztratit. A blbe jsem si zavrel kapsicku u ledvinky a kdyz jsem vystupoval v autobuse, tak jsem si ho notebookem co byl na kline vytlacil. jeste jsem si do nej kopnul (ale nedoslo, ze to je mobil:(). A uvedomil jsem si to az po vystoupeni z busu. Byla to 3 zastavka od konecne, kde vystupuje 95% lidi. A presto si toho nekdo vsimnul a sebral ho. Jel jsem na stanoviste a s ridicem jsme ho nenasli. Byl tam pin a jelikoz jsem na ten mobil zkousel volat (nikdo to nezvedal) a vzapeti uz byl vyplej, tazke ten clovicek si uz pak z me simky nezavolal. No a pak zablokovat u operatora a rychle pro novou simku k Oskarovi.
Takze ano PIN se hodi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  23. 01. 2006 22:35

No a preco si myslis ze bol vypnuty? Lebo vacsina zlodejov ked ukradne mobil, tak ako prve vybere simku a vyhodi ju. Tu skor pomoze kod telefonu (i ked aj ten ide odstranit). A keby aj chcel volat, tak v 99% pripadoch ukradne telefon zapnuty, takze zase je PIN na nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  22. 01. 2006 22:08

S tim tlacitkem na prave strane misto na leve me taky pekne stvou. Doufam ale, ze porad funguje jako Page Down / Up ve WAP browseru? Muze to nekdo vyzkouset?
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  04. 02. 2006 23:40

Nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  17. 05. 2006 16:35

Do haje. To je teda upadek. Hlavne ze to prehrava MP3, ale poradne zvoneni tam neni atd. Doufam, ze se brzy objevi patche, ktere to vyresi. Nebo nektere veci budou treba opraveny v novejsich fw.

ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_Mari_  |  22. 01. 2006 00:20

jako ja si nemuzu pomoct ale me na tech siemensech neco vadi ... ale jako funkcne za tu cenu je super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vd  |  22. 01. 2006 14:03

Me na Siemensech vadi ten odporny font. A celkove prostredi sw telefonu je take hnusne. Ale vzhledove a funkce je to super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krivacek  |  22. 01. 2006 22:17

font je opravdu děs, třeba denní pohled na kalendář je tristní...
Byly už tady lepší recenze . Např. v 75 není zrovna typický prohlížec "ofis" dokumetnů. O tom se mohl autor rozepsat.
Cena půjde určitě dolů, ale špatný foťák, displej a chybějící rádio mě zřejmě od koupě odradí.
Jak se píše výš tak Samsung S500i bude zajímavý, ikdyž předběžně nízkou cenu, kterou jsem vidět v jedno e-shopu už stáhli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Opaquit (novy)  |  22. 01. 2006 00:11

Velice se mi líbí... a za tu cenu! :)
Snad bude v novém firmwaru opraveno tuhnutí a počeštění, jinak výborný telefon se zatím asi nejlepším adresářem a kalendářem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  22. 01. 2006 15:50

Čeština je slabina snad všech Siemensů, nevím proč na to někdy nenajmou někoho zkušenějšího než třeťáka. Klasické NE HOTOVO mě vždycky dostane, nebo překladateli unknuvší rozdíl mezi Send message a Message Sent (u starších typů se po odeslání zprávy objevilo Odeslat zprávu)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  23. 01. 2006 09:23

No... to co jsem zahlid na motorolach mi prislo jeste o neco horsi... ale uznavam, ze neznam siemy > x45 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
enhanced  |  23. 01. 2006 11:28

Jo... ta lokalizace bývá příšerná, proto mám na telfonu nastavenu raději angličtinu. Jnak překlad Siemensů probíhá asi původně z němčiny, jinak si nějaké fráze ani neumím vysvětlit. Kdybych mohl oficiální překlad Siemensů provádět já, vůbec by mi to nevadilo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
de ViANT  |  22. 01. 2006 00:10

hura konecne recenze.. ted jeste na SXG 75 at je z ceho vybirat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhel  |  22. 01. 2006 13:37

taky bych se za ni primlouval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misa  |  22. 01. 2006 00:03

vypada docela dobre.skoda toho rozliseni displaye i kdyz ma moc pekne menu (oproti starsim modelum) ... jo a jinak jsem prvni :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  22. 01. 2006 00:07

Poslední slušnej mobil od Siemense byl stejně S45 / ME45...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
veverka  |  22. 01. 2006 00:40

Tak, tak. Je mi z neho spatne. Hnusnejsi mobil sem uz hlouho nevidel. Dobre, ze skrachovali. Je to hnus. A to sem kdysi siemes mel. Brrrrr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  22. 01. 2006 01:24

To se Ti zdá na první pohled, že je ošklivý. Ve skutečnosti je pěkný. Hlavně je nabitý docela slušnými fcemi. Mj. cena je také fantastická. Přímo v Siemensu za 6999 s DPH. Pokud je už člověk členem Siemens Gold Class Club, má nárok na 10% slevu. Zkus sehnat obdobně vybavenou Nokii nebo Samsung za podobnou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 01. 2006 13:21

co takhle Samsung S500i, super vybava, super cena, ale je to vecko - ne kazdemu vyhovuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  22. 01. 2006 13:33

Nevím, co je S500i, ale S500 se už dávno ani neprodává a fcemi nemůže S75ce ani náhodou konkurovat. Je to telefon starý 4 roky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  08. 02. 2006 21:22

no samozrejme jsem nemluvil o Samsung S500 proboha, nejsem pako, zkus si dat do googlu S500i a uvidis...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  23. 01. 2006 09:22

By me zajimalo jaky skryty, genialni, dech berouci vlastnosti jeste objevim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazy Ivan  |  22. 01. 2006 12:03

45 ano, ale SL ; - ) prvni a na dlouho posledni s MP3 a pametovou kartou az do pul giga ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 01. 2006 20:27

Kdepak, pak byl jeste SX1! Vyjma klavesnice, ktera nekomu muze vadit byl (je) tento telefon proste spicka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  24. 01. 2006 12:00

Telefon, co si nemuzu dat do kapsy u kosile, je proste nepouzitelnej. Takze SX1 koncept OS mozna je a byl super, ale ty rozmery, vaha a podivna klavesnice to totalne posraly...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  04. 02. 2006 22:46

Jak jste napsal dole - chce to hledat v parametrech:
SX1 109 × 56 × 19 mm 116 g
N6600 109 × 58 × 24 mm 122 g
N6630 110 × 60 × 21 mm 127 g
něco novějšího: N70 109 × 53 × 24 mm 126 g
atd...
U telefonů s OS nejde o žádné přehnané rozměry a váhu. Podivná klávesnice - jde o zvyk, píše se mi na ní dobře (kdyžtak mohu použít S55 nebo S75 ).
Holt SP nejsou pro vás, nebo budete muset změnit košil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor