Sony UX1: Šikovná hračka pro bohaté

Diskuze čtenářů k článku

Ivan  |  21. 08. 2008 13:40

8 měsíců starý UMPC (100% funkční, jako nový). Pův. cena: 68000,- Kč.
Nyni: jen 26000,- (při koupi do 27.8.08).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
relaxace  |  18. 06. 2007 10:14

Nemá být náhodou záruka 2 roky - ze zákona?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schapp  |  17. 06. 2007 19:41

O jake eleganci je zde rec?? Tenhle vytvor sice vypada jako sci-fi protjekt, ale navrzeny nemocnym designerem v 70. letech minuleho stoleti.. Do elegance to ma jeste hodne daleko, k pouzitelnosti take a zaplatit za celek 90.000 je neuveritelna hloupost, bez ohledu na to, kolik penez mate.
Kazdopadne je to dobra cesta, pokud chvili vydrzime, tak za nekolik let muzeme spatrit prvni pouzitelne kousky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  17. 06. 2007 00:21

Myslím, že stojí za to počkat si na další model. Za 90 kKč se dá koupit slušný notebook, PDA i desktop. Užitná hodnota těchto 3 přístrojů mi připadá zásadně vyšší. Ale je každého věc, co si za své peníze koupí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Louis  |  19. 06. 2007 00:12

No, moje PDA+desktop+notebook přišly celkem na cca. 240 tisíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  28. 06. 2007 18:29

Nech si tech zvastu. Lidi, kteri umi vydelat penize o nich takhle nemluvi, ty jedna omezena socko. Leda bys byl synacek nejakeho komunistickeho nomenklaturniho potentata, ktery prezil a na radu lidi vi radu veci, a proto si dovoluje mit takovy pitomy luxus, jako jsi ty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spage  |  28. 06. 2007 22:16

To by me vcelku zajimalo, co to je za modely. Ja pouzivam notebook dell za 60k, desktop taky dell za 50k plus nejaky prislusenstvi rekneme 15k. Pda nepouzivam, ale to je levny. Za 240 tisic bych pomalu ani nenakoupil, kdybych chtel..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Louis  |  16. 06. 2007 21:34

Hned jak jsem dočetl recenzi tak jsem si ho přes net objednal. Cena mi zase tak vysoká nepřijde, je to ideální nástroj, když nejsem zrovna u pc, hodit se bude k televizi nebo na zahradu při posezení u bazénu. oQo jsem měl, ale nějak mi nevyhovoval. Vyzkouším tohle UMPC, když mi nebude vyhovovat, tak ho dostanou děti na hry, jako to oQo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Master  |  16. 06. 2007 22:20

Niekto tu ma peniaze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Louis  |  16. 06. 2007 23:52

Ano, má, je v tom nějaký problém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PantheraLeo  |  17. 06. 2007 00:05

Ani ne, jen je to v našich Českých šířkách a dělkách trochu nezvyklé že vidím člnánek a v tu ránu obědnávám něco, co je diskutabilní za 100 000kč to je jako kdybych videl fotku audi A6 a druhy den ho mnel protoze se mi libi svetlomety ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Louis  |  19. 06. 2007 00:09

A v čem je problém? Kdyby se mi to Audi A6 líbilo, tak jdu a koupím si ho. V garáži ještě místo mám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sam  |  17. 06. 2007 00:36

V Japonsku byl v obchodech již loni za cenu kole 40t. Tak kde je u nás zase chyba????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peso  |  18. 06. 2007 12:27

Pro posezeni na terase a u bazenu je lepsi Nokia 770 Internet Tablet. A za desetinu ceny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Louis  |  19. 06. 2007 00:10

Pochop že tady o peníze vůbec nejde, cena za tohle UMPC je to poslední. No, snad zítra přijde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  25. 06. 2007 09:15

Ahoj Louis,tak co mas ho ? jsi spokojeny? ja porad nevim ktery OQO-2,SAMSUNG Q1ultra ,Sony nebo RAON EVERUN-ten jsem zatim nikde v prodeji nevidel a cekat se mi nechce protoze to bych cekal stale na neco lepsiho a lepsiho a nikdy bych si nic nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UX  |  16. 06. 2007 20:47

Prave ctu tento clanek na svem UX a nutno podotknout, ze se vsim souhlasim
K tomu netreba nic dodavat...kdo ho che a komu vyhovuje, ten si ho koupi...ostatni ne...a tak to ma byt. Nebo se pletu?
Proc je v kazde diskusi tolik nenavisti a sprostaren?
Zeby zavist?
P.S. Tem, co maji opravdu zajem se neco dozvedet, rad odpovim. Mam ho asi mesic a myslim, ze jsem jeho klady i zapory dostatecne poznal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Va3ek  |  16. 06. 2007 15:00

proc nejsou fotky, kdyz je ten pristroj zapnuty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AegoR  |  16. 06. 2007 16:31

Odhadem proto ze se redakci mobilmanie tak velkou a hnusnou kravi nepodarilo zprovoznit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  16. 06. 2007 11:12

stejně si neumim představit cílovou skupinu a využití těch UMPC. Na tahání po kapsách moc velká obluda, na normální práci to má zase moc malý displej, o klávesnici rovnou mlčím.
Podle mě je rozumnější, koupit si za stejny prachy PDAcko (s menším výkonem ale větší mobilitou) a Noutbuk (s větším výkonem a menší mobilitou). Koneckonců to tak i zařízeno mám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laco  |  16. 06. 2007 10:24

Tato kategoria pocitacov ma svoje prednosti i zapory.Ja sa chystam kupovat Raon Everun.Len bude dostupny na trhu az o 2 mesiace.Ma v sebe uz HSDPA modul, co je pre mna podmienkou.
Chalani...inak super stranka pre platformu UMPC je www.umpcportal.Odporucam.
Displej do 5",HSDPA, klavesnica,male rozmery, CENA DO 800$ su pre mna dolezite.A to moje buduce zariadenie splna.Este som rozmyslal o Samsungu Q Ultra.Tam ma ale dorazila CENA..S modemom to predavaju za 1400$.Inak najnovsi hit je davat do UMPC Vistu.Tiez sa mi to paci, ale XP je tiez fajn a na UMPC to staci.Mal som aj PDA, ale mat plnohodnotny OS so sebou stale je SUPER.
http://www.raondigital.com/fnt_english/ev01.asp....Tu je moj buduci milašek...
Ak sa mam vyjadrit k SONY tak mne osobne sa nepaci.A o tej cene ani nevravim.
Mnoho ludi ani nepozna znacky ako su Kohjinsha,Gigabyte, Ubiquio...tie vyrabaju tiez krasne UMPC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hejhou  |  16. 06. 2007 09:31

predstava ze na tom nekdo neco pisu mi prijde desiva, daleko vic se mi libi mini-notebooky napr. asus Eee....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  16. 06. 2007 23:12

Taky nechápu proč po letech ověřené konstrukce "otevíracích" minibooků (Psiony Netbook, handheld PC) dneska ťamani do svých (už tak dost tlustých) UMPC tlačí vysouvací displeje otočené směrem ven, vyžadující dodatečný obal. Pohádky o "použití jako tablet" ať si s použitým systémem startujícím minutu strčí... do zadní kapsy svých gatí a sednou si na ně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastIkarus  |  16. 06. 2007 09:13

Už sem myslel, že neuvidím porovnání velikosti s něčím, nebejt těch posledních fotek v kapse.
ALe na zacatku by mohlo být porovnání s kreditkou, PDA, Notebookem, prostě něčím, aby si člověk udělal představu. Čísla sou hezká věc, ale obrázek je obrázek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzordzik  |  16. 06. 2007 09:28

Pánové, ti, kterým UMPC nevyhovuje to nemusíte zvracet do tohoto fóra. Pokud máte někdo zkušenosti s reálným provozem, které by zájemcům o koupi pomohli, sem s nimi. Já už 1 kus tady v ČR prodal a majitel je nadšen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martineams  |  16. 06. 2007 09:33

Kdybych za to vyláznul ty nekřesťanský prachy, tak bych taky nikomu neřekl že to stojí za h...o. A to je jediná věc která mi na tomhle pokusu nevyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trent  |  16. 06. 2007 12:46

Ano souhlasím...Také jsem to chtěl napsat. taky bych možná uvítal fotogafie displeje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem  |  16. 06. 2007 09:13

Nevím v čem konkrétně umí víc než můj stolní počítač?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mk  |  16. 06. 2007 09:21

Co je to za stupidni dotaz? Neumi vic,naopak mene,ale svuj stolni pocitac si s sebou asi na cestu nevezmes,ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  16. 06. 2007 16:23

Jenže v titulku bylo napsáno, že umí více než stolní počítač, tak by člověk čekal, že bude umět více, ne že jediná výhoda je mobilita. Dotaz mi stupidní nepřijde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stepanek.84  |  16. 06. 2007 19:12

oooo jeeeeee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  16. 06. 2007 23:37

A hned další věta je "Trochu sci-fi, trochu realita."
Hádej která část je sci-fi a která je realita

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Levi  |  16. 06. 2007 08:47

Radši se budu tahat s nějakým subbookem za méně než polovinu ceny než s takovou pi#ovinou... A pro úplnou mobilitu mi stačí MDA...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Telefonservis  |  16. 06. 2007 08:18

oQo 02 je mnohem lepší a za polovinu ceny. www.oqo.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andy  |  16. 06. 2007 08:34

hned prva vec, ze nema SSD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Telefonservis  |  16. 06. 2007 15:17

Ano, což je dobře. Na SSD je ještě moc brzo. Tím chci říct, že nyní to chce oQo 02, s 60ti Giga HDD a tak za dva roky ho vyměnit za SSD se stejnými 60ti ale za cenu dnešních "točivých". oQo 02 má lepší konstrukci, velikost, použitelný monitorek, nádhernou dokinu, lepší klávesku, aktivní digitizér a td.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Japan  |  30. 06. 2007 10:36

To je ovšem nesmysl. Pokud porovnáváš ceny české a americké. oqo s 1GB RAM stojí 1849$ a VAIO s 1GB RAM stojí 1849$, ano stojí na dolar stejně.
Bohužel, Evropa a speciálně Čechy mají báječné ceny za elektroniku, tak VAIO s dolarovou cenou v přepočtu asi za 40 tisíc se u nás bude prodávat za 80. Podobné je to např. s počítači od Apple, které jsou za mořem na úrovni levných noteooků Acer :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  16. 06. 2007 04:56

Idealní použití bych viděl tak pro studenty na Harvardu, tam na takovýhle mašinky mají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andy  |  16. 06. 2007 08:14

aby ste neboli prekvapeny, kolko ludi je na harvarde na socialne stipendium...
hracka je to krasna, porozmyslam, UMPC chcem kupit, takze asi toto alebo HTC - tiez taketo otvaracie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oneill  |  17. 06. 2007 11:45

Ja nevim, nez tohle radsi bych bral to HTC, preci jen ty Visty tam budou nic moc a je to akorat na skodu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
loocas  |  18. 06. 2007 14:30

Visty na UMPC, paradoxne, behaj rychlejc nex XPcka, jsou pro ne uzpusobeny a byly taky delany se zamerem masovyho nasazeni do UMPC.
Takze, tyhle predsudky bych dal stranou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Japan  |  30. 06. 2007 10:28

To je ovšem hloupost. UMPC je jenom označení pro určitou řadu zařízení, která mají nějaké parametry. Železo, které v nich bije, není nijak technologicky odlišeno od běžné produkce. Procesory nemají speciální instrukce pro Visty, paměti ve Vistách nepropouštějí víc a disk se pod Vistama rychleji neotáčí. Už například vidím jak Visty běží na ASUS R1H, což je také UMPC, kde XP sotva dýchají. Na ultramobilním notebooku ASUS U1F jsou také Visty a divil by ses, jak rychleji tam běhají XP.
Aby to nevyznělo blbě, nemám proti Vistám nic, sám je mám na stolním počítači, ten k tomu však má dostatečné parametry (C2D 6600, 4GB DDRII EE, RAID0 SATAII pole, gf8800). Na čemkoliv co má 1 a méně GB paměti a integrovanou grafiku bych opravdu Visty rád neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor