Nevím proč bych měl být nastrčený. Vy byste si nechal (= připlácel stovku měsíčně) tarif, který má stejné parametry, než ho změnil na jiný tarif se stejnými parametry, který je levnější? Za květen jsem platil fakturu ve výši 1180,47Kč vč. DPH (Vodafone mi u toho ještě psal v samoobsluze nějakou imaginární "slevu" 37% - matematicky to nesedělo). Měl jsem tam 10GB, neomezené volání a SMS, 1000 minut do zahraničí a 5 dní roamingu v EU. S koncem roamingu tento bonus zmizel. Tak jsem porovnal nový tarif, který má také 10GB. Parametry měl stejné (neomezené volání a SMS, 1000 minut do zahraničí). Stojí, ale i bez slevy 1077Kč vč. DPH. A jelikož se mi v lednu 2017 obnovoval závazek, tak už bych stejně nemohl smlouvat.Tak jsem se zeptal na infolince, jestli mohu přejít na ten nový levnější tarif (kdy de-facto budu mít pořád to stejné), a ještě 103,47Kč měsíčně. Paní na infolince mi řekla, že jelikož mám minimální měsíční plnění 999Kč, tak to změnit půjde.Proč bych jím tedy platil stovku měsíčně navíc, když můžu mít to stejné levnější? Navíc má ještě o 2GB měsíčně navíc, než jsem měl. Takže je to taková "jistota", když bych se náhodou přiblížil k 10GB.Proto jsem s novými tarify spokojen. Je jasné, že ne všichni lidé ocení i ty volné minuty do zahraničí, nebo nepotřebují takové množství dal, protože mají telefon jenom na volání. Já už jsem si zvykl na data v telefonu, ať jsem kdekoliv (v ČR). Proto to hodnotím kladně. Je jasné, že kdo měl základ za 749Kč (1,5GB), nebo má něco od konkurence, tak je pohoršen, když se podívá, jak velká trojka zvedla ceny. Nikoho nepřesvědčuji. Jenom jsem napsal svůj názor.Jediné s čím mě naštvali, tak je že po zrušení roamingu v EU začali účtovat poplatky, které dříve neúčtovali (např. změna majitele čísla). Teď je to za stovku (např. když převádíte číslo z R.Č. na IČO, nebo obráceně).
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 07. 2017 16:37