1136x640, nevim jak ty, ale než přišel iphone, tak jsem tohle rozlišení ještě nikde neviděl. Když už, tak standardní je 1280x720 a to by bylo mnohem lepší, kdyby tehdy v iphonu použili, protože to jsou standardy a je v nich vytvořeno velké množství obsahu a ono zmenšení, nebo zvětšení nějakého obrázku o pár pixelů (resp. jejich nesprávné množství) může znamenat obrovské zhoršení kvality (můžeš si to zkusit). Až bude všude vektorová grafika, nebude už rozlišení vůbec podstatné, ale to tu zatím ještě není. Ipad přišel s rozdílným rozlišením oproti iphonu a také ho to nezabilo, i když také to nebyla ta úplně nejlepší volba co mohli udělat. Android má jednu podstatnou výhodu a to, že stejně jako na pc aplikacích na něm funguje něco čemu se říká škálování, proto také není zas až tak velký problém napsat jednu aplikaci pro více rozlišení, nehledě na 3d grafiku, kde změna rozlišení není vůbec žádný problém, jenomže stejně se začínají používat už jenom standardy vysokého rozlišení (HD, Full HD) a to už moc jiné nebude, protože Full HD je na 5 palcích limit. Stejně tak, až budou 10" tablety mít rozlišení 4k, také dosáhnou svého limitu.