Skoro polovina Čechů chce po novele telekomunikačního zákona změnit operátora

Názory k článku

zogoth  |  18. 05. 2020 14:32

Jojo, přejít, ale kam když je to všude na jedno brdo. Pokud nepřejdete k nějaké firemní šedivce tak stejně ve výsledku neušetříte vůbec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
XIII.  |  18. 05. 2020 14:38

Polovina Čechů chce z bláta do louže ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 05. 2020 14:38

Kdy tu byl ten článek poprvé ?Opravdu polovina se nechystá, polovina chce změnit tarif.... ...drobný detail. To je jak při sčítání lidu když se ptali lidí jestli jsou připojeni k Internetu kabelem nebo wifi.... ....a BFU > k NTB nevede kabel = Wifi , k NTB vede kabel = kabelem.... to jak je připojená ta krabice na střeše nebo vesklepě... ...detail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 05. 2020 15:30

Prašt jak uhoď. Chce to mít štěstí a známé se dostat k neveřejné nabídce. Všichni tři (toho čtvrtého "Nora" "Ufona" nebo ako sa vola nepočítám) se chovají jako každá jiná dceřiná firma ! Jedním slovem je to MONOPOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 05. 2020 16:32

V případě takového O2 se vůbec nedivím. Zejména co se týče služby O2 TV - kde jsou neustálé problémy, chyby + výpadky, nedá se na to koukat déle než hodinu a spoustu zákazníků tento operátor "ŠMEJD" chytil do pasti s víceletými smlouvami.Mluvím i z vlastní zkušenosti - byl jsem také jejich zákazníkem. O2 internet (přes LTE) = modem hlásil že chybí SIM, odpojoval se od internetu a museli jsme jej restartovat 3-5x týdně .. a O2 TV se pořád zasekávala a bzučela, set-top box (STB) jsme museli restartovat každou hodinu. Když jsme řešili reklamaci, tak buď nám řekli že o tom ví a že máme počkat na aktualizaci softwaru, nebo nám nabízeli výjezd technika za 1500 Kč.
K tomu všemu tento operátor "ŠMEJD" své zařízení (modem, STB) nedává formou pronájmu (jako např. UPC/Vodafone), ale ve výsledku se jedná o předražený prodej formou splátek. Takže se nám zrušení služby pěkně prodražilo (celkem 8 tisíc - zařízení po 2 tisících a penále za předčasné ukončení také).O2 je jen banda zlodějů a služby mají na úrovni 90.let. Bratr měl u nich mobilní tarif. Služby VoLTE funkční / nefunkční, služba VoWiFi dnes běží pouze v rámci interního zkušebního provozu a elektronickou moderní eSIM dali dohromady teprve nedávno. Co to koupil Kellner, tak žádné investice, žádné modernizace ani žádný posun vpřed, jen přeprat peníze, ojeßat zákazníky a jedeme dál. Tak jak byl dříve nejslabší Vodafone, tak nám vytrhl trn z paty a vše u něj normálně funguje. Akorát se na TV díváme pomocí brněnské služby SledovaniTV - všechny ty set-top boxy jsou na stejné kopyto = čínská krabička za 3 dolary, která se seká a blbne.Všem dobře radím - utíkejte od O2, dokud to zákon dovoluje bez pokut a sankcí. Bůh ví co bude po příštích parlamentních volbách (příští rok).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
TomZuz  |  18. 05. 2020 16:57

Kam mám sakra přejít? Není kam..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  18. 05. 2020 17:46

kam kam kam... O2 ma vyhodu, ze aspon na morave pousti po osazeni LTE1800 toto v podstate hned, u TM se ceka i roky ! Kdo ale neni v pretizene oblasti, toto neoceni. Neco me ale furt od O2 odrazuje... nejak jim moc neverim. A VDF, to je v mem okoli nejderavejsi operator s pokrytim, co jini kryji uz roky a roky, on ted dohani. Je to bida v nasi zemi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
sincityr  |  18. 05. 2020 18:00

To je spokojených zákazníků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carda21  |  18. 05. 2020 18:59

Ono je problém že není kam přejít nikdo nenabízí nic normálního jen samou zlodějnu o datech ani nemluvím :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miandys  |  18. 05. 2020 19:02

To je národ 😂

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 05. 2020 19:47

Fakt? 50%? Ale děte. Raději vyhoďte ty lidi, co vám dělají tyhle zcestné průzkumy. Půlka lidí ani nebude vědět, že se něco takového stalo, natož aby měnili. Spíš je překvapíte, že je u současného operátora výhodnější tarif než ten, co tam byl před 10 lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N8GD  |  18. 05. 2020 19:52

Nejlevnější veřejné neomezené volání s internetem za 500 / měsíčně ... masakr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 05. 2020 06:26

O2 = vyloženě negativní zkušenosti po dobu několika let, parkráte jsem si zkusil tu jejich O2 TV - další katastrofa. Takže ti mne nemají čím oslovit a s nimi i všichni virtuálové pracujicí v jejich síti.
T-mobile - drahé, ale až na vyjímky celkem fungovalo. Měli jsme to v práci, problém byl odejít, obstrukce a hledání důvodů, proč by to nešlo....
Vodafone - tam jsem teď a jsem (zatím) spokojený. Uvidíme, co bude za rok, zeptejte se mně potom. Zatím se mi jeví jako nejmenší zlo.Zkrátka, kdybych neměl Vodafone, uvažoval bych z principu jen možná nad T-mobilem, protože to co předvádí po léta O2 (má to ještě tchán s tchyní, stejně jako spořitelnu ), to je katastrofa a nikdy více. Dost na tom, že jsem jejich "služby" musel používat v práci po "pečlivém výběru" zaměstnavatele, který za ten výběr jel na luxusní dovolenou zadarmiko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka1or  |  19. 05. 2020 10:09

Skoro polovina Čechů chce po novele telekomunikačního zákona změnit operátora................Snad to se 4tým operátorem dopadne .Sám teď využívám sousední, 4té, levné operátory, jako alternativu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2020 17:49

Tak nevím, jestli se dá tomuhle článku věřit. Že přibližně polovina lidí teď přechází nebo zvažuje přechod jinam, protože se zrušily úvazky? To bych se dost divil. Spíš si myslím, že 90% lidí vůbec neví, že se tady něco takového vůbec událo. Ale asi to vysvětluje to, že jde o čísla zjištěná v anketě na Ušetřeno.cz. Kdo navštíví takový web, tak už o změně uvažuje. To mohlo klidně vyjít i 100%. Další překvapení je, kolik lidí uteklo k Vodafone: 39% z migrujících šlo k němu, 17% od něj (vítěz v bilanci z velké trojky, též mu nejméně lidí odešlo a nejvíce přišlo). Je to pro mne překvapivé vzhledem k nepopulárním krokům, které VF v poslední době dělá: zrušení SMS brány, přechod na účtování hovorů po minutách, balíčkování služeb, rušení některých starších tarifů a nucená migrace zákazníků, neomezený mobilní internet - sice levnější než u ostatních, ale jen za cenu svázání s dalšími službami (pevný internet nebo objednání služby pro více účastníků...). Další věc mluvící v neprospěch Vodafonu je jejich tragická zákaznická podpora - podle reakcí zákazníků na jejich FB je na zákaznické lince velká čekací doba (někdy ani nedojde ke spojení hovoru z mobilu - čekání doběhne na timeout 60 minut). A operátoři buď nevědí, co dělat, nebo nestíhají (a problémy nechávají "vyhnít" místo jejich řešení).Čekal bych větší atraktivitu TM, který nabízí rozumnou strukturu tarifů (kromě čistě hlasového tarifu se dá odděleně a celkem jemně poskládat požadovaný objem hlasových a datových služeb).No za za zmínku stojí i to, že podle tabulky žádný zákazník neodešel od TM k O2 a od virtuálů k O2 a TM. Co to bylo asi za data na Ušetřeno.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2020 09:22

Konečně jsem zrušil O2 tv. Sice musím splacet 2 setoboxy ještě asi 40 měsíců. ale i za to mi to stojí. Stálé restartování, sekání, přeskakování....a to nemluvím o jejich praktikách při nahlašování poruchy,už nikdy, nikdy nikdy !!!!!!!!!. Objednal jsem Telly(digi tv) jde bez problému a mám klid. O O2 uz nechci nikdy slyšet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan.vykotlany  |  20. 05. 2020 21:47

Já nemám chutě měnit operátora, já jsem spokojený se službami svého operátora. Není ani levný ani drahý a rozhodně má kvalitní infrastrukturu. A pokud chci nějaká levná data či neomezená data za hubičku tak používam sdílecí službu DATA SHARING kde mohu mít teď v době koronakrize 1 GB dat za 10,- Kč. Mám nastavený paušál co se týče volání tak ,že mne volání do celého světa stojí max. 2,-Kč/min. Dokonce i na rovníkovou Guineu mohu volat za 2,-kč/min. Na satelitní telefony dokonce bezkonkurenčně za 99,- Kč/min místo obvyklých 199 až 399,- Kč/min. Například satelity Thuraya 99,- Kč, nebo InMarsat Aero kde obvykle cena stojí přes 299,- Kč/min to mám za 99,- Kč/min. Co se týče SMS tak ty mám fixované na 1,- Kč a MMS na 4,- Kč. K tomu zdarma hlasová schránka a služby IVR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor