Sony Ericsson chystá další Xperii. iPhone, třes se!

Diskuze čtenářů k článku

avatar
20. 05. 2008 20:04

iPhone je predevsim miniaturni multimedialni pocitac, s vynikajicim prohlizecem netu, to telefonovani a SMS je tam jako jakysi bonus - coz je uplne jina filozofie nez ostatni znacky a kupodivu to funguje dobre, oproti komunikatorum s WM ma okamzite reakce na stisknuti, coz je take jeden z duvodu proc jej mam rad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iHTC  |  21. 05. 2008 08:07

proc se tady hadate ?mam oboji jak HTC kaiser (WM) tak iPHONE a porad se tady mele o rzchlosti ??mel nekdo moznost zmerit to v realu ? asi ne protoze by zastanci iPHONe padly na prde...
Wm jsou v otevirani a spousteni aplikaci rychlejsi ...zvasty ne realita jde jen o GUI u iPHONE prechod pri spusteni udela peknej efekt proto vsem pripada u iPHONE ze je rychlej jak srac....ale pravada je opacna navic na iPHONE jede vse co je v nem na pozadi kazdopadne je HW na to pripravenej co se tyce multimedii je doopravdy na to lepe je k tomu take delanej IE na nem je uzasne to je dani velikosti lcd a prohlizecem safari ale jinak je to porad jen telefon "hloupej"brzy snad "chytrej"ale komunikator z nej nebude nikdy nemoznost cokoliv v nem prehrat y emailu wav,wma,ppt,3gp,xls atd... i blbej txt soubor prilozeny jako priloha ci email v html tech veci co na IPnone nespustite je mnoho natoz editovat objednavky apod..tak jak tady bzlo psane iPHONe je jak 5110 ja bych prirovnal na Nokia 1600 s vetsim LCD ale spolehlivej MT to je iPHONE urco zadne zamrzani tedy do te dobz nez nainstalujete nejakej blast pres instaler pak z nej muze bejt i mrtvolka u nej hard reset neni nic takoveho pokud jste zdatni tak reflash a ten ne vzdy pomuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  21. 05. 2008 09:04

no dle stylistiky sis na tyto zařízení hlavou asi moc nevydělal, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  21. 05. 2008 09:38

... podle toho co ctu mate spis cinsky HiPhone Word i Excel mi iPhone cte, 3gp (uz se snad ani nepouziva), wma nepouzivam zase ja, protoze na video mam MP4 (H.264) a na audio MP3. A jak uz jsem drive psal, pokud pracuji, mam s sebou rychly a pohodlny notebook a pokud ne, tak me klientuv graf nebo objednavka moc nezajimaji. A ta rychlost a stabilita WM je vazne hrozna. Prestante si neco nalhavat. iPhone jsem restartoval jen jednou v zivote z duvodu instalace ceskeho slovniku (SW vyzadovano), takze bezi nonstop uz par mesicu - bez padu tuhnuti nebo podobnych otravnych WM vymozenosti. Takze doufam, ze se brzy dockame vice vlastovek v podobe alternativ ke zkostnatelym WM nebo Symbianu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  21. 05. 2008 14:21

Na audio MP3? Kristova noho... Vy jste ten profík s Macem? Aha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  21. 05. 2008 15:19

Tak třeba beztrátový Apple Lossless, ale tady spíš šlo o to si rýpnout do někoho, kdo si zvolil alternativu k win, že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  21. 05. 2008 14:24

"mam s sebou rychly a pohodlny notebook a pokud ne, tak me klientuv graf nebo objednavka moc nezajimaji." Jj, profi podnikatel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  21. 05. 2008 20:15

ucelne jste odstranil "pokud pracuji". To meni smysl cele vety. Kdyz jsem v praci, pochopitelne se venuji praci a klientum. Pokud nepracuji, spise nez klientovi, venuji se radeji rodine, nez vecer nebo nekde na vylete resit v mobilu nejakou objednavku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  21. 05. 2008 19:57

On psal, že z emailu nepřečtete. No vidíte, já mám s sebou rychlé a pohodlné WM zařízení a notebook s sebou tahat nemusím . To, že vás nezajímá co vaši klienti chtějí, pokud nemáte svůj rychlý a spolehlivý notebook, svědčí o vaší profesionalitě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  21. 05. 2008 21:00

...ctete prosim cele vety, ne jen to co kdosi "sestriha" A pokud mate RYCHLE a POHODLNE WM zarizeni, tak nas a cely svet seznamte - to by totiz byla opravdova mobilni revoluce!
BTW krasny flame, co rikate

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  21. 05. 2008 23:50

To zařízení je HTC Touch Cruise a není to revoluce, ale výsledek několikaleté evoluce, iPhone byl před rokem revolucí, jsem zvědav, co přinese jeho evoluce a kdy se dostane funkčně na úroveň Cruise.
Notebook nenahradí, to kecám , místo notebooku mám HTC Shift .
Jo, flame super , už jsem se dlouho takhle nepobavil, ale články o konkurentech iPhonu jsou jistou zárukou kvalitního flame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  22. 05. 2008 00:14

Po zhlédnutí tohoto videa jsem se znovu ubezpečil - zaplať pánbůh za iPhone!
http://www.youtube.com/watch?v=0J6gQY3kOjY&feature=related

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  22. 05. 2008 00:20

Ale tohle oko pohladí
http://www.apple.com/iphone/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  22. 05. 2008 16:23

Nevidím žádný reálný argument, jen vaše subjektivní pocity. Až si na iPhone spustím TomToma, Knihu jízd, Mobilní píchačky, přístup do firemního skladu a dalších asi deset aplikací, které na Cruisu chodí naprosto bezpečně, potom pro mě budou hezké ikonky a animace argumentem, do té doby bude iPhone jen hezká mýdlová bublina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  22. 05. 2008 17:13

iGo 8 už na iPhonu spustit jde (s externím GPS), stačí dohledat videa z letošního Cebitu.
Podle Applu si SDK stáhlo už na 200 000 vyvojářů (mezi jinými také MS, Adobe, SUN nebo IBM), opravdu si myslíte, že budou všichni psát jen aplikace na hraní? Rozdíl je hlavně v tom, jak se ty aplikace budou ovládat, jak budou rychlé a jak budou oku uživatele lahodící.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  23. 05. 2008 18:22

Vždyť říkám, že až bude na iPhonu bez problémů fungovat to, co dnes bez problémů funguje na WM, uznám, že je iPhone skvělý komunikátor, zatím jsou to z menší části jen mlhavé sliby a z větší jen zbožná přání majitelů iPhonu.
Opakuji, že proti iP nic nemám, naopak, velmi by se mi takový komunikátor líbil, ale bohužel, zatím to je jen hračka pro teenagery a exhibicionisty typu pana Bursíka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  22. 05. 2008 09:40

To je zajímavé, proč po tolika letech evoluce je tohle zařízení horší než letité Tréo 650? Menší kapacita baterie, menší rozlišení LCD, menší kapacita karty, menší rychlost OS, menší ovladatelnost, menší zařízení, horší přístup k SIM a k pam. kartě, atd...hmm, miluji "evoluci", utvrzuje mě, že jsem před lety dobře investoval)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CHUDACI  |  22. 05. 2008 16:15

AKA ExKLUZIVTA sak bud budem normalne predavat produkt a nerobit okolo neho taky CHAOS tj;. POLITIKA iPhone , na henten trh to nedame lebo tam musi cakat t-demobile kym dopreda 10tisic kusof , tam ho nedame lebo by ho vsetcia vykupili , inde ho dame ale 3nasobne predrazeny tj;. KUPA APARATU , Platenie pausalu , a platenie iTunes (priklad) ... .... ..... dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  22. 05. 2008 16:56

Souhlasím, dělají z lidí voly a oni jim na to skáčou a ještě se s tím chlubí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  22. 05. 2008 16:46

Tak takovou argumentaci miluju, autor se sám znemožní bez mého přičinění
Takže: kapacita baterie - Pohotovost Tréo 300hod / Cruise 400hod, Hovor Tréo 6 hod/ Cruise 7 hod. Rozlišení LCD Tréo 320*320/ Cruise 240*320 - ano to jerazantní rozdíl vzláště při pohledu na kvalitu displejů . Cruise vezme 32GB microSDHC a tvůj Tréo kolik? . Hmotnost Tréa 180g/ Cruise 130g. Horší přístup k SIM a pam. Kartě ???????Menší rychlost , stačí prakticky vyzkoušet a to samé ovladatelnost. No a ke spolehlivosti, stačí zadat do vyhledávače Tréo650 a prvních cca dest odkazů ja na odstranění chyb způsobujících pády aplikací či celého Tréa.
O evoluci v souvislosti s Palmem je bezva mluvit, když už Palm je evolučně mrtvý a aby přežil instaluje do svých zařízení WM .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  23. 05. 2008 10:40

Obávám se, že toto prohraješ
Teoretická pohotovostní doba a praktická je něco jiného, navíc do Tréa můžeš do PŮVODNÍHO krytu dát 2400mAh baterii, tedy +1 den? pohotovosti. Rozlišení je HODNĚ velký rozdíl, zřejmě jsi nikdy neporovnával, přičti lepši ergonomii Garnetu a jsi někde jinde (nádherný příklad Office-Excel). Tréo zvládá 16GB SD kartu, KTEROU MÁM, Cruise 8GB microSDHC, kterou mám tedy také. Ty snad máš 32GB microSDHC kartu? SIM i karta je přístupná pohodlně zvnějšku, bez krytů, baterií apod. Rychlost, no tak snad se nebudeme bavit o rychlosti Garnetu, to by jsi ze sebe dělal již opravdu šaška. Tréo mám cca 20+měsíců bez HR (update FW), ne, opravdu si na stabilitu nestěžuji. Teď mi řekni, v čem v těchto parametrech tedy Cruise evolučně převálcovat Tréo 650?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  23. 05. 2008 18:13

Argumentaci typu Píšou, že je lepší, ale von bude určitě horší nemá cenu komentovat.
Dostal jste mě, Donalde, ani jste nemusel slézt z toho lustru . Máte pravdu, ta modrá krychle je červený fotbalová míč. Zarytí zastánci umírajícího Palmu mě vždy dokážou pobavit , nikdo a nic nemá tak nízko bod hoření . Přeji vám mnoho šťastných chvil s vaším Treem650 a 16GB SD kartou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  26. 05. 2008 09:47

Tebe baví roky psát a číst, jak Palm umírá a on stále ne a ne? Zarytí odpůrci Palmu jsou fakt směšní....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  20. 05. 2008 17:53

Zase nekdo strasi, ze mobil ktery bude, porazi iPhone stary dva roky - co dodat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  20. 05. 2008 21:40

Tak tos vystihl. Skoda ze mas pravdu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Exbandit  |  20. 05. 2008 17:06

Naprosto pevně věřím v tuto možnost protože jak na videu můžete vidět,do mobilu jdoucí postavy se na začátku "stahují" ikony(internet,fotky atd.) které jsou naprosto totožné jako u kozlone Playstation portable(PSP),kterou vlastním,takže vím o čem mluvím.A pokud se zde bavíme o celodotykovém mobilu,tlačítka mobilu se mohou vyskytovat přímo na displayi telefonu,což by bylo jak originální(v porovnání s např. PSP) tak i hezčí na pohled.
Jsem tedy na 99% přesvědčen o této variantě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 05. 2008 15:56

srot nebrat ble

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmx  |  20. 05. 2008 14:21

Dalsi iPhone killer... zatim sice jen v hlavach nekolika typku, ale na slusny flame a nabubrelou titulku to bohate staci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yoki  |  20. 05. 2008 13:29

... prisla na trh dneska, tak by iPhone ohrozila, ale jelikoz tu neni jeste ani X1, tak se i Phone nemusi bat! Vyvojari z aplu taky nespi a buh vi, s cim vylezou za pul roku...
PS: uz je X2 v katalogu na prvnim miste, pred X1 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kdosi  |  20. 05. 2008 10:54

Nemám rád aplle, protože své produkty prodavájí několikrát předražené a ve většině případů horší než konkurence. Bohužel co se týče aplle iphonu trefili do černého. A tím nemyslím hardwarově, ale softwarově. Protože takhle intuitivní ovládání opravdu ještě nikdo nevymyslel. Přirovnal bych to k nokii 5110 a takovému tomu boomu nokiáckého ovládání. Ovšem myslím si jedno, s příchodem Windows mobile 7 aplle ostrouhá. Tento systém má umět defakto to co umí ten v aplle + jejich propojitelnost s windowsama. A co si budeme povídat cpát věci do iphonu přes itunes je otrava největšiho kalibru. A kdo mi tu chce argumentovat systémem Mac, tak sme pořád u nějakého 0,0000 nic % uživatelů, kteří ho mají. Navíc nokie již dlouhá léta připravuje svoje překvápko, možná to ještě pár let potrvá, ovšem na výsledek se podívejte zde http://youtube.com/watch?v=IX-gTobCJHs
//poznámka k redakci bleskovek, absolutně nevím proč tento link na youtube tu ještě nebyl zvěřejněn, protože pokud toto vyvýjí nokie jednalo by se o největší přelom v mobilní komunikaci vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  20. 05. 2008 11:04

pokud budou tebopu tolik opěvované WM 7 stejně pomalé jako všechny dosavadní WM, tak se iphone memá vůbec čeho bát... Ten totiž svou rychlostí překonává vše, co jsem doposud viděl... Okamžitá reakce nadevše, v tom je ten úspěch, když se do toho přidají decentní efekty, intuitivní ovládání a spousta supr aplikací, tak iPhone prostě nemá konkurenci, neměl jí před rokem, nebude jí mít ani za rok....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kdosi  |  20. 05. 2008 11:13

Máš pravdu prostě vařím zatím z vody, ale co si budeme povídat Windows team co se týče operačních systémů má daleko větší zkušenosti než aplle. Navíc je větší a bůhvíco ještě. Prostě nevěřím tomu, že by nedokázali za dva roky vývoje srovnat krok s apllem. Já iphone velice uznávám, je to taková menší revoluce a je dobře, že někdo ten trh s mobily oživil, ale nevěřím, že toto zařízení bez upgadu vydrží další rok a 3G iphone není upgade, ale defakto akorát podpora další sítě + možná GPS(kteoru mají nokie už nějaká ten pátek). Navíc pokud se konkurence vzpamatuje a to vzpamatuje, tak aplle a jeho nesmysplné podmínky budou muset skončit, ale to aplle moc nerad dělá. Všechno musí být zavřené, aby se do toho zákazník nedostal, musí kolem toho být milion a půl tajností a co je nejhorší chtějí pomocí iphonu přidat pár uživatelů Macu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  20. 05. 2008 11:36

větší tým, za dva roky srovnat krok s apple... nemyslí to nijak zle, jak dlouho už tvoří WM a stále mají problémy se stabilitou a zcel bezproblémovým telefonováním. Podotýkám, že zatím nemám WM zařízení, ale budu si jej muset pořídit, tudíž již nějaký pátek sleduji WM fóra a nářků je požehnaně. Nyní mám N E50 a se stabilitou nemám jediný problém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kdosi  |  20. 05. 2008 11:58

Vím, že zatím je to dosti na prd, ale jsou dvě možnosti microsoft se na ostatní verze vykašlal a defakto všechno soustředí na WM7. Nebo to prostě nedává a bude stát za prd i ta 7čka. Bude vcelku zajímavé s čím přijde nokie, protože ta bude muset nějak reagovat, tuším, že už se stalo(xpress řada nějak). Bohužel ten mobil mě nějak nenadchnul :( Proto doufám, že se mrkve s novými mobilními okny vytáhnou, protože jinak tu zůstáva pouze aplle :( A to mi přijde smutné. Já prostě odmítám používat itunes. Chchi, aby se mi mobil zobrazil defakto jako flash disk a já tam mohl dát vše co se mi zlíbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  20. 05. 2008 14:04

Na iPhone samozřejmě můžeš dát, co chceš, nevěs tady bludy.
WM7? Prosím tě, už tři generace PocketPC/WM poslouchám, jak se zrychluje, jak se zrychluje, Přitom starý Garnet ho v rychlosti zcela deklasuje. Přišel nový OS, iPhone, čili nevyladěná platforma a co nevidíme? Opět naprosté překonání WM v rychlosti, tady je něco špatně, co myslíš?
BTW. o bezradnosti WM platformy jasně mluví fakt kolem HTC, který prezentuje své zařízení jako multimediální (proč asi?) a jak to dopadlo, víme všichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  21. 05. 2008 14:09

iPhone zvládá legálně český fonty, .avi, .MP4, .ogg, .wma? Tak to pak jo, to jsem netušil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  20. 05. 2008 11:57

naštěstí existuje veliká skupina lidí, co iphonu rozumí a vpodstatě všechny omezení už byly dávno odstraněny... Existují tisíce aplikací, které ti zprostředkují i to, co apple do telefonu nezařadil nebo blokuje, příkladnem může být VoIP telefonie, skype, ICQ, MMS, nahrávání videa a spousta dalších věcí, které můžeš a nemusíš potřebovat... dokonce i české zázemí iphonu je tak veliké, že není problém si telefon počeštit včetně českých znaků na klácesnici a všeho co k tomu patří...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  21. 05. 2008 08:53

i přes ty tisíce aplikací iphone stále neumí tak primitivní a využívané funkce jako jsou vyzváněcí profily (se systémem zvuk/vibrace se prostě nehodlám smířit), nebo sms doručenky (proč bych měl do každé sms psát nějaký podělaný kód??)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  21. 05. 2008 09:01

No vidíš, já na to mám jiný pohled. Systém normal/silent mi zcela vyhovuje, Tréo 650 má nejdokonalejší přepínání profilů (HW šoupátko hmatatelné kdykoli) a miliony profilů na pidi ikonce 4x4 pixely (E-Ten M700) mi jsou opravdu k smíchu. Nepoužitelné. Tréo doručenky taky neumí, měsíc mi to vadilo, pak jsem, zjistil, že mi nechybí. Bazíruješ na pitominách. Důležité jsou jiné věci, jak se na to kouká, jak se to ovládá, jak to reaguje, jak to funguje. Ve většině z toho iPhone a Tréo má navrch před MS platformou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  21. 05. 2008 09:23

no já se radši ujistím, že sms došla kam měla a jsou situace, kdy nerad ruším okolí běžnou hlasitostí zvonění a kdy se nehodí ani vibrace...toto je obrovská nevýhoda iPhone...člověk mu musí ustupovat v požadavcích...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  21. 05. 2008 09:44

Přesně tak, mám E-Ten M700 a musím oproti Tréu 650 neustále ustupovat v požadavcích, na snadnost přepínání profilu, na snadné používání slovníku, na výborné hraní Sudoku díky HW klávesnici pod LCD, na snadné odeslání OK v SMS, na kvalitu hovoru, na rychlost, atd...atd... Jak vidíš, já musím ustupovat u PocketPC, ty u iPhone, je to relativní. Když přejdeš z iPhone na PocketPC, budeš ustupovat v rozlišení LCD, v ergonomičnosti, ve výkonu,.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H  |  21. 05. 2008 19:48

...a cim te tedy telefon upozorni na prichozi hovor, kdyz ne tonem/melodii, vibracemi nebo robrazenim informace na displeji bez tonu nebo vibrace??? Poklepanim na rameno? Neustupuj ze svych "dulezitych" pozadavku a kup si po cem prahnes. Svoboda volby je bajecna vec, tak ji vyuzij

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  22. 05. 2008 09:37

Svoboda volby je bohužel omezena pracovními potřebami. Ale soukromě považuji Tréo 650 stále za nepřekonaný komunikátor (ne, opravdu 3G u T-mobilu nepotřebuji, Wifi s NEpokrytím Prahy také ne a GPS rovněž ne, mapy a osoba na druhém sedadle ji zcela nahradí a v terénu (na kole) umím z mapy číst i bez GPS pozice). Zato třeba níže zmiňovaný "super" HTC Cruise má horší display, horší rychlost, horší výdrž, horší ovládání, horší kapacitu (Tréo 16GB SDHC), prý "evoluce", haha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  21. 05. 2008 09:40

jak je to s vyzváněcími profily si nejsem jistej(ale myslím že na to exituje aplikace), ale doručenky normálně zapnout jdou... další, co o tom neví nic a jen kritizuje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sonny McLaren  |  20. 05. 2008 13:15

Nechapu, proc se vsechny mobily s dotykovym ovladanim a velkym displayem srovnavaji s iPhonem ... kdyz prislo prvni vecko, tak se taky vsechna dalsi vecka nesrovnavala s tim prvnim ... v tomhle smeru je vlastne iPhone revolucni a vypada to, ze uz se bude delit jen doba na dobu pred iPhonem a po prichodu iPhonu ... kazdopadne jsem jeho velky fanousek ... a je trapny ho porovnavat neustale s mobilama s WM, jak tady bylo receno, WM je hlavne pro manazerskou skupinu a ta je urcite o dost mensi nez skupina klasickych uzivatelu ... to je jak porovnavat LG Shine s Nokii N73 ... a kam se hrabe Nokia se svyma symbianama a GPS na neco takovyho-jeji vydrz je otresna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  21. 05. 2008 08:57

srovnávají je právě proto že iPhone byl v tomhle "revoluční" a všichni v čele s TouchFlo se ho snaží zuřivě (a zatím neúspěšně) napodobit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  20. 05. 2008 13:20

"Windows team co se týče operačních systémů má daleko větší zkušenosti než aplle" Na PC je jiz dlouho jasne, kdo umi dobry OS. A ted je to jasne i na mobilu. Nebo snad mas pocit, ze MS Windozz je jeste na neco jineho nez na ho.no? A velikost teamu programatoru na to nema vliv - spis velikost IQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
namka  |  20. 05. 2008 16:37

"Na PC je jiz dlouho jasne, kdo umi dobry OS." - myslel jste asi MS. Proč má asi tak velký podíl na trhu?
Neříkám, že je to na poli mobilů to samé, ale ohledně PC bych byl (být vámi) raději zticha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jfb  |  20. 05. 2008 16:44

Widle nejsou dobrý OD - za 3, ale nanejvýš dostatečný - za 4, s tím, že měli chvalitelný marketing a naopak konkurence měla marketing nedostatečný. Všechny alternativní OS jsou technicky lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  21. 05. 2008 09:06

Tak to vysvetlim i mene chapajicim - OS X je pochopitelne lepsi. Je vyrazne rychlejsi, stabilnejsi, prehlednejsi, intuitivnejsi a pracovat v nem neni spruda jako v MS-W. Prodejnost OS X je svazana s prodejem hardware od Apple. Apple nikdy nebyl nejlevnejsi, ale vzdy se snazil postavit kvalini HW s vybornym designem a pokrocilou technologii - to ovsem neco stoji. Takze pokud ma clovek na vybranou, jestli si koupi kvalitni HW od vyrobce na platformu MS-W nebo nejakou skladacku z garaze pro MS-W je to uplne jeho vec, jen vysledek nikdy nebude takovy, jako kdyz si koupi kvalitni HW od Apple a pobezi mu na tom OS X. Cena je vsak i dnes pro vetsinu uzivazelu rozhodujici. Pokud mam byt zticha, tak asi nechcete slyset, ze vetsina profi strizen jede na Apple, vetsina profi sound studii jede na Apple, vetsina tiskaren jede na Apple, vetsina profi fotografu jede na Apple, ... to je trh, ktery je zajimavy. To ze koupim synovi PC na hrani her me nikdy nenapadlo, protoze na mem Applu MS-W pochopitelne bezi take... Takze pokud si chcete koupit PC z Taiwanu, je to Vase vec. Pro mne ovsem plati - nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne kramy s MS-Windozz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  21. 05. 2008 14:14

Vy jste kůňl, teda pardon, ale s Macem. Kde najdu ty super profi výsledky Vaší práce, které Vám Win neumožní? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  21. 05. 2008 20:48

...napsat AHOJ umi mac i winPC. V tom se shodneme vsichni. Pokud ale pominete kancelar a jdete se mrknout tam, kde se hudba sklada a mixuje na profesionalni urovni (nemyslim u Franty v obyvaku), najdete tam Macy. Pokud budete mit tu moznost se podivat do nejake profi videostrizny nebo video-postpordukce, najdete tam Macy. Nevim na cem jinem spustit FinalCut. V tiskarnach a print centrech zase najdete Macy (ano Adobe si muzete uz od konce devadesatych let nainstalovat i do winPC, ale podpora systemu a vykon HW na to v te dobe stale prilis nedostacoval). Dnes je situace v tomto oboru jina, vykon uz v pre-pressu neni tak dulezity, ale presto je Apple videt v kazde vetsi tiskarne, reklamni agenture nebo design studiu. Situace v CR je pochopitelne z ekonomickeho hlediska jina nez v Nemecku, Anglii nebo USA, co ale vidim ja pro Apple pozitivni.
2 Kulík: muzete sva tvrzeni dokazat? Uz jste byl nekdy v prazskych postprodukcich? Co si vybavuji, tak pouze v jednom pripade nemaji ani jeden Mac, ale maji tam tusim Flame a Inferno.
Pak by mne take zajimalo, kde jste prisel na ten dramaticky rozdil v cenach? Ano, herni PC si muzete koupit za 20k CZK, ale netusim, jak na tom budete online strihat video nebo hudbu. Netusim ani, jak dlouho Vam pobezi foto-grab z rekneme 33Mpix Sinar eMotion a kolik fotografii stihnete do padu aplikace nebo systemu pod MS-W. Pokud vite o cenach HW vice nez ja, postavte mi alternativu k Mac Pro (2x 3.2GHz Quad-Core Intel Xeon (8-core), 4TB 7200-rpm Serial ATA 3Gb/s, RAID Card, 32GB RAM (8 x 4GB), Quad Channel 4Gb Fibre Channel PCI Express Card, NVIDIA Quadro FX 5600 1.5GB (Stereo 3D, two dual-link DVI); za mene nez 10.000 USD. Budu, a nejen ja, moc prekvapeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  21. 05. 2008 19:51

V profi foto a video sféře se pohybuji a vidím zde jednoznačně opačný trend. Důvody jsou jednoduché - finanční, PC s win dokáží dnes nabídnout stejný výkon a spolehlivost a mnohem vyšší kompatibilitu ve styku s okolním světem za skutečně cca poloviční cenu než Apple. Navíc díky finanční náročnosti Apple je problém s přechodem na novější a výkonější technologie, u PC tento problém neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  21. 05. 2008 21:55

Ukažte mi výkonostní/cenovou alternativu k Final Cut, Shake, nebo Logic Studio, či Xsan.
Srovnejte cenu MacPro s obdobnou konfiguraci značkového PC (předpokládám, že do střižny si skládačku nedáte).
O jaké kompatibilitě to mluvíte? Zrovna v téhle branži je ekosystém Mac OS naprosto soběstačný.
Proč neustále lžete ohledně dvojnásobné ceně??? Zkuste si nakonfigurovat cenu na store.apple.com a možná se budete divit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patas  |  20. 05. 2008 12:23

Tento link už tady dávno byl http://www.mobilmania.cz/default.aspx?server=1&article=1118232. Byl jsem zvědavý co na MM neobjevili a nakonec se překvapení nekonalo. Jedná se o koncept nanotechnologie, ale buďme oběma nohama na zemi. Zase tak rychle se tu neobjeví. To už je zajímavější koncept Nokie - konkurent iPhone s vlastním uživatelským rozhraním http://www.youtube.com/watch?v=OvBqtx43x90 http://www.youtube.com/watch?v=5Qgg65KgFXY&feature=related

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  20. 05. 2008 12:35

Nezapomínej ale, že největší deviza Apple je provázanost jejich HW a SW, inženýři obou spolu sedí v jedné budově a můžou tak společně řešit optimalizace, které zaručí rychlý a bezproblémový běh. O tom si třeba MS může nechat zdát. Já si myslím, že první generace iPhone je jen začátek, na internetu kolují zvěsti, že pro samotného Steva Jobse je vývoj iPhone naprostá priorita a to už něco znamená

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kdosi  |  20. 05. 2008 13:27

Ono priorita to možná bude proto, že to je jediné(když nebere ipod), kde se aplle chytá. Počítače tam se zabil sám, operační systém taktéž. Takže mu prostě a jednoduše nic jiného nezbývá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  20. 05. 2008 14:05

to není zas až tak úplně pravda.. podíl Mac OSX a tím i celé Apple platformy se každým rokem zvyšuje, popravdě se tomu ani nedivím, sam jsem přešel z Windows na OS X a rozhodně si nemůžu stěžovat... system mě neobtěžuje hláškama o chybách, něco jako přeinstalování OS nemusím vůbeč řešit, protože system nepadá ani se časem nezanáší bordelem tak, jak to mají Wokna ve zvyku, i na pomalém HW je system svižný, všehno je velice logicky rozloožené a hlavně všechno funguje na 100% ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  20. 05. 2008 16:09

"Počítače tam se zabil sám, operační systém taktéž"
No no, nejdřív vyzkoušet, potom soudit!
A na iPhonu je vidět, že ten OSX nebude tak zabitý, jak nám někteří magistři chtějí namluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kdosi  |  20. 05. 2008 16:44

Pokud vím tak apple měl kdysi absolutně dominantní postavení na trhu s počítači. Měl absolutně jinou architekturu než dnešní (PC). Jeho stroje byly výkonné, bohužel si do své platformy nikoho nepustil a dnes je tam prostě páté kolo od vozu. Vždyť když si koupíte apple počítač máte tam proceser intel core duo, grafiku nvidia, akorát za cenu 2x vyšší než bych si to pořídil bez jablíčka. Navíc ta bedna je defakto "svařená", aby se do ní nemohl nikdo dostat, snad ani granátem ne. Na tomto apple vyhořel ohledně počítačů.
Samozdřejmě, že se podíl Mac OS zvětšuje, když ho na světě používa 1% uživatelů :D
Nebo si ho koupí stupidní američani, pro které je to cool a kdo má jablíčko je king.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  20. 05. 2008 17:41

To je pořád dokola.... ceny HW Applu ve srovnání se značkami typu Dell, Lenovo, Sony rozhodně nejsou 2x vyšší. MacPro se dá rozšiřovat dle libosti (a dostupnosti ovladačů).
Celosvětově je podíl Mac OS kolem 7%, podíl počítačů kolem 3% (v USA 21%) a každým rokem rostou. Opravdu si myslíš, že kdo má Apple počítač si musí připadat cool? Já tedy rozhodně ne, ale na druhou stranu se těším na každodení (bezproblémovou) práci s ním

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kdosi  |  20. 05. 2008 18:40

Každý normální uživatel si nechává sestavovat počítače od Dell, lenovo, sony :D
Takže je vlastně v pořádku koupit si proapple řadu a moci jí upravovat. Sice za to slovo "pro" zaplatím o několik tisíc víc, ale to už je jedno. Mám prostě "pro" řadu. Si děláš fakt srandu ne ? :D
Když sem se podíval na apple pc sestavy, které začínali někde u 20 tisíc a víše, neobjevil jsem tak ani jedno 4jádro. Teď je úplně reálné si sestavit 4 jádrového penryna, plus třeba takovou 800GT za takových 15 tisíc. U applu bych todle za prvné ani nesehnal a když už tak za 30.
Mimochodem ohledně apple monitorů(Apple Cinema Display 30) cena:52 390 Kč.Podotýkám, že tento monitor je defakto 4 roky starý(tím myslím jeho doba vydání). Když proti němu postavím třeba Samsung SyncMaster 305T - LCD 30" cena:32 000 Kč. Teda skoro jednou tak dražší apple. Navíc tento samsung je lepší v každém údaji. Možná to bude proto, že se nezačal vyrábět před 4 roky.
Tady je krásně vidět politika apple, dám tam jablíčka, sice to mám horší, ale dám to 2x dražší ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  20. 05. 2008 20:00

Ano, taky jsem si před vánoci nechal sestavit "sestavu snů" za 20 tis. Výsledek? Velmi hlučná nezvhledná krabice (Thermaltake Armor), nefukční mikrofon u zvukovky, časté zamrzání winXP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  20. 05. 2008 20:03

Jestli je prioritou cena, pak v téhle diskuzi nemusíme přece pokračovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  20. 05. 2008 20:06

Mimochodem, zde je video recenze toho MacPro:
http://www.zive.cz/Clanky/Video-pocitac-Apple-Mac-Pro/sc-3-a-141094/default.aspx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  20. 05. 2008 22:51

ano, apple zařízení jsou drahá, ale zapopmínáš na to, že tvoje sestava za 15000 bude sice výkonější, ale zebere na stole a pod ním metr krychlový místa, zatímco iMac zabere třetinu... musíš se na to dívat i z jiného pohledu, ne každý touží po extremním výkonu, někdo kouká na design, někdo má malý pokoj, stůl nebo kancelář a nědko má zase jen rád ten system....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  21. 05. 2008 13:42

To mluvis o Mac Pro? Mi neprijde o moc mensi nez to, co mi vrni na stole od dellu, ani doma... Pri vsi uprimnosti ani nesplnuje moje predstavy o vkusu, ale to uz je ciste individualni a neni to jeho chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  21. 05. 2008 14:18

Jj, když má malej pokoj, páč nemá prachy na větší, tak si do něj koupí Maca

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Soap  |  20. 05. 2008 10:39

pekna baba na tom videu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  20. 05. 2008 11:58

jo ta je tak možná jediné co by mohlo iPhone ohrozit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  20. 05. 2008 10:28

... a jak by celý technický svět nedočkavě čekal na ten tajuplný přístroj, kdyby už rok nebyl v prodeji iPhone ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AndyS  |  20. 05. 2008 09:31

To me by spise ohromilo, kdyby vydali to "doplnkove" GUI, se kterymi si tam tak vehementne hrali. Jo, myslim to 3D holograficke. TO by bylo teprve fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  20. 05. 2008 08:43

to je za posledni rok uz asi tisicej pristroj, před kterym se iPhone má třást a zaručeně ho trumfne ve všech ohledech a já nevím co ještě...ale skutek utek, nic takového reálně neoslovilo ani zlomek lidí jako apple a hloupej iPhone se prodává vesele dál...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  20. 05. 2008 08:52

což teprve, až bude od léta chytrej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  20. 05. 2008 10:39

Mně iPhone připomíná Eee. Taky spousta lidí tvrdí, že je k ničemu, že se s tím nedá pracovat, ale z nějakýho záhadnýho důvodu se všechny firmy v oboru snaží připravit konkurenci (proč vlěstně, když má být k ničemu?), ale ani po několika měsících co se obě zařízení prodávají (a několika letech, co se o nich ví) stále nemá konkurence na trhu NIC, čím by je mohla ohrozit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  20. 05. 2008 08:41

chudák iPhone, co ten se toho už natřásl....a zbytečně..... Je třeba pochopit, že iPhone není jen soubor HW švábů, ale celá platforma, která díky pevným otěžím Apple bude nabízet kompaktní systém. Samozřejmě, ne každému to bude vyhovovat, od toho tu máme samo zřejmě různorodost trhu. Ale nějaký rozhádaný Symbian s v podstatě zbytečným UIQ tomu opravdu nemůže absolutně konkurovat. iPhone, buď v klidu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nax  |  20. 05. 2008 09:22

tak tak. A jak se zda, tak Apple vi co lide chteji. Sice se na mobilmanii a i jinde projevi spousta nenavistnych vyzbleptu, ze WM pristroje jsou lepsi, ale ze je v podstate "nikdo" nechce (brano podilem zakazniku) to uz nevidi.
Jednoduchost, design, spolehlivost, vlastni filozofie. To jsou klicove vlastnosti vsech vyrobku Apple. To nikdo nenapodobi.
I tak mam SE produkty docela rad a iPhone mi pripada v ruce jako padlo. Presto se mi vyrobky Apple neskutecne libi a krasne se s nimi pracuje (az na iTunes ve Windows. V Macu jsou o.k.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  20. 05. 2008 10:45

Viděl jsi prodejní statistiky, netvrdil bych, že WM nikdo nechce, ale, prosím, neargumentuj statistikami z USA, to je jiný trh s jinými zákaznáky s jinou mentalitou a jinými prioritami. V Evropě už na tom Apple není tak dobře a nakonec ho nenaplněná očekávání dohnala ke změně prodejního odelu. iPhon je do určité míry fenomen, ale také velká mýdlová bublina. Jediné co je na něm fenomenální je ovládání, ale jinak je funkčně průměrný až podprůměrný, možná zatím . Osobně si myslím, že iPhone nakonec dopadne jako ostatní produkty Apple, tedy kvalitní produkty, které oslovují určitou část klientely, ale nodosahují majority trhu s tím, že na americkém trhu je situace diametrálně odlišná od zbytku světa. Měl jsem ho nějaký čas možnost vyzkoušet je to fajn si s ním hrát, ale funkčně mi bohužel nedostačuje, WM zařízení jsou pro bussiness klientelu mnohem použitelnější. Mimochodem mi jednodotykové ovládání ve stylu HTC TF přijde jednodušeji použitelné než multidotykové ovládání iPhonu, pravda, je méně efektní, ale o to více efektivnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  20. 05. 2008 12:18

Nevim v čem ti příjde použitelnější? Malé ikonky do kterých se prstem nemůžeš trefit, málo citlivý displej a pomalost celého zařízení - dokud HTC(omlouvám se že jmenuju jen HTC, ale je to hlavní výrobcezařízení s WM) nepříjde s něčim jinym, nemá šanci. Použitelnost... WM má skvělý email ale jinak - použití pro telefonování a SMS katastrofální, kam se na ten "podprůměrný" iPhone hrabe. Na volání je stejně z OS nejpoužitelnější Symbian (S60 následovaný UIQ). Na Brouzdání webem a multimédia se nikdo z konkurence na iPhone nehrabe.
Katastrofální výdrž zařízení s WM, strašný multimediální výkon posledních zařízení od HTC(a nejen od nich), malý displej, a nedokonalé ovládání dělá z WM komunikátorů opravdu srašnou věc.
Apple změní politiku, předělá iPhone aby odpovídal více požadavkům evropanů a pak si popovídáme. WM zařízení se sice prodalo spousty miliónů, ale za jakou dobu a kolik těch zařízení bylo? Ukaž mi model s WM, kterého se prodalo alespoň 4 milióny kusů?
Je to fenomén, je to reklamou, je to mentalitou v USA, ale to pořád nic nemění na tom, že tu iPhone je, má spoustu kladů i záporů a ovládáním je WM silně pozadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  21. 05. 2008 08:47

co se týče těch kritizovaných sms, WM má na rozdíl od iPhone aspoň doručenky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  21. 05. 2008 09:08

na Nokii jsem si je stejne vypinal, protoze to hrozne otravovalo... uz 5 let se mi nestalo, ze by sms nekonu neprisla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  21. 05. 2008 09:20

i přesto se rád ujsitím že (a kdy) došla, ale může to být věcí názoru...také mi chybí vyzváněcí profily...nicméně abych nevypadal jako odpůrce jabkoMobilu...tyhle dvě věci jsou jediné co mne zatím od koupi odrazovalo...a taky jsem zvědavý co všechno předvede za měsíc verze 2.0...WM zase půjdou do kytek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  21. 05. 2008 15:09

Vyzvaneci profily, tak jak je znate z Nikii, iPhone neumi. Muzete si nastavit vyzvaneci ton k urcitemu kontaktu nebo ke skupine kontaktu, muzete upravit hlasitost vyzvaneni, vypnout nebo zapnout tichy rezim vyzvaneni, nebo vypnout a zapnout vybrace. Nic vic. Osobne mi ale nic jako profily nechybi, to co v nich nastavite si pohodlne muzete nastavit dle situace sami. Casove profily vsak bez externi aplikace prozatim nevyresite. Na N95 jsem profily take nepouzival, stale jsem prepinal jen mezi tichym a normalnim. Na iPhone je toto vyreseno elegantneji...
P.S. - take se tesim na FW 2.0.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  21. 05. 2008 15:12

no fuj, pochopitelne - vibrace (stydici se smajlik)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  21. 05. 2008 13:14

Hrozně otravovalo? A co prosímtě?
Doručenky už přece nějakej ten rok nejsou na způsob co bývaly (Nokia 3310 a spol) - doručenky se řadí mimo příchozí zprávy, a nezobrazjuíc se mezi "nepřečtenými" - nechápu jak mohou zavazet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x12345678  |  22. 05. 2008 16:29

Kdo chce aby mu vadily, tomu vadí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  23. 05. 2008 18:17

Tezko porovnavat statistiky prodeje iPhone v Evrope, kdyz se tu ofiko skoro nikde tak dlouho jako v US neprodava. Opravdove srovnani v ramci Evropy muzete zacit delat letos kolem vanoc (v pripade, ze se v pulce cervna opravdu zacne normalne prodavat). Na Vasi pedikci, ze nedosahne na vetsinu trhu bych si nevsadil ani petnik. Apple v podstate opravdu "znovuvynalezl" mobilni telefon, vse multimedialni, co ted vidim, je proste jen napodobenina a Apple vse orpavdu hodne utekl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lol  |  20. 05. 2008 10:05

ty vole víš co plácíš, v první Xperie (X1) je WindowsMobile tak co oblbuješ, že tam je trapná platforma UIQ... nejdřív si něco přečti a nebo rovnou odzkoušej... a Iphone se může se může bát, protože podpora pro jeho systém a Windows je kurwa znát...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  20. 05. 2008 10:56

plácáš ty, pač o tom víš kulový... Dokud bude Xx postavený na WM, tak se iPhone určině nemá čeho bát... WM je jen příšerně pomalej bastl a je jedno, s jakým HW ho spáruješ, stejně to zarízení bude smymejš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  20. 05. 2008 13:13

Je úžasné jak se tvrdí zastánci iPhonu snaží konkurenci pošpinit. Je evidentní, že leckdo z nich neměl zařízení s WM či Symbianem vůbec, či alespoň několik let v ruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pjetka  |  20. 05. 2008 13:23

Tak já - ač uživatel WM musím uznat, že iPhone je někde úplně jinde, přesněji řečeno o dost dál. WM ve smartphonu jsou hotová katastrofa a telefon jsem raději vrátil a udělal progresivní krok zpět k mobilu bez OS. WM toleruju jenom na PDA a i tam mě po dlouhé době užívání docela pije krev. iPhone jsem měl možnost tři dny vyzkoušet a to je jiný kafe - všechno naprosto intuitivní a fungující. Takže objektivně musím uznat, že iPhone WM deklasuje, uvidíme, jestli SE se pochlapí s operačním systémem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  20. 05. 2008 14:07

Přesně tak, WM tě honí po displeji od čerta k ďáblu, jednou potvrzuješ OK, jednou Enter, vždy to má jiný význam (zde přímo jmenuji HP614, taky pěkně nepodařený kousek). Garnet a MacOS jasně drží línii, ať ovládáš cokoli, má to stále stejnou logiku, což usnadňuje orientaci v zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  20. 05. 2008 14:13

Konkureci nikdo nepošpińuje o nic víc, než konkurecce špiní iPhone... bohužel, my máme alespon pravdu, to že WM jsou o 100% pomalejší než iPhone je pravda, kterou nikdo nevyvrátí, userfriendly prostředí iphonu se s WM nedá srovnávat( ani nové touchFlo od HTC se zrovna 2x nechytá)... naproti tomu, vy operujete s kravinama typu Neumí posílat MMS, což je omyl, nepodporuje 3G(UTMS), to je sice pravda, ale tady v republice je to 95% lidí stejně k prdu, neumí natáčet video - taky blbost, umí, neumí ICQ, skype atd. -opět kravina, všechno tohle bez problému zvládne......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OlgojChorchoj  |  20. 05. 2008 14:37

... a přes to všechno má WM skvělou minulost, skvělou současnot a skvělou budoucnost, zatímco iPhone má pouze skvělou USA minulost, mizernou současnost a žádnou budoucnost. Ono totiž těm marketingovým žvástům typu "...WM jsou o 100% pomalejší než iPhone...", "...userfriendly prostředí iphonu se s WM nedá srovnávat..." věří už jen málokdo. Asi by bylo opravdu lepší, kdyby kvalitu komunikátorů hodnotili lidé, kteří jim rozumí a ne jen ti, kterým iPhone stačí, protože je pro ně "userfriendly". Ono totiž "userfriendly" je stupidní mýtus. Přístroj nemusí umět v základu vůbec nic, ale pokud si jej můžu upravit (SW nebo HW) tak, aby splňoval přesně to, co po něm chci, pak teprve o něm můžu říct, že mám něco co mi vyhovuje. A variabilita WM je tak obrovská, že pokud není člověk úplný debil, tak z něj dostane přesně to, co potřebuje. V opačném případě se spokojí s tím co umí iPhone a bude tvrdit, jak ten šlecht co umí umí perfektně a rychle. Ať žije iPhone, díky kterému tak krásně roste prodej přístrojů s WM!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  20. 05. 2008 14:44

Ehm, iPhone je komunikátor? Nesrovnáváš tu tak trošku hrušky s Apple? iPhone je MULTIMEDIÁLNÍ TELEFON. To, že ho sám srovnáváš s komunikátory (tedy otevřený OS) je pro Apple opravdovou pochvalou, že se jim TELEFON opravdu podařil, jistě je to těší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  20. 05. 2008 14:46

haha... tohle, to sou marketingový žvásty... jak můžeš tvrdit, že roste prodejnost WM zarízení diky iphonu, když iphone je konkurencí, která stále roste, a růst musí na úkor někoho jiného, protože trh se neumí nafukovat a na trhu se počítá na procenta, když jedna platforma zaznamená úspěch(víc procent), tak se to někde musí projevit...
"variabilita WM je tak obrovská, že pokud není člověk úplný debil, tak z něj dostane přesně to, co potřebuje? Ano, funkčně možná jo, ale rychlost si z prstu nevycucáš....
tvůj názor je sice správný, přístroj nemusí umět nic, když si ho potom můžu upravit k obrazu svému, ale proč bych se s tím patlal, když už takové zařízení můžu koupit a pak už s detailama mám mnohem méňe práce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  21. 05. 2008 14:04

No vždyť tuhle sortu lidí zmiňuje. Já se zas nechci patlat se zasr..ým displejem od prstů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OlgojChorchoj  |  21. 05. 2008 15:33

Přesně! To je jeden z důvodů, proč bych si nepořídil pro svou osobní potřebu nic co by nemělo HW klávesnici. Podle mého je aktuální trend zamaštěných displejů naprosto slepá ulička a věřím, dlouho nevydrží. Myslím, že mnohem perspektivnější, než přiblblé "gesta hnátama", které tady s takovou pompou zavedl Apple, je třeba možnost ovládání hlasem. Zatím ty SW, které to umí nejsou nic moc, ale snad se jednou dočkáme. Do té doby, jedině HW klávesnice + stylus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  21. 05. 2008 16:20

To bude skvělé třeba v hospodě nebo autobuse ovládat mobil hlasem, to je určitě budoucnost
To já věřím na nanomateriály, které bude nemožné upatlat.... atd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OlgojChorchoj  |  22. 05. 2008 10:35

Miliony lidí (včetně mojí maličkosti) žvaní do telefonu pomocí BT sluchátek nebo s telefonem u ucha a nikomu to divné nepřijde. V hospodě, v autobuse, v obchodě, na ulici, kdekoliv. Co je na tom divného? Používat hlas je pro člověka přirozené. A pokud by to bylo i SW dobře zvládnuté, super věc. Absolutně nemám problém např. otevřít SMS editor, nadiktovat SMS a nechat ji poslat, aniž bych se přitom dotknul komunikátoru. Pokud u toho nebudu muset řvát a výsledek bude 100% bez chyb, proč ne? A pokud se to nějakému buranovi v autobuse nebude líbit? Tak to mi snad může být naprosto ukradené, ne? V takovém případě pak bude úplně jedno, jestli mám v kapse Nokii, SE, HTC, iPhone nebo jiný krám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  22. 05. 2008 10:48

"A pokud se to nějakému buranovi v autobuse nebude líbit? Tak to mi snad může být naprosto ukradené, ne?"
Gratuluji, právě jsi urazil celý Japonský národ. I já osobně mám chuť vytrhávat lidem telefon/headset z ruky, jeho problémy mě vůbec nezajímají, nevím, proč bych měl vědět, co měla jeho babička k večeři.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OlgojChorchoj  |  22. 05. 2008 11:01

Tak telefonuj z pevné, zamknutý v kanclu!!! Popíráš tady samotnou podstatu mobilních telefonů. Ony jsou totiž dělané na to, aby se s nima člověk kdekoliv a kdykoliv mohl dovolat a nebo přijmout hovor, zprávu, mail, atp. To, že posloucháš hovory druhých a ještě tě to nesmírně pohoršuje spíš vypovídá o tvé omezenosti. Ale jak už jsem psal výše, je mi ukradené, co si o tom myslíš ty, japonci nebo eskymáci. A-propos, do Japonska pracovně taky jezdím a vůbec nechápu, o čem to tady mluvíš. Neříkám, že nejsou místa, kde by se telefonovat nemělo (restaurace, kostely, divadlo, apod.), ale tam by se měl mobil vypnout, že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  22. 05. 2008 11:04

Člověče, člověče, jsem rád, že se nemusím pohybovat v tvé společnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OlgojChorchoj  |  22. 05. 2008 11:24

Komické! Jak víš, že se nepohybuješ? A pokud ne, tvoje škoda. Možná by ses něco přiučil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  22. 05. 2008 12:56

Myslím, že s tak bezohledným člověkem bych neměl nic společného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  22. 05. 2008 14:28

promiň, ale nemůžu si dovolit nereagovat... Sice souhlasím s tvým názorem, že mobilní telefon je na to, aby jsi byl k zastižení kdekoliv a kdykoliv, ale někdy se ten telefonát prostě neposlouchat nedá...
Nevím čím to, ale tvoje vystupování tady na mě moc dobrý dojem nedělá, zdá se mi, že si o sobě trošku moc myslíš... Vím, asi je ti v tuhle chvíli jedno, co si o tobě myslí ostatní, to je ta svoboda slova na internetu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x12345678  |  22. 05. 2008 16:38

Ano. Špatně pochopeno "všude" znamená kdekoli a kdykoli. A to je i pro nás, snášenlivé, nedobře, natož pro nesnášenlivé, které to vytáčí. mě fakt v klidné restauraci , kině, čekárně u zubaře či kdekoli jinde na veřejném místě nezajímá, když v laciném saku oháknutý a se špatně uvázanou kravatou jednadvacetiletý majitel zeměkoule vyřvává do mobilu, "jasně pane, dva mega sem, dva mega tam, vám to vyvzorkujem a pak se dohodneme"
Jenže pitomci jsou všudypřítomní, věční a nezničitelní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  21. 05. 2008 19:34

Tomu rikam spravny stredoveky nazor Na pranyr s umastenejma displejema! Nebo treba by mohla policie na pozadani zkontrolovat Vas nehygienicky displej a na miste Vas za otisky a smouhy pokutovat. Nepremyslel jste o kandidature na prezidenta? ...mozna bych Vas podporil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OlgojChorchoj  |  22. 05. 2008 09:51

Jsi svéprávné telátko a nebo jenom pubertální telátko? Když nemáš ponětí o čem je řeč, tak se k tomu nevyjadřuj. Působí to trapně. Něco k věci bys neměl? A nebo radši ne. Jsi nezajímavý. Pá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Apophis.k  |  20. 05. 2008 14:51

a jen doplním...
"Ono totiž těm marketingovým žvástům věří už jen málokdo". Oni jim nemusí věřit, až ty "kecy" vyzkouší na reálným přístroji, tak poznají, co sou kecy a co realita...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  20. 05. 2008 14:55

"Ono totiž těm marketingovým žvástům typu "...WM jsou o 100% pomalejší než iPhone...", "...userfriendly prostředí iphonu se s WM nedá srovnávat..." věří už jen málokdo."
Tak to je gól, "samej chytrej" všude tvrdí, že má Apple úspěch jen díky marketingu a ty jsi jim to přímo popřel, gratuluji. Myslím, že skutečně nemáš uspořádaný svůj vlastní názor, hlavně, že jsi ho musel někde vykřičet, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x12345678  |  22. 05. 2008 16:44

Vážně pochybuji, že kdyby apple uvedl iphone napřed na evropský trh, tak že by dosáhl takových prodejů jako u vymaštěných hamburgerojedů. A vážně pochybuji, že v Evropě u teenagerů mdlého rozumu, kteří jsou jeho hlavní cílovou skupinou v US (což apple nepopírá), nějak významně zaboduje a převálcuje jejich lowendové nokie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  21. 05. 2008 14:01

Víte, co to je "o 100% pomalejší" ? Nemáte na vsi výprodeje se 100% slevou? Ale něco s WM si nekupujte, to je fakt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doomy  |  20. 05. 2008 14:53

Já bych řekl, že nevíš co mluvíš... Já měl telefon s WM a teď mám iPhone a nedám na něj dopustit... Je pravda, že iPhone má spoustu protikladů, ale zatím v mutimédiích vede iPhone a WM je za ním hodně pozadu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doomy  |  20. 05. 2008 14:54

mluvím o Kulíkovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  21. 05. 2008 14:05

Umí české fonty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  21. 05. 2008 15:00

Co jsou podle Vas "ceske fonty"? Fonty ktere jsou vyrobeny v CR? Nebo fonty, ktere umi zobrazit ceske znaky? iPhone ěščřžýáíéúů zobrazit v textu umí a muzete tyto znaky i psat... co jsou podle Vas "ceske fonty", ale stale nevim
PS-vyborna ceska pisma produkuje Frantisek Storm (1. stresovicka pismolijna) héskydén

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulík  |  21. 05. 2008 14:13

Ano, souhlasím a stále tvrdím to samé, iPhon je skvělý multimediální přehravač ze kterého se dá i telefonovat, zatímco WM je určen především pro práci, to není žádné multimediální zařízení, multimediální funkce jsou pouze doplňkové. Srovnávání iPhone s WM komunikátory je naprostý nesmysl protože každý vyhraje v oblasti pro kterou je určen a prohraje v té doplňkové.
Já osobně proti iPhone nic nemám, ale moje požadavky na komunikátor prostě zdaleka nesplňuje a splňovat dle mého názoru nikdy nebude, neb jsem si 99,9% jistý, že obchodní databázové aplikace pro něj nikdo vyvíjet nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor