Sony Ericsson T200: vskutku dobré! (test)

Diskuze čtenářů k článku

_  |  11. 11. 2003 21:21

Mrknete na www.mobilnakasi.szm.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kohajda  |  26. 05. 2003 13:18

Mohal ba som vas niekoho poprosit,chcel by som manual(navod na pouzitie) k T200,vie niekto kde na nete by som ho nasiel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T200_user  |  23. 06. 2003 20:19
MimanN  |  03. 04. 2003 20:27

Nebýt tak strohého manuálu, ani bych sem nepsal, ale nikde jsem se nedozvěděl, jak mám vůbec nastavit onoho e-mail klienta?! Přemýšlel jsem o koupi MCA-10view, ale když mi ani není známo JAK se dostat ke klientovi...

SE mají super podporu na jejich stránkách pro zákazníky, to se jim vytknout nedá, ale..nějak mi chybí absence určitých věcí v manuálu.

Poradíte někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Junker  |  04. 04. 2003 22:26

Nastavit e-mail klienta na T200?To asi nepujde,zadny tam neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MimanN  |  06. 04. 2003 15:55

Tak není? Aha..a kdože to tu psal o tom, že je? Někde v příspěvcích vejš to tam je..a taky: když si koupím ComunniCam MCA-10view..hmmmm..jak to dostanu vůbec ven, když do mobilu to uložit nejde?! AHA!! Na CYBEXu mi odpověděli slovy ODEŠLETE TO MEJLEM...hmmmm?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zuzana  |  19. 03. 2003 17:53

Nevi nekdo prosim kde mohu sehnat vice obrazku na pozadi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ati  |  03. 04. 2003 18:33

Zkus to na  wap.esato.com je tam toho fakt dost  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mAJKL  |  17. 03. 2003 12:55

Slušný stránky... nechcete sem hodit taky ňáký tipy a triky, nebo pozadí atp.? Bylo by to ještě lepší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowlie  |  03. 03. 2003 17:10

Chtěl bych se zeptat, jak dlouho vám vydrží baterka v T200. Mě zhruba jen slabý 4 dny, při nenáročném provozu. Myslíte, že ji mám reklamovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
srubik  |  03. 03. 2003 18:43

Mne vydrzi bez problemu tyden (maximálně 10 minut volání za týden + alespon 5 SMS denne). Jsem z Prahy, nepohybuji se v mistech bez signalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SatanClaus  |  08. 03. 2003 21:38

Já jsem na to podobně. Je to dost málo, když delkarují 6 - 9 dní ne? Asi zkusím reklamaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 02. 2003 11:27

SONY ERICSSON T200 - kalendář Zdravím všechny majitele T200, mám jeden dotaz. U mé T200, když zadávám události do kalendáře, tak přesto, že jeho kapacita má být 100, tak kolem 60. události se mi kalendář zadrhne, tím způsobem, že když chci zadat další událost, tak to nejde. Navíc poslední událost, kterou zadám (někde kolem 60. události), se mi nezapíše do dne a hodiny, které jsem zadal, ale zapíše se bůhvíkam a s nesmyslnými údaji o datu. Dělá Vám to taky? Nevíte někdo čím to je a co s tím/proti tomu dá dělat? Moc dík za odpověď.

 Martin

 P.S. Mám Oskara. Stav paměti telefonu: 218 údajů v tel. seznamu v telefonu (max. 300), 219 záznamů v tel. seznamu na SIMce (max. 220). + cca. 5 a 5 SMS v odeslné a došlé poště

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kenny  |  17. 02. 2003 04:34

Nevíte nahodou jaká je poslední verze FW tohoto  telefonu T200. Já mám R1B007

Děkuji za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kenny  |  19. 02. 2003 01:43

do menu kde zjistíte verzi FW se dostanete kodem > * < < * < *

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 02. 2003 11:26

Já má verzi SW R5A004. Telefon je koupen12.2.2003 s českým originálním záručákem v Praze. Mobilpohotovost ve Spálené ul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goro  |  06. 01. 2003 22:51

Chtěl bych se zeptat jakou paměť má SE T200 pro záznamy v kalendáři a jaké je jim možné zadávat opakování ??? ... díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  06. 11. 2002 18:57

Prosim poraďte: Opravdu umí T200 odpočítávat znaky při psaní SMS? Zkoušel jsem to na těch stránkách SonyEricssonu (http://www.sonyericsson.com/trythephone/T200/T200.html), ale nic takovýho tam nebylo vidět... Dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš Peprný  |  14. 11. 2002 01:46

Umí,ale až posledních,myslím, 25 znaků.A mimochodem můžu ho sehnet za 5290 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
@jen  |  27. 10. 2002 13:40
kromec  |  19. 09. 2002 18:56

Tak jsem si dneska stahl navod k t200 a t300 a zjistil jsem ze narozdil od t200 mema t300 kalendar ale jenom nejake udalosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonanek  |  19. 09. 2002 05:46

Nazdarek lidi.Je v teto diskusi nekdo,kdo by byl ochoten se semnou nekde u pivka potkat a na par minut T200 pujcit na vyzkouseni?Pivo platim. Dik Tony.Ostrava-Poruba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  15. 09. 2002 13:08

Koupil jsem si tenhle telefon,je docela dobrej,hezkej,ale už ho nechci,prostě mi nevyhovuje.Koupil jsem ho u nás před čtrnácti dny a chci ho prodat.Jsou k tomu všechny papíry s ještě nepotvrzeným záručním listem.Takže jestli máte někdo zájem,tak se ozvěte.Prodám ho za 5700Kč.KLATOVSKO  tel.:0604545651,mail- hnilda@tiscali.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
somin  |  13. 09. 2002 12:23

hezky mobil, ale radsi si pockam na t300

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukis  |  17. 09. 2002 23:14

Hmm, skoda, cekal jsem od panu z SE trosku lepsi strategii,nez byla u /// , ale zjistuju, ze jsme se dockali naproste absence jakekoliv promyslene strategie. SE sice placa jeden mobil za druhym, ale jeden umi to a ten zas tohle a nezbyva, nez smutne vzpominat na stare kousky (320, T39, 520)

Lukis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  12. 09. 2002 18:25

No vzhled je takovej nemastnej neslanej,ale vcelku to ujde.Ale proc mu chybi ceska T9,kdyz ji starsi Sony meli,to fakt nechapu!Skoro ve vsem je to typickej Ericsson,tak aspon ceskou T9 mohli pouzit ze Sony.Jsou to holt kopyta...Ale ta cena mi pripada celkem adekvatni,vzhledem k tomu,kolik stoji v sadach treba priblbla Nokia 3410.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kejs  |  11. 09. 2002 21:25

Čau lidi, nevíte něco o fm radiu k erikum? Mám o něj zájem,ale nikde jsem se nedočetl o kvalitě příjmu atd.

Spokojený majitel  R320s (brzy snad přijde upgrade,ale těžký výběr)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bowie  |  29. 09. 2002 15:57

Co tahle MP3 player k ericum od t18 výše, prodám nový za 2500Kč, běžná cena kolem 4500Kč. Koukni na

http://www.cybex.cz/Produkt.asp?Type=Z&PrheId=31112&Shortcut=ERI-HPM10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  11. 09. 2002 10:23

Mimochodom, mam Panasonic GD67 a tie loga co su urcene pre T68 funguju aj na panasonicu! A sedi aj velkost!

Uz som stiahol asi 15 log

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  11. 09. 2002 06:16

Prý jde k T200 připojit kamerka. Neví někdo, k čemu je to dobré, když tam není MMS? Prý snad měla jít připojit i k T39 a T65.

Ještě by mě zajímalo co se dá všechno dělat s mobilem přes kabel na PC - jde editovat tel. seznam, upravovat obrázky, spravovat kalendář? Kde vezmu SW a návod k němu?

Jinak - vzhled si myslím ujde, jen cena by mohla trochu spadnout - tak na 5000,-. Dobré ovládání je velké plus, škoda, že nejde měnit velikost písma, chybí T9 a že i pár drobností z R600 zapoměl. Přitom jde jen o SW!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  11. 09. 2002 08:22

Lze připojit tuším MCA-10, která má vlastní hledáček. Bez e-mailu a MMS je to ale lehce k ničemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 01. 2003 14:08

V recenzi je nesmysl. T200 ma e-mailovy klient. Kamera slouzi k odesilani obrazku jako priloha e-mailu pres e-mailovy klient viz.  www.sonyericsson.com/cz/spg.jsp?page=start coz je nyni pouzitelnejsi nez MMS a asi i levnejsi. A funguje pouze s MCA-10 nebo MCA-10 view

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 09. 2002 21:15

Myslim, ze dokud nevyjde T300, nema cenu resit, ktery mobil od Erricssonu je lepsi.Podle toho co je vsude napsano, to bude mobil nekde jinde.Zatim bych nemenil ani nekupoval novej,myslim ze je rozumny pockat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  10. 09. 2002 20:45

dále by mne zajímalo, je to otázka týkající s příslušenství - určitě lze i s t200 použít straré hf s fm radiem - myslím, že to je hpr-11, nejsem si jist..jde o to, zda VE SLUCHÁTKÁCH uslyším jméno volajícího při příchozím hovoru, mám-li jej nastaveno a aktivováno...díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  10. 09. 2002 20:22

T200 však nemá místo pro vlastní obrázky, takže budete muset vždy jeden ze standardních přepsat.

jak je možné přepsat jeden ze standardních obrázků obrázkem z w@pu? mám t65, tam se dle mě vejde vždy 1 obrázek z wapu, chci-li stáhnout další, musím přepsat vždy tento jeden..více obrázků z wapu nežli 1 do telefonu nenapěchuji..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  10. 09. 2002 20:24

Lze přepsat standardní obrázky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  10. 09. 2002 20:39

ale jak? když si vyberu logo např. na esato.com, nabídne mi vždy pouze "nastavit jako pozadí", pokud potvrdím, mám jej na pozadí a toť vše (případně jej moho poupravit v nastavení--> displej..) atd....ale to je jedno, je to marginální problém, jen mě ta věta v článku zaujala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 09. 2002 20:52

Zeptá se, zda jej má nasatvit jako pozadí a pak mi řekne, kam si obrázek přeju uložit; a protože všech sedm míst je z výroby obsazeno, musím nějaký obrázek přepsat. A je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 09. 2002 20:32

No vidíte, a tady to jde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Marvan  |  10. 09. 2002 19:48

Musim se priznat, ze se mi tento telefon vzhledove vubec nelibi Funkcema a vlastnostma je to paradni telefon v teto cenove kategorii, ale nechapu, proc trend novych telefonu stale smerule k takovymto neoriginalnim pestnim klinum ala nokia trojkove rady
Takovy R600 je alespon trochu vzheldove zajimavy, ale zase to mnozstvi neduhu a nedodelku asi vetsinu lidi odradi. Skoda.
Snad dalsi novinky budou lepsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIK  |  10. 09. 2002 19:01
jaroslav.buchal  |  10. 09. 2002 16:55

ja ho mam uz asi 14 dni z mobilhouse.cz vahal jsem mezi r600 a t200, ale pripadalo me ze t200 ma vyrazne lepsi klavesnici. jaky je vas nazor?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  10. 09. 2002 13:39

Oprava s ericssonom :O)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  10. 09. 2002 13:36

Cauko ludia, viem ze to nebude mat nic spolocne zo siemensom, ale neviem sa rozhodnut, idem si kupit new mobil. Neviem ci Nokiu 6510 alebo 8310 ale zda sa mi ze 6510 byt omnoho lepsia a ma aj viac funkcii ako 8310. Ale vie mi niekto vysvetlit, preco je 8310 drahsia ako 6510??? U nas na Slovensku o tri tisic, co je dost. Poradte mi prosim Vas. Dekuji Vam cesky bratia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  10. 09. 2002 16:09

Hmm, to nevim, proc je drazsi, ale urcite vyber 6510 - ma lepsi displej, nechrasti mu tlacitka pro nastavovani hlasitosti, subjektive ma lepsi stisk klavesnice a lepsi vzhled (ty svitici LEDky u 8310 jsou fakt hnusne =). V baleni sice nejsou sluchatka (u 8310 ano), ale ty stoji kolem 500 Kc, takze zadny problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  10. 09. 2002 16:56

sice nevim, proc pises do diskuse o SonyEricssonu t200, kdyz se rozhodujes mezi nokiema 6510 a 8310 a pak este pises, ze vis, ze to nema nic spolecnyho se Siemensem, ale budiz... (rekneme, ze jsi zmateny)
Takze : proc je 8310 drazsi nez 6510?
A proc je 6310 drazsi jak r520?
a proc je 3310 drazsi jak c35?
a proc je 6250 drazsi jak r310?
Odpoved: "Protoze NOKIA".
Hold zmaniulovany lidi to Nokii zerou, ze je tak draha a je s tim spojovana zrejme jista uroven Image. Proste kdo nema drahou nokii neni IN. Cim drazsi nokia = tim lepsi nokia. I kdyz to tak vubec nemusi byt, ze?
Treba ta n8310 je daleko vetsi sunt jak dalsi sunt z vyroby jmenem 6510, ale cena je nastavena tak, ze proste lidi, aby byli modni, musi kupovat asi to drazsi, jinak nevim.
Byt tebou , tak pokladam otazku ne, zda je lepsi n8310 jak n6510, ale zda je lepsi VE SVE TRIDE nokia nebo jestli to nahodou neni nejaky model od jine znacky...
nebud jak kun s klapkama na ocich a poohledni se jinde.
to je tak jediny , co bych ti moh doporucit
t29
PS: a nokiaci: do mne!!!


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Lahvička  |  10. 09. 2002 18:30

Podle mě opravdu existuje velká skupina Nokií, kde je přinejmenším polovina ceny za design (byť často dost hnusný) - funguje to stejně jako značkové oblečení, právě to, že je drahé, ho pro určitou skupinu lidí dělá přitažlivější . Vím o jediné Nokii, kde se KONEČNĚ platí za funkce - 7650 (klasické komunikátory - 9110, 9210, 9210i nepočítám, to už nejsou mobily v pravém slova smyslu). Ovšem opět přijde její klon 3650, kde někdo zaplatí hlavně za tlačítka dokolečka .

Zdraví zběh od Ericssonu k Nokii .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Český bratr  |  10. 09. 2002 21:07

Myslím si, že N8310 má stejně funkcí jako N6510. Ale proč je dražší, to opravdu nevím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Český bratr  |  10. 09. 2002 21:07

Myslím si, že N8310 má stejně funkcí jako N6510. Ale proč je dražší, to opravdu nevím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ščorda  |  10. 09. 2002 13:32

Možná je to trochu zvláštní, ale mně se tenhle telefonek docela líbí.

A určitě se najdou lidičky, kteří se pro něho nadchnou a poběží si ho koupit.

Nakonec... tak to určitě bylo u každého telefonu, nebo ne? 

Ščorda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Satan  |  10. 09. 2002 13:16

Vím že se to asi do tohohle článku nehodí, ale mám malý problém. Můj Ericsson T28s má ošoupanou klávesnici a potřeboval bych jí vyměnit. V servisu mi řekli že to není možné a že bych s tím telefon parvděpodobně nanejvíš poškodil. Ale abych pravdu řekl tak jim moc nevěřím. prosím redaktory aby mi napsali kde bych s tím měl zajít a kolik by to přibližně stálo ? A není na trhu nějaký nový sowtware pro tenhle starej telefon. Dík předem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 09. 2002 13:52

Dekuji predem, ze si vymyslis vlastni nick ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  10. 09. 2002 15:15

I tobe dekuji predem, ze si vymyslis vlastni nick ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  10. 09. 2002 10:21

No R600 mě zklamala, když jsem ji testnul - teď se podívám v čem mne zklame T200 - ale moc toho asi nebude, už teď vím, že tam není (boční tlačítko) stav aku (stará R310 má!), což mne dost mrzí - ale záleží jak dobrý je orientační ukazatel na pohotovostním displayi a pak se uvidí ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CoolTour  |  10. 09. 2002 09:14

No,já bych řekl,že za ty prachy je to šupa......hlavně kvůli tomu vestavěnému GPS,jak píše autor )))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  10. 09. 2002 09:37

Jo, zvlast ten indikator pritomnosti GPS v siti je bomba. To moje R520 nema ...... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 09. 2002 10:14

No jejda, malý překlep a hned je na světě nová funkce ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EDO  |  10. 09. 2002 16:44

V CLANKU NEUVADZATE AKY SA DA NASTAVIT TON PRI OZNAMOVANI  NOVEJ SMS-KY.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 09. 2002 16:55

Zvuk SMS je naprosto klasicky SMSkoidněericcsoní ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karaya1  |  10. 09. 2002 08:51

me spis toci ta drzost SE kdy clovek nevi na cem vlastne je. a tim myslim pristup k ceske T9. bez ni si to muzou strcit do...chci erika ale bez T9 se kouknu po necem jinym. a taky by ta cena mohla trosku rychleji spadnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
národní umělec  |  10. 09. 2002 09:21

Abych řekl pravdu, jsem poslední dobou z počínání Ericssonu (SE) dost zklamaný. Očekával jsem, že budou pokračovat ve výrobě podobných "pecek" jako je T39 nebo R520, ale ta kvalita a možnosti nových phonů jsou dost dole. Zřejmě jediný následovník těchto lepších telefonů je T68, ale ta nechutná cena...
Pořád se totiž nemůžu rozhodnout, co koupit za telefon kvůli GPRS, a čekám, co se objeví nového. Asi nakonec skončím stejně u ME45, kde ten poměr cena/kvalita vypadá dost dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  10. 09. 2002 10:11

T65 by Ti nesedl? Jestli ne, napiš proč.  dík. Mio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karaya1  |  10. 09. 2002 11:16

T65 je taky zajimava volba ale: ma priserne pomale menu nemluvie o psani sms, nema ceskou T9. na druhou stranu email, vicepolozkovy seznam, vetsi display ovsem ty negativa ktere jsem vyjmenoval jsou pro me stezejni.-(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  10. 09. 2002 16:43

jezisi a musi to byt vzdy o funkcich, kdyz si clovek vybira mobil?
Nevim, proc si kazdej hraje na to, ze potrebuje 10000funkci v mobilu.
Mobil je prece na telefonovani, tak chci, aby tohle zvladal dobre, aby mel kvalitni reproduktor a bylo mi rozumet, aby mel dobrou baterku, aby mne nedelal bouli na zadku a hlavne aby neco vydrzel, kdyz mi nekam spadne nebo ho sty kilami poradne zasednu. A to je snad vse, ne?
Ale kdo se s tel chce frajerit v hospode, jake ten jeho vynalez podporuje funkce a ze ma barevny displej a kdesi cosi, pak chapu...
Je to o preferencich a ty ma kazdy jine. Asi jsem trouba, ale ja s telefonem hlavne telefonuju a smskuju...
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal houska  |  10. 09. 2002 17:27

tak s tim naprosto soulasim,sam jsem tak ujety ze uz mam 7.mobil,a nijak me to nenaplnilo stestim.

motorola d 520

simens c 25

sony j 5

nokia 6210

alcatel 511

ericsson t 65

a ted simens sl 42

siemensaka mam dva mesice a uz jsem si rikal ze si koupim

samsung t100 ale leze to dost do peneztakze budu muset

pribrzdit.potreboval bych nejaky navod jak odolat chytremu

marketingu mobilnich firem.

P.S.ta t 65 byla fakt super ale to psani sms je na nem fakt priserne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackSUN  |  24. 09. 2002 21:41

Mně jde zase hlavně o psaní sms, o místo v telefonu na ně a o místo na čísla ve founu. Proto mám 7110, která má 150 míst na sms a 1000 míst na čísla. Je to starej telefon, velkej, ale má tyhle věci a teď už i českou T9, takže si nestěžuju. Něco na těch starších telefonech bude...

 

BlackSUN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
isis  |  29. 09. 2002 15:56

Přesně tak. K čemu mi je na chatě dobrý telefon se spoustou funkcí, když se na slaboučký signál vůbec nechytá. Ale na některé vychytávky si člověk postupně zvykne a pak mu chybí. Líbí se mi vícesložkový seznam, protože u velkého množství kontaktů se ztrácí přehled a je dobré třeba celou firmu dát pod jednu položku v seznamu. Zrovnatak třeba kalendář s diářem, kde si můžu plánovat práci schůzky a zábavu. Tím pádem potřebuju i možnost komunikace s počítačem, abych mohl zálohovat data. Dříve jsem tahal sebou digitální diář, pak jsem pokukoval po PDA a tak jsem rád, když to všechno můžu mít v telefonu. Takže jsou funkce a funkce a když to někdo opravdu potřebuje, tak proč by si to nemohl koupit. Jednu funkci ale nemá žádný telefon - možnost osadit více SIMek. Takto než koupím telefon tak hledám baterii nebo schopný adaptér alespoň na 2 SIM. Z tohoto hlediska je lepší NOKIA, bo má větší kompaktibilitu. Pokud mám bateku na 2 SIM do 6150, tak ji můžu dát i do 6210. SE stále vydává něco úplně nového a že by se držel nějakého standartu jako dřív, ho už nenapadne. Připomíná to spíš tápání, než koncepci. Navíc je tu hrozba konce Ericsonů vůbec a kdo to pak opraví a jak dlouho. Vždyť to pak nebude třeba vůbec prodejné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
národní umělec  |  10. 09. 2002 11:36

Nerikam, ze je to srot, ale... Spis jsem chtel rict, ze jsem cekal na nejakeho nastupce T39, a to v podobne cenove relaci. A zda se mne, ze SE jakoby zacal schvalne ocesavat nektere pokrocilejsi funkce u cenove dostupnych telefonu (jako byl treba T39).
Ale chápu to tak, že cílem je zřejmě dotlačit zákazníky, aby kupovali ten drahý T68.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  10. 09. 2002 10:25

No to je otázka názoru, například já T9 nikldy nepoužíval, nepoužívám a používat nehodlám, takže je mi T9 šuma fuk a dívám se na jiné věci.
Proto mám T39m - nemá sice T9 ale zato je to triband, má GSM, GPRS i HSCDS připojení na internet, e-mail, plánovací kalendář atd ... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferda  |  10. 09. 2002 16:38

 No to je otázka názoru, například já T9 nikldy nepoužíval, nepoužívám a používat nehodlám, takže je mi T9 šuma fuk a dívám se na jiné věci.

No, to je prave ono  Ja jsem taky vzdycky ohrnoval nad T9 nos. Ale pak se mi dostal do ruky SONY J7, kde jsem si mohl T9 osahat a pouzivat. A fatk to bylo naprosto super, psani semesek se zrychlilo o 100%.  Ted mam firemni N6210 a po T9 v noci brecim do polstare...  Asi nakonec preci jen firmu zadotuju a dam si tam flashnout novy firmware s t9...

Zkratka z moji zkusenosti i ze zkusenosti okoli, z 10 lidi, co okusi rychle psani sms, jich 8 u nej jiz navzdy zustane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  10. 09. 2002 16:47

tak tak, ja t9 taky nepouzivam. I kdyz jsem ji zkousel na jinych mobilech. Pouzivat ji vsak nehodlam a rozhodne to nebude duvod pro mne , abych opoustel svoje stare dobre eriky, jenom proto, ze nemaji ceskou t9!
GPRS, HSCSD, e-mail, jsou mozna dobra vec - ale ja jsem na netu kdy chci a pokud si po ceste z hospody potrebuju zjistit vylozene neco nutne pres wap, jako kdy mi jede posledni bus nebo spis jak je to s taxikem, tak mne nevytrhne , ze bez gprs za informaci zaplatim o nejakej ten padesatnik vic. Zas jsem usetril pri koupi mobilu bez gprs
planovaci kalendar, pripominkovac a podobny veci nepotrebuju, na to mam palma a proti nemu je sebelepsi mobil v techto smerech trapnej
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  11. 09. 2002 10:51

"... GPRS, HSCSD, e-mail, jsou mozna dobra vec - ale ja jsem na netu kdy chci a pokud si po ceste z hospody potrebuju zjistit vylozene neco nutne pres wap, jako kdy mi jede posledni bus nebo spis jak je to s taxikem, tak mne nevytrhne , ze bez gprs za informaci zaplatim o nejakej ten padesatnik vic. ..."

V mem případě nejde o peníze, já potřebuji mít kdykoliv přístup přes notebook + mobil do Lotus sítě a WAN a kdykoliv odkudkoliv se připojit na web nebo na notebook kolegy kvůli výměně souborů. Proto jsem si taky vybíral mobil podle toho jak je na tom s internetovým připojením a infra - bluetooth a tak. V té době to splňovali jen Ericsson T39m a Nokia 6310 (nebo 6310i) vzal jsem Errica a jsem velmi rád a plně spokojen

Jak jsem psal záleží na tom, na co člověk mobil používá u mě je mobilní internetové spojení velmi důležité, tak mám T39m naproti tomu např můj otec ten s mobilem jenom telefonuje (a sporadicky sem tam napíše SMS), tak mu bohatě stačí jeho Motorola 191 (nebo 192 teď si nejsem jistý kterou z nich má) a nepotřebuje T68i nebo Nokii 7650 byli by to proněj vyhozené peníze, protože má mobil jen a jen na telefonování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halem  |  10. 09. 2002 13:45

...alebo počkať na T300. bude colorowa, snad s T9 (aj keď mne sa bočné šúpátko zdá lepšie), podľa MM nástupca T68 za 1/2 cenu ;) 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  10. 09. 2002 16:38

jestli je u tebe hlavni priorita ceska t9, tak si kup nokii. Pokud je totiz absence t9 pro tebe tak zasadnim problemem, ze bys bez ni nemohl byt, pak u erika vazne nemac co delat a vsechny jeho ostatni kvality te neoslovily. Pak preju hodne uspechu s finskym gameboyem
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venda Fireblade  |  10. 09. 2002 08:27

Kupte si radsi stary dobry R320 za 3k Kc, ktery umi skoro to samy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  10. 09. 2002 08:40

R320 je velký, má hnusnou anténu, je příšerně pomalý, má škaredý displej se škaredým podsvícením a tak bych mohl pokračovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  10. 09. 2002 11:14

Jako spokojeny majitel R320s bych si dovolil lehce oponovat:
* velikost - mate pravdu, je to vec nazoru, mne osobne vubec nevadi.... trend je samozrejme co nejmensi.
* antena - da se koupit mensi... budiz, je hnusna
* pomaly - da se zvyknout, SMS pisu pomoci bocni kolibky,takze se to da...
* skaredy display - co tim myslite? Rovnomernejsi podsviceni snad neexistuje a kvalita je IMHO na vysoke urovni - krasne citelny... Uvazte, ze je to pomalu 3 roky stary model (nebo 2???).....
* no a funkcne je opravdu solidni.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krTEKK  |  10. 09. 2002 13:55

naprosto souhlas !!! mel jsem R320 9 mesicu a velka spokojenost, nebyt tech silenych rozmeru, skarede anteny a kdyby mel GPRS mel bych ho dodnes. Pomale sms nevadily (pisu velmi malo). Ted mam uz 3 mesice T65 a to je dokonalost, mohu jen doporucit.Jedine co mi trosku vadi jsou mala tlacitka, ale uz jsem si zvykl a je to v pohode. Jo a displej na R320 ze je skaredy ?? no to fakt ne, dle meho nazoru je i o neco lepsi nez ma T65....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  10. 09. 2002 16:26

taky nemohu jinak, nez se zastat stare dobre (vyborne) r320.
doposud ji mam, i kdyz vekem by to byl zrejme uz archaicky prezitek, ale co do kvality zpracovani se maji VSICHNI co ucit. Ani novejsi Ericssony, natoz pak SonyEricssony na tom s kvalitou zpracovani nejsou tak dobre.
* rozmery - mne plne vyhovuji - mam r320 osazenou tenoulinkou li-pol baterii a opravte mne jestli se mylim, ale pak jedna se o nejtensi mobil, ktery kdy byl na nasem trhu!!! ze je vyssi, to mi taky nevadi, hlavni prece je, aby v kapse nedelal bouli, coz VSECHNY ostatni mobily delaji (nektere mensi , jine vetsi). Navic diky tomu, ze je tak vysoky a ma mikrofon umisten nizko naopak reproduktor vysoko, tak hovorim primo tam, kam mam a ne nekam "do vzduchu" jako u prcku vsech moznych znacek, kde mi konci mikrofon v pulce tvare! vysledek je, ze se svoji r320 muzu septat i v tramvaji a je mi perfektene rozumet na druhe strane. Nemusim hulakat jak vidlak s prckem u ucha...
R320 je proste pro chlapy, kteri zadaji kvalitu, pro chalpy, kteri ve velikosti r320 nevidi handycap ale prednost, pro chlapy, kteri vi, ze ti co machruji s n6210/6310 nevi co to je mit v ruce poradny solidni mobil. A blondyny at si koupi nokii 8310
* pomale sms vadi - ale prekousnu. Presto , ze mam sms tarif od oskara, pisu na nem vsechny sms a neni jich malo... rychlejsi by byt mohl, to jiste ano, ale ... zadny tel. neni dokonaly. Raci pomale sms, nez lacine vypadajici cingrlatko z nekvalitniho plastu! Otazka preferenci...
* anténa - tu na erikach zboznuju... tak krasne se diky ni mobil vytahuje z kapsy a nemusim lovit ... (s trochou nadsazky by slo rict, ze vemu-li mobil za antenu, pak lze r320 skutecne pouzit jako placacku na mouchy)
* r320 je proste cool a nebyt toho, ze trpel vysokou umrtnosti na koncak, tak by byl dozajista daleko oblibenejsi.
R320 je vyjimecna a tou zustane. I po 3 letech uzivani vypada jako nova, zatimco jine mobily po pul roce vypadaji omsele a osoupane - trapne
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krTEKK  |  10. 09. 2002 16:52

s tou velikosti to je fakt - nosim mobil takrka jedine a pouze v bocni kapse kapsacu a T65ku tam ted doslova a do pismene lovim, jak jste to trefne poznamenal pro R320 stacilo jen mirne zanorit ruku do kapsy a uz jsem mel antenu v ruce a tahl mobil ven. Po delsi dobe mi vsak rozmery (tedy predevsim delka, tloustka byla naprosto luxusni i se seriovou Li-ionkou) R320 zacaly spise vadit a rozhodl jsem se poridit neco mensiho...Co se tyce kvality plastu a celkoveho vyrobniho zpracovani s vami nemuzu nez souhlasit, proste parada, tohle by ji mohly zavidet i dnes spousty mnohem drazsich pristroju tech nejrenomovanejsich znacek. Zkratka R320 byla a je velmi solidni a spickove vybaveny mobil a budu na ni vzpominat v dobrem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  11. 09. 2002 00:38

Naprosty souhlas s obhajobou R320. Já jí koupil tak před rokem za 2kKč s zárukou 1 rok a to se vyplatilo. Zatím se s ní nic nestalo akorát si nechám jednou za čas nahrát novej fw zadara a o něco se zrychlí obsluha.
Ale asi před půlrokem se mi naskytla R520 za 7.5kKč tak sem do ní šel a je sqělá. Vychatá některý nedostatky R320, dané dobou jejího vzniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  11. 09. 2002 13:30

mel bych na Vas dotaz ohledne r320. Pisete, ze cas od casu prehravate novej fw. Ja mam v info o softwaru napsano:
010628 1056
prgCXC125235
010629 1616
PRGCXC125188
Nevim, jestli mate novejsi, popr. jestli novejsi firmware nabizi neco zasadniho (at uz dopilovani nekterych funkci, ci rychlost tel.). Nemam r320 v zaruce a tak v pripade prehrani fw bych to platil ze sve kapsy. Rad bych vedel, zda se to vyplati...
Predem dekuji za info.
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  11. 09. 2002 16:27

No jelikoz jsem tam uz nejakou dobu nebyl - protoze je bez problemu a SMSky uz pisu na R520, tak nevim co se zlepsi nahranim noveho softu. Ale jestli se nepletu, tak se mi - subjektivne - akorat zrychlila prace s SMSkama a menu jako takove. Pokud je mi znamo, nejake funkce navic se nekonaji. Me to u fw pise 010320 1142. Ale urcite je jiz min. o pul roku novejsi, tak dlouho mam stavajici fw.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alan Gavel  |  11. 09. 2002 15:09

Kdysi jsem váhal mezi R320 a R310s. Šel jsem do outdorové 310 a dnes možná občas lituju, R320 byl povedeny telefon. Rozhodně má levnější a širší příslušenství. Zas by trpěl při pádech do sněhu na běžkách .

Zaujaly me zminky o 320 a 520 za ceny do 10 Kč. Jedná se snad o koupi telefonu společně s tarifem? Pokud by to bylo za samotny telefon, čemuž nevěřím, je to z obchodu nebo od chlapíka na ulici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  11. 09. 2002 16:35

No já sem si koupil R320 za 2Kč a zároveň i R310 taky za 2kKč. Oba neblokované s ZL od Cellularu v síti prodejce u kterého jsem byl zaměstnán. Jednalo se o výprodejovou akci za rozumné peníze a tak sem šel do obou telefonů. Dlouho jsem je používal zároveň - R320 se soukromým číslem a R310 k služebním účelům. Mohu jedině doporučit. Dřív sem měl n5110 a k ní A1018, a nosit furt dvě nabíječky bylo neštěstí. Pak se ale před loňskými vánocemi začali doprodávat R520 a jejich cena spadla na rozumnou cenu, tak sem v Cellular Staru za 7500Kč zakoupil a dodnes v poho. Mezitím sem se rozhodoval jestli si nechat R310 nebo R320 a jelikož R310 nemá IRDA, tak šla do světa za 2500 s ještě půlroční zárukou. Donedávna sem používal R320 a R520 na služební a soukromé účely. Teď mi stačí jen R520 jako soukromý telefon s tím že ještě mám záložní R320, na kterou nedám dopustit

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  12. 09. 2002 19:33

ja mam r320 a r310. U obou maximalni spokojenost. Tenhle tyden jsem koupil r520 a zvazoval jestli si ji nechat taky. ale ne. Provedeni r320 se mi libi daleko vic. Je kvalitneji vyroben jak r520, ktery se casem taky odre - myslim tim horni cast s klavesy. Jak plast horniho krytu, tak klavesnice je u r320 lepe provedena a neposkrabe se. I po 2 letech vypada jak novy. GPRS a HSCSD mne nezajima. Bluetooth uz vubec ne. Takovy ty blbustky jako dotykovy cidlo a hlasity odposlech mne k r520 taky nepresvedcily. Take na mne pusobi design stare dobre r320 vic solidneji, nez prilis avantgardni r520, ktera se moc blejska v ty stribrny barve.
Vysledek - necham si r320 a prekousnu JEDINOU vytku, kterou k nemu osobne mam - a to jsou ty pomaly sms. R 520 posilam dal a r320 zustane pro mne kralem (s li-pol)...
kazdy ma jiny vkus a preference - ja vim
Navic je r320 tenci jak r520, coz pro mne hraje nezanedbatelnou roli.
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  12. 09. 2002 19:24

Ja kdysi koupil r320, pak t29 a pak jsem sel do r310) Mam vsechny tri a nelituju ani jednoho. Kazdy ma svy kouzlo a je dobrej na neco jinyho a na jine prilezitosti. Dokud se mi postupne nepodelaji, budu je mit a nekoupim jiny, dokud budou drzet pohromade! Vsechny mam moc rad a ani jednoho bych nevymenil za zbytek mobilniho sveta...
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lord  |  13. 09. 2002 20:44

jó, tak to mas fakticky pravdu, mam ho taky a zda se mi best. Ješte jeden detail: snad jako jedinej telefon ma plexisko nad displjem prohly dovnitr a tudiz se neodira. A jeste narozdil od r520m ma zapusteny klavesy Yes a No, takze se nemackaj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r29  |  16. 09. 2002 11:03

s tim plexisklem mas recht. Jeste si neodpustim jeden dost podstatnej detail vzhledem k tomu, ze uz temer tyden porovnavam r320 a r520, ktere mam oba doma. U r320 se daleko lepe mackaji klavesy, nejvetsi rozdil je dokonce e nejvic frekventovanych klavesach pro pohyb v menu, tedy sipky. Ty se mi u r520 mackaji fakt blbe, zvlast doleva a doprava. Jsou trochu vysazene mimo nahore a trochu vice zapustene a titernejsi v porovnani s tlacitky kolem.
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krTEKK  |  16. 09. 2002 19:25

jo vidis prohnuty plexi - ja na to malem zapomel !!!jasna vec !!fakt hooodne velka vychytavka, fakt jsem to na zadnem jinem mobilu nevidel. T65ka je pravy opak - ma obrovske rovne plexi a po par tydnech je poskrabane uplne hrozne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  10. 09. 2002 10:35

Po přečtení recenze mám pocit,že T65s je lepší (tedy určitě,protože jsem měl možnost ho používat) a stojí míň (a je taky hezčí).Proto bych spíše kupoval T65s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 09. 2002 11:08

Ano, je lepší a je za srovnatelnou cenu; aby T200 mohl žít, musí T65 umřít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haris  |  10. 09. 2002 12:28

Tomu nerozumim, v cem je T65 lepsi? Diky za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 09. 2002 13:29

Z hlavy: vícepoložkový seznam, e-mailový klient, možnost synchronizace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  10. 09. 2002 14:40

> vícepoložkový seznam, e-mailový klient, možnost synchronizace

no, u low-endu to nejsou zas tak podstavné funkce, u takového telefonu zaboduje imho spíš snažší psaní SMS (T200) díky lepší klávesnici. K dokonalosti však chybí T9, nevíte, jestli bude? Tohle už je dnes celkem základní věc, fakt nechápu, proč SE ty telefony prostě "nějak nedodělaj"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 09. 2002 15:37

T65 je starý mobil a už nikdy mít českou T9 nebude...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  10. 09. 2002 16:03

však právě, mě zajímá T200, má (podle recenze) povedenou klávesnici a k dobrému psaní SMS jí chybí hlavně ta T9. T65 je ještě "starý ericsson" a prý se čekalo na cz slovník od Sony (nebo tak nějak to tuším v příspěvcích na MobilManii bylo). Proč staré Soňáky T9 měly a mají a nové EricSoňáky ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  10. 09. 2002 17:39

To netuším a mrzí mě to... T68i měla českou T9 povedenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  10. 09. 2002 16:35

a dale z me hlavy: suplicek na sim kartu, jednolity "zadek" mobilu. Nekdo se na to diva jako na nevyhodu a hloupost, ja si myslim, ze je to super krok, diky cemuz by mel byt mobil teoreticky pevnejsi (i kdyz pry povrzava zadni kryt...) a vymena sim je pohodlnejsi. Argumenty o vymenach baterie neberu - mobil ukazuje v hodinach, kolik mu este zbyva a li-ion muzu nabit kdy chci, tak o co de?
Dale mne napada vetsi a kvalitnejsi displej ve prospech t65 a probarvene kvalitnejsi plasty. I kdyz horsi klavesnice...
Naslo by se dalsich par detailu, ale jedna se spis o vylepseni stavajicich funkci opet ve prospech t65, mel bych ale spis rict ochuzeni t200 oproti t65 nez vylepseni...
Pak by mne u t65 vyhovovalo , ze je tel. o neco tensi, pokud se nepletu.
Jo a u baterie t200 neukazuje kolikpak hodinek nam este zbyva, zatim co t65 ano. Tam se mi ale nelibi hlaska, ze li-ion to neumi... li-ion to umi, ale tel. to nepodporuje. Viz t20e a t29s - totozne telefony vnitrkem, jen jinak zabalene. Jediny rozdil ve funkcnosti je prave v tom, ze t20e nam opet neukazuje kolik hodinek nam este zbyva na hovor , zatimco t29s ano... T29 to umi jak s li-ion (samozrejme s ID), tak s li-pol.
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  11. 09. 2002 12:41

Jo a u baterie t200 neukazuje kolikpak hodinek nam este zbyva, zatim co t65 ano.

Není to ničím jiným než mobilem - R310 je dost starý typ a tuto f-ci má, proto mne překvapuje, že u T200 (a R600 také) ji SE vynechal - je to škoda.

Nevím, jestli bych si koupil R320 nebo T200 .... Pro mne (brýle) je důležitá i čitelnost displaye ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom/  |  12. 09. 2002 21:13

neni to nicim jinym nez baterkou. kdyz se do T28 dala lionka, tak to taky prestalo ukazovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
isis  |  29. 09. 2002 14:33

T-28 možná ne, ale T-29 ukazuje se všema lionkama od Erika co jsem tam zkusil dát. Snad je to tím, že T-29 je standartně dodáván s lionkou. Ale tak moc bych na ty hodiny nespolehal, je to jen odhad podle aktuální spotřeby. Klidně hodiny skokem přidá nebo ubere, podle toho jestli zalezu nebo vylezu z podzemí bez signálu. Často ale přendám SIMku raději do staré Nokie 6150, abych tu T-29 vzteky nerošlápl. Vadí mi klávesnice a nezvyknu si na těžkopádné menu. Přečíslovat SIM v T-29 mě tedy nenapadlo ani na chvíli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krTEKK  |  16. 09. 2002 19:34

jojo zadni kryt na T65 mi opravdu vrze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  10. 09. 2002 16:28

taky si myslim, ze je t200 jednoznacne lepsi jak r600, ale uz to neni ten pravej klasickej erik... skoda
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  10. 09. 2002 08:19

...je to humus...asi stejnej brak jako mutace ktery predstavuje nokia.A ani v recenzi me nic nezaujalo tak abych popremyslel o koupi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míra  |  10. 09. 2002 00:46

Sony.......není vůbec hezký!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  10. 09. 2002 07:46

Mně se taky nelíbí. Lepší by byl nový Sony než SonyEricsson.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  10. 09. 2002 16:12

no nevim nevim, mne se od sonyho libi ze soucasne produkce snad jen z7, ale ten je zas nechutne tlustej burtik
ty ostatni mi prijdou moc obly - az prehnane "nokiacky" zakulaceny...
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor