U našich slovenských sousedů se stal až neuvěřitelný případ, kdy mobilní operátor Orange vyžadoval po zákazníkovi sumu 0 slovenských korun, kvůli které mu dokonce dočasně přerušil poskytování telekomunikačních služeb.
Jak se to tedy celé stalo? Zákazník již zmíněného operátora převáděl své telefonní číslo z fyzické osoby na podnikatele. Ovšem poslední vystavená faktura na fyzickou osobu zůstala v tu chvíli ještě nezaplacená. Operátor, pravděpodobně kvůli změně v systému, nedokázal poslat upomínku původnímu majiteli čísla a tak se obrátil na adresu nového majitele, tedy podnikatale. Ovšem jako podnikatel neměl zákazník u operátora vedený žádný dluh. Systém měl ovšem jasný příkaz odeslat upomínku dlužníkovi a tak byla vygenerována dlužná částka 0 Sk. Že je tomu skutečně tak se můžete přesvědčit na obrázku.
Do této chvíle by to byla ještě legrace. Zákazník však svůj "dluh" nezaplatil a operátor zareagoval zablokováním některých služeb. Zatím nevíme, jak případ dopadl.
Zdroj: MobilMania.sk