Rád mám jasno a přesné informace. Právě jsem proto volal na infolinku O2 SK 00421 949 949 949. Přesně jsem popsal situaci, o co konkrétně se mi jedná, že na netu mám od někoho z Facebooku info od operátora O2 SK, že to v CZ není problém a že pokud poslechnu rady z článku a dojedu si na Slovensku pro tu kartu, že nakonec nebudu zklamaný, když mi doúčtují příplatky. Bylo mi teď jasně řečeno, že tato služba je určena především pro stávající zákazníky, co měli kartu už před ,,ukončením" roamingu a určitě není určená pro nás, co bychom jí chtěli NOVĚ koupit do ČR a TRVALE užívat hlavně v ČR. Takže jak jsem psal, nikoho nechci naštvat, jen chci mít přesné informace. Reklama je fajn, ale abych se pak nedivil. Taky mi na infolince T-mobilu před časem řekli, že můžu bráchovi do Německa poslat simku a bez problémů jí může využívat v Německu, když tam trvale žije a po čase jsem zjistil, že informace je mylná a určitě to tak nepůjde, což mi po čase potvrdili další na infolince T-mobilu. Pokud je služba nová teprve 2 měsíce, všechno se ukáže až ve skutečnosti po čase.