SMS jako moderní reklamní nástroj

Diskuze čtenářů k článku

martin44442  |  20. 05. 2010 18:24

Hezke ilustracni obrazky. Konecne trochu stylu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pošli SMS  |  20. 05. 2010 22:11

T-Mobile bude nově rozesílat reklamní SMS a MMS. Zákazníka potěší, že za každou přijatou SMS obdrží zákazník 1 Kč, SMS obdrží maximálně 1 denně, za každou přijatou MMS obdrží zákazník 2 Kč, MMS obdrží maximálně 1 týdně. Operátor však bude raději zasílat MMS, aby do své kasy nemusel příliš šahat! Přípravte se na SMS na které budete muset odpovídat, že jste je přijali! I za to se samozřejmě účtuje a to dle vašeho tarifu! Službu kterou si tedy necháte nastavit moc výhod nepřináší snad jen to, že na 1 nej číslo ze sítě T-Mobile dostanete bonus neomezeného SMSkování. Jinak operátor další výhodu neplánuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sparky  |  21. 05. 2010 18:05

Saaaaaaaaakra , pane marketingovy rediteli , proc se nepodepisete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor