Sítě 2G jsou už mrtvé, alespoň v Japonsku

Diskuze čtenářů k článku

minimax  |  18. 03. 2008 22:50

Teda divili byste se, ale netušíte, jaký je v japonsku problém pro běžného čecha poslat příteli japonci textovou zprávu. Mám tam už druhý měsíc bratra a místo SMS musí japoncům posílat emaily. Proč? SMS tam neznají a umí je zasílat jen jeden z operátorů a to tuším výhradně jako službu pro evropské turisty. Co na to říkáte? Japonsko je bohužel tak vpředu před námi, že jim jednoduchá sms přijde jako symbol zaostalosti či co. Máme co dohánět. Jop a datový tarif tam přijde na 5000 na měsíc. Fuj, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yoki  |  18. 03. 2008 12:50

.... jak se treba tvarej u Sonyericsonu, kdyz nam sem do Evropy posilaj jejich "novinky".... Asi mozna stejne, jako kdyby jsme mi ted posilali nekam do Afriky N3310....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  18. 03. 2008 17:56

No jak by se v Číně měli tvářit? Asi jako při každé výrobě zmetků, ne? Hlavně že se najde odběratel, co zaplatí dolar za kus, víc je stoprocentně nezajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l_f  |  18. 03. 2008 10:54

chtěl jsem se zeptat kolik se dává za takovej článek? bráška je teď ve čtvrtý na základce, tak by si chtěl přivydělat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  18. 03. 2008 10:58

Škoda, že tam není i odkaz Nelíbilose.cz. Jak mu tohle může šéfredaktor schválit, nad tím mi zůstává rozum stát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
l_f  |  18. 03. 2008 10:41

Pane Pospíšil, povězte nám od jakého roku do jakého roku byla v Japonsku síť GSM? Ať se pobavíme ještě více než při článku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  18. 03. 2008 10:55

Říkám to pořád, že pan Pospíšil by se měl začít věnovat činnosti, které rozumí (existuje-li ovšem taková) a ne publikovat nesmysly na tento server a nově i do Mobilit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  18. 03. 2008 10:32

Pod těmi českými mapami "pokrytí" chybí uvozovky kolem slova "pořádně"
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  18. 03. 2008 10:31

Snad dopadne LTE...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  18. 03. 2008 09:09

Kdy konecne to cesti uzivatele a operatori pochopi? GSM (2G) is dead!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 03. 2008 09:21

Vis v cem je problem? V tom, ze jakakoliv jina sit nema beznym uzivatelum co nabidnout.. K cemu rychla data, k cemu TV na malem displeji? To vyuzije jen par nadsencu, ale zbytek lidi chce jen hovorit a pripadne si poslat SMS. Jakakoliv dalsi generace mobilni site neprinese takovy rozdil, jaky byl kdysi mezi pevnou linkou a mobilem. A v CR je to jasne videt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RAscal  |  18. 03. 2008 15:05

Nech bejt, kde neni nabídka, vždycky může betj poptávka. U nás je hit když má telefon vestavěný radio, a dost lidí ho využije. Kdyby tam byla zadara televize, tak to taky nejde uplatnění. Znam dost lidí co by do toho šli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  18. 03. 2008 01:25

No to mi je novinka, ze GSM v Japonsku pomaly konci... Ja som si doteraz myslel, ze tam GSM ani nikdy nezacalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xroot  |  18. 03. 2008 07:40

Presne tak. V Japonsku nikdy gsm sit nebyla, nebo aspon pokud vim tak od roku 2002 doted ne Mam pocit ze tam funguji nase 3G telefony, ale nezkousel jsem to, kdyz sem tam byl naposled tak sem evropsky 3G tel. nemel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda  |  18. 03. 2008 10:35

Takže HTC Kaiser s roamingem od T-Mobile mi v jejich sítích bude fungovat ?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2008 13:33

GSM v japonsku nikdy nebylo a jejich WCDMA je IMHO jine nez nase, takze ani 3G telefony tam (podle toho co vim, mozna to je u nketerych telefonu jinak) nebude fungovat. pro roaming je potreba si poridit a) spravneho operatora b) spravny telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenda  |  18. 03. 2008 15:07

Ja jsem prave nekde cet, ze se Kaiser zacal v Japonsku prodavat. Ale samozrejme to muze byt nejaka modifikovana verze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2008 19:10

Tak jsem jeste pohrabal a zda se ze se to tykalo prvni verze japonskeho WCDMA (alespon u FOMA), a ze by 3G mobilky tam mohly fungovat - nyni pry pouzivaji stejne WCDMA jako Evropa. Ale skutecne to berte s rezervou, jen jsem probehl par stranek na wiki

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xroot  |  20. 03. 2008 20:42

No Prave 3G telefony by mely byt funkcni i v japonsku, mam pocit tam sit postavil vodafone, dnes se to jmenuje Softbank. Ale jak je to ve skutecnosti, tak nevim, byl sem tam v roce 2006. Ale kamos tam ma jet v prubehu par mesicu a 3G tel ma tak sem zvedavy
Jo ale jinak sem tam videl prodavat i 3G nokie, takze to asi funkcni bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomKoho  |  20. 03. 2008 14:14

Bude tam fungovat. Fungují tam v roamingu všechny telefony, které se prodávají na našem trhu a zvládají 3G

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  18. 03. 2008 09:24

rovnako mi vypadli oci z jamok... to zas niekto poriadne zatal... tusim je nieco pravdy na tej novinarskej amatercine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ech  |  18. 03. 2008 00:40

Jeste by me zajimalo, jestli maji jejich mobilni site taky ping jako nase ADSL...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xroot  |  18. 03. 2008 07:42

Ping je v siti O2 cimdal horsi, pred 2lety byl u me kolem 12ms, ted je 23ms. Myslim do nixu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ech  |  18. 03. 2008 14:36

ja myslel ze v techhle sitich jsou to stovky ms...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peppe  |  18. 03. 2008 21:13

asi nemysli mobilni pripojeni, tyhle hodnoty ma O2 ADSL ovsem v zanem pripade ne jejich mobilni internet (at uz je o GPRS,EDGE,CDMA nebo 3G). u mobilniho internetu jste na okraji stovky i kdyz spise prave v radu nekolik stovek ms, v radu jednotek to fakt neni O2 mobilni internet.. to jsem jeste absolutne nikdy nikde s O2 nezazil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luke  |  18. 03. 2008 00:12

"GPRS nemá O2 téměř nikde, takže na většinu zůstává pomalé GPRS"
Není tady v téhle větě chyba? Nenadávám, jen upozorňuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luke  |  18. 03. 2008 00:13

sakra 2 minutky a mohl jsem být první

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peppe  |  18. 03. 2008 21:11

asi myslel ze EDGE neni moc rozsirene u O2, nicmene mohu to jen potvrdit - tam kde jsem mel s O2 jen tragicky pomale GPRS mam s Vodafone stredne rychle EDGE (nerikam ze idealni ale lepsi nez GRPS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petas  |  18. 03. 2008 00:10

GPRS nemá O2 téměř nikde, takže na většinu zůstává pomalé GPRS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor