Sony představilo novou strategii mobilního byznysu. Zaměří se pouze na čtyři regiony

Sony provedlo v uplynulých měsících důležitou reorganizaci ve firemní struktuře a sloučilo tři divize do jedné (podrobněji jsme psali zde). Tato změna se dotkla také mobilní divize, resp. donedávna ještě částečně oddělené společnosti Sony Mobile, která už je nyní plně integrována do struktury korporace.

Nově vzniklá divize elektroniky EP&S (Electronics Products & Solutions) nyní představuje střednědobé plány podnikání a budoucí strategii. Dobrou zprávou je, že smartphony Xperii v ní mají své pevné místo. Do konce fiskálního roku 2020 má být jejich prodej výdělečný, ušetřit se má na dalším snižování provozních nákladů.

Klepněte pro větší obrázek
Smartphony Sony se postupně stáhnou z většiny světových trhů. V centru pozornosti zůstane pouze Japonsko, Evropa, Tchaj-wan a Hongkong (Zdroj: Sony Corporation)

Toho chce Sony docílit mimo jiné i snížením počtu trhů, kde bude aktivně působit. Zaměří se pouze na domovské Japonsko, Evropu, Tchaj-wan a Hongkong. Ostatní země firma přesouvá do oblasti tzv. „bezzájmových“ regionů, kde bude prodej Xperií postupně patrně zcela ukončen.

Diskuze (10) Další článek: Jde to i levněji. Sazkamobil nabízí volání do zahraničí za 4,50 Kč/min.

Témata článku: Sony, Smartphony, Byznys, Hongkong, Xperia, Marketing, Strategie, EP & amp, Nová strategie, Japonsko, Region, Divize, Struktura, Sony Corporation, Evropa, Tchaj-wan, Zdroj, Sony Mobil