Sony Ericsson P910i: postřehy uživatele, co je nového?

Diskuze čtenářů k článku

DJHalos  |  18. 12. 2006 14:27

Mno zajímalo by mně jak tento telefon hodnotíte po delší době .... chtěl bych si pořídit nějaký smart tel... tohle se dá koupit už dneska za rozumnou cenu ... ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS.  |  18. 12. 2006 14:37

Mohu doporučit, je to to nejlepší od SE! JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ota z Brna  |  04. 05. 2005 16:29

Mám jej týden (910i). Krátký závěr-mírná rozpačitost z tolik vychvalovaného mobilu a rozhodnutí, že si na něj musím zvyknout.
Pominu logičnost ovládání funkcí, je to způsobeno několikaletým používáním Nokie, naposledy 6310i.Na Nokii prostě nikdo nemá, je dělána pro lidi.
Jinak k funkčnosti. Telefonuje, aplikace fungují. Bál jsem se vyklápěcí klávesnice  (možnost ulomení), ale nakonec to hodnotím jako velice dobré, protože můžu volit  klávesnici "mobilovou" s qwerty při psaní SMS.Na ostatních podobných strojích (DataPhone III, HP 6340) SMS jednou rukou nenapíšete, tady ano.Vyklápěcí klávesnice, přestože je malá,hodně zrychlí psaní.Maličkost-při psaní SMS z numerické klávesnice neumí velké písmeno po tečce. Blbůstka, ale vadí mi.
Synchronizace s Outlookem je bez problémů, co se týká spojení a komunikace. Ovšem nechápu, proč nelze synchronizovat např. Poznámky včetně kategorií. Používám to hodně, mám vše roztříděné, ale teď je z toho guláš, Na 910i si můžu nastavit složky, tam to roztřídit, ale do Outlooku se to sesynchronizuje do kategorie nezařazené. Byla to jedna z věcí, proč jsem to pořizoval.
Rozpoznávání psaného textu je slabé.Neumí takto znaky s háčky, takže než to kombinovat se SW klávesnicí nebo výklopnou, raději píšu bez hácku a cárek  (presne takto-cárky to umí).
No, je toho víc, budu bojovat.Jestli bude odezva, budu psát dál, třeba to někomu pomůže, někdo také třeba pomůže mně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alesh  |  23. 04. 2005 13:24

Mam aj p 800 aj p 910i,je to skvele mat pri sebe maly pocitac....Ale co ked chcem zajst s kamosmi do krcmy,a trochu sa odreagovat,ale pri tom cakam na dolezitu sms...musim si zobrat telefon...A kedze iny nemam musim si aj v tejto sit.vziat minimalne p 800...Jednoducho povedane,tieto zariadenia nie su urcene pre vsetky prilezitosti,treba mat k dispozicii aj nejaky ten low end,aby sa clovek nebal vyjst si s telefonom aj na party s tym,ze sa nemusi stale uistovat kde sa nachadza jeho telefon,a mat strach,aby si ho niekde v dobrej nalade nezabudol...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juray  |  26. 11. 2004 20:47

So solid, spokojný som s ním

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomasero  |  12. 10. 2004 17:20

Umi 910 EDGE ? Dik za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza (majitel p910i)  |  21. 01. 2005 09:14

ne, neumi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PMik  |  12. 10. 2004 15:18

Měl bych dotaz: lze na P910i přistupovat k e-mailům ze serveru používajícího SSL? Na P800 s tím mám veliké potíže. Předem děkuji.
Jinak článek se mi moc líbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bezouska  |  12. 10. 2004 16:53

moje rec. to je jediny duvod, proc jsem si nekoupil P900 ... jestli to vyresi, nevaham a jdu nakupovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza (majitel p910i)  |  21. 01. 2005 09:13

jo. jde to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juzna  |  10. 10. 2004 15:48

Ještě bych měl dotaz, jak je na tom fotáček? Má starnardní rozlišení 640x480 nebo už něco lepšího?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  01. 10. 2004 17:22

Má P910i už češtinu? Když ho koupím v obchodě- má ji už?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  01. 10. 2004 17:14

Zajímalo by mě, kde autor sehnal P910i , když na oficiálních stránkách SonyEricssonu, je napsáno, že tento mobil-komuniátor se brzy objeví. Jestli zase někdo nedělal  recenzi podle makety nebo něčeho jiného? Jak to tedy je? A co ta čeština? Jje originál už v P910i?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koudelka  |  26. 09. 2004 16:37

Tak to je pěkná komedie už opravdu neví co by vymysleli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koudelka  |  26. 09. 2004 16:37

Tak to je pěkná komedie už opravdu neví co by vymysleli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  24. 09. 2004 21:58

to je mi poetika: "Je to otázka srdce a rozumu, ale pokud rozum říká ne, má pravdu. Ale znáte to, mnohdy se srdce rozumu neptá, a to neplatí zdaleka jen pro chladnou oblast spotřební techniky."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richie  |  24. 09. 2004 19:02

Webové stránky nyní můžete prohlížet tak, jak jste zvyklí na svém počítači, nebo na šířku obrazovky – to znamená, že nemusíte listovat mezi stránkami horizontálně.


--- Prepacte, moze mi niekto tuto vetu vysvetlit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin vganer  |  24. 09. 2004 23:34

Ano tak by to mělo být....P910i by měla umět prohlížet webové stránky na šířku displeje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  24. 09. 2004 15:44

Zdarvím,


píšete, že podporuje mp4, ale co mp3???? Ty ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antonio  |  24. 09. 2004 17:26

Samozřejmě podporuje Mp3, je to jenom překlep u jinak dobrýho článku. Pokud vím, tak od K700 půjdou mp3 přehrát ve všech telefonech SE....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  26. 09. 2004 14:38

ne neni to preklep, samozrejme, ze p910 umi mp3, ja jsem psal o odlisnostech, takze mp4 umi navic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Pospíšil  |  24. 09. 2004 15:31

Uvažuji o P900 nebo P910i... nevíte, ke kolika jménům (nebo kontaktům a typům telefonního čísla, jak to bylo u zasloužilé T39) lze přiřadit hlasové vytáčení, případně také jak je funkční a jaký je rozsah hlasového ovládání (příkazů)? Většinou mám velký problém se zjišťováním těchto údajů - i u prodejců, případně jsou informace rozporuplné... vím, že obvykle uživatelé MT hlasové vytáčení a ovládání příliš nepoužívají, ale mně ve spojení s BT handsfree nesmírně vyhovuje - v automobilu, v terénu (zejména když v dešti nemusím vytahovat MT), při psaní textu.. za informace předem děkuji.


Tomáš Pospíšil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  24. 09. 2004 16:33

Min.50 hlasovych jmenovek.JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ossis  |  24. 09. 2004 13:53

Nevim, nevim, prijde mi, ze oproti P900 se moc nezmenilo(krome ty klavesnicky vpodstate nic vyraznejsiho). Souhlasim s autorem clanku, ze menit P900 za P910 nema cenu. Dulezita bude cena, pokud bude u obou zhruba stejna, ma vyhrano P910, jinak...


Ossis - http://gimik.borec.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Tichák  |  24. 09. 2004 10:35

Mám dotaz, ví už někdo, kde se dá momentálně v ČR sehnat a za kolik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mart.In  |  24. 09. 2004 09:28

Vnejsi tlacitka mi prijdou u P900 mnohem hezci nez u P910

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  24. 09. 2004 08:17

- v sms můžete vytvářet a editovat složky


- e-maily můžete prohližet v full screen modu, což myslím u předchozích modelů nebylo


- inovované ikony při spojení bluetooth (pokud např. máte spojený bt headset, tak nad  ikonou  máte sluchátka - viz screenshot v článku)   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  24. 09. 2004 07:31

hezky clanek,zajima me,jestli lze psat emaily pri zavrenem flipu nebo je nutne nevim proc odklapet klavesnici?Pouzivam maily misto sms a na p800 byla pro me tedy klavesnice k nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  24. 09. 2004 08:13

bohuzel, pokud vim, tak to nejde, stejne jako u predchozich modelu. Taky bych to velmi uvítal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  24. 09. 2004 06:46

1) S ohledem na jiný Hw novinky (plná klávesnice) mi není jasné, zda opravdu půjde přehrát Sw do starších modelů.


2) Dále prosím o radu, kde brát na tyto nejdražší hračky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tanik  |  24. 09. 2004 07:12

Na P900 lze software přehrát z upravené verze P910a, samozřejmě bez softwarové české klávesnice a podobných vylepšení. Používání MS Duo Pro do 1 GB je ale po upgradování na P910 možné.
Jinak chválím za opravdu stručné a výstižné postřehy!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  24. 09. 2004 19:41

trosku jsem po to patral, a zda se mi, ze nemas pravdu. nejaka pozmenena verze existuje, ale spis jsem pochopil, ze je to neco ja beta verze, mozna release pro interni potreby developeru v SE ...

kazdopadne, pokud muzete dat navod "jak na to" a pridat par linku, rad vezmu predchozi zpet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  24. 09. 2004 03:26

Perfektni podani, vystizne, absolutne bez "subjektivnich dogmat" (jako u vetsiny clanku a recenzi). Rozeny redaktor az spisovatel.
1) Lze zadat globalne dorucenky?
2) Lze nahrat hovor?
D,JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sali  |  24. 09. 2004 21:29

ad 1) podle toho co jsem zkoušel nejde


ad 2) také nejde - kvůli ochraně protistrany z nezákonného nahrávání ( jo ty zákony )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JS  |  24. 09. 2004 22:39

Ale T610, R520 a snad i R320 to umi! JS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  21. 04. 2005 11:30

To jo, ale vzdy nahrava jen volajiciho nebo volaneho (zalezi na nastaveni) oba najednou ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  24. 09. 2004 01:38


Clanek se mi taky libi. Asi bych uvital prave popis funkcnosti a predevsim, jak se pouziva "za chodu". Jak se drzi, jak je vyvazen a taky - pridam se k predchozimu nazoru/dotazu - jestli se neurve a jak se drzi obema rukama.

Na funkce by stacila summary tabulka, prave nejdulezitejsi je jak se nosi a jak se s nim pise.


Jinak clanek celkem ujde. Zaver je ale jednoznacne nejlepsi. Mr. Lutonsky by se mel zacit strachovat o vysadni pozici? . . . . .mozna......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvoň  |  24. 09. 2004 05:00

Čistě za klávesnici telefon držet nejde. Je ho nutné držet tak, že ho zároveň ukazováčky podpíráte. Nebo nějak podobně.


Ale je to vcelku infuitivní, vlastně to ani nijak jinak moc nejde.


Takže držet mobil a psát na tu miniklávesničku jde uplně v pohodě. Akorát trochu znervózňuje, ž když uživatel mačká klávesy na qwerty klávesničce, tak jak ze spodu přidržuje klávesničku, mačkají se i tlačítka z druhé strany. Ty jsou zamozžejmě při vyklopené klávesnici neaktivní. Ale zezačátku to prostě uživatele znejistí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  24. 09. 2004 08:14

@lahvoň


naprosto souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  24. 09. 2004 00:09

aj ked strucny ale pekny a zopar dolezitych veci vypichnutych, ale aj tak by som sa rad spytal ako je to s pouzitelnostou klavesnice. da sa ozaj pouzivat ako na fotkach za chodze bez strachu ze sa flip ulomi?

inak velke plus vidim aj v zvacseni klavesnice no a samozrejme podpora ms pro duo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojta  |  24. 09. 2004 00:15

No, zcela upřímně řečeno, moc jsem si na používání klávesnice uvnitř flipu zatím nezvykl.Zdá se, že mám příliš velké prsty.....jsem zvyklý na grafitti nebo virtuální klávesničku....ale kdo ví, třeba se do toho "dostanu".


Ano, vnější klávesnice je super, daleko lepší než u p900.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bossmachos  |  24. 09. 2004 00:52

Tak to jsem taky rad, byla to jedna z veci ktera me vadila nejvice. ´Jinak moc pekny clanek. Strucny, vecny. Uz se tesim az si ho "pochovam" Zatim jsem ho videl pouze na fotkach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvoň  |  24. 09. 2004 05:04

Já naopak rozmazlená z iPAQů a Pocket PC, kde je rozpoznávání znaků na klávesnici opravdu blbuvzdorné ... to na P800/P910 mi dělá velké problémy.


Asi je to tím, že na iPAQu píšu do vyhrazeného místa, na P800/900/910 se píše kdekoli po displeji. Jenže mě to pak vždycky odklikává co nemá a označuje co nechci. :)
Možná jsem měl na to nastudovat manuál.


Takže já byl rád, že můžu kliknout kam potřebuji a poté psát plně na klávesničce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Vagner  |  24. 09. 2004 10:43

Opravdu jde psát prsty na přídavnou klávesnici? Připadá mi, že to snad nebude možné aniž bych nestiskl Zároveň i dalčí vedlejší klávesy. Pokud jde o to držení Za flip, tak mi to také připadá, že to flip snad nevydrží...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor