Sony Ericsson Xperia Play: mířeno na hry [recenze]

Diskuze čtenářů k článku

David  |  04. 02. 2013 21:56

mam ten mobil od vanoc a je to super mobil ale nemuzu najit zadne hry do playstation pocket nemohly byste poradit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolin  |  27. 10. 2012 13:36

Ahoj mam tenhle mobil uz nejakej patek , ale nemohu zjistit jak se na tomto mobilu priblizuje kdyz fotite nebo natacite . jestli to nekdo vite prosim odpovezte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Vaclavik  |  05. 02. 2012 10:46

Chtěl bych se zeptat. Při spouštění jsem si nepovolil přenos dat. A ted si nemuzu z žádných stránek nic stáhnout krome marketu. A i když mám povolené stahování z jiných strnek nez z androidu marketu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 01. 2012 18:59

můžu se zeptat je tento mobil SN Xperia play vůbec dobrý nebo je na nic ?? dekuju za opovedi je to nutne :) 1: má dobré hry 2: je rychlí ?? a nesek se ??? :) dekuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  04. 02. 2013 21:58

hry ma dobry jako
napr batlle field bad company rychly je a neeseka se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ijji  |  21. 01. 2012 01:34

vím že už to je 7 měsíců od recenze ale nechápu co jsteto měli za model ve všech e-shopech kde se prodává píšou že umí 720p video
a možná by to chtělo upravit cenu v katalogu
protože za nějakých 6600 korun se až dnes dá reálně uvažovat o jeho koupi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  20. 12. 2011 20:31

Dobrý den, po Vánocích plánuji koupi tohodle telefonu a jelikož chci spíše "herní" telefon a nechce se mi za něj vynakládat velké investice, tak se chci zeptat co si myslíte o vývoji her do budoucna pro tuhle mašinku. Jestli bude nadále podporován nebo bude jako v případě telefonů s nižším rozlišením (např. 320x480) "zastaven".
děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sosovica  |  02. 06. 2011 13:39

cavko! co vy viete o tom ze vysla update Androida? kde to najdem v markete?poradte mi..dikes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trulio  |  02. 06. 2011 16:33

ahoj, jj teraz to má vyjsť aj na se play, android 3.3.2..šupa :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ritusik  |  08. 06. 2011 12:44

teraz? presne kedy? už to vyšlo? je to pravda, že bude v telefóne integrovaný facebook?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
erika08  |  08. 06. 2011 15:14

ak dobre viem, tak áno, bude mať sony ericsson integrovaný fb nato sa aj ja veľmi teším

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baranka  |  26. 05. 2011 14:06

neviem si predstaviť, že v telefóne neboli nainštalované žiadne hry...to ako? playstation mobil bez hier? to nemá význam. ešte aj v mojom dvojročnom telefóne boli hry...:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leonorka  |  27. 05. 2011 11:26

v tom telefone musia byť hry!!! však práve na to to vymysleli..alebo nie? ak to ja viem tak to je PlayStation Phone..takže nemôže byť bez hier.alebo chcú aby sme to ešte zvlášť kúpili?? Napríklad som našla túto hru http://www.xperiablog.net/2011/05/26/first-video-fo... ... je to pohodička..o tomto neviete niečo???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barcelona  |  27. 05. 2011 13:16

no ja som pozrela tú stránku a ten video čo tam majú ale ja neviem, že čo je to :D čo je cieľom hry? :D a čo robí tam? :D to je jedna budova čo robí alebo čo? tá hra mi vôbec nepáči ... ale v mobile sú hry...6 hier je tam nainštalovaný...to je istý. všade písali to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lolita  |  24. 05. 2011 14:49

žádné hry na něm nebyly? to je jak možný? prý na něm je už od výrobcu nainstalovaných 6. ty na něm taky nebyly? Právě dnes jsem uvažovala, že se půjdou mrknout na tenhle mobil, ale tak bych si ho zbytečně u T-mobilu skoušela. Kde si ho máme vyskoušet, když ne u t-mobilu? v e-shopoch si ho napřed vyskoušet nemůžem, a napříiklad v Datar ho taky neprodávají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruksak  |  26. 05. 2011 11:42

Já jsem se na něj taky díval v jednom T-mobilu, a tam na tom nějaká hra byla. Být tebou, já bych si do jednoho T-mobilu zašel, snad budeš mít štěstí. Ale i bez her se ho vyplatí vyzkoušet, v nejhorším případě. To, jestli ti sedí v ruce, se jinak prostě nedozvýš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
raikonnen  |  24. 05. 2011 12:32

Včera jsem si tento telefon konečně vyzkoušel. Seděl mi krásně v ruce, vypadá skvělě, jen hry jsem na něm nemohl zkusit. U T-Mobile tam na něj neměli žádnou hru nainstalovanou.. nechápu proč, vždyť tenhle telefon je vyrobený schválně na hraní, tak jak a kde si to má člověk vyzkoušet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2011 11:55

šírenie pamäti je veľmi jednoduché. máš si kúpiť novú pamäťovú kartu, vložiť do telefónu a hotovo :D k xperii play dostane každý 8 GB pamäťovú kartu a to sa dá šíriť až na 32 GB. to ti asi už bude stačiť

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
katalienka  |  19. 05. 2011 13:42

ja si myslím tiež že by to malo stačiť..určite že tie hry aj tak vymysleli..:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubula  |  20. 05. 2011 14:22

Je pravda že nějaká hra může zabírat klidně 1-2 GB, ale na 32 GB sd kartu by se jich vešlo dost. Takovou kartu člověk dneska sežene už pod 1000Kč. Ale podle mě tam stačí i ta 8Gb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dreamerka  |  13. 05. 2011 12:23

ahojte, no podľa mňa xperia play je celkom kvalitný mobil, len to neviem, ako sa dá líšiť pamäť...dobre by bolo, lebo teraz chcem nainštalovať do telefónu nové hry z internetu a terajšia kapacita mi nebude dosť...ak niekto vie, ako to treba urobiť, nech mi píše, diky pekne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zorrro  |  13. 05. 2011 16:00

ahoj! myslím si, že treba kúpiť pamäťovú kartu a ja mám takú otázku, že ako viem nainštalovať hry na mobil :) ty si písal, že preto chceš líšiť pamäť, lebo chceš stiahnuť nové hry, ty vieš ako funguje potom inštalácia?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jankoamarienka  |  20. 05. 2011 13:17

Hry si musíš ztiahnúť z marketi a tak ti to potom bude musieť ísť..lenže za tie hry sa platí, a ak dobre viem tak okolo 100 korún to je..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny love  |  09. 05. 2011 13:11

Redaktori opet nejsou schopni odpovedet ani na jeden dotaz, to je ostuda. Na co pak tu diskuzi mate, kdyz si z ni ani neberete to pozitivni, co vam lide radi, jako aby Johny Love nezvýkal v Týdnu mobilně atd?!?!? Začínáte mě už pěkně, ale opravdu pěkná frát!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jelimann  |  08. 05. 2011 22:09

tenhle pristroj mam a nemuzu si na nej stezovat. nejdriv jsem tak jako ostatni mel pochybnosti o hardwaru, ale pote co jsem zkusil hrat nektere lepsi hry pouze na displeji jsem pochopil, ze nema smysl kupovat hardwarove namakanej pristroj, kterej sice zvladne graficky divy, ale kdyz se kua stejne ta hra na displeji neda hrat vic nez 10 minut. tudiz rikam, je pekne ze nove mobily budou mit 2 jadra i ve stredni tride. ten vykon jde skvele vyuzit na hry, na nic jinyho asi moc ne. a hrani na displeji ty hry spolehlive zabije. takze radeji si na tomhle bazmeku jeste pul roku budu hrat skvele hry, nez abych se dival na dokonale graficke orgie novych nabusenych telefonu, ktere ovsem nebude mozne poradne hrat, pokud uzivatel neni vyslovene masochista

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 05. 2011 00:44

Přesně tak. Chtělo by to aby si všichni kritici hardwaru ten telefon vyzkoušeli a pak by pochopili, že pro normální používání je telefon dobře odladěnej a hrát hry na HW tlačítkách je něco úplně jinýho než na dipleji...
Ten telefon bych si rozhodně nekoupil, ale působí vážně svižně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  09. 05. 2011 14:34

No a po pol roku, co??? Pridu graficky narocnejsie hry a na svojej Xperii Play si ich uz nezahras a kupis si Xperiu Play 2??? Inac s tebou suhlasim, len tomu argumentu s tym polrokom som nejak nepochopil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomason  |  09. 05. 2011 19:14

forek je v tom umět optimalizovat a v tom bude mít právě Play výhodu,hry budou vznikat speciálně pro ní,budou skvěle vypadat,skvěle poběží a to i na tom starožitným hardwaru jak tady vetšina z vás pláče.tady i získáte obrovskou výhodu nehrát to dotykáčem,ale krásně tlačítky a věřím že kdo to jednou zkusí,nebude chtít hrát jinak!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ganimoth  |  10. 05. 2011 12:30

No jelikoz vetsina techto "top" her jsou konverze z iOS a jsou optimalizovane na HW iPhonu, tak s příchodem iPhone 5 se SoCem A5 budou hry delane primarne na dvoujadro. A pak s Xperii Play utres, bud ty hry pujdou spatne nebo budou vypadat znatelne hur :). Ale je fakt, ze tlacitka jsou tlacitka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Enigma  |  08. 05. 2011 21:06

Hmm, N-GAGE v podání Sony Ericsson a systému Google Android. Divím se opravdu tomu, že tam nedali výkonnější vnitřnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beat  |  08. 05. 2011 16:23

ad dvoujádro v Xperia Play.
První v názvu výrobce je Sony. A Sony si nebude dělat konkurenci pro PSP a třeba pro PSP2(NGP). Takže jednojádro je prozatím vcelku logická volba..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stylo  |  08. 05. 2011 15:55

to chcem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda.abc  |  08. 05. 2011 15:09

Ještě k prodeji SE. K neoficiální české distribuci.
Koupili by jste si mobil od SE, který nepochází z oficiální české distribuce?
Rozdíly v cenách jsou obrovké.
např. SE Xperia 10 mini z české distribuce 4500 Kč a z neoficiální 3000 kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PepaN6680  |  08. 05. 2011 15:36

Je tam dosti záludností. Třeba pokud má telefon QWERTY, tak většinou neobsahuje českou lokalizaci a může tam být klávesnice třeba anglická. Dále pak problémy se zárukou (záruka je většinou jen u prodejce, který se vymlouvá třeba tak, že kapalina vnikla do přístroje atd). Těžko říci. Pokud bude vše fungovat, tak nebude problém, ale pokud se bude raklamovat, tak problém většinou je!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 05. 2011 18:16

U tak drahyho mobilu bych do šedivky nešel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  08. 05. 2011 20:08

Taky mi to láká, já zas koukal na dospělou x10, za 6400kč. To mi přijde na telefon tohoto kalibru pecka, zvlášť po oznámení že pro něj vyjde android 2.3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  08. 05. 2011 23:26

Tohoto kalibru? Tento telefon jsem měl a to bylo peklo, nedal bych za něj víc jak 2000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda.abc  |  08. 05. 2011 14:01

Je to LOW END.
Alespoň podle výrobců procesoru ARM - Samsung, Nvidia, TI, Freescale, Broadcom, Marvell, ... .
Všichni tito výrobci uvedli, že po prázdninách pouze do LOW ENDu má přijít ještě jednojádro.
Prostě dvoujádra Cortex A9 na výrobním procesu 45 nm začíná hromadně vyrábět mnoho výrobců a pokud je mají prodat, tak se budou muset nabízet i ve třední třídě mobilů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 05. 2011 21:50

LOW END jsi ty a pořeboval, by si větší kapacitu mozku více, než ten telefon dvě jádra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doro  |  08. 05. 2011 13:56

Priserna Recenze to hlavni jsem se nedozvedel , styd te se!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carreaum17  |  08. 05. 2011 14:48

Recenze je to opravdu bídná a svým rozsahem vyznívá, jako kdyby byl popisován low-end a ne high-endové zařízení. Za takovou recenzi bych redaktora ani nezaplatil :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shvecik  |  08. 05. 2011 12:31

Hezky, clanek, jen bych uvital treba nejaky graf nebo porovnani jak je natom s jinymi gpu kdyz uz jde o ten herni mobil :) a pak bych az delal zavery jestli to je nebo neni herni mobil prece jestli to bude orientovane na hry z psp a vsechny pojedou kdyby na 35snimku tak tomu neni co vytknout ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ace  |  08. 05. 2011 12:06

Otázka na redaktory MM: Dají se při přehrávání hudby s telefonem v kapse nějak naslepo přepínat písničky? Třeba L/R tlačítky, nebo poklepáním na telefon... ? Momentálně mám 5800 a dost mě irituje nutnost pokaždé vytahovat telefon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  08. 05. 2011 12:13

toto me stvalo nehorazne jeste kdyz sem mel nokii, tak sem poridil BH-214 a bylo to. Ted uz hudba na cesty dost opadla...takze to neresim.
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ace  |  08. 05. 2011 12:40

Ono už to zlevnilo na 500?(naposledy když jsem se díval tak taková věcička stála 2000) To je pěkný, ale měsíc před výměnou telefonu už to kupovat nebudu, leda že by to fungovalo i na té xperii :)
Jak je to s kvalitou zvuku, uživí to trošku lepší sluchátka? (jays s-jays)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  08. 05. 2011 12:47

ujistuju te, ze to funguje i na jinych telefonech,staci podpora BT2.0-2.1 -) Tu mela i moje prastara Nokia 6131. Poslouchal jsem jen a pouze na Koss Porta Pro a nemam manitek, samozrejme chyby se vzdy najdou ale moji spokojenost bych ohodnotil 90%.
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kališ  |  09. 05. 2011 16:46

Nedají, nedávalo by to smysl, protože chybí nějaký fyzický zámek kláves - bez něj by se písničky přepínaly mimovolně, protože ta L/R tlačítka jsou dost měkká. Nefunguje ani iPodovské ovládání tlačítkem na sluchátkách (jenom pauzuje běžící skladbu), což je docela hloupé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Šubr  |  08. 05. 2011 11:34

Recenze je pro mě zklamáním, čekal jsem víc ... Video nahrává jen 800 x 480 ? Proč? Autor si nezjistil, proč tomu tak je, když se všude píše 720p? Vysvětlením může být, že jste opět testovali nefinální vzorek, který není určen do prodeje... Že ano???!!!
S telefonem tedy lze jen hrát, nic víc? Kde jsou popsány jeho další funkce, atd???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kališ  |  09. 05. 2011 17:23

V oficiálních specifikacích video v 720p není. U nás byla chyba v katalogu, kterou opravíme. Schválně jsem ještě zkoušel číst i jiné testy a nikde o 720p se nezmiňují, jen Engadget píše též o maximu 480.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carreaum17  |  08. 05. 2011 11:10

Nijak osobně nevytýkám hw výbavu novinkám od SE. Měl jsem v ruce arc a mohu s klidem říct, že kombinace vyladěné ROMky a 1 GHz procesoru Scorpion je naprosto postačující. Pomalu si ani nevzpomenu, kdy jsem naposled v ruce držel tak dobře zoptimalizované zařízení a bylo to znát na samotných reakcích, které byly opravdu bleskurychlé. Galaxy S a Xperia X10 jsou daleko ale daleko v závěsu. Není to jen o hardware ale i o softwarové stránce a zde výrobce zaslouží velkou pochvalu. Sice vlastním Nokii N8, ale jak mě uhranul arc tak bych jej okamžitě vyměnil za svoji Nokii.
Jediné a mrzí mě to hodně a pokládám si otázku. Co se stalo se Sony Ericssonem, tím výrobcem který vždy měl nejlepší fotomobily, a který se v této oblasti považoval za špičku a leadera? Poslední fotografické schopnonosti nově představených zařízení arc, neo a nyní play a nebudu si brát servítky jsou žalostné ! Srovnával jsem výsledné snímky arcu 8 Mpx a N8 12 MPx a snímky Nokie i ve větším rozlišení vypadaly mnohem lépe - především ostrost. Ale na obranu arc lze říct, že snímky byly takřka bez šumu a barevné podání i kontrast jsou excelentní. Ale stejně, kam se poděl CyberShot? :(
Nevím, ale pokud se chce SE opět mít lepší výsledky - prodeje a zisky měl by se víc probudit a ne podřimovat. Stačí se podívat na modely konkurence např. Galaxy S II, nehovořím o dvoujádru ale o dotažených funkcích, i přes tenké tělo fotí novinka podstatně lépe, nabídne špičkový výstup, i výdrž je překvapením.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda.abc  |  08. 05. 2011 10:09

SE to po prázdninách rozjede a nabídne několik modelů s dvoujádrem.
Totiž po prádninách HW uvedený v SE Play bude patřit již do low endu. Do střední třídy již budou určeny dvoujádra.
Dvoujádra Cortex A9 má vyrábět od poloviny roku mnoho výrobců. Pokud tata dvoujádra nebudou i do střední třídy, tak budou vyráběny pouze na sklad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 05. 2011 10:06

Pro všechny, co se tady budou ohánět nad slabším hardwarem je třeba položit otázku, respektive hned dvě. Za prvé - už jste měli možnost Play vyzkoušet a něco na ni zahrát? Za druhé - zahrajete si v současnosti na nějakém telefonu lépe? Ať už je odpověď na první otázku jakákoliv, odpověď na druhou otázku je jednoznačná - NE. Aktuálně mám doma hned dva kousky, takže mohu zkoušet i multiplayer a bez ohledu na hardware je hraní na Play někde jinde, než na jiných telefonech. Až se objeví hry, které budou dvoujádrový procesor požadovat a využijí jej natolik, aby z toho koncový uživatel něco měl, nepochybně už tady takový telefon od Sony Ericssonu bude. Dvoujádro by telefonu slušelo, o tom žádná. Otázka ale zní, co by to majiteli přineslo... Osobně bych uvítal, kdyby SE spíše vylepšil fotografie - o tom se mluví málo, přitom už zdaleka nepatří k naprosté špičce jako dříve (a tohle se už srovnat dá, na rozdíl od nějakých MHz u procesoru).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda.abc  |  08. 05. 2011 10:11

Dvoujádra bude mít po prádinách kde kdo i ve střední třídě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 05. 2011 12:54

Vážně? To si nemyslím. Podívejte se na gigový procesory. Ty se drží na špičce už přes rok a do střední třídy se dostávají teprve teď.
SE Play jsem si zkoušel a rychlostně bohatě stačí. Je to jeden z nejrychlejších telefonů na trhu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  08. 05. 2011 10:14

Nejsem sice nejaky mobilni hrac, ale to dvoujadro je takova sazka na budoucnost.. Uz ted vychazi hry optimalizovane pro tegru a za pul roku to bude jeste lepsi. Proto je to skoda, za cas vyjde nejaky engine, ktery 1jadro nebude zvladat s takovou pohodou a budeme tam kde ted. Bud koupit zase dalsi SE play nebo hrat na mobilu bez tlacitek.. Tak SE vyda play s tegrou 2, kdy na trhu jiz bude tegra 3 a jsme zase na zacatku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  08. 05. 2011 10:32

No třeba takovou N.O.V.U. 2 a Modern Combat 2 jsem si lépe zahrál na svém Galaxy S, tam se to aspoň neseká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  09. 05. 2011 21:15

A ono se to snad na Xperii Play seká???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koumyy  |  02. 02. 2012 19:51

blbost neseka hral sem tona xperii play oboji a v poho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benet  |  08. 05. 2011 09:59

Playstation na mobily je jen mlácení prázdné slámy,Sony si musí uvědomit,že ze značky se nedá donekonečna žít a nálepky na přístrojích jako Walkman nebo Cyber-Shot stejně SE přivedlo na pokraj krachu a prosazovat značku playstation po nedávné aféře s PlayStationNetwork? Doporučil bych Ericssonu se po deseti letech zbavit tohoto problematického přívěšku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  08. 05. 2011 19:22

Co to plácáš ? Aféra s PSN je známá pár týdnů, ale telefon se vyvíjí několikanásobně delší dobu. A SE Walkman byly skvělé telefony pro někoho, kdo měl telefon primárně jako přehrávač Mp3.
Jediné plácání slámy je tu ten tvůj příspěvek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benet  |  08. 05. 2011 19:46

Jo hlavně ten jejich Fast-Port to byla fakt lahůdka,pracovníci Sony by si měli hromadně nafackovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EINEX  |  08. 05. 2011 09:58

Co se týče těch playstation her, tak ty si můžu zahrát i na svém HD2, nějaké licence neřeším- stačí si jen sehnat iso se hrou. Aplikace na to hraní se jmenuje fpse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flastik  |  08. 05. 2011 13:16

a co treba ovladani? myslim ze to je to hlavni na tom telefonu ...
... mezi nami , ja osobne bych si tento telefon nekoupil ani za polovinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  08. 05. 2011 09:15

ale kdepak,je v tom spravna logika od Sony...prece jen novejsi model musi nabidnout vic nez jen vic RAM ci chybejici HDMI apod...proste za cas vyjde novy model, budou dalsi prasule, tak to ma bejt...nejprv bude mejt HD video a HDMI a nejake zakl.2 jadro,casem dalsi model s FullHD videem a nejnovejsim 2core atd atd...
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  08. 05. 2011 14:52

bude zjaimave sledovat, jestli si konkuretne Sony muze u svych telefonu neco podobne dovolit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  08. 05. 2011 09:00

Že dávají starší jednojádra do obyč. telefonů chápu, ale vydat herní telefono-konzoli s rok starým hw v době o dost silnějších dvoujader a grafických čipů než má SE Play, to je přece nelogické.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  08. 05. 2011 14:49

Dle mně je jednoduché, proč je tam jen jednojádro. Odpověd vidíme ve všem, co poslední dobou SE dělá a tedy to, že jim vše dlouho trvá. Od prvních informací po reálně dostupný produkt na trhu uteče tolik vody, že ostatní je hravě předběhnou. Kdyby uváděli rychleji, nikdo by se neptal, proč jen jednojádro, protože by dvoujádro nikdo neměl. Kdyby alespoň ta "rychlost" znamenala pečlivost a snahu o co nejlepší výsledek, ale ani to není pravda, trvá to dlouho a problémy se jim stejně nevyhnou.
Nokii se zase vyčítá, že žádný telefon, co přijde na trh, neni v pořádku, plno chyb v FW, ač je to vlastně pořád stejný Symbian. Ale alespoň je to na trhu, ač ani oni nemají čím oslnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  08. 05. 2011 21:54

Tak to je sice v obecné rovině pravda, ale zrovna u Xperia Play bych to SE nevyčítal, protože vývoj tohoto telefonu nutně musel zabrat mnohem víc čas než "další přebalený Androidí plasťáček (TM)".
Minimálně testování tlačítek a ergonomie se věnovalo mnohem víc času, než je obvyklé, stejně tak portace her, speciální SW a další něco času vzalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trikz4live  |  11. 08. 2012 04:43

Hmm koukal jsem že se vám nelíbí 1 jádro ale řeknu jen toto ste ubohí hrajete si akorát nato že musíte mít to nejlepší a když to máte tak si stěžujete že tam zas něco schází nic nebude nikdy nejlepší a Xperia mini pro xperia mini xperia play na něch si pořád zahrajete ty nejnovější hry co jsou na max Detaily s 50-70 FPS koukáte jen na CPU ale musíte se podívat taky od koho je a jak je nastavené to samé pameti ram či GPU a navíc je to skvělé když někdo udělá mobil a můžete si naněm zahrát nějakou dobrou hru či se podívat na hezkej film v HD kvalitě a další věci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor