Sony Ericsson P910: rychlý make-up (test)

Diskuze čtenářů k článku

daniel  |  17. 05. 2006 17:55

zdravím, nevíte někdo kde by se dali sehnat do P910i mapy? třeba Prahy a okolí? díky za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Halmas  |  04. 06. 2006 14:16

kdekoliv,kde prodávají doplnky k GPS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romanka  |  02. 04. 2006 12:14

jaho mit budu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mc mike  |  16. 09. 2005 18:56

Prestan hazet spinu na nejlepsi mobil resp. komunikator ty lidovy vypraveci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  24. 07. 2005 15:57

Vyřešil někdo, zda jde prohlížeč otočit na šířku? Dá se někde zobrazit cena za volání nebo za připojení na internet? Jde synchronizovat také s Mac OSX 10.2?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blue.FX  |  23. 06. 2005 00:34

Zdravím všecky příznivce P910i.Chci se zeptat,když dám do P910i paměťovou kartu,kolik cm mě bude z mobilu vylízat?Nebo se tam zasune celá?Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gildiss  |  11. 07. 2005 11:57

Nevylézá zhola nic..:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ota z Brna  |  03. 06. 2005 09:37

910i je skutečně  zařízení, které umí hodně. Jen nesouhlasím, že je to asi nejchytřejší mobil  na našem trhu. Jsem z něj zklamaný, protože má tolik drobných nedostatkůl, někdy až primitivních, že to prostě nemůžu strávit.A to jak v oblasti ovládání telefonu, tak i funkčnosti Kalendáře, Úkolů a  Poznámek, které používám dost často.Daleko levnější telefony mají funkce telefonu vyřešeny líp a podstatně líp. Ale já jsem chtěl telefon s PDA, tak jej tedy mám. Pokoušel jsem se napsat některé věci na stránky Eurotelu, ale tam to  neprošlo. Protože jich zase tak moc není, uvádím svou adresu pro zájemce, kdo se rozhoduje o jeho koupi a případné informace mu pošlu. Když jsem jej kupoval já, tak jsem nic podobného nenašel. nootas@volny.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  30. 09. 2005 17:12

Chtěl bych se zeptat jestli lze nastavit mp3 jako vyzvánění díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ota z Brna  |  06. 05. 2005 09:16

Mám jej týden (910i). Krátký závěr-mírná rozpačitost z tolik vychvalovaného mobilu a rozhodnutí, že si na něj musím zvyknout.
Pominu logičnost ovládání funkcí, je to způsobeno několikaletým používáním Nokie, naposledy 6310i.Na Nokii prostě nikdo nemá, je dělána pro lidi.
Jinak k funkčnosti. Telefonuje, aplikace fungují. Bál jsem se vyklápěcí klávesnice  (možnost ulomení), ale nakonec to hodnotím jako velice dobré, protože můžu volit  klávesnici "mobilovou" s qwerty při psaní SMS.Na ostatních podobných strojích (DataPhone III, HP 6340) SMS jednou rukou nenapíšete, tady ano.Vyklápěcí klávesnice, přestože je malá,hodně zrychlí psaní.Maličkost-při psaní SMS z numerické klávesnice neumí velké písmeno po tečce. Blbůstka, ale vadí mi.
Synchronizace s Outlookem je bez problémů, co se týká spojení a komunikace. Ovšem nechápu, proč nelze synchronizovat např. Poznámky včetně kategorií. Používám to hodně, mám vše roztříděné, ale teď je z toho guláš, Na 910i si můžu nastavit složky, tam to roztřídit, ale do Outlooku se to sesynchronizuje do kategorie nezařazené. Byla to jedna z věcí, proč jsem to pořizoval.
Rozpoznávání psaného textu je slabé.Neumí takto znaky s háčky, takže než to kombinovat se SW klávesnicí nebo výklopnou, raději píšu bez hácku a cárek  (presne takto-cárky to umí).
No, je toho víc, budu bojovat.Jestli bude odezva, budu psát dál, třeba to někomu pomůže, někdo také třeba pomůže mně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DubyDu  |  27. 03. 2005 18:08

Ahoj, přemýšlím o koupi tohoto mobilu. Mám sim od oscaru a pokud jsem si dobře všimnul, tento mobil je nepodporuje. Je to tak nebo ne? Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nurse02  |  15. 04. 2005 09:50

Nemam tuseni proc by to nemelo slapat u Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Francis  |  10. 03. 2005 15:13

Jsem cerstvym majitelem P910i a uz za jeden jsem nasel nekolik nedostatku o kterych kfybych vedel vcera tak tento pristroj nekoupim:

v Quicksheetu nelze vlozit novy radek mezi existujici radky
jako desetinny oddelovac nutno pouzit tecku protoze vzorce v Quicksheetu maji jako oddelovac carku a ne strednik
pri kopirovani bunky v Quicksheetu se neupravi relativni odkazy na bunky jako v Excelu nebo treba TinySheetu v Palmu
tabulka vytvorena v P910i je v PC necitelna
Hledal jsem na internetu jiny tabulkovy procesor pro Symbian UIQ ale bezvysledne. Quicksheet v tomto strojku me tezce zklamal. Je to duvod k reklamaci, resp. vraceni pristroje a vraceni penez?

nevim jak nastavit predvolene cislo u kontaktu, jedine co jsem nasel je ze se cast predvoleneho cislo zobrazi ve sloupci za jmenem ale na zobrazeni cisel pri hledani a volani to nema vliv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ota z Brna  |  06. 05. 2005 09:08

Mám podobný pocit.Našel jsem sice jiné chyby, ale také podstatné. Předvolené číslo jsem zatím také nevyřešil. Připadá mi hloupé, že musím dělat při volání o jeden krok navíc oproti např. Nokii, kde je tzv defaultní číslo, které se mi vytáčí, pokud, pokud stisknu jméno. Tady musím zvolit kontakt a v kontaktu ještě zvolit číslo.
Zdravím
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  17. 05. 2005 22:43

Dokument vytvorený, alebo upravený v Quicksheete je po prenesení do PC naozaj nečitateľný, ale údajne len do verzie 2000. Priamo v nápovede v telefóne sa píše, že u starších verzií Excelu sa po prenesení do PC  zobrazí správa s pokynmi pre stiahnutie doplnku mHTML, s ktorým by to malo fungovať. Mne sa však žiadna správa nezobrazila. Vie niekto poradiť.
Ďalej sa mi stáva, že sa mi z ničoho nič stratí možnosť písania spôsobom rozpoznávania rukopisu. Keď to chcem znovu nastaviť, telefón hlási málo volnej pamäti a musím ho vypnúť. Po reštarte to zase funguje.
Vie niekto poradiť
viktor@rsnet.sk
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  10. 02. 2005 17:45

pořídil jsem SE 910, potýkám se s instalací PC Suite, nb správně nenainstaluje a komunikuje mi jen synchronizace přes kabel - tedy připojenou pecvnou stanici - součástí balení. nelze nastavit  bezdrátové připojení, nemá někdo radu ?? Díky
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 11. 2004 14:45

Zajímalo by mě, jestli by se dala udělat taková šikovná věcička, že bych si koupil P900, ale nainstaloval do něj P910, že by uměl češtinu a další. Šlo by to?Asi ne, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georgez  |  09. 01. 2005 15:26

ano jde to, ale ztrácíte tím záruku.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilík  |  05. 11. 2004 10:07

 Vážení přátelé,
vracím se k P900 a češtině. Má někdo z vás nějaké zkušenosti s dohráním češtiny. Dle tvrzení www.p800-900.wz.cz, to jde.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal zobec  |  02. 11. 2004 22:19

dobrý den,
zjistil jsem nepříjemnou věc. p800/900 neumí pracovat s memory sticky většími než 128mb. to je docela hloupé ne? při této ceně se to může někomu hodit? chápu sice kategorii telefonu, ale 512mb karta se dá využít i jinak než s mp3/video. třeba s obchodní databází pro sběr údajů apod. dokonce jsem to osobně zkoušel a prostě memory stick pro duo 256 vůbec nepozná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tttt  |  06. 11. 2004 16:31

zadne omezeni p900 ani p800 neni.
tyto smartfouny podporuji JEN memory stick duo a ty jsou do velikosti 128MB.
256 a vetsi, kterou jste tam cpal je memory stick PRO duo takze jaksi jiny standart nez obyc. DUO. jedine reseni je p900 upgradovat na p910 ta uz umi PRO karty ale take uz ma omezeni na 1GB myslim, ale 1GB v mobilu uz snad bude stacit. kdyz jsem u toho sberu dat tak pokud je vhodna DB proc by se nemela vejit na 128MB? (pochybuji ze sebaou tahate databazi zakazniku telecomu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zobec michal  |  02. 02. 2005 20:14

dobrý den,
děkuju za vysvětlení. je vlastně pravda že Memory Stick PRO jsou trošičku jiné karty než původní Memory Stick - to mi uniklo.
Každopádně ten zákazník to chtěl na to aby si mohl pouštět MP3 nebo nějaké filmy a na to je 128MB docela dost málo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tttt  |  02. 11. 2004 11:45

nesouhlasim, potom kdybych mel na p900 pustene ICQ na pozadi tak by mi neprichazely zadne zpravy, a to neni pravda- Pecka jsou "multiTaskingove", Opera a jakykoli progamy to dokazuji jen se podivejte do SMANa
souhlasim svama ze vraceni se do rozepsane sms je trosku krkolome ale je to VLASTNOST nikoli BUG (bohuzel vysledek je stejny)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepajz  |  21. 10. 2004 21:40

Dobrý den. Prosím Vás, jdou připojit klasická (3,5 mm) sluchátka do uší ? Budu rád, když mi někdo odpoví. Nemůžu to nikde najít. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wenom  |  28. 10. 2004 18:40

pokud mate v usich konektor tak zajiste...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  17. 10. 2004 17:47

P800-P900-P910. Ted urcite bude P911. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Hynek  |  22. 10. 2004 22:04

a potom- P911,1?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oto `tapik' Buchta  |  26. 11. 2004 11:26

Ne, pak uz bude jenom P911SC a pak P carrera

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xp  |  17. 10. 2004 15:47

I když je P910 nová,stále nesahá ani po kotníky rok staré MDA II.. Jasně, to už neni chytrej telefon ale komunikátor,ale stejně.. Když může někdo tvrdit že je P910 nejlepší chytrej telefon na trhu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  18. 10. 2004 22:09

to se neda moc srovnavat,ja se rozhodl pro p900,protoze zvlada presne,co potrebuju-opera super,mp3,dobry kalendar-ale pri velikosti,ktera se jeste vejde do kapsy.baterka mi vydrzi o neco dyl jak kdysi ipaq2210.mozna,ze mda2 je v necem lepsi,ale na velikosti zalezi a nemam pocit, ze bych s p900 delal nejake kompromisy..budoucnost asi bude spis ve woknech,ale musi na zarizenich jeste zapracovat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oto `tapik' Buchta  |  26. 11. 2004 11:38

Staci se podivat na porovnani MDA II a P910. Nejmarkantnejsi rozdil je ve velikosti, v chybejici podpore cestiny ale hlavne v tom, ze MDAII neumi Javu, coz je pro mne rozhodujici

Mne by spis potesilo hloubkove srovnani s Nokii9500

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oto `tapik' Buchta  |  26. 11. 2004 11:49

A asi bych mel dodat, ze navic nejsem zvedavy na BSOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  16. 10. 2004 02:32

Mam ho cekat u operatorů, n. hledat jinde? JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  16. 10. 2004 11:12

Ma se zacit prodavat na podzim. Eurotel ho mel na Invexu uz vystavenej, sice pod nazvem P900  , ale mel ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  15. 10. 2004 23:13

Jenom bych chtel dodat ze nektery minusy lze snadno obejit:
displej neni chraneny  - nevim jak si to predstavujete, ale za 99 korun lze koupit ochranou folii, ktera dobre chrani displej proti poskrabani ....
chybí vyzváněcí profily - tak na to samozrejme existuje aplikace, ktera to vyresi ....
tlačítko vypínače lze velmi snadno stisknout - to sice jo, ale to bude spis problem pro ty co ovladaji telefon pravou rukou, coz je neprakticky kvuli jog-dialu ....
nejde budik pri vypnutem telefonu - je to skoda, ale kdyz se telefon prepne na noc do fligh modu, tak temer vubec nezere baterku a rano je pak rychlejsi nastartovani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quak  |  17. 10. 2004 13:21

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edna  |  09. 11. 2004 10:08

prosím a kde se dá koupit ta folie na P900..., a je kvalitní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  09. 11. 2004 20:39

Ja mam folii ze sunnysoftu za stovku, ale je to takovej bakelit, vubec se mi to nelibi. Ze zacatku je tam dost bublinek, zmizej az po case. Nebo mrkni na www.mobilni.cz, tak maj lepsi folie, ale taky za dvojnasobnou cenu ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 10. 2004 14:53

Podrobnosti o tom, jak funguje P900/910 ve spojeni s PBX Ericsson Business Phone naleznete zde:
http://www.telmont.cz/servis/BusinessPhon e%20Mobile%20Extension%207.0.pdf
Jedna se o funkci Mobile Extension,kde po pripojeni s PBX ma P910 stejne vlastnosti jako vas stolni pobockovy telefon.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  16. 10. 2004 00:05

Hm , mobil extension ,hm s BP , tak to bych rad videl jak.....?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sphinx  |  15. 10. 2004 10:15

jako nedam na SE uz od dob 320s (erik) dopustit, ale bohuzel nak nekopiruje posledni vyvoj hlavne co se tyce symbian telefonu, nokie opravdu nemam rad, ale symbian telefony vydany po dobe 6600 jsou hodne hodne dobry, takze s tim neco koukejte delat!!!!
jinak mam t610 a dobry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grovik  |  15. 10. 2004 10:00

... Motorolu E680 potazmo 780 hodne jsem zvedav jak bude v jejim podani vypadat Linux Ten by mohl spoustu veci resit .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  15. 10. 2004 09:51

P910 je opravdu špička, vzhledem k tomu, že v době prodeje už bude EDGE v této třídě jaksi normální věc, tak mne udivuje, že ho P910 nemá. Smyslupná práce s přílohami a Operou jen přes GPRS je utrpení.
dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marsal  |  15. 10. 2004 09:45

Diky za prima clanek a mam prosbu o nazor/zkusenost:
Mam P800 a to opravdu "na praci" a uvazuji o P910 hlavne v pripade, ze by byla "rychlejsi". Jde mi napr. o rychlost nabehu seznamu kontaktu (mam jich cca 600) po otevreni aplikace kontakty, podobne je tomu, kdyz chci zacit psat SMS - ta pomalejsi odezva je snad jedine, co mi na P800 vadi. Mam myslim posledni firmware.
Jinak stale zvazuji moznost PocketPC, jen kdyby zde byl uz nejaky Benq P50... Poridil jsem si k P800 GPS a mapy, bohuzel pro Prahu s GPS existuje snad jedine Stadtplandienst a tam je jaksi problem se synchronizaci mapy a GPS. A konkurencni nabidka pro UIQ pokud vim neni. Taky mi chybi neco jako DateBk5 z meho stareho dobreho Palma... Obavam se, ze obecne stejne pristanu casem na PocketPC, az se podari dat na trh neco tak hardwarove do ruky jako je P910... Mam totiz pocit, ze se zarizenimi typu MDA II se neda rozumne telefonovat jednou rukou.
m

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  15. 10. 2004 13:21

Pokud si u MDA II das jako rychlou volbu nejpouzivanejsi cisla - muze jich byt vic jak 9, tak neni potreba pro uskutecneni hovoru vubec vyndavat pero, nebo "smatrat" po displeji prstem - vse se da zvladnout pouze pomoci hw tlacitek. To same plati i pro precteni SMS zprav - lze je precist a smazat bez dotyku na displej. Vse zalezi na vhodne nastaveni/prirazeni funkci hw tlacitek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marsal  |  16. 10. 2004 09:32

... hmm!
Neni zde prosim tedy nekdo, kdo by mohl neco rici k te "rychlosti" P800 vs P910? Nebo jinak: nevite nekdo, jake maji tyto dva modely parametry procesoru?
Diky, m

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aeon  |  15. 10. 2004 09:02

Souhlasim, ze SE nastupce p900 vysperkoval pekne, klobouk dolu, hlavne ta pamet potesila...Ale objektivne...kdyz ted koukam na svoji p800, kterou mam porizenou pred 2 mesicmi novou s kompletnim prislusenstvim a softwarem (vsechen v clanku spominany, dokonce i plnohodnotny quickoffice- nejen pro cteni, ale i tvorbu a editovani...), ktera me vysla na 10 000 vcetne 128MB karty (+ 16MB v zakladnim baleni), tak ty novinky, za ktere zaplatim 22 tisic jsou sakra drahe...To ze ma plastovy kryt a obcas trochu zavrze mi vubec nevadi...
 
Kazdopadne je ale tato tridu "p" od SE tim nejlepsim, co v soucasne dobe ochutnate...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aloha  |  16. 10. 2004 12:49

A kde si u P800 sehnal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aeon  |  16. 10. 2004 15:11

V Praze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rks747  |  15. 10. 2004 08:58

Jak to vypadá s funkcí budíku při vypnutém telefonu, je vyřešen předchozí nedostatek, kdy při volbě tichého režimu se neozve ani budík, vzhledem k neexistenci profilů dost pitomý nedostatek, vůbec mě udivuje, jak je možné u přístroje této kategorie tolerovat tak podstatné nedomyšlenosti, viz. výše. Mám dojem, že si všichni výrobci, nejen SonyEricsson ale i Nokia, dělají z nás uživatelů dobrý den. Proč např. Nokia dává do Series60 GPRS 6 a do Series40  nacpe rovnou 10 a aby toho nebylo málo, majzne tam i EDGE, no to je vrchol drzosti. Proč N6630 opět nebude smysluplně podporovat přehávání MP3, proč pěkné symbianové véčko má jenom VGA foťák, zkrátka mám dojem, že se jedná bohužel o záměr, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 15. 10. 2004 09:13

Ne, budík se neozve, telefon je možné nanejvýš uvést do "leteckého" režimu.

Ještě jsem si vzpomněl na jednu novinku: tento režim lze při zapínání a vypínání nastavením obejít, aby člověk pokaždé nemusel potvrzovat, že chce telefon opravdu zapnout/vypnout.

Za nedomyšlenostmi jsou peníze. Vývoj je drahý a výrobci chtějí co nejvíc používat už hotové komponenty: jak hardwarové, tak softwarové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  15. 10. 2004 13:29

"Ještě jsem si vzpomněl na jednu novinku: tento režim lze při zapínání a vypínání nastavením obejít, aby člověk pokaždé nemusel potvrzovat, že chce telefon opravdu zapnout/vypnout."

Tohle neni zadna novinka, to uz jde i na P900. Je to v Cntrol Panel - Other - Flight mode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr  |  15. 10. 2004 13:48

Da se to obejit dokonce uz v P800

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 15. 10. 2004 17:57

Aha, dřív jsem si tam toho asi nevšiml.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  15. 10. 2004 08:03

Mibil sice peknucky ale SE velky pokrok neurobil ocakaval som od neho nieco ako Arima U300 hmm a nizsiu cenu ta P800 sa od tohoto funkciami az tak nelisi ...po tolkych rokoch.... ked sa Arima U300 tu nahodou zacne predavat tak neviem co SE speavi .. mozno pojde na polovicnu cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 10. 2004 03:27

Jeste by jste mohli vedet, zda ho budou prodavat nasi operatori, cenu a zda se bude nekdy prodavat cs. Z clanku mi vyplynulo, ze cs se bude muset vzdy dohrat (byt legalne), coz je (mala) komplikace navic. JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 15. 10. 2004 09:16

Čeština bude standardně nastavená. Jen v prvních týdnech, kdy ještě nebude hotová, se P910 bude prodávat bez ní a lidé, kteří si ho v tomto stavu koupí, si ji budou moci dohrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  15. 10. 2004 03:20

Chybi zminka o:
1) Melo by jit browsovat na sirku.
2) Nelze nahrvat hovor (coz umi spousta mnoho let starych mobilu).
3) Dorucenky se musi u kazde SMS nastavit rucne. Kdyby alespon bylo defaultni nastaveni "yes", bohuzel neni. (Nedokazal by nekdo toto defaultni nastaveni zmenit nejakym zasahem do fw?). JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 15. 10. 2004 09:17

Nepsal jsem moc o vlastnostech, které se od minulého modelu nezměnily. V případě prohlížení webu na šířku, to se mi nepodařilo nastavit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saf42  |  15. 10. 2004 01:05

da sa prepnut display do landscape polohy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 15. 10. 2004 09:17

Nedá. Pouze u internetového prohlížeče by tato možnost měla být, nepodařilo se mi ji ale objevit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepca  |  26. 10. 2004 21:36

Dobry den,
stahnul jsem si manual P900i_UG_R1a_CS ze stranek SE a moznost prepnuti zobrazeni internetoveho prohlizece na sirku obrazovky tam je popsana (str. 81/82). Je to v nabidce na horni liste: Upravit / Uzke rozlozeni.
Hezky den.
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza (majitel p910i)  |  02. 01. 2005 10:02

Uzke rozlozeni to bohuzel nedela. Tato funkce jen udela neco jako fit to width, ale orientace stranky zustava stale stejna. Prepnout zobrazeni na sirku, se mi podarilo jen vw videoprehravaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aloha  |  15. 10. 2004 00:26

,ale neny money! Navic 22k za phone je trochu moc ,i kdyz je super, za to mam skoro notebook ale kazdy chce neco jinyho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tOplOaDer  |  15. 10. 2004 00:02

Opravte si to 190

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor