Smlouvy s ďáblem, aneb jak opustit operátora

Diskuze čtenářů k článku

Tomáš  |  03. 03. 2008 21:15

Dobrý den a ahoj.
Tak jak to tady pročítám koukám,m že lidí podvedenejch takzvanejma běhačema je opravdu hodně a hodně. Z vlastní zážitků, chci říci, že to co se odehrává na ulicích je něco otřesného a operátoři, tomu jen a nejn tiše přihlížejí a vše se snaží ututlat a pěkně schovat. Platí jedno, obdodníček na ulici není žádný obchodník ale dovolím si říci přímo podvodník! Tito lidé jsou placeni za podepsanou smlouvu a pokud se zákazník podepíše na dobu 24 měsíců, zízká tento obchodníček provizi od 1100,- až do 2500m,- bez DPH za jednu smlouvu!!! Tudíž dělají všechno tak aby překvapený zákazník na ulici podesal, to co bude mít obchodník nejlépe zaplaceno. A co zabírá? Přeci tvrdit, to co chce zákazní slyšet!! říkat ceny bez DPH, tvrdit že jde vypovědět kdykoli, nejde o paužál ale Kredit (přitom je to kreditní tarif) atd. Dále ofotit si doklady a tím vlastně porušují zákon o chraně osobních údajů. Správně mají používat ochrané šablony atd. Jenže nic takového se nedějě. Stížnosti se na T-Mobile vlastn ěaninějak neřeší, obchodníci často nevyplňují do nárhů na smlouvy a ni svoje IČO a prodejní kód, podle kterého ho lze identifikovat u operátora a pročpak asi? Popravdě, chce to s tímto podrazáckým prodejem něco už uděla a to dosti rázně a tvrdě! Podívejte na vodafone, tento prodej nikdy nespustil ajsou naprosto OK a v tom jim plně fandím. Věřte že tito běhači jak se jim říká a majitelé společností, které zaměstnávájí tyto podvodníčky jsou milionáři!!! Zní to možná neuvěřitelně ale porč neobelhávat zákazníky a vydělat každý měsíc okolo 1000000,- Kč? Není problém. Stačí rok dva a jste zavodou. Podmě s tímto něco společně udělat a konečně dát operátorům najevo, že tento prodej je dtzost nad drzost a kazí to jen a jen jejich jméno. Pokuid jste někdo pro, pojďme spokusit uděla několik kroků, proti tomuto prodeji. Věřím ža nasraných a podvedených lidí jsou stovky a média toto velicezajímá!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hona T-M  |  16. 03. 2008 18:26

Ahoj,
rád bych reagoval, jak na tvá tvrzení, tak na celý tenhle server. Jak se tak dívám tak jsi buď nějakou dobu pracoval pro ty co je nazýváš běhači nebo jsi si zjišťoval informace, jak to v tomhle byznysu chodí, sám. Tak by mě zajímalo jestli jsi tímto způsobem taky pracoval nebo jestli se obklopuješ lidmi, kteří jsou podle tebe podvodníci.
Nechci se do tebe každopádně navážet, zvláště když souhlasím s tvojí předposlední větou:"...pojďme s tím něco udělat..."
Fakt je ale ten, že pro jednu takovou nejmenovanou agenturu pracuju a vím z vlastní zkušenosti, že jsou vždy dva způsoby jak napsat takovou smlouvu. Bohužel na této stránce se dočítám jen samá negativa a nějaká zoufalá volání o pomoc. Proč sem nenapíše příspěvek například člověk, který je se službou spokojen? Nebo jinak nepřemýšlel někdo z vás někdy o tom, že "ta věc" co jsem dostal je dobrá? Vrátím se teď k tomu psaní smluv, protože kdysi jsem patřil k těm co já osobně nazyvám "rozdavači" (je mi jedno kdo to má hlavně že já mám svoje). Jenže teď když nekoho sepíšu tak jsem stoprocentně přesvětčen o tom, že ten člověk to využije. Tím spíš mě mrzí když mi pak zákazník(ce) volá že o službu nemá zájem s někdy "lehce" asertivním tónem a zruší mi to. Nechci tím říct nerušte to, ale pokuste se napřed zamyslet nad tím jestli se vám to nevyplatí víc než to dobíjení co máte teď. Je zbytečné se toho hned leknout a panicky to rušit.
Ohledně toho vodafonu ti řeknu akorát, neříkej nic co nevíš určitě. Potom to focení dokladů není v rozporu se zákonem, protože si vždy musíš vyžádat souhlas majitele a ve chvíli kdy ti ho dá tak si s tím OP mužeš dělat cokoliv tě napadne.
Místo aby ses pokoušel tímto způsobem shánět lidi do obrovnské masy aby vás podvedených bylo dostatečné množství. Takové že si toho O2 nebo T-M všimnou? Vymysli něco konstruktivního. Až se tak stane ozvi se mi sem, rád se k tobě přidám a pomůžu ti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty75p  |  03. 02. 2008 17:31

Mam ADSL asi dva mesice,smlouva mi prisla postou abych ji podepsal,ja ted chci odstoupit,myslite ze maj smulu kdyz sem jeste nic nepodepsal?Mohu se s toho dostat bez jejich vyhrozovani ze budu muset doplatit cenu modemu plus vsechny pausaly?Upozornuji,smlouvu jsem jeste nepodepsal,jedinej dukaz co maj je ten jejich nahranej rozhovor,navic mi to zavedli bez nejakeho zjistovani a vse je pritom vedene na rodne cislo manzelky,ktera tvrdi ze maj jeste vetsi smulu ponevac ona nic neobednala a tudiz jednali vlastne v rozporu s jejimi udaji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polajir  |  10. 03. 2008 00:04

Absolutně souhlasím, byl jsem u eurotelu 2,5 roku a samé problémy. Nikdy jsem nezpozdil jedinou fakturu jejich předražených služeb. Podal jsem písemnou výpověd, ale operator na ni nereagoval a navíc mi neustále chodili složenky a upomínky k úhradě služeb. Půl roku jsem jejich služby nevyužíval a přesto jsem byl donucen jejich vymahacskou firmou zaplatit 2.550kč prakticky za nic. Měsíčně jsem platil kolem 3 tisíc, a za odměnu jsem měl takové problémy. Moji výpověd samozřejmě zapřeli a tak abych se vyhnul soudním tahanicím raději jsem zaplatil. Nyní jsem přes 7 let u vodafonu a nemůžu si stěžovat. Možná jiní budou mít jiný názor, ale já bych neměnil, mají svoje mouchy, třeba pomalý mob.internet, ale funguje. A co se týče cenové politiky, každý má kalkulačku a může si to spočítat. Toto je pouze můj osobní názor a zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  30. 01. 2008 17:49

Lidi, kteří mají tarif u O2 jsou podle mě úplní SEBEVRAZI... Už jenom to, že mají ve smlouvě, že když chcete fakturu reklamovat, tak ji první musíte UHRADIT (i když je podle Vás špatně) a vrátí Vám to až (pokud) reklamaci uznají + horní hranice faktury není nijak omezena!!!
Dál už opravdu nic člověk vědět nepotřebuje... Protože pokud mi může přijít faktura třeba na 3 miliony!!! A to už bezohledu na to, jestli jsem je provolal nebo ne, je to zkrátka swiňárna!!!
Myslím si, že slušná firma by měla zákazníkovi umožnit nastavit si z bezpečnostních důvodů maximální limit peněz celkově za celý účet... Jak to nabízí třeba Vodafon - tím ho nijak nepropaguji, ale zkrátka u něj si můžu nastavit částku např. 300Kč nad základní tarif a do té se mi počítá vše (hovory + sms + data + speciální služby...) a jekmile se jí dosáhne, tak se mi všechny placené služby zablokují a přijde SMS, že jsem dosánul limitu (ta přijde i při dosažení nějak 50% atd.)
Navíc i pokud bych si ten limit nechal odblokovat nebo cokoliv - tak se NIKDY nemůžu dostat provoláním peněz nad složenou jistinu... což je standardně 1000Kč (bez DPH).
Což je podle mě férové, protože i kdyby mi mobil ukradli nebo jsem ho ztratil a nenechal ho zablokovat nebo mi ho doma vzal dementní příbuzný nebo dítě - tak vím, že mi maximálně přijde částka k úhradě slabě nad 1000Kč a je to vyřízený...
Kdežto u O2 ať už to byly kauzy dialerů, kdy lidem chodily faktury na pevné linky v řádu desítek tisíc a nebo případy, kdy to někdo skutečně provolal... není problém naúčtovat třeba i půl milionu - to se stalo bývalé kolegyni mojí přítelkyně - její senilní matka jí z mobilu, který si u ní zapomněla provolala asi za dva měsíce takovouhle sumu (na různé linky s vtipy 90Kč/min atd.)
Navíc např. pevná linka je až k ústředně analogová a stačí se třeba jen na ni napojit (na internetu je o tom hodně webů, jak si tak náctiletí hrají i v ČR a technika může taky občas udělat chybu, takže je více důvodů proč může přijít obrovská faktura...
Proto bych si nikdy u O2 smlouvu neuzavřel!!! Možná to někomu přijde jako nepravděpodobné, ale jinde mám jistotu, že nemůžu platit víc než lehce zaplatitelnou částku a že i kdyby nejdejco, tak mi kvůli telefonu neseberou auto nebo barák )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hona T-M  |  16. 03. 2008 18:34

Řeknu na to jednu věc:" Myslím že u každého operátora jde nastavit ta služba o ktere mluvíš a tuším, že se jmenuje flexi-strop."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  29. 01. 2008 10:21

Je tam jeden háček. Na výpověď to 14 dnů v případě uzavření smlouvy mimo provozovnu nárok sice je, ale s jednou jedinou výjimkou - a tou je že si zákazník sám sjednal návštěvu obchodního zástupce za účelem předvedení produktu a jeho nákupu. Tohoto ustanovení někteří prodejci zneužívají. Na formulářích je řádek, kde se jen zaškrtne čtvereček a zákazník, který si toho nevšimne se automaticky vzdává části svých práv. Někteří drzejší to mají dokonce na extra papíře a zákazníkovi pak klidně drze tvrdí že je to jen formalita, aby oni mohli vykázat činnost, že to mají pro statistiku a já nevím jaké drzé lži ještě používají. V každém případě bacha na to. A číst, číst, číst, číst a číst. Podle pravidla - podepsat můžeš, přečíst musíš. A pokud mají dokumenty psané fontem 4 tmavošedým písmem na světlešedém papíru, musí se smířit s tím, že je budu číst třeba dvě hodiny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Havana  |  29. 01. 2008 07:26

Rocne jsem usetril za pevnou linku 72000.- Dekuji timto, vlade za moznost prechodu k jinemu operatorovi v EU, skoda jen ze smluvni pokuta 2000.- KC nejde obejit...

Kdo muzete prejdete na lacine ceny v EU...
www.freecall.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 01. 2008 15:17

Jaka smluvni pokuta, poplatek za preneseni cisla...kdybyste ale presel k 802, tak tam to davaji do kreditu :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin.l  |  29. 01. 2008 05:18

V článku se píše: "...pokud se vám podaří docílit výpovědi DOHODOU...“
Ale jak této dohody docílit? Měl jsem TM 200 HIT, snížil jsem to na T30 HIT, ale bohužel mě smlouvu nechtějí vypovědět ani s doplatkem paušálů (končí někdy na podzim). Používám už jiného operátora a rád bych si přenesl původní číslo. Máte někdo zkušenost, jak donutit TM k výpovědi dohodou? Podařilo se už někomu? Díky za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t.  |  29. 01. 2008 10:18

mám stejný problém, o ukončení smlouvy na dobu určitou T-M nechce slyšet ani přes doplacení zbývajících paušálu. Chápu, že na to mají nárok, ale stejně .......................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  30. 01. 2008 12:15

Mame to same, ale pro mnoho simek. Cast cisel je prevedena, zbytek dobiha dle datumu. Tak mame prevedeno u casti cisel a u ostatnich nova cisla. Uspora proti TMCZ je obrovska i kdyz jeste dobiha nekolik hitu snizenych na minimum. Upozornuji, ze nas hlavni zajem byl v nakladech na provoz a ne v tom, komu jaky telefon daji gratis. Telefony pouze za body nebo koupene jinde, kdyz to bylo vyhodne, ale s plnou ceskou zarukou. Ne kramky s dovozem a pak je zaruka kybl s vodou tudiz nula za usetrenych 10-20 procent. S TMCZ se nema smysl dohadovat, obchodnik nas podvedl a zaprel nam temer vse a to vse nekolikrat dokola. Odpovedny mega reditel vseho schopny napsal nejaky alibisticky dopis, ze oni muzikanti a ze za vsechno muzeme my. Ma to cenu se s takovymto pristupem dohadovat ? NEMA. Znam spousta zakazniku co odtud odesla ze stejnych duvodu. Nepisu o jednotlivcich, ale firmach. Utrata za mesic byla obrovska (vice simek) a to nam ani neposlali k vanocum blby kalendarik co davaji na kazde pumpe zdarma. Vim ze se zkusenosti ruzni, ale na nas kaslali celou dobu a kazdou chvili byla zmena obchodnika. Neco fungovalo v pohode a neco byl obrovsky problem. Ted jsme u VFCZ a platime sotva tretinu toho co predtim a mame vice sim. Vetsina nasich pozadavku funguje bez problemu pres obchodnika a o vanocich nemluvim. To byla nadilka s kterou nikdo nepocital. Pozor nemam na mysli reklamni akci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Curt  |  28. 01. 2008 13:49

Dobry den, moje pritelkyne uzavrela smlouvu s T-mobile na dobu urcitou(2 roky) na tarif HIT 250. Nebylo ji receno ani, ze muze odstoupit do 14 dni, ale dokonce ji bylo receno, ze se kdykoli muze vratit zpet ke kreditu(jinak by to ani nevzala). V domneni, ze jde tedy kdykoliv odstoupit si sluzbu poridila. Jelikoz ja mam 02, tak chtela smlouvu vypovedet a cislo si prevest do O2, jake bylo ale nemyle zjisteni, kdyz ji bylo receno, ze to nejde(nebo jen po zaplaceni toho odstupneho, coz je nemyslitelne). Tak se ptam, zda se s tim da neco delat..vim, ze ej tu takovych dotazu spousta,ale v jednom tematu jsem videl, ze se da smlouva do jednoho roku(ma ji od srpna) zrusit na zaklade toho, ze nebyblo receno, ze se da do 14 dnu odstoupit- nebo tak nejak to bylo.
kód:
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/index_view.php?id=195108
. O tech 14 dnech sice neinformovali, ale na te smlouve, co podepsala se o tom bohuzel pise. Predem dekuji za jakekoliv rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  28. 01. 2008 13:57

Řešení je několik:
1. Nechat to tak.
2. Zaplatit pokutu a přejít na O2.
3. Přítelkyně si to nechá, ty přejdi na T-M.
4. Rozejdi se s přítelkyní, nevíš, do jakého většího finančního průseru tě přivede, pokud je schopná něco podepsat na ulici (nepíšeš, kde to podepsala a kdo jí lhal) a nepřečíst si co („..., ale na te smlouve, co podepsala se o tom bohuzel pise“). Toto je jen čajíček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  29. 01. 2008 14:25

Čtvrtá možnost je hodně drsná
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  28. 01. 2008 14:02

No kdyz nekdo necte smlouvu, tak se pak nesmi divit. Prece ti pracovnice za prepazkou nebude predrikavat celou smlouvu. Jinak kdyz uzaviras smlouvu na dobu urcitou, tak ta smlouva plati tu dobu urcitou, od toho to je smlouva na tu dobu a je celkem jedno co bylo kde receno, podstatne je to co bylo podepsano.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrosica  |  28. 01. 2008 14:12

a jen ztezi muzes dokazat, ze te prodejce neinformoval spravne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frutisek  |  28. 01. 2008 17:01

nahodou se mi stalo to same co popisuje kolega> Mlady typek mi zaryte tvrdil, ze mi dava SIM zdarma a ze neplatim zadny mesicni pausal. Na dotaz ze se teda jedna neco jako twist mi odpovedel - ano ano, platite jen to co provolate a to co mi tu podepisujete je ciste jen aby vedeli ze sem si ty karty nedal doma do supliku... Takze doma na netu sem zjistil ze to je samosebou tarif a nastesti sem stihl odstoupit od smlouvy pisemne. Tedy, napsali mi ze sem to v terminu nestihl, ale ze vzhledem k tomu co sem napsal mi vyhovuji a smlouvu rusi. Takze jestli si to cte nejaky papalasek z T-Mobilu, mel by se zamyslet koho posila do terenu, protoze realita je takova, ze je to jen honba za poctem sjednanych smluv a nikoli podavani pravdivych udaju... ja sem doted rad ze to dopadlo jak to dopadlo, protoze to bylo naproste lhani do oci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matejcz  |  28. 01. 2008 23:35

Mel jsem stejny problem,pritelkyni zastavila hlidka od T-M a nabizeli ji vyhody,pritelkyne se zacala zajimat a nakonec to dopado tak,ze jim dala udaje,jmeno,bydliste,r.c a vse podepsala,chlap ji tvrdil,ze je to v podstate predplacenka na vyzkouseni a ze se da na dve cisla volat zcela zdarma a podobny blaboly a ze sluzbu pokud neaktivuje,tak to nevadi...Nacpal ji teda hned 2simkarty - obe s pausalem. Pritelkyne simky zalozila a ani se nepochlubila,asi za 20dni dosel ucet na zaplaceni 2 faktur asi za 600kc.Tak nakonec jsem zjistil,ze se upsala na 2 roky s tarifem HIT...asi za 600kc na mesic a hned 2x.Pritelkyne z toho byla na nervy a rikala mi jak to probihalo...Zbalil jsem se tedy a jel do T-M tam jsem asi hodinu cekal nez sem prisel na radu,obsluhoval nas celkem slusnej borec a po vysvetleni problemu nam oznamil,ze na zruseni bylo 14dni a ze doba jiz uplynula,tak sepsal stiznost a poradil,jak dale postupovat...Pritelkyne oba pausaly zaplatila a asi po mesici se ozvala pani,ze smlouvy zrusi,ale ze se musi napsat vypoved.Poslali jsme tedy pani dopis a za tyden dosla dalsi faktura,jiz na uhrazeni 0kc a dosli zpet penize za uhrazeni prvni platby...Rekl bych,ze celkem stesti,ze to zrusili...Docela me prekvapil i pristup T-M,takovy komfort a solidni jednani jsem dlouho nezazil a to u T-M nemam smlouvu,jsem dlouholetym a rekl bych,ze i celkem dobrym uzivatelem O2a nekdy se mnou tedy zachazi jak s ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  29. 01. 2008 08:01

Panebože jak můžou být lidi tak hloupí, to mi fakt nejde do hlavy. Tvoje přítelkyně nečte noviny ani se nedívá na zprávy? Určitě ale přesně ví, co se děje v Ulici a v Růžové gynekologii v čemsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  29. 01. 2008 14:24

Bohužel, v Gynekologii 2 se neděje nic už hodně dlouho
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  29. 01. 2008 10:32

Něco podobného se přihodilo matce - tý se vecpal domů nějakej boreček (přímo od T-Mobile - nechal i svojí osobní vizitku). Taky se nepochlubila, jen se mě pak ptala jak dát SIM do telefonu. Když jsem si přečetl papíry, nejdřív jsem matce vynadal jako snad nikdy a pak si uvařil kávu, řekl si, že budu maximálně asertivní a zavolal tomu pánovi. Nechal jsem ho vyblábolit ty jeho povinné řeči a pak jsem mu klidný hlasem řekl, že mluvil moc pěkně, jako marketingová příručka, že si myslím, že se zachovali minimálně velmi neseriózně, když už nebudu používat horších výrazů a že jedinou schůdnou cestou je celou transakci okamžitě zrušit, s tím, že pod slovem okamžitě si představuji horizont desítky hodin. Něco mlel, že na to není nárok a tak podobně, tak jsem mu připomněl že na základě vzájemné dohody jde jistě všechno. Zcela neurčitě jsem naznačil, že pro ně bude výhodnější od smlouvy odstoupit.
Vše se vyřídilo do dvou dnů; poměrnou část již zaplaceného paušálu (cca. 30,-) jsem jim nechal jako bonus . Stejně jako v tvém případě nebyla SIM rozbalená, dokonce přišla poštou na matčino jméno a přebíral jí otec (má jiné příjmení).
Čili - dá se to, ale chce to být sice zdvořilý, ale neústupný. Velmi půmůže, když je SIM nepoužitá (t.j. ani jednou se nepřihlásila do sítě). Hovořím zejména o TMO - tato firma má pro zákazníka co se týče odstupování od smlouvy asi nejhorší podmínky na našem trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  30. 01. 2008 17:24

LOL ) Ty jsi srandista DDDDD To stačilo normálně vyřídit přímo s TM, proč volat dealerovi, aby řešil Tvoji blbost? )
A jestli jsi zdvořilý, neústupný, asertivní, arogantní, agresivní, vulgární nebo bůh ví jaký je úplně jedno... Záleží jenom na platném zákoníku a dané smlouvě - protože zákoník říká, že u těchto smluv (stejně jako např. u nákupu přes net) lze bez udání důvodu ze strany zákazníka bez sankcí odstoupit, tak Ti to umožnili... Kdyby to bylo po dvou měsících, tak budeš muset platit jak mourovatej a můžeš být zdvořilý a neústupný jak budeš chtít DDD
Fakt se musím chlámat tomu, když si lidi myslí, že ve věcech úředních a smluvních jim nějak pomůže jak se budou chovat ) Jak se chováš se bere v potaz až u soudu a to ještě trestního )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  01. 02. 2008 09:04

Dealer tě do toho namočil tak proč čekat až to postoupí T-mobilu? Vše se dá vyřešit rychleji když zpracuješ toho kdo ti vědomě lhal. V momentě, kdy to dealer postoupí Téčku, tak už platíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bartic  |  28. 01. 2008 13:00

zdravim, a co smlouva s vodafone? mam smlouvu na 24 mesicu, mate i zde nejakou radu? diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrosica  |  28. 01. 2008 13:41

vodafone smlouvy nema, tam se plati jenom jistina na 6 mesicu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LF  |  28. 01. 2008 14:35

Vodafone má i smlouvy na 4 roky nebo na 5, jak chceš, pokud to máš na Živnostenský list, tak nemel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrosica  |  28. 01. 2008 14:56

no jasne, kdyz jsi firemni zakaznik. ale ne jako fyzicka osoba, troubo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LF  |  28. 01. 2008 15:19

trouba seš ty a nenapadej nás tu, buď tak laskav, živnostenský list jsi jen fyzická osoba podnikající, nikoliv právnická osoba! Stačí jedna simka na živnosťák a jsi klasická fyzická osoba, podnikající. Neznáš, tak mlč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrosica  |  28. 01. 2008 15:44

zivnostnik patri do firemnich zakazniku, jelikos ci porizuje SIM na sve IC, nikoli na rodne cislo. dle zakonu muze byt zivnostnikem tak fyzicka tak i pravnicka osoba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver  |  28. 01. 2008 11:58

"T-Mobile neruší telefonní číslo přímo, pokud si jej nepřenášíte k jinému operátorovi, tak vždy je převedeno na Twist a záleží na vás, zda jej využijete či nikoliv."
Tohle není pravda, když zákazník chce vypovědět smlouvu, má na výběr, jestli chce přejít na twist, nebo číslo uplně zrušit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrosica  |  28. 01. 2008 11:40

http://www.cz.o2.com/osobni/cz/sluzby/cenik/gsm/tarify_O2-_180_Vyrovnani_predcasne_vypovedi.html
dle tohodle linku se u O2 pri smlouve na 2 roky plati taky mesicni plneni za pocet mesicu, ktery jeste zustavaji do konce smlouvy.
tedy platis rozdil mezi dotovanou cenou za telefon a taky mesicni plneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LF  |  28. 01. 2008 12:28

měsíční plnění se tím myslí oněch 150Kč u tarifu Max nebo Simple. Eurotel to dřív zavedl jako minimální plnění tarifu, ještě před minimálním plněním k telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrosica  |  28. 01. 2008 14:00

150 kc se plati u simple tarifov a max verzi. ale u minutovych - bronz, silver atd, se plati mesicni plneni - viz veta z ceniku:
Pokud společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s. uzavře s účastníkem Smlouvu na dobu určitou a účastník tuto Smlouvu vypoví před uplynutím sjednané doby trvání Smlouvy, má společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s. nárok na přiměřené vyrovnání. Nestanoví-li Smlouva jinak, určí se toto vyrovnání jako součin sjednaného minimálního měsíčního plnění za Služby poskytované na základě Smlouvy a počtu (byť i započatých) měsíčních zúčtovacích období zbývajících do uplynutí sjednané doby trvání Smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  28. 01. 2008 14:18

KRAVINA.Plati se u všech paušálu 150kč i kdyby si měl měsíční plnění 2000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LF  |  28. 01. 2008 14:34

tak vidíš, jaký jsi osel, MAX tarif je minutový tarif a ty tvrdíš, že u minutových ne :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  28. 01. 2008 10:24

Ja jsem z duvodu opakovanych a castych porusenich vseobecnych podminek s velkym problemem behem tri dnu stravenych na pobockach a dalsich x desitek hodin reklamoval a rusil zavazky u modreho telecomu.
Ted jsem po skoro 2mesicich prijel domu a mam zde asi 8 faktur na smluvni pokutu na jedno cislo.
Po 2mesicich zadne vyjadreni ohledne podanych reklamaci.
Po 2 mesicich zadne vyjadreni na ukonceni ramcove smluvy.
Jinak bacha na ne, dle vseobecnych podminek neruci za zadne skody, zpusobene spatne provedenyma sluzbama nebo nefunkcnosti sluzeb. Takze ohledne me reklamce nekdy z listopadu, ktera se tykala vypojeni sluzeb pro jejich byrokratickpu chybu (druhy den po urgencich zapojeno, ale asi po 14dnech zase bez jakehokoliv upozorneni vse odpojeno) a proplaceni nakladu na sehnani zahranicniho pripojeni moc nedoufam. Ale stale se jeste neozvali. Pritom zakonna lhuta je mam dojem jen 1mesic.
To same pri druhe, kdy jsem po dobmluve s BA linku zakoupil Go karty a roeslla par desitek SMS, ze bude 1-2 dny na jinem tel. cisle. Dodnes bez rekace ze stany O2.
Proste horsi servis, nez ma modrej telecom na svete asi jentak neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steny  |  28. 01. 2008 10:48

"Jinak bacha na ne, dle vseobecnych podminek neruci za zadne skody, zpusobene spatne provedenyma sluzbama nebo nefunkcnosti sluzeb."
mám tím rozumět, že neručí ani za najaté firmy, které za ně prodávají paušály???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  29. 01. 2008 11:30

No, u O2 bych se nedivil. Vcera jsem trosku na prodejne (byl jem tam asi hodinu) zmtl jednoho prodejce. Byl jsem tam reklamovat (jiz celkem po 3., al epoprve osobne) moje presmerovani (byvala kombi karta), na ktere byla B identita jiz zrusena. Vymenil SIM kartu a porad presmerovane.
Tak hledal v systemu a zadne presmerovani tam neni. Tak jsem zvedav, kdy se to vyresi.
Jinak jsem nedavno reklemoval roamingovy hovor z kodu *101*cislo#. ktery se zuctoval, ale nedoslo k propojeni. Protoze to jsou 2hovory, ketre O2 popojuje, reklamoval.
Odpoved:
Vzhledem k tomu, že nelze zaručit kvalitu hovoru ze zahraničí a zpětně
nelze prokazatelně ověřit, v jaké kvalitě byl hovor uskutečněn, není možné
vrátit částku 16,60,- Kč. Zaručujeme kvalitu hovoru pouze v ČR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mára  |  28. 01. 2008 10:02

Nevíte jak to bude s nevyčerpaných kreditem u tarifů? Bude mi končit dvouletá smlouva.
Při přechodu k jinému operátorovi asi o kredit přijdu že? Stejně tak asi nepřevedou na Twist ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZULY  |  28. 01. 2008 09:22

já se nechal zblbnout taky, na florenci mě zastavil maník, řek že mam hezkou červenou mikinu a zda využívám služeb operátora této barvy, odpověděl jsem mu že jsem nedávno přešel k modrému. jemu se rozzářili oči a začal jednat. nakonec mi vnutil o2 simple 240 na moje dvě čísla, dostal jsem jako bonus nějaké 50% kupony na pobyt na horách. po týdnu jsem ale usoudil že se chci vrátit k normální předplacené službě. volal jsem do firmy která mi to zprostředkovala, tam mi po 2 přesměrování stručná slečna řekla, že musím napsat písemné storno, tak jsem učinil, čekám už dva týdny na sms, která mi oznámí, že jsou služby zrušené, ale zatím nic. asi tam dnes zase zavolám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LF  |  28. 01. 2008 09:40

zpátky na předplacenku bys musel na prodejnu, je přitom potřeba vyměnit sim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The Chosen One  |  28. 01. 2008 12:44

Mam pocit, ze SMS chodi az za mesic po ukonceni vypovedni lhuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  28. 01. 2008 09:11

Nebylo by na škodu uvést, zda ta pokuta 150 Kč za měsíc u O2 je už konečná nebo je k tomu ještě DPH nebo se k tomu DPH nepočítá. Jak to je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  28. 01. 2008 11:34

Je to 150kč s DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 28. 01. 2008 16:09

Na MobilManiii uvádíme v výhradně ceny s DPH. Pokud by tomu bylo z jakéhokoli důvodu jinak, tak by to v článku bylo uvedeno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  28. 01. 2008 16:35

Achzó, já, natýrlich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steny  |  28. 01. 2008 09:06

tak to já jsem v bezvýchodné situaci uvízl...jedná se o podepsanou smlouvu na ulici - nebyl jsem ve spěchu a opravdu si vše pročetl...bylo mi řečeno, že od smlouvy je možné kdykoliv bez poplatku odstoupit (čemuž nasvědčuje i označení ve smlouvě)...nyní, když chci smlouvu zrušit, tak to nejde, jelikož bych platil pokutu za nedodržení smluvní doby...takže já mám na papíře dobu neurčitou a oni v systému zase 12 měsíců...kdo má pravdu??? je to na tahanice a reklamace, což mě vyjde snad i dráž, než platit pokutu...ale jak si má člověk dát pozor na nabídnutou službu, která není realizovatelná??? na prodejně mi řekli, že to na dobu neurčitou podepsat nelze...takže opravdu nevím...O2 mě sklamalo - těm najatým externím firmám se asi moc věřit nedá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pivosz  |  28. 01. 2008 09:47

Pokud je to tak, je rozhodující to co máte podepsané na papíře a ne to co má operátor v systému...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steny  |  28. 01. 2008 10:07

tak to samozřejmě...ale jediné, co mi řekli, je, že by to rádi zrušili, ale systém se nenechá obejít a automaticky mi to naúčtuje...ale dnes asi vyrazim zas do města a pujdu se někam vyřvat - někam, kde mě snad vyslyší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ali  |  28. 01. 2008 11:09

To je nesmysl, mně to přijde jako výmluvy. Máte-li na smlouvě dobu neurčitou, je to špatně a v takovém případě by smlouva měla být neplatná. Tvrdí-li, že "oni by to rádi zrušili, ale systém to naúčtuje", tak je to taky nesmysl, když to systém naúčtuje, tak by se tato "pokuta" měla dát řešit následnou reklamací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steny  |  28. 01. 2008 11:24

já jsem právě přemýšlel, zda si nechat dát pokutu a tu vyreklamovat, nebo vyreklamovat smlouvu, aby došlo k bezúhonnému zrušení...dnes si tam zajdu a nakopu je do ******...jen mě pak bude štvát to táhlé reklamační řízení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  29. 01. 2008 13:31

Ty jsi ale frajer, podepíšeš smlouvu na ulici u nějakého týpka, kterého už nikdy neuvidíš a pak se půjdeš vyřvat na prodejnu, kde za tvou blbost nemůžou a to, co ti nabídl pouliční prodejce, by Ti určitě nenabídly. Jo, za lidskou hloupost se platí. Nechápu lidi, kteří dokáží podepsat jakoukoliv smlouvu na ulici na koleně. Takže si to uží a hlavně se nezapoměn vyřvat na lidech, kteří za tvou hloupost nemůžou, adios amigos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  29. 01. 2008 14:09

Nešlo o jeho chybu, jestli to má na dobu neurčitou a řekli mu, že lze kdykoli odstoupit bez sankcí tak kde udělal chybu? A ten konkrétní prodavač na pobočce za to sice nemůže, ale je povinen to řešit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  29. 01. 2008 21:40

Takových případů znám hodně. Na smlouvě mají napsáno na 24 měsíců nebo 6 měsíců a podepíši to a pak tvrdí, že jim říkal prodejce něco jiného. Tak at se hlavně pořádně podívají na to, co podepisují. Většinou to je simple tarif na 6 měsíců a nebo max se závazkem na 24 měsíců. Z vlastní zkušenosti vím, že pouliční prodejci nakecají hodně nesmyslů a zasloužili by za to pár facek. Kdyby ale nebylo pouličních nakupujících, tak by nebyly i pouliční prodavající, ale to je jiná kapitola. Nemít na smlouvě uveden závazek, tak podám výpověď a vůbec mě to nezajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steny  |  30. 01. 2008 09:15

tak nejen, že mi to nakecal, ale i uvedl do smlouvy (dokonce udělal i 4 chyby jenom v názvu a čísle ulice :) )...a odstoupit není tak jednoduché...na prodejně to udělat nelze, protože bych musel přímo tam platit odstupné a nedalo by se proti tomu odvolat...tak budu muset udělat písemné řešení, jak již bylo psáno výše...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steny  |  30. 01. 2008 09:17

jen by mě zajímalo, jak to udělám, když to chci převést zpět na předplacenku...níže se píše, že je třeba to udělat na prodejně kvuli výměně SIM, ale to právě budu muset zaplatit tu pokutu a už se proti ní asi neodvolám, že???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max  |  30. 01. 2008 11:42

A jaký máš tarif, když to máš na 12 měsíců? To by měl být studentský tarif O2 Pohoda Simple, že? Ten jako takový není na 12 měsíců, jen pokud by si chtěl mít volání, sms, mms na jedno číslo zdarma po vyčerpání kreditu - služba Stále spolu. Myslím, že to je docela výhodné a rozhodně lepší než goučko. Jinak co se týká výpovědi, tak bych sepsal reklamaci a poslal ji přímo na reklamační oddělení spolu s kopií smlouvy, myslím, že není důvod jí nevyhovět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steny  |  30. 01. 2008 13:17

mám Pohoda Simple...na smlouvě je na neurčito, u nich je na 12 měsíců...a nikam zdarma nevolám (to bych si musel prodloužit smlouvu na 24 měsíců - nejsem blázen)...jinak výhodné to sice je, ale nemám teď možnost to platit, kdy oni chtějí - jen kdy budu moci já...ale taky se nad tím občas zamýšlím...
mimochodem - dostal jsem tento "studentský paušál" ikdyž nejsem student - když jsem mu to říkal, tak si něco vymyslel, že to stejnak lze uzavřít... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  28. 01. 2008 11:31

Pokud máš na dobu neurčitou napsanou ve smlouvě tak ikdyž ti ten poplatek naúčtuje systém tak se pak dá zrušit,napsáním dopisu na reklamační oddělení.Je lepší poslat s tím kopii smlouvy aby viděli že jsi ji skutečně podepsal na dobu neurčitou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasil  |  28. 01. 2008 13:41

Napiš písemné ukončení smlouvy na doby neurčitou podle obchodních podmínek (většinou je to od 1. dne měsíce následujícího po obdržení). Přilož kopii smlouvy, originál nedávej z ruky. Zaplať poslední fakturu (za období do vypovězení smlouvy). A ostatní házej do koše (nebo si je schovej, pro budoucí pobavení). Pak, až ti ji pošlou (tu další fakturu), tak napiš písemnou reklamaci proti neoprávněně vyžadované platbě. Pak budeš několik měsíců čelit nátlaku soukromých vymahačských firem na vymáhání platby, pak ti budou hrozit soudem, pak exekucí a pak konečně, si to někdo přečte a uzná, že ty jsi smlouvu dodržel a reklamaci ti uznají. Pokud však cokoli zaplatíš nad rámec tvých povinností, to ti jen těžko budou vracet.
Toto je moje zkušenost s Errortelem.
Howg.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mathias  |  28. 01. 2008 08:56

Tak len malé upresnenie-keď rušíte číslo v T-Mobile, tak bude buď prevedené na TWIST a na poslednej faktúre bude doúčtovaných 100CZK ako počiatočný kredit, alebo sa SIM karta úplne deaktivuje. Záleží na rozhodnutí zákazníka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 01. 2008 10:44

Ono je to asi podle toho, jaký tarif rušíš. Když jsem rušil tarif internet, SIM byla převedena na Twist a jako bonus jsem dostal 50 Kč (nikde jsem nic neplatil). Když jsem přecházel (nerušil) z paušálu T 600 na Twist, kredit 50 Kč byl ve faktuře. Myslím, že je rozdíl číslo zrušit (a dostat vlastně Twist SIM) nebo převést tarif na Twist.
R.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  28. 01. 2008 08:45

Dobrý článek. Informace o vypovězení vázané smlouvy se mi zrovínka hodí. O2 mi naúčtoval sms, které jsem nikdy neodeslal a vymlouvají se na jaousi službu juice, kterou jsem si nikdy neaktivoval.
Pokud vázanost smlouvy je jen otázkou doplatku za telefon, není co řešit. Nejdříve ho ale budu reklamovat, protože mi O2 reklamaci účtovaných ale neodeslaných SMS neuznal.
Neochotní, neodpověděli mi proč účtují za SMS, když jde o jinou službu. Prý se to stává u telefonů Nokia v menu aplikace. To je jediné co mi sdělili. Šprýmaři...
Jinými slovy: vybílili mi kredit do minusu a já se nestačím divit jak se k tomuto staví.
Má někdo podobné zkušenosti? Pozn. mám tarif, ale platím z něj kredity ostatním rodinným příslušníkům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  28. 01. 2008 09:45

Cenu SMS si Eurotel účtoval za vytočení *111*# (nebo bez té druhé hvězdičky) a za každé projití položky v tom menu co se objeví. Stejně tak když je v telefonu menu Služby SIM (na každém telefonu se to jmenuje jinak) a v něm si budeš zjišťovat odjezdy vlaků, počasí a nevím co ještě, bude se účtovat cena za SMS. Alespoň to tak kdysi bylo
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  28. 01. 2008 10:24

Hmm, jediný problém je snad v tom, že nikdo z naší rodiny takové číslo nikdy nevytočil. Max. *11 k operátorovi. Tohle mi také tvrdili, ovšem ve výpisu volaných čísel nemám číslo, které píšeš. Ani omylem mi tedy nemohou účtovat to co mi účtují, zvláště pak placení sms ačkoliv jsem žádné sms neposílal. Vyúčtování za procházení položek by mělo být nazýváno jinak. Rozhodně ne jako odeslané sms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  29. 01. 2008 14:13

Jenom jsem ti vysvětlil jak funguje služba Juice a že se za ni platí jako za SMS Ve výpisu volaných čísel v telefonu nebo na faktuře? V telefonu by to být mělo, na faktuře to číslo nebude. Ale stejné jako *111*# je právě i to procházení v menu telefonu...
Já Osobně
P.S. V tiskovce Eurotelu k uvedení SIMkaret s Juice stojí:
"Volbou "Juice" v menu SIM karty s Juice se automaticky spustí SIM Toolkit prohlížeč S@T. Tato unikátní aplikace umožňuje přístup ke službám Juice pomocí technologie SIM Toolkit. Nabídka mobilních služeb Juice, které zákazníci vedle bankovních aplikací naleznou v hlavním menu na nových SIM kartách s Juice, je totožná se strukturou Juice menu prostřednictvím WAPu.
Odeslaný požadavek z Eurotel SIM karty s Juice je zpoplatňován jako odchozí SMS zpráva podle zákazníkova tarifu. Na odeslané SMS zprávy z nové SIM karty s Juice se uplatňují volné SMS zprávy obsažené ve všech nových tarifech smluvních zákazníků. V případě použití SIM Toolkit prohlížeče v zahraničí se účtují ceny SMS platné dle daného tarifu pro zahraniční provoz."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  29. 01. 2008 20:56

No a já se zase snažím vysvětlit, že jsem si žádnou takovou službu neaktivoval. Mám pocit že tato služba slouží jen k vysávání kreditu. Na co by taky byla jiného? WAP je dávno zapomenutý, já osobně jej nikdy nevyužíval. Neděláš u nich? Že máš tak hluboké znalosti této podivné služby..
P.S. fakturu za O2 go nedostávám, ve volaných číslech žádné *111*křížek NEMÁM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav  |  08. 02. 2008 22:17

Ty jseš mi ale chytrolín... Celé O2 jsou jenom blbci a ty jsi ten genius... ty si pamatuješ, co jsi kde v mobilu dělal... prozkoumával jsi tam nejspíš wapové služby cestou určenou pro telefony, které wap nepodporují a ani jsi neměl tušení, že je to placené. Nyní aby jsi nebyl za hlupáka si stojíš za svým a tvrdíš něco, co nedokážeš nijak doložit. O2 zcela jistě zákazníkům vrací částky, které jim naúčtovali neprávem, neboť pokud u nich dojde k výpadku, tak to uznají a zákazníkovi to vykreditují.
Netvrď o někom něco, čemuž ty sám skoro ani nemůžeš věřit a nepomlouvej druhého, aby jsi zastínil svou neschopnost přiznat svou chybu. A to všeobecně k jakékoliv situaci, kde jsi něco zpackal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  09. 02. 2008 14:24

ty budeš také pěkné éro. Že by jeden z povedených zaměstnanců?
Za prvé. Nejsem jediný, kdo si na podobný problém stěžuje. V podstatě se u Eurotelu přiznali, že jim reklamují tenhleten jejich výdělek docela často.
Za druhé. Nikoho nepomlouvám, sdělil jsem chování jednoho z operátorů, který sám účtuje za něco co jsem nikdy nevyužil. Konkrétně odečítá kredit za sms. Pokud nazve odečet kreditu pravým jménem, a to brouzdáním po wapu který nemám a nikdy jsem neměl povolen, budiž. Ale vytočení čísla 111 by se mi objevilo ve volaných číslech a žádné takové tam není. Nezmýlil jsem se!
Za třetí. Nepovažuji se za génia, ale ani za blbce. Telefon používala dcera. Já jí vše nastavil tak, aby k podobnému podrazu ze strany O2 nedošlo. I tak si evidentně našli skulinku.
Za čtvrté. Nesuď lidi podle sebe, když už si tykáme.
A naposledy: U O2 bylo v minulosti přehmatů více, tohle je takový vrchol ledovce. Pokaždé se omluvili, případně vrátili kredit či paušál. Zřejmě nyní změnili strategii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  09. 02. 2008 15:24

A ještě dotaz: Co je cesta určená pro telefony?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor