Sony Ericsson Xperia Arc v redakci (video)

Diskuze čtenářů k článku

Habi  |  26. 12. 2011 01:53

Dobry den.Pise se tu ze ma informacni diodu...Mam tento mobil cca 3 mesice a jeste jsem si nevsiml niceho,co by svitilo pri zmeskanem hovoru,nerpectene sms...Jedine kdzy se mobil nabiji,neboma slabou baterii,tak sviti/blika dioda na prave strane v horni casti displeje,ale pri zmeskanem hovoru/neprijate sms nic...Muzete mi prosim nedko odpovedet.Predem dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filip  |  10. 04. 2011 09:15

Má to videohovor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  20. 03. 2011 19:10

ahoj co se děje na mobilmanii s telefony, ktere jsou predvadeny na videu ??? dají se po té jako předváděcí se slevou odkoupit ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gp  |  22. 03. 2011 15:00

Predvadeci telefony se nasledne recykluji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  17. 03. 2011 20:56

KONEČNE FOTKY !!! a dokonca porovnávacie !!!
http://www.xperiablog.net/2011/03/16/camera-showdow... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsn  |  17. 03. 2011 22:32

nekde je to sotva patrne, ale ve shrnuti Arc vede, preci jen ale radeji pockam na overene info a fotky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  16. 03. 2011 23:48

hele pomuže mi prosím někdo mám totální dilema nwm jaky mobil si mam koupit jestli samsung galaxy S nebo jestli si mam pockat na tu xperii arc
docela by me zajimalo srovnani techo mobilu
prosím pomožte mi s výběrem
mám pocit že arc je pomalejší ale asi je to jenom pocit benchmarky ukauji ze je arc lepsi nez samsung ale pri 3d testech se mi zda ze slapa lip samsung ale vysledky ne
newim si rady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
still  |  17. 03. 2011 05:05

z mojho pohladu,
arc:
+ vyborny fotak a HD video
+ vacsie rozlisenie displeja (856x480 vs 800x480)
+ vacsi dislej
+ 3 HW tlacitka
+ krajsi dizajn
- vacsie rozmery a hmotnost
- SE ma zatial neprelomeny bootloader => problem pre xda-developers
- SE support - ak to bude ako pri X10 tak cau parky...
- cena
galaxy s:
+ amoled disjplej (aj ked mne sa prehulene farby nepacia....)
+ mensi, lahsi
+ lepsi support na xda-developers (hacknuty bootloader)
+ lacnejsi
- starsi model
- dizajn
u mna by to bola otazka ci vyberat srdcom (arc) alebo rozumom (galaxy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  17. 03. 2011 07:24

a jak je to s tim vykonem je ten SE vykonejsi nebo se mi to jn zda
podporuje multitouch SE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsn  |  17. 03. 2011 11:54

SE Xperia Arc ma procesor z Desire HD, ktery je jeden z nejvykonejsich telefonu s 1 jadrem, bohate staci na vsechny ukony (hrani, filmy, internet..), samozrejme ma multitouch
doplnim neco o Arcu:
+Bravia Engine, technologie od Sony pro zlepseni kvality zobrazeni
+procesor z DHD, SE uz konecne umi vyuzit potencialu 1 GHz CPU
+hdmi vystup pro pripojeni k TV
-konektor na 3,5 mm Jack ze strany
-plastove telo
-chybi xenonovy blesk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsn  |  17. 03. 2011 11:56

zapomnel jsem ziminit, ze SE prislibylo podporu svym novym telefonum, v telefonech je minimum uprav od SE prave kvuli snadnym aktualizacim, takze se muzeme tesit na nove systemy, navic Arc uz bezi od zakladu na androidu 2.3, tj. nejnovejsi verze, kde funguje bluetooth, ukladani na pametovku, wifi hotspot a jdou vsechny nove aplikace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ovar  |  22. 03. 2011 14:58

Praveze v androidech od SE je hodne rozlezla jejich nadstavba timescape/mediascape, kvuli ktere X10 nedostala Froyo a kvuli ktere se tak dlouho protahoval update na 2.1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  18. 03. 2011 10:37

Drž se své hlavy a pocitů! Každej ti tu nablábolí něco jiného - hlavně podle toho jakou preferuje značku. Taky se jich nebudeš ptát s kterou kočkou máš chodit. Jestli s blonckou, nebo brunetou, blbou nebo chytrou. Vybereš takovou s jakou ti bude fajn! To platí i o telefonu. Líbí se ti tvar, displej? Ovládání a podpora? Tak to tady neřeš a ber co se ti líbí a sedí ti. Dalo by se říci, že skoro všechny telefony s poslední várky, ať LG, Samsung, SE a kdoví ještě kdo, jsou fakt kusy! Taky jde o to kolik na to máš KČ!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan BArtl  |  16. 03. 2011 11:44

Poslete uz pana Lasku na skoleni, nektere jeho vyroky jsou bud zcestne nebo nesmyslne, treba jako pri porovnavani LCD a SUPER AMOLED aby rikal ze SAmoled uz nema jednu vodovou vrstvu navic je opravdu zcestne. Mozna tak pri porovnani Amoled vs SAMOLED by to bylo namiste, ale tady v tomto pripade urcite nema Galaxy s hezci barvy nez Experia diky absenci vodove vsrtvy OMG. a takove hlody ma pan redaktor v kazdem tydnu mobilne a v kazde jeho recenzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jachym  |  16. 03. 2011 12:22

Já jsem to teda pochopil jako porovnání těch dvou displejů. LCD vypadá tak trochu zamlženě oproti oled, protože má prostě nižší kontrast. Bylo to jen přirovnání - nebo ne? Jinak si myslím, že pan Láska podává moc dobrý výkon - nedokážu si představit, že bych takhle bez zadrhnutí nebo "éhm" a "úhm" mluvil o telefonu skoro 10 minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viperman  |  16. 03. 2011 13:53

hovori tam hluposti o tych displejoch najprv povie ze zariadenie ma obycajny LCD display a potom povie ze to nema "amoled oled alebo IPS" a pritom IPS je typ lcd displaya!! pocitam ze arc ma S-lcd display (scld je zavod samsungu a sony na vyrobu SPVA panelov) aj ked to som sa nedopatral nikde o aky panel ide. kazdopadne urcite to nie je low endovy TN panel. a jedine co je iste ze to ma led podsvietenie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza d.  |  16. 03. 2011 11:10

Mam dotaz na redaktora: jak citlivy je Wifi cip? Zkoumali jste to, a pripadne s jakym vysledkem? Dekuji za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viperman  |  16. 03. 2011 09:56

wtf? ze "displej je obycejne lcdko neni to amoled ani super amoled ani IPS display, je to iba aktivny lcdcko" ....co znamena pojem obycejne aktivne lcdko ?
ale IPS je typ lcd displaya! mna by zaujimal aky panel ten telefon ma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  16. 03. 2011 13:03

Tady na MM mají obecně zvláštní pojmenování pro displeje.
Aktivní LCD jsou tuším všechny, co se dnes vyrábějí (TN, IPS i VA panely).
Někdy pro změnu píší "TFT displej" - to jsou opět všechny LCD matice, co se dnes vyrábějí, ale dokonce i AMOLED je TFT displej.
Proč je všem tak zatěžko napsat prostě "TN displej" (matice). Nebo je "twisted nematic" sprosté slovo, které se tu nesmí psát?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ip Man  |  16. 03. 2011 08:43

Přesně tak jak zde již psal Hunter,mě u Sonyericssonu vadí že stále nepoužívá OLED displeje,ikdyž už ostatní výrobci na ně pomalu začínají najíždět. Ten kontrast mezi LCD a OLED se nedá ani srovnat, kde černá je opravdu černá a né šedá. Jinak telefony oni uměj to jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsn  |  16. 03. 2011 11:27

OLED se nepouziva z duvodu extremnich nakladu a nizke zivotnosti jednotlivych barev, kdo by chtel telefon s OLED za 40 tisic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jachym  |  16. 03. 2011 12:19

Orange san francisco - android s oled displayem 480x800. Cena 99 GBP = cca 3200 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viperman  |  16. 03. 2011 13:54

lol zisti si kolko stoji oled panel, a nenapises nabuduce taku hlupost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jachym  |  16. 03. 2011 14:25

Jakou jsem napsal blbost? Tuhle zpravu ti pisu ze sveho telefonu orange san francisco. Cena ve velke britanii 99 liber bez smlouvy. Ma oled displej, rozliseni 480x800 a 512 MB ram.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viperman  |  16. 03. 2011 14:49

oled 15 palcovy TV stoji skoro 2 tisic euro :) bud ten telefon je brutal dotovany od orange-u alebo to nie je plnohodnotny oled displej, co citam tak to ma iba 262 tisic farieb....zrejme je to nejaky low-cost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jachym  |  16. 03. 2011 15:02

Je to plnohodnotny oled. Ani notebookove displeje casto nemivaji 16 milionu barev. Precti si neco o ditheringu. Ceny vseho jsou hrozne nadsazeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viperman  |  16. 03. 2011 17:47

neverim ze plnohodnotny oled displej + telefon s featurami ako wifi, edge, 3G, dotykovy displej bude stat 99 libier, ... cinske telefony dotykove s androidom bez 3G, s wifi a lcd displejom lacnym chodia okolo 100 euri.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jachym  |  16. 03. 2011 19:56

Dyt mi to nemusis verit. ten telefon prodava i Orange v SK. ale pouze ve verzi s klasickym lcd. ale i tak je slusny - pritelkyne ho ma. V Anglii se do cca konce roku prodavali s Oled a ted uz taky jen tft. a stoji to furt stejne. Si vygoogluj Orange san francisco nebo zte blade (nebrandovana varianta). Mam tam nainstalovany cyanogen mod 7 (tj. Gingerbread)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrP7  |  16. 03. 2011 08:36

Nechápu, co je za výhodu, že tlačítka jsou mechanická a ne senzorová. Mám HTC Desire Z a senzory fungují naprosto 100%. Navíc mají tu výhodu, že pokud někdo sáhne na mobil náhodou neosušenou rukou, nemůže se vlhkost kolem nich dostat dovnitř. Osobně sice zásadně mokrýma rukama na mobil nesahám, ale lidi sou různé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsn  |  16. 03. 2011 10:17

a když se ti telefon kousne, k čemu ti je senzorové tlačítko? musíš vyklepnout baterii nebo čekat, jestli se znova rozjede - když má telefon pomalejší reakci nebo je v těžší aplikaci, vždy fungují senzory? hw tlačítka mají obrovskou výhodu, ať se děje cokoliv, pořád fungují, díky nim jsem nemusel neustále vytahovat baterku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pampuch  |  21. 03. 2011 02:10

Ale ocom kecas? Android sa nemoze zaseknut.. Ved je dokonaly....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrP7  |  15. 03. 2011 23:08

Zajímalo by mě, jak vypadá takové "hádéredy" video...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrP7  |  16. 03. 2011 08:31

Asi jsi nepochopil, co mám na mysli... "HD Ready" může bejt nějaké zařízení (= že umí HD přehrát, i když samo hardwarově HD není...) ale ne nějaké natočené video, tedy soubor!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsn  |  16. 03. 2011 10:22

v tom pripade nechapu, na co se ptas, ty si snad neumis na youtube zadat do vyhledávače 720p video a podívat se na kvalitu? osobně si myslím, že HD ready bohatě stačí, fullhd videa a filmy jsou zhýralost, stahovat film 15 Gb do mobilu? k čemu, stejně máš malý displej a tu kvalitu tam těžko uvidíš a že to připojíš k TV a budeš koukat na filmy? kup si PS3, ta ti přehraje blueray disky a můžeš si tam i zahrát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsn  |  16. 03. 2011 10:26

když už jsme u toho připojení k TV přes HDMI
http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F-low  |  15. 03. 2011 21:53

Jaj, a SE už zase blbne s konektory do stran, USB jde ještě pochopit, ale 3,5mm jack je docela krok vedle, nevím jak ostatním, ale mě se takové věci, blbě nosily v kapse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viperman  |  16. 03. 2011 13:56

jack z boku je fajna vec ak mas sluchatka ktore maju na konci jack do L-ka..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjj  |  17. 03. 2011 14:54

nebo do zatáčky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 21:06

A to jako nepridaji do prislusenstvi nejakou tu pametovku???Teda jestli ne....Nebo jak je to tam ksakru s tou uživatelskou pamětí?Jinak jde videt že ma konecne software pěkně vyladěny na rozdíl od šnekoidní a trhané x10.Je to určite pekny telefon ale u mě jasne vítězi xperia NEO-vubec nejhezči telefon co sem viděl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  15. 03. 2011 21:20

Nejdřív čti, potom piš!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsn  |  15. 03. 2011 20:58

Dobrý večer,
má Xperia Arc nějakou protiškrábací vrstvu na displeji nebo musím kupovat fólii? Ještě by mě zajímala výdrž baterie, při např. hraní, sledování videí, na wifi, děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  15. 03. 2011 21:41

protiškrábací vrstvu:))) pravdepodobne má Gorilla Glass ako každý trochu drahší smartphone
na tie ďlšie otázky ti asi odpovedia až v recenzií

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  15. 03. 2011 22:01

X10 měla v základu nalepenou foliii když jsem ji dostal, tak by mohla mít Arc taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2011 06:16

Samozřejmě, že zde je. Jsou zde vlastně dvě fólie, ta první taková ta standardní, co jde hned pryč. A ta druhá kvalitní, které si skoro ani nevšimnete, pokud nehledáte kolem okrajů displeje. Stejné řešení, jako u X10 a jiných novějších telefonů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buffalo007  |  15. 03. 2011 20:04

"zatáčka na kabelu" - to je teda výraz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  15. 03. 2011 20:03

Kurňa zas takový pádlo. Co by jste mi doporučili za foun o velikosti do 3.7 palce. Na penězích nezáleží a na OS taky ne. Jen nechci Iphone. To ne tam je moc velká závislost na jednom programu v compu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arc  |  15. 03. 2011 20:13

Xperia Neo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  15. 03. 2011 20:34

Jaj boha ten je nadhernej, díky za tip. Splňuje úplně vše co potřebuji. Fakt krása. Počkám na nějakou recenzi a uvidí se. Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  15. 03. 2011 20:40

alebo Motorola Defy, keby si chcel odolný a vodotesný mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 03. 2011 20:50

Jo ten je taky super, dokonce je stejně nadupanej ,jako arc. JÁ spíš myslel ,abys nevybíral nějaký optimus one, nebo galaxy ace. Pak nadávají ,že jim na tom všechno nešlape. Neo by měl stát pod deset tisíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  15. 03. 2011 21:01

To ne, já když jednou za dva tři roky kupuju foun tak chci už něco pořádného na hraní a udělám si radost. Doteď jsem měl Samsungy tak zkusím něco jiného. Ještě jsem se díval na N8 a taky nebyla špatná. Co se týče OS tak jde jen o zvyk a za měsíc hraní s founem bude vše v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  16. 03. 2011 00:55

tu je prvá recenzia:
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_neo-... ...
cena 349€...bomba ! ! ! + benchmark 65,5 FPS...načo dvojjadro LG Optimus 2X vie 72FPS...no nieje to až taký rozdiel...tu je odpoveď načo dvojjadro...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
still  |  16. 03. 2011 05:33

X10 ma kernel lock na 30fps, takze v Neocore benchmarku ma stale tesne pod 30fps , zvysne benchmarky pre porovnanie:
Pi - 936ms
Linpack - 36,5 MF
quadrant - 1250
testovane na 2.3.3 CM7 RC2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  17. 03. 2011 13:16

napr. na spotrebu. na jedno jadro pojede na max na dve jadra si bude jen tak bublat.vykon stejny spotreba podstatne nizsi. btw. pokrok nezastavis. za chvili nebude top telefon s jednim jadrem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  18. 03. 2011 10:26

Na čokolvek do budúcna Aloiz, třeba jen proto, že má LG dva repro, takže hlasitý poslech bude o něčem jiném. A kdo rád hraje tak se to do budoucna taky bude hodit. Jako bych v době jednojáder v PC tvrdil - "na co dvě, když mi stačí jedno". A vidíš, dneska si s jedním při hraní pořádný gamesy ani neprdneš!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  19. 03. 2011 17:50

keď chceš hrať tak su kúpiš .....Xperiu Play....tá prdne aj to LG hlavne kvôli optimalizácii a certifikácii hier.....a čo je Najdôležitejšie HW tlačitka...a jednojadro bohate stačí lebo je tam perfektná grafická karta...
niesom nejaký hráč hier...mám už svoje roky...ale Angry si zahrajem aj na svojom DESIRE v pohode...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  19. 03. 2011 23:21

To si teda ještě za nějaký ten pátek povíme. Ta prdne tak leda prd. Protože stejné hry optimalizované na Tegru budou zcela o něčem jiném. Vím, že telefon je především o telefonování, to ale asi již dnes není tak docela pravda. V současné době jde spíše již o univerzální multifunkční zařízení do kapsy, tak proč ne? Nač tahat telefon na volání, foťák na focení a kameru na natáčení když budu něco náhodou potřebovat zaznamenat, herní konzoli pokud bych se náhodou nudil, notebook abych si skočil na net. Tak ať to za to stojí a kdo to nechápe, tak nevím proč chodí na diskuze o HI telekomunikační technice. Taky nejsem žádný hráč a roky nějaké mám, ale moderní techniku mám rád a děkuji Bohu, že žiju v dnešní době a ne třeba v roce 1910

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  20. 03. 2011 10:19

ale tie hry môžu byť na tegre trošku lepšie tak o rok.......ale tlačítka im teda nenarastú...
inak súhlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MICHAL  |  15. 03. 2011 20:16

Já ti doporučuju pádlo, když má telefon displej 3.7 ,neznamená ,že je celkově menší. Kup si radši nejakej takovejhle top model bez kompromisů. Tenhle telefon v kapse není cejtit, jsou to placky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  15. 03. 2011 20:22

To ne větší nechci. Teď mám 3,7 a myslím že to je pro mě tak akorát. 4 a vejš už je pro mě moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MICHAL  |  15. 03. 2011 20:33

Hele ,já měl samsung i8910, což byl skvělý telefon ,měl displej 3.7 ,ale byla to velká těžká cihla, teď mám galaxy se 4 palcovým a ten telefon je lehký ,menší a hlavně tenčí. A ten rozdíl ve velikosti displeje jsem druhý den nevnímal. V pohodě ho ovládám jen palcem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  15. 03. 2011 20:35

Díky, ale kolega nad tebou tam nadhodil SE Neo a ten je pro mě akorát. Vůbec jsem netušil, že něco takového existuje. Láska na první pohled. Nádhera, nádhera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimm  |  15. 03. 2011 23:07

Souhlasím Neo je super, je to mladší brácha Vivaze, a pokud bys třeba chtěl HW qwerty tak zkus jeho bratrance xperia Pro.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  16. 03. 2011 08:11

ved to ma priserne rozlisenie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viperman  |  16. 03. 2011 10:06

ake priserne wtf? xperia play, aj neo aj x12 (Arc) maju 854x480

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  16. 03. 2011 08:08

HTC Desire

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  16. 03. 2011 10:27

To nechci, staré zařízení s mizerným foťákem do růžova.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zACH  |  16. 03. 2011 11:21

v tom prípade odporúčam na fotenie HTC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  16. 03. 2011 08:32

nokia c7, resp. n8 ak chces skvely fotak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  15. 03. 2011 19:50

Bravia Mobile ma upravovat podanie farieb videa a fotografii, ci sa mylim? V samotnom prostredi telefonu by to nemalo mat ziadny efekt ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
still  |  15. 03. 2011 17:55

Len pre info, na xda-developers uz existuje Android 2.3.3 aj pre Xperiu X10, uz je aj celkom odladeny, este sa dokoncuje podpora pre fotak a kameru. Potom az taky rozdiel medzi Arc a X10 nie je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Vagner  |  15. 03. 2011 19:42

Mám tu oba telefony a rozdíl je docela velký. Xperia arc nevypadá až tak moc palstově, díky prohnutým zádům se drží také daleko lépe. Displej je o parník lepší, ale souhlasím. že pokud přijde odladěná verze 2.3. pro původní X10, tak se to až tolik nemusí vyplatit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
still  |  15. 03. 2011 22:10

asi nie, povodna X10 sa da kupit za 250Eur kdezto tato novinka za viac ako dvojnasobok a 2x lepsia nie je ani nahodou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Furuhajrejnd  |  15. 03. 2011 17:25

Nevypadá vůbec špatně ale škoda že nemá dvoujádro. Takhle bych bral raději LG Optimus 2X.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arc  |  15. 03. 2011 17:32

Android 2.3 dvoujádro nepodporuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 19:33

To je mi novinka, od kdy prosím tě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arc  |  15. 03. 2011 19:55

od začátku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 20:22

Možná máš pravdu, že ti lojzové od Sony neumějí vyrábět telefony a nezvládli do nich dát dvoujádrové procesory. Jinak až si rozšíříš obzory, podíváš se i k jiným značkám, tak zjistíš, že samozřejmě 2.3 Gingerbread na dvoujádrech běží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  15. 03. 2011 20:39

on má ale pravdu, to že ti na nich 2.3 beží neznamená že ich podporuje, aj 1.6 ti môže bežať na dvojjadre ale využije iba jedno
dvojjadro bude využivať až 2.4, ktorý prevezme túto vlastnosť od Honeycomb(a pár ďalších)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arc  |  15. 03. 2011 20:44

Asi tak :) souhlas, podpora je něco jiného než to že jde telefon zapnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arc  |  15. 03. 2011 20:46

Ano běží, ale nepodporuje, zkus projít web a potom diskutuj, peace, no time for flame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 20:49

V tom případě ti dlužím omluvu... a nakonec jsem prozřel já

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arc  |  15. 03. 2011 20:53

V pohodě, taky jsem byl překvapenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miro  |  18. 08. 2011 09:53

no dobre ale ten android čo má samsung je 2.3.4 to je už iný android a dá sa povedať že ti už neni android 2.3 ale 2.4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  15. 03. 2011 17:40

Čert vem dvoujádro, spíš displej mohl být v top-endu lepší (a to třeba už jen proto, že Sony OLED umí).
Ale jinak fajn, pěkný telefon, akorát Androida už nechci :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 03. 2011 17:51

Hele držel sem ho v ruce a displej je krásnej... a kupodivu se navzdory velikosti dobre drzi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  15. 03. 2011 19:31

veď to má displej ako Sony Bravia TV

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  16. 03. 2011 08:08

ved praaave...takze katastrofa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viperman  |  16. 03. 2011 13:57

katastrofa? zisti si trosku info o lcd paneloch a potom pis ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  16. 03. 2011 16:10

LCD panely jsou nejhorší zobrazovač. Špička je plazma nebo oled displeje, ale ty jsou ukrutně drahé a klasická TV s oled displejem se u nás snad ani neprodává. LED je také pouze LCD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viperman  |  16. 03. 2011 17:45

ani ne videl som aj plazmu, aj lcd (trubicove) a aj led podsvietene, a ked si tam pozres nejaky HD signal tak je to vsetko porovnatelne a si to ani nevsimnes, to by clovek muesl zastavi tobraz a teraz porovnavat vedla seba jednotlive detaily, + dalsia vez plazma zere jak svina sak preco asi plazma je uz pomaly lacnejsia jak lcd uz dnes ?
lcd je uplne dostacujuce, nahradi ho oled ale to je este drahe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  16. 03. 2011 18:11

Plazma žere tak o 15 procent více než LCD. Přečtěte si nějaké články. Ne jenom reklamní papíry co Vám házejí do schránky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cejpatka  |  16. 03. 2011 18:17

Když se dá na LCD s klasickým CCFL podsvícením jas na maximum a na plazmě se hledí na nějaký "temný" film, tak to potom ano. Jinak poslední typy LCD s LED podsvícením mají tak cca o 50% menší průměrnou spotřebu než PDP TV.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Egi  |  16. 03. 2011 23:55

No ona i spotreba plazmy se v posledni dobe dusledne snizila. 127" v dnesni generaci jiz kolem 200W - samozrejme spickova spotreba pri bile scene stale nad 400W.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomason  |  17. 03. 2011 19:09

tady je srovnání displeye s Galaxy S a myslim že ARC je výbornej!!!
http://www.xperiablog.net/2011/03/16/xperia-arc-dis... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  17. 03. 2011 20:35

super ...díky...ja tiež nemusím SAmoled a ťahanie očí a neprirodzené farby...mal som Wave takže viem porovnať...SE GOO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  18. 03. 2011 10:20

Tak si je propláchni Optalem !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  18. 03. 2011 10:24

rozkaz šéfe..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ioda  |  18. 03. 2011 13:50

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  16. 03. 2011 13:26

SE Neo - benchmark 65,5 FPS...načo dvojjadro keď LG Optimus 2X vie 72FPS...no nieje to až taký rozdiel...tu je odpoveď načo dvojjadro...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  18. 03. 2011 18:44

k čemu 2 jádra??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor