Sony Ericsson K800i: výborný přehrávač videa (video)

Diskuze čtenářů k článku

luk  |  23. 12. 2008 12:30

pche 300?si se zbláznil,ne?v tomhle to uděláš na 110 mb--Xilisoft Video Converter 3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
člověk  |  03. 01. 2008 20:12

podporuje to formát m4v?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
???  |  25. 11. 2007 16:52

Plz kolko moze SE k800i natacat video???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
herby  |  01. 06. 2007 15:19

Lze nějakýám způsobem přehrávat titulky přiložené v textovém souboru? Pokud ne, tak existuje způsob, jakým titulky (např. při převodu do formátu 3GP) do videa dostat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
killick  |  03. 01. 2007 20:45

Používám PSP Video Express ke komprimaci filmů, a musím říct, že je super. Jen nevím, jak zvětšit dané titulky ve filmu??? Mohl by mi prosím někdo poradit? děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nikolas  |  27. 12. 2006 23:50

jak dlouho se vam to asi prevadi?? kdyz vezmete treba nejaky 20 minutovy film ?? Diky predem za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drakk  |  27. 07. 2006 21:42

Chtěl bych se zeptat umi to i k610i ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BeNiSh  |  12. 07. 2006 11:14

jak je to s tema titulkama?? jsou zagrabovany uz do videa nebo je prehravac telefonu podporuje a pak je do videa vklada, jako to dela napr. BSplayer?? a pokud je podporuje, ktery formaty by to melo umet? srt, sub, txt??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
solidsnake  |  11. 07. 2006 19:16

já myslel že tohle má být diskuse, no zatím to tak nevypadá jestli se chcete poprat tak prosim ale nevim proč to řešíte tady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  10. 07. 2006 12:11

no neco podobnyho bych potreboval, V800i ma prehravac celkem neinteligentni a hlavne, nejde obraz dat do fullscreen, natoz prevratit, proto jsem hledal naky java prehravac, ale nic pouzitelnyho jsem nenasel...

jinak ale film na tom dat jde; a to celkem dobre; zvlada
video: 25fps, 240kbps
audio: 44100, stereo 128kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bla bla  |  09. 07. 2006 09:35

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. X  |  17. 12. 2006 14:00

to ses teda frajer....b1g king 2XL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
will27  |  09. 07. 2006 02:45

Toto je vazne smesne... Cela diskuse i clanek... A ted uz i ja,kdyz prispivam Ta K800 dela veliky rozruch... To se divim... Ze i na MM,ktera stale vychvaluje ty finske nedodelky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  09. 07. 2006 01:32

Fakt vám lidi nerozumím.Proč se tu napadáte za své názory?Jinak celkem chápu, že jsou zde samostané články o tom jak třeba k800i bloguje, nebo jak přehrává video.Prostě je to jeden z významných a očekávaných telefonů roku, tak si takovou pozornost zřejmě zaslouží.Jinak pokud si tak nějak pamatuju, tak i o výše zmiňované nokii 6280 bylo také několik článků...třeba jak fotí atd.
Jinak šermovat tu s tím jak ten či onen telefon uměl stejnou funkci už před rokem je taky celkem zbytečné.Toto je článek o videu na k800i a né o videu na smatphonech nebo palmech nebo na čemkoliv jiném.Můj počítač tyhle funkce taky uměl...a to v době, kdy bylo video na mobilech jen neuskutečnitelný sen.Prostě tu srovnáváte nesrovnatelné-klasický "hloupý" mobil vs. chytrý mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek12  |  08. 07. 2006 22:35

Prosim Vas, zobudte sa! To dokaze spomedzi dumb fonov aj napr. 6280 a nic sa nepisalo. Niekto tu asi za propagaciu SE dostava do vacku :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  08. 07. 2006 23:25

vies ibaze ta nokia 6280 nema taky prepracovany prehravac videosuborov nedokaze ani pretacat dopredu alebo dozadu a ked das video do fullscreen tak sa musis zmierit s popiskami funkcii ktore sa nedaju odstranit cize ma velmi jednoduchy prehravac-zakladny ktory sa na pozeranie filmov nehodi a ktory je oproti tomuto v K800i iba obycajny shit, takze ty sa zobud!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BorlandX  |  09. 07. 2006 01:06

Počuvaj, ty si snáď láve vajco šéfa Sony Ericssonu. Chceš povedať, že za to, že tvoja krabička vie pretáčať video dopredu a dozadu, sa máme posr_ť? Je to ďalšia nezmyselná funkcia v Sony Ericssone. Veď v tom telefóne nebudem pozerať celovečerný film!!! A taktiež s tým telefónom nebudem fotiť fotky do albumu. Čiže na nejaké prezretie krátkeho videa alebo ukážky mi bohate stačí prehrávač v N 6280.
 
Inak nepochopil si príspevku, čo písal dotyčný o prehrávači v N 6280. Písal, že sa tu rozplývame všetci nad tým, že dumb SE vie prehrávať video. Dumb Nokia ho dávno vedela tiež. Nejde tu o to, či tvoja krabička má o funkciu viac. Ide o samotnú vymoženosť prehrávania, ktorá tu už bola, ale bobky sme z toho nesr_li.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  09. 07. 2006 10:56

ty blbe ze nezmyselna funkcia? ty ked nechces pozerat film v mobile a fotit to je tvoja vec. Ostan si pri svojej 3310 a neotravuj tu s tvojimi priblblymi prispevkami!!! a ty si myslis ze ostatne dumb od Sony Ericssonu nevedeli prehravat video? uz davno napr. K700i,K750i a S700i ktory mal uz QVGA displej pred dvoma rokmi, ked este nokia montovala tie stvorcove displeje s mizernym rozlisenim. tu nejde o rozplyvanie sa ze vie prehravat video len sa poukazuje na to, ze ten prehravac je v tomto SE prepracovany a nie ako v napr. v tej 6280.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BorlandX  |  09. 07. 2006 11:32

No už sem ťaháš displeje spred dvoch rokov. Fakt nevieš, čo by si na obhajobu napísal. Inak to si myslel vážne, že chceš pozerať na telefóne celovečerný film?  Lebo to by bolo dosť na zamyslenie...Btw vlastním 3 súčasné Sony Ericssony, medzi nimi je aj k750, 3 súčasné Nokie (o chvíľu pribudne štvrtá), ešte nejakú Motorolu, tuším V360 a Sagem. Možno sa mýlim, ale myslím, že mám z čoho porovnávať a písať príspevky. Blba si nechaj na tatina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  10. 07. 2006 13:09

Blbe!!! na tvojho tatina!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dominikv  |  08. 07. 2006 21:51

Vy asi nechápete,že je to klasickej mobil a ne smartphone! Jasně na mobilech s OS je přehrávání videa zastaralou věcí, ale mezi klasickýma mobilama tomu tak nebejvá, alespoň ne v takovýhle kvalitě apod... Myslete před tim, než něco napíšete!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
789456  |  08. 07. 2006 22:06

Maš 100 prcentni pradu!! souhlasim to je nazor racionalně uvažujiciho člověka, dik za podporu! I když... no nic nebudu to hrotit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drabek05  |  08. 07. 2006 21:05

mobily se Symbianem prehravaj filmy uz hodne dlouho !!! a prijde nejakej SE a jsou z toho vsichni vypatlany !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czhunter  |  08. 07. 2006 21:47

Ano ... např. SE mobily (ačkoliv spíš komunikátory) přehrávají video už hodně dlouho.

Yntelygente.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tosla  |  08. 07. 2006 19:36

Už mě vytáčí tohle všemožné vychvalování jednotlivých parametrů mobilů. Přehrávač videa? V mém pocket PC za 7 tisíc mám taky! Umí titulky? Ano! A můžu si tam dát jiný program. Můžu si tam dokonce i naprogramovat svůj program. Můžu s tím dělat cokoliv... Neříkám, že tyhle mobily nejsou dobré, mají v sobě soubor hodně funkcí pro normální používání, ale stejně jako s minulou zprávou o blogování. Ano, v mém pocket PC můžu také blogovat, tam si můžu celé internetové stránky i naprogramovat! Někdy se stačí podívat trochu dál od všech Nokií, Sony Ericssonů atd. co už tu bylo a co tady je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bu  |  08. 07. 2006 20:27

dobry, ale pretacet umela i k750, ale strasne pomalu, tohle je neco jinyho, parada!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  08. 07. 2006 20:47

Ale tady jde především o hloupý mobil a ne mobil s OS. To je celéa v tomto je prostě jedinečný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  08. 07. 2006 22:28

v com je preboha jedinecny ,co ide o prvy dumb s qvga dispom?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  08. 07. 2006 22:29

v com je preboha jedinecny ,co ide o prvy dumb s qvga dispom?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
789456  |  08. 07. 2006 22:03

Hej nechtěl bys mě vice seznamit s tou tvoji věcičkou?? co je to za model? a značku vubec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tosla  |  09. 07. 2006 15:56

Já? HP iPaq rx1950, s WiFi, Windows Mobile 5.0. viz třeba tady: http://www.ce4you.cz/articles/detail.asp?a=191

Jako mobil mi naprosto vyhovuje moje Nokia 5140i, oceňuju její odolnost. Chápu, že tohle řešení dvou zařízení možná není pro někoho nejlepší, ale já jsem spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  08. 07. 2006 18:19

co s tím SE k800i pořád máte? to je hnus taková propagace... takový přehrávač jsem měl mobilu už nejmíň před rokem a vůbec jsem z toho nevyšiloval, navíc teď mám video v mobilu 640 x 480 30fps a necháva mě to stále ledově klidným... bóže ach ty evropské značky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josephe  |  08. 07. 2006 18:41

je hnus pomlouvat neco něčim co ani nemám doma, ale vychloubat se tim!!! se pochlup tou tvou neevropskou značkou co
 
nevim co tady šílíte, tohle je normální telefon, ne smartphone nevim co by na tom bylo v čr špatného!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  08. 07. 2006 19:06

milerád
před rokem a něco to byl Sharp GX-30i ,903SH 320 x 240 fullscreen  a teď mam Sharp 904SH, a jestli tady začne někdo kecat že 640 x 480  20 fps oproti 320 x 240 15 fps nejde poznat, tak se mýlí
mimochodem, to co sem psal výše jsem vlastnil/vlastním, takže žádnej blábol...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  08. 07. 2006 19:07

mělo tam být 30 fps místo 20 , překlep

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  08. 07. 2006 19:37

zaujimave ze vlastnis ten SHARP V904SH ked sa este nepredava, kde si ho kupil? asi si bol v japonsku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  08. 07. 2006 19:50

jasne, prodava sem jen v japonsku. Já ho mám od svého dodavatele japan founů z Kanady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEGA®  |  08. 07. 2006 20:12

hmmm a este pises "bóže ach ty evropské značky" a Sony Ericsson akoze je cisto europska znacka vsak? a ja som si myslel ze japonsko svedska. no vies Sony Ericsson ma taktiez v japonsku ine mobily ako u nas napr. kde uz sledujes aj televizne vysielanie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Morpheus  |  10. 07. 2006 12:18

Ten Sharp co mas to je docela mazec :/
Nedal by se pres tebe nejak sehnat? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tipmi  |  13. 01. 2007 19:56

btw frajere. SE K800i taky pobere 30fps. Jen s tím je spojenej 2x datovej tok, což není zrovna dobrý když můžeš mít maximálně 1GB paměť. ale jinak s rozlišením pravdu určo máš. Když je to VGA displej, tak to je jiná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
789456  |  08. 07. 2006 21:51

Hm... Ty si nechtěl napsat značky, ale sračky!!! Protože evropa neni nic vic než zopíčeny zasviněný svět!! Který nic nedokázal!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
caesar  |  09. 07. 2006 00:31

A cos dokazal ty, chudaku zamindrakovanej, co se neumi ani podepsat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
789456  |  09. 07. 2006 10:55

Hm aspon nemam tak pojebanou přezdivku jako ty!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strejda  |  09. 07. 2006 14:06

No a já myslel, že nejlepší padělatelé značek sou z Asie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
machy  |  10. 07. 2006 09:15

Myslím že jsi obyčejnej chudák nebo čurák??to si opřeber, tak pokud ti to tady nevoní táhni do Afriky....třeba tam zapadneš...svým účesem..svým chováním..svým...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokobong  |  15. 11. 2007 17:41

A jak ho máš dlouhýho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Froo  |  08. 07. 2006 18:02

Pro ty co vlastni nejaky ten smrphonek tak je tento členek asi pobaví.. v dnešní dobe jestli tohle je přehrávání videa na výbornou tak to sme na tom v čr špatne :D
.. ale jako na klasicky mobil to hraje pekně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
789456  |  08. 07. 2006 21:46

Mysliš si jako že nokia se symbianem je lepší, ta na k800 nema nejen že je draha a poruchova ale taky pomala at ak dale...další 10 nevyhod o proti k800

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Froo  |  09. 07. 2006 16:25

na nokie zapomen. Mylsim Windows. Telefon s WM je podle me chytry telefon. Video na N70 sem videl.. ale nejak se to trhalo.a to i o proti me motorole. Maš pravdu bylo to takovy pomaly. ten SE je lepši.. ale WM je na vybornou pak dlouho nic a tento phounek pak dlouho nic a N70 asi tak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Douglish  |  20. 07. 2007 18:39

Mit Widle na telefonu bych vazne nechtel, staci mi, ze se s nimi obcas musim potkat na PDA, uz tam je to hrozne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rafter  |  08. 07. 2006 23:01

Asi tak Sice na svy SE P800 mam pro divx o neco min barev, ale na dvojnasobne velikym displeji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HOla  |  08. 07. 2006 18:01

A jakym programkem, nejlepe volne siritelnym, konvertujete avi do mp4? a jak k tomu pridate titulku? Ja pouzivam AVS video converter4, SE W800 a divam se jen na filmy v cestine...
Jo a W800 umi filmy samozrejme pretace v prubehu sledovani taky, jen se to musi poustet pres prehravac Walkmana

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bezy, bezy  |  08. 07. 2006 17:46

nechápu co je na tom přehrávači tak úžasnýho. 3GP 240*320 i naležato s titulkama můžu přehrávat i na svym SXG75

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
789456  |  08. 07. 2006 21:44

Jo ale ten mobil je taky pořadna sračka!!!!!! Hnusny siemens!! Mluvim tak o něm bo taky jeden mam. Hnus mobil už vživotě si taky nakupim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bezy, bezy  |  09. 07. 2006 11:14

Nic proti, ale tady se mluví o přehrávači.
A tvůj názor ti neberu, když se ti nelíbí, tak ať

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  08. 07. 2006 22:39

I divx?
A mozna je to i odpoved na prvni otazku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bezy, bezy  |  09. 07. 2006 11:12

"Poradí si s komprimovanými formáty 3GP nebo MPEG4"
Nikde tu nevidim, že by si K800 poradil s DivX, autor ještě píše, že pro převod z DivX do 3GP používá nějakej program...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  10. 07. 2006 05:01

Vzpominam si na specifikaci... Navic:
"Do telefonu jsem zkoušel nahrát videa různých kvalit, ale jako optimální se jeví formát MPEG 4, rozlišení 320 × 240 bodů, snímkování 15 fps a bitrate kolem 500 kbps."
Prevadelo se jen z beznyho rozliseni na mensi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  10. 07. 2006 07:59

Jeste mi seplo doplnit... divx a xvid jsou mpeg4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  08. 07. 2006 17:16

to mi je novinka,ja uz pol roka pozeram filmy v qvga na d600,navyse v pohode zapojim na telku a obraz uplne v pohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  08. 07. 2006 17:00

a tak když se oněm pořád mluví kdy púříjde do prodeje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 07. 2006 16:55

'Přehrávat video uměla samozřejmě i sedmsetpadesátka, ale přetáčet v průběhu přehrávání umí až novinka. Když film přerušíte, nemusíte se na něj dívat od začátku znova, podržením joyticku doprava nebo doleva najdete místo přerušení.'

S tímto nemůžu souhlasit, protože i sedmsetpadesátka umí přetáčet video, akorat se musí video pustit v přehrávači záznamů a potom jde taky přetáčet stejně jak jste popisoval...podržením joystiku doleva nebo doprava se obraz posunuje po sekundách...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  09. 07. 2006 00:23

ježiš no to sou mi novinky,toto všechno a mnohé navíc umí Qtek 8310 levou zadní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  09. 07. 2006 00:30

jen tak pro zajímavost co umí Qtek 8310 :
Přiblížení,poměr stran pixelů,rotace,posuvník času,nadpis okna,hladké přiblížení pro 50%,hladké přiblížení vždy,dithering,qality,ovladač,stream,kanály,pream decrease,preamp,preamp increase,wawe output,null audio,opakovaně,náhodně,ekvalizér,celá obrazovka,nastavení .......... atd. atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  09. 07. 2006 01:14

To je moc hezké, ale nemluví se tu třeba o K800i? Pokud se nepletu, tak to není článek o Qteku...
To bych se také mohl vytahovat, že můj počítač tyhle funkce umí také a uměl je dřív, než Qtek spatřil světlo světa....Héééč...Zamysli se doktore.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  09. 07. 2006 01:27

Hmmm...ale neumi do toho fotit na 3.2 Mpix s AF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  09. 07. 2006 01:39

no ten SE zase neumí fotit jako Canon A 700  asi tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  09. 07. 2006 01:48

Ano a A700 zase nefotí jako Canon EOS 20Da Body.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  09. 07. 2006 01:59

10 majitelů Canon EOS 20Da  z 10ti říká,nekoukej se na fotky z SE K800i na větším displaji než je 320 x 240

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  09. 07. 2006 04:49

10 majitelů Canon EOS 20Da z 10ti říká,nekoukej se na fotky z Qtek 8310 vůbec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fotak  |  10. 07. 2006 14:52

Hm, Canon A700, to je masinka , kolik si s ni nafotil, mily kolego, reportazi, kolik jsi nafotil sportovnich utkani v hale ?. Ja mam 1D Mk II a L- kova skla, ale doted jsem nemel potrebu se posmivat lidem , co jsou s foteckami z mobilu nebo kompaktu spokojeni. Ano, Qtek je super masinka ( sam chci SE P900 vymenit za neco jako MDA compact nebo jeho nastupce ), ale je to jinak kategorie nez SE K700 nebo 800 , takze neni treba srovnavat hrusky a jablka . Naopak, je skvele, ze si lze slusne prohlednout film uz i v telefonu bez otevreneho oper. systemu

BTW vytahovat se , ze mam prachy na to neco ( Qtek ) koupit ( a jiny na to nemaji ), to je nejvetsi znamka malosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steve  |  24. 01. 2007 18:11

Tohle je snad článek o Qteku? Já myslel že tam píšou o SE K800i... Ale koukám u toho na bednu, taxem se možná překouk...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor