Sony Ericsson W580i: štíhlý trenér hudebník

Diskuze čtenářů k článku

Xenik  |  18. 03. 2010 12:26

Je pravda, že se u telefonu tlačítka lámou. Mně se začínají lámat zhruba po roce, ale to není všechno.
K telefonu se chovám slušně a stejně. Po 3 měsících mi přestala jít paměťová karta. Netušila jsem proč. Když jsem jí dala známému, aby se na ní podíval, říkal, že je úplně zničená, ale telefon mi nepřijímal ani jiné karty stejného typu. Po půl roce se mi na displeji udělala jedna vodorovná čárka, pak postupně přibývaly další, až se mi změnily barvy a začal se mi display ztrácet. Jednou se ztratil úplně. To už jsem ho dala na reklamaci.
Po reklamaci se mi udělala na displeji bublina a displej jednou zazlobil - opět s barvami. Krokoměr načítá kroky i když ležím na posteli a navíc mi teď praskly dvě klávesy. Takže zase poputuje pěkně na reklamaci.
Je to designově pěkný mobil, ale to je asi tak všechno. Radši si připlatím a koupím Nokii o které vím, že i kdybych jí 100x pustila na zem, tak mi bude pořád 100% fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
monika  |  21. 01. 2010 16:22

Já jsem slyšela že se u tohoto telefonu strašně lámou tlačítka je to pravda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KaČ*  |  31. 12. 2009 15:57

Nooo....
Tenhle mobil mám rok a půl..
Měla sem z něj trochu strach, protože se všude psalo, že hrozně praskaj tlačítka (cca po dvou měsicích)
Mne vydrželi rok,pak mne praskla 8,2,5,4,6, v pohodě bylo,že to brali jako reklamaci a vše zadarmo vyměnili :))
_______
¨S mobilem sem moooc spokojená :)
Dost se mi líbí ten krokoměř,myslim že je to šikovný :))vědet kolik sem neska ušla km a kolik u toho v kilojoulech vydělala síly :D...
mobil na 1 s * :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sekáč  |  01. 11. 2009 20:12

Chtěl bych se zeptat jak je přesný ten krokometr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lenulinka  |  29. 09. 2009 13:46

Ten nejlepsi mobil co znam je suprovej funkcemi i graficky a nadherne sviti po bokach,mam ho uz rok a za nic bych ho nevymenila.Jsem s ni uplne spokojena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucka  |  06. 05. 2009 09:10

Ahojte lidičky. Pokud byste si tenhle mobil chtěli koupit, takjen vřele doporučuji. Mám ho rok a je prostě superní. Nelituji, že jsem si ho koupila Opravdu vřele doporučuji Mějte se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luděk  |  03. 03. 2009 22:15

Můj názor na tenhle telefon je,že jde o dobrý telefon střední třídy, až na jednu věc a to je časté prasknutí některého tlačítka.Já osobně už jsem byl 4x reklamovat stejný problém a nebýt spokojenosti s funkčností a vzhedem,tel. bych už nechtěl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
newim  |  21. 07. 2008 14:18

pls muzete mi poradit jakej si mam vybrat??? Rozhoduju se mezi Nokia 5310 a SE W580i diky za odpoved

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
riska  |  04. 10. 2008 17:52

5310 xpresmusic je naprosto příšerný mobil. měl jsem ho 10 dnu a hned putoval do světa. a mam obědnaný w580i černy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Šmarda  |  10. 07. 2008 11:24

chtěl bych se zeptat, jestli půjde do tohoto mobilu 8 GB karta. Četl sem, že 4 GB chodí v pohodě, ale zajímalo by mě těch 8 GB...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  30. 03. 2008 21:03

Ahoj. Telefon má má přítelkyně a celkově je spoky. Má jen jeden problém - jako výchozí foto má 2MPx, ale při tomto režimu focení nemůže vůbec používat zoom! To samé se opakuje i při režimu 1MPx a až při focení s VGA jí mobil přibližuje... Nevíta náhodou co s tím? Díky moc, Roman.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamzík  |  19. 03. 2008 16:40

Nevíte někdo co je to konektor fast potr? Nejdřív jsem myslela že infračervený port,ale to prý neni tak co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dasha  |  12. 03. 2008 23:59

Tak uz jsem pysnou majitelkou jednoho kousku. Bylo mi receno, ze jako jedna z prvnich mam cernou variantu. Jak malo staci k radosti..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dasha  |  13. 03. 2008 09:21

..akorat jsem narazila na jediny, maly problemek..vzhled menu se nemeni zaroven se zmenou schemata, zustava porad stejny.. Nevite nekdo, co s tim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepik  |  13. 03. 2008 09:47

Je to telefon určený pro český trh? Kde jsi ho sehnala?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  24. 05. 2008 10:08

Dasho docela by me zajimalo kde si ho vzala protoze se rozhoduji o mobilu a kdyby sem vedel kde je v cerne barve nevahal bych si ho koupit tak staci jen napsat adresu, slo by to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iwushka  |  04. 07. 2008 09:51

ahojky ja mam sn w580i uz od ledna take v cerne barve:)je z nich asi nejhezci a sem s timto mobilem moc zpokojena..:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamzík  |  12. 03. 2008 16:21

ahojky nevíte někdo jestli má W580i infraport?O zakoupení uvažuji,ale s infraportem Prosím odepište mi někdo na e-mail!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Wojnar  |  12. 03. 2008 19:20

Infraport nemá. K čemu ti v dnešní době bude?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
free  |  28. 02. 2008 05:39

Fakt není špatný, jen se nám při pařbě her polámaly tlačítka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kikikča  |  05. 02. 2008 19:19

Tak vidím že jste se tu už zminovali o tom barevném provedení, a každý příspěvek mluvil o něčem jiném. takže by mě zajímalo jak je to ted. Prosím kdo to víte poradte: prodává se už v ČR SN W580i v černém provedení???? a jestli ano kde?? A nebo kde na internetu protože bílou bych asi vážně nesnesla a šedá se mi moc nehodí...miluju černou a jestli ji nebudou prodávat tak se asi zblázním protože tenhle mobil se mi zamlouvá po všech stránkách. A taky jestli někdo zjistil nějakou další závadu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zkinner  |  21. 01. 2008 00:21

Mám problém s přenášením souborů z počítače do mobilu (w580i) pomocí USB kabelu.
Při každém připojení počítač hlásí "byl nalezen nový hardware", mám Windows XP. Když na mobilu potvrdím po připojení kabelu "přenos souborů", ohlásí se sice po chvíli mobil jako nový disk, ale zároveň začne windows připravovat instalaci nového hardwaru, přestože by měl být ovladač už nainstalován. Často ohlásí systém chybu a celý počítač se restartuje.
Nevíte prosím někdo v čem je chyba, nemá někdo podobný problém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Wojnar  |  22. 01. 2008 14:03

Tohle není problém v telefonu, ale ve tvém pc. Buď máš problém s ovladači nebo tam máš nějaké "nezvané hosty" a nebo obě možnosti najednou. Ale přikláněj bych se spíše k té druhé možnosti. Takže:
1. odvšivit - třeba program Spybot ( http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a_site/bezpecnost/ostatni/spybot-search-and-destroy/ ), dále doporučuji pročíst stránku ( http://www.viry.cz )
2. pokud je stále problém s ovladači, tak je odinstaluj a naistaluj znovu (pravděpodobně ovladače pro základní desku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zkinner  |  22. 01. 2008 21:58

Spybot nebo i třeba Ad-aware používám, krom toho i Avast. Troufám si tvrdit, že s viry a špiony problém nemám.
Měl jsem k počítači připojený SE K750, bez problému fungoval, stejně bez potíží pracuju i s foťákem, či MP3 přehrávačem. To znamená, že připojím, přetahám zvolený soubory, odpojím a klidně několikrát za sebou. Počítač s nimi pracuje tak, jak má.
Nejsem úplný znalec Windows, ale šlapou mi bez problémů, proto se mi nechce pouštět do experimentů. Navíc nevím, které konkrétně ovladače bych měl zkusit od/nainstalovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Wojnar  |  24. 01. 2008 10:38

W580i by k připojení s počítačem s WinXP pro pouhé přenášení souborů na M2 kartu neměl potřebovat žádné další drivery. I když dialog o instalaci driverů pro nový hardware vyskočí, tak bez "odkliknutí" (neměl jsem na zkušebním pc práva pro instalaci driverů) tohoto dialogu, jsem bez problémů soubory přenesl.
Takže jestli je problém pouze v restartování pc, tak to budou již zmíněné drivery nebo nějaká havěť. Zkus ho připojit k jinému PC. Jestli bude problém stejný, je to v telefonu (vybíráš na telefonu "přenos souborů"?). V opačném případě v "počítači". V tomto případě odkazuji na zmíněnou stránku v mé první odpovědi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raharachtej  |  03. 01. 2008 21:51

To je nesmysl, má to jako jiné Sony Ericsson, takže vyskočí nenápadné info přes celou obrazovku ;) podle nastavení v mobilu 2 formáty zobrazení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adrian  |  23. 12. 2007 08:08

Mam s timto telefonem jiny problem. tlacitko prijeti hovoru je prilis vystouple a velike a zvykne se "samo" stisknout - napr v kapse, protoze zmykani klaves funguje bidne. kdyz se telefon zavre tak to trva a je to otravne. telefon pak vola na posledni cislo v seznamu hovoru, nebo sam prijme hovor(a to i se zamcenou klavesnici). mam tyto telefony dva a deje se to u obou . a pak ty ucty za hovory o nichz ani nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laca  |  27. 11. 2007 19:58

Lidi, prosím, někdo napiště, jak je to s těma klávesama? Popraskalo Vám to všem? Pro mě to totiž není zrovna máol peněz sedm tisíc a dát to za něco, co budu chodit každý měsíc reklamovat, se mi nechce. Děkuju Vám moc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Wojnar  |  28. 11. 2007 14:40

Skoro 2 měsíce mám bílo-oranžovou verzi od O2 a zatím bez problémů. Můžu jedině doporučit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xFilda  |  23. 12. 2007 01:09

co se týče praskání kláves tak k tomu docházelo u S500i - na základě nějaké chemické reakce mezi lakem a tou barvou, u W580i sem se ještě s tímto problémem nesetkal ani jsem o tom neslyšel..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sonia  |  17. 11. 2007 23:37

Je uzasnej. dneska si ho kamaradka koupila a zacinam zarlit. takze si ho z dalsi vylaty koupim taky prehravac je super a fotacek taky vystaci. a myslim ze ho koupila docela levne [99 liber]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
terik  |  24. 11. 2007 21:08

prosim ta a kde k nemu prisla za 99 libier,dobra cena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laila  |  11. 11. 2007 20:31

Ahojte lidi, nehadejte se a radsi mi poradte. Nevite nekdo jak to je s tim "žádná indikace zmeškaných událostí ".? Jestli tim mysli treba, ze to nijak specialne neblika, nebo clovek musi najet do prijatych sms/zmeskanych volani a zjisti to az tam? Dost o tom mobilu premyslim, jen tohle me odrazuje.Diky za odpovedi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Wojnar  |  12. 11. 2007 21:24

Jelikož má "speciální světelné efekty", tak podle mého bylo poznámkou myšleno jejich použití nejen pro signalizaci právě probíhající události, ale také zmeškaných. To bohužel tento mobilní telefon neumí.
Zmeškané události zobrazuje buď "pop up oknem" (automatické vyskočení poslední události do popředí a po jejím vyřízení vyskočí událost předcházející - jak jsme zvyklí od starších mobilních telefonů) a nebo "activity menu" (automatické vyskočení meníčka, v kterém máte přehledně zobrazeny všechny aktuálně zmeškané události a je na vás, kterou si zobrazíte jako první).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  04. 09. 2007 16:09

Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo z vás neví, jestli se nechystá nabízet W580i někdo jiný než O2?? Třeba t-mobile?? Díky za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K@rlos  |  02. 09. 2007 13:15

Co myslíte, půjde tam 2 GB nebo 4GB karta? Četl jsem, že 1 GB jde,ale nic víc.Myslím si, že by tam měli fachat i větší karty, nemáte to už někdo odzkoušené?Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Wojnar  |  04. 09. 2007 20:03

Určitě ano, (viz. W880i)
SE totiž udává maximální rozšiřitelnost karty na 1GB u všech svých mobilů používající Memory Stick Micro(M2), protože sama totiž větší M2 karty nevyrábí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
terik  |  24. 11. 2007 21:09

pokial ja viem tak do 2 GB viac urcite nee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Wojnar  |  25. 11. 2007 16:02

Tento mobil mám asi měsíc a používám k němu 4GB M2 kartu od Sandisku. Spíš je otázka jestli 8GB..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klinkii  |  30. 08. 2007 13:47

Nevíte někdo náhodou kdy bude v prodeji u O2??? Ptal sem se několikrát a stále bez úspěchu. Ani mi nebylo řečeno kdy přesněji. Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomcat999  |  31. 08. 2007 22:13

od 1. září asi, už ho maj na web. stránkách O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klinkii  |  03. 09. 2007 08:01

v e-shopu ho určitě ještě nemají. O prodejnách info nemam možná mě někdo doplní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukino  |  03. 09. 2007 18:55

Už ho tam mají v pátek si ho jdu vyzvednout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klinkii  |  04. 09. 2007 07:36

Ale jen v bílé barvě. Škoda šedá s modrou je taky pěkná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ewees  |  23. 08. 2007 22:45

Nevíte někdo náhodou jestli bude k dispozici na našem trhu i černá verze tohoto telefonu?! Nemůžu se nějak dopátrat. Dík moc za odpověď...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jimi  |  27. 08. 2007 10:57

cerna varianta by mely prijit na trh v srpnu..... hm, mozna ze az 30-teho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ewees  |  29. 08. 2007 22:45

Hmm, tak to je dobrá zpráva. A máš to z nějakého důvěryhodného zdroje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radka  |  30. 08. 2007 08:43

Bohužel nepřijde černá varianta oficiálně na náš trh psala jsem hl. dealerům do Velké Británie a bylo mi oznámeno, že oficiálně na český trh přijde tel. jen v šedé a bílé. Zkuste jim napsat také, jděte ne oficiální stránky Sony Ericssonu a kontaktech můžete najít hlavní dealery a napsat jim, stačí umět, alespon trošku anglicky. Odpoví vám docela rychle. Škoda a já chtěla tolik ten černý!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukino  |  19. 08. 2007 23:16

Zdravím všechny nemohli by jste mi poradit nevím jak se mám rozhodnout chci si pořídit nový telefon a rozhoduju se mezi tady tímto a nokii 6300.který podle vás je lepší ? protože co já čtu tak jsou skoro stejné jen se liší podle stylu. děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radka  |  18. 08. 2007 14:48

Ty diody jsou i šedý a černý varianty nebo jen u tý bílý? Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  18. 08. 2007 16:55

jsou u vsech variant

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfi  |  16. 08. 2007 17:59

Zajimali by mne rozmery displeje.Nevite nekdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  16. 08. 2007 23:24

43*32mm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radka  |  15. 08. 2007 13:17

Na oficiálních stránkách sony ericssonu předvádějí bílou, šedou a černou variaci telefonu, tak proč by to ukazovali na českých oficiálních stránkách kdyby pak nenabízeli všechny barevné variace telefonu v ČR?? Ale docela jim to trvá, než to začnou prodávat, nebo kdy to tedy má přijít na trh?? Už se k tomu někdo oficiálně vyjádřil?? Nebo to jsou všechno jen doměnky, že by se měl začít prodávat na konci srpna??? Já osobně si chci pořídit v černém provedení. Ale nebudu čekat další měsíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Unnamed  |  03. 09. 2007 16:09

nokia 5300 se taky u nas prodava jenom v cervene a sede, v uk i v cerne a celocerne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  14. 08. 2007 09:55

mám w850i a taky se defaultně nezobrazujou zmeškaný události v úsporným režimu, jen zhasnutej displej - ale jde to jednoduše změnit: jděte do nastavení, tam na displej a u položky "Hodiny úspor. režimu" dejte "Zapnuto" a voila! telefon najednou zobrazuje i zmeškaný události, u hodin je třeba šipka a obálka i v momentě, kdy je displej zhasnutej ... divil bych se, kdyby to neměla w580 ... jen prostě standardně není tahle fíčura zapnutá ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PROMO  |  13. 08. 2007 08:10

Ano bravo, tleskám..a čemu ? Tomu umění SE vyrábět pořád to stejné dokola. Pořád to vypadá jak plastová hračka s poutě, pořád rádoby walkman a pořád chabé video. super, tomu říkám pokrok...doufám že takových telefonů SE do Vánoc ztihne aspon 10 druhů, není z čeho vybírat :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hesperus  |  13. 08. 2007 11:18

asi tak,kdyby vydali jeden mobil a udelali by vecko,klasiku a vysouvak se stejnym oznacnim(Wxx1;Wxx2 a Wxx3),tak by to bylo lepsi,protoze ted je hrozna zaplava stejnejch telefonu akorat s jinym krytem/displayem/popripade fotak nebo EDGE/UMTS a co sem taky nepochopil,jak v recenzich pisete jako minus ,ze nema UMTS, to opravdu nechapu,kdyz to stejne bezi jen v Praze a nikde jinde,takze to minus po vetsinu lidi neni,ale spis plus,ze nmusi platit za neco,co stejne nevyuzije.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PRONO  |  13. 08. 2007 23:27

přesně tak, přijít na trh s takovým telefonem který je stejný jako většina jinžch telefonů je čirá nesmyslnost a to že je označen za "štíhlého hudebníka" mu ani trochu nepomůže...:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slu.nic.ko  |  16. 09. 2008 15:00

Nauč se gramatiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EINEX  |  13. 08. 2007 00:25

Tak se mi zdá že začínají překrytovávat jako to dělá nokia už by mohli u SE přijít z nečím novým třeba 3,2Mpx ve walkmanu když cyber-shoty mají 5Mpx nemyslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  12. 08. 2007 23:29

"Fotoaparát má problémy s blízkými předměty, na které díky absenci autofocusu nedokáže zaostřit."
Nejnižší zaostřovací vzdálenost není dána autofokusem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan_Horalik  |  13. 08. 2007 20:10

Myslel jsem to tak, že fotoaparát má pevně zaostřený objektiv, takže nedokáže zaostřit na bližší předměty. Kdyby měl autofocus, tak to zvládne. I když samozřejmě existují telefony s pevným objektivem, které makrofotografie zvládají velmi dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xw-wx  |  08. 10. 2009 14:33

Tvl...to tu budete furt řešit kvalitu fotek..?? To nemáte na normální foťák..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  12. 08. 2007 19:12

A kde ho už mají?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan_Horalik  |  12. 08. 2007 19:51

V prodeji by se měl objevit na konci tohoto měsíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  13. 08. 2007 22:44

Tak jsem ho dnes koupil pro pritelkyni, je z nej nadsena, a myslim ze ji vydrzi aspon pul roku :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maj  |  17. 08. 2007 13:30

Hele koupil jo??? ještě jsem ho nikde neviděla, všude uvedeno, že není ani na distribučních skladech :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J-o-U  |  17. 08. 2007 18:20

Maji ho na mobilky.cz , je to dovoz, ofiko tady opravdu jeste neni. V domacnosti uz jsou dva, bily a sedy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johny  |  12. 08. 2007 10:43

zbytečný mobil myslímsi že 2megapixelový fotoaparát je základ a že musímí mít diodu a autofocus je snad jasné sony ericsson který trpí nedostatky je hlavně ve fotoaparátu nemít v dnešní době autofocus a přisvětlovací doidu tak to je shit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  12. 08. 2007 01:33

Tohle je podle mě telefon tak za 5.000 Kč, tu cenu nechápu. Za 8 tisíc už mám smartphone (N 6120, HTC, HP nebo levnější E50). Ale chápu, že je to mobil pro teenagery, akorát nevím, jestli je s tou cenou v jejich rozpočtu (alespoň v ČR)... Obecně pro mě začíná být SE se svými telefony zajímavý asi jako Alcatel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eFray  |  12. 08. 2007 10:19

Velmi povedený telefonek,škoda jen vysoké ceny.V poslední době Sony Ericsson uvádí celkem zvláštní sumy za své přístroje,aniž by tomu odpovídala výbava atd.Cena kolem 6000kč by byla přijatelnější,navic když je telefon určen spíše študákum a lidem hledající zábavu.Na stránkách výrobce sou uvedeny celkem tři barevné varianty,včetně černé.Ta vypadá lahodně,ale pochybuju že se u nás ukáže,zatim sem narazil jen na chystanou bílou variantu,což třeba mě zrovna moc nesedí.Ale každému pasuje něco jiného.čuz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hesperus  |  12. 08. 2007 10:31

ja opravdu nechapu,co mate vsichni s Teenager,ze se hodi pro ne(ze to blika),ze to neni v jejich rozpoctu,me osobne j 16,ctu skoro vsechny clanky na mobilmanii cca 2 roky a v 15 sem si po dlouhym setreni poridil W800i,kdyz byla skoro nove vydana,pak sem mel N6680 a ted mam Samsung U600.Spousta kamosu premejsli stejne,to si sakra kazde mysli,ze komu neni 18,tak je uplne tupej a musi si koupit mobil-sracku,jenom kvuli,ze to blika??takovyhle mobily sou leda dobry tak 10-ti rocnim detem,zlata K750i za 4 500,- ktera je funkcne o 100% lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EviL2k  |  12. 08. 2007 10:42

tezko rict co maj tyhle 'novy' a hlavne predrazeny telefony do cineni s teenagerama, ale je mi to docela jedno.. kazdopadne mi pripadne ze SE zacina cenove kopirovat nokii - nokie dycky vychazely znacne drazsi nez jaka by byla jejich realna cena a na kterou se stejne brzo dostavaji.. v SE si zrejme taky rekli ze by byla skoda nevysekat na 'novych' modelech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  12. 08. 2007 13:42

Neber slovo teenager jako něco hanlivého. Akorát jsem se domníval, že žáci základních a středních škol preferují u telefonu originální a prvoplánově poutavý design a k tomu slušné multimediální funkce (foto, video, hudba, hry). A nechtějí/nemohou za to zaplatit přehnané částky.
Zatímco student vysoké školy a pracující člověk spíše využije organizační funkce, slušný e-mailový klient, dostatečné možnosti konektivity a synchronizace. K tomu třeba navigaci apod. A je ochoten/může si připlatit.
Toto rozdělení je dost povrchní, ale věřím, že při určité míře zobecnění se dá považovat za platné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool  |  13. 08. 2007 10:06

Tak já budu asi taky teenager,ackoli je mi 34,makam na slusne manazerske pozici,a tohle je presne to na co jsem cekal Cena mi pripada naprosto primerena,vybava akorat,zadne zbytecne serepeticky.Vypada to moc hezky,zadna odporna 130g krabice,vleze se do kapsy aniz by to vypadalo ze mam na noze nador...Organizacni funkce - pro to abych si nekde mimo kancl zapsal ze mam udelat to ci ono,ze mam pozitri schuzku,si myslim ze naprosto staci,emailovy klient jako nouzovka to same,zbytek si zorganizuji po navratu na svem ntb nebo stolnim PC - a muzu to pres kabel/BT nacpat i zpet do mobilu,kdyz to bude treba.Kazdy ma totiz velke oci,co vsechno musi jeho mobil mit,nejradsi kdyby mu tam vyrobce narval Core2Duo,250 giga pamet,a po roce pouzivani zjisti,ze z tech nesmyslu,co v tom mobilu jsou,stejne vyuziva to same...par veci dokolecka. Nebyt toho,ze se mi na mem mobilu nezobrazi fotky v mms zpravach,ktere jsou vetsi jak 640 x 480,svoje T610 bych ani po 4 letech nemenil,vystacim si s telefonovanim,zpravama,sem tam fotka momentka (na foceni mam slusny fotak),rychlejsi data EDGE (GPRS uz neni ani na to wapovani),budik,ukolovnik.Vic po nem ani nezadam,nechci se stat jeho otrokem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hansss  |  14. 08. 2007 19:34

Ahoj vrstevníku.
Já si myslím, že by to hohl bejt mobil pro teenagery (pro nás), hlavně kvůli tomu že to má mp3, blikání sou mi ukradený páč to beztak většinou nevidíš. Tohle není mobil pro 10-ti letý dítě, protože to by ho mělo tak akorát na machrování ve škole, s vetšinou funkcí by neumělo pracovat. Jinak je ten mobil podobně vybavenej jako k750i, možná má 750ka lepší fotoaparát, ale jinak nic (k750i má můj taťka takže vim o čem mluvim), rozhodující je ovšem cena. Jako zbytečnej mobil mi příde například K800i, měl sem možnost si ho odskoušet, a kromě lepšího fotoaparátu to nemá nic navíc než K750i. Konstrukce K800i je příšerná, 750i má ohodně pevnější konstrukci a výbavu na podobné úrovni. Ještě k fotoaparátům v mobilu. Kdy už se výrobci konečně přestanou honit za větším rozlišením a zaměří se na optiku? Můžu mít v mobilu třeba 10Mpx a bez dobrý optiky se ty fotky hodí beztak leda tak na web nebo momentku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zephyr26  |  13. 08. 2007 17:14

Ohledne toho, ze SE zacina byt zajimavy jako Alcatel, tak ja si nemohu pomoci, ale prijde mi, ze KAZDY jejich telefon z nedavne produkce je vlastne UPLNE stejny, jenom to jinak bali... Namitky typu ze to tak delaji i ostatni neberu, protoze tam se meni obcas alespon design... SE ma porad vsechno stejne.. Tlacitka, displeje, prostredi, funkce.. Nemeni se nic.. Ano, jedou je to vecko, jednou je to slide, jednou klasika... Ale ta jejich prilisna upjatost a uniformovanost mi zacina uz lezt krkem a i kdyz jsem o SE jeste nedavno hodne uvazoval, cim dal tim vice premyslim, ze si tuhle znacku nekoupim, pokud mi neukaze, ze krome "zhave" multimedialni vybavy dokazou udelat taky neco vice pouzitelneho a zajimaveho... Nerikam ze jsou to spatne telefony, nebo ze je spatne delat multimedialni pristroje, ale tohle kopirovani sebe sama a cpani jednoho prevareneho salatu do ruznych nadobek uz prestava byt zajimave....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
an  |  12. 08. 2007 01:01

S tím krokoměrem celkem i jde a nepřijde mi zbytečný, přijde mi ale zbytečný v podání mobilmanie. a vysoké ceny se nebojím, za pár měsíců opadne... stačí se dívat, jaká je cena P990i teď a jaká byla před rokem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 08. 2007 11:01

Az na to ze SE p990i neni vydareny telefon a se ho prestalo oficialne distribuovat .. pokial viem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filip55555  |  12. 08. 2007 00:08

drahý,nepěkný,funkčně pořád to samý jako každý jiný SE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka25  |  12. 08. 2007 00:04

a to jsem si myslel že si ho koupím,ale jak je to tedy s tou konstrukcí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan_Horalik  |  12. 08. 2007 09:57

Výsuvná část telefonu při vysunutí ve své horní polovině vykazuje mírnou předozadní vůli v rozsahu cca 1 mm. Tato vůle je ale při běžném používání zcela zanedbatelná a ani si jí nevšimnete. Je také pravděpodobné, že telefony, které se dostanou na náš trh již budou mít tento nedostatek odstraněn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radimeq  |  13. 08. 2007 10:10

Podobný nedostatek jsem četl v recenzi na W850i, který jsem si poté koupil (mám ho asi měsíc) a ta vůle je opravdu zanedbatelná, takže na Vašem místě bych se jí nebál:) Jinak jsem původně taky chtěl W580i, ale potřeboval jsem telefon dřív, než v sprnu a teď koukám, že W580i je sice levnější (na Cybex), ale prostě přišla pozdě. Jinak co se týče softwaru, tak tyto telefony mají podle mě úplně stejný software, tzn. menu a funkce (až na ty "sportovní" fce).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raharachtej  |  03. 01. 2008 21:53

já ho mám jen chvíli, ale žádná vůle v kontrukci není, možná kdyby člověk zabral, tak ano, ale jinak ne ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka25  |  12. 08. 2007 00:03

tak a to jsem si myslel,že si ho koupím,ale když vysunovací konstrukce má vůli...no nevím,nevím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stevozz  |  12. 01. 2008 23:22

to je hlupost moj nema volu ziadnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w580i  |  01. 11. 2008 14:44

Já mím tento mobil asi cca 2 měsíce a nestěžuji si na nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor