Špatná reklama neexistuje. I přes americký ban rostl příjem Huawei dvouciferným tempem

Špatná reklama neexistuje. I přes americký ban rostl příjem Huawei dvouciferným tempem

Jak zásadně byl v posledních měsících ohrožený byznys společnosti Huawei restrikcemi z americké strany? Kolik špíny padlo na značku v médiích? Přesto firma v prvním pololetí roku 2019 vykázala o 30 % vyšší příjem než ve stejném období minulého roku! Jako by se znovu potvrdilo staré marketingové pravidlo, že neexistuje nic jako špatná reklama…

V prvním kvartálu byl nárůst 39 %. Ve druhém šla čísla přece jen dolů, to když na základě strachu z následků dávali od Huawei ruce pryč někteří obchodní partneři.

Momentálně se zdá, že zákaz spolupráce s americkými firmami padá a dveře ke světlé budoucnosti jsou otevřené. Huawei v poslední době tvrdě kráčí za cílem stát se světovou jedničkou v produkci smartphonů. Bezpečnostní kauza a americký ban tuto snahu do určité míry zbrzdily, ale zdá se, že ambice nepolevují. Nicméně ani problémy neustávají:

Via Mobile World Live

Diskuze (32) Další článek: RECENZE: Samsung Galaxy Tab A 10.1 – oživený desetipalec pro děti a nenáročné

Témata článku: Huawei, Kauza Huawei, Hospodaření a finance, Kauzy, Reklama, Mobil World Live, JUMP, Příjem, Špatná reklama, Světlá budoucnost, Pře, Ban


Určitě si přečtěte

Vybrali jsme 15 nejlepších chytrých hodinek a náramků. Začínají na 890 Kč

Vybrali jsme 15 nejlepších chytrých hodinek a náramků. Začínají na 890 Kč

** Nositelnosti jsou specifická kategorie, vybírají se jinak než mobily. ** Co model, to charakter, unikátní mix vlastností, parametrů a funkcí. ** Začneme jednoduchým náramkem, skončíme našlapanými Apple Watch.

Filip Kůžel | 106

RECENZE: Redmi Note 7 je skvělá volba s jedinou chybičkou

RECENZE: Redmi Note 7 je skvělá volba s jedinou chybičkou

** Ani Note 7 nezlomil kletbu chybějícího NFC ** Drobná vylepšení mezi generacemi přibližují Redmi Note dokonalosti ** 48 MPx nemusí automaticky znamenat marketingový výkřik do tmy

Martin Herodek | 27