Stačí tři sekundy volání zdarma?

Diskuze čtenářů k článku

marian  |  17. 07. 2001 19:27

Mam dost skusenosti aj s Prima kartou aj s Oskartou a mozem povedat,ze take veci ako vipnutia hlas.schranky,roaming,ceni(1 minuta vo vlasnej sieti 10Sk a cudzej 15Sk)tak to je dost blbe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yohnny  |  17. 07. 2001 19:27

Musim uznat, ze mobilna komunikacia v CR je v mnohych ohladoch na tom lepsie ako u nas, napr.ceny hovorneho. V com je to vsak dost zle su nove dot. tel. a ich aktivacia. Ak ma pamat neklame tak to bolo u vas tak a neviem, ci este je, ze ste museli platit pri aktivacii dotovaneho tel. nekrestanske peniaze. Na Slovensku je to lepsie v tom, ze sa da napr Ericsson R320 kupit za 399Sk a aktivacny poplatok je povedzme 99Sk. Takze mate za 498Sk dost slusny tel. Samozrejme, ze je nutny upis atd., ale aj tak je to parada. No a hovory zdarma... To je vec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Vosyka  |  17. 07. 2001 19:27

Stejne jako Na Slovensku tak i v Polsku nabizeji prvni sekundy zdarma. Z pohledu presmerovani hovoru do hlasove schranky (vetsina z mych znamych ji ma stejne vypnutou) je to vec prijemna, ale zkuste si jet ve vlaku a poslouchat cizy konverzaci ve stylu crrr, jak se mas...preruseni...crrrr, mam se dobre...preruseni...crrrr, co delas...preruseni...atd. treba pul hodiny jak je to k videni v Polsku!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
voyo  |  17. 07. 2001 19:27

no ked mal ET-SK hovory do 5sek zadara teda 4-3-2-1sekundu dalo sa v pohode konverzovat aj pol hodinu zadarmo a nic zle som na tom nevidel.
pri mojom mesacnom programe START(ET-SK ho neponuka od novemra 98) kde mesacne platim len to co prevolam a pausal je 0.-sk(ceny su od 33sk./min po 6sk/min) to bolo cool.
inac niektora nemecka siet ma dokonca prvych 10 sekund zadarmo, ale pri prepocte cien za minutu by som volal normalen a nemusel by som sa natahovat z 10 sekundami.
Inac, ze zmenili 5 sekund na 3sek som sa dozvedel nahodou, ked som si cital ET web, nic neposlali nic nereklamovali, proste spinavost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:27

Mam obavy ze u nas v trotllandu to neprojde-kazda koruna kterou z nas vymacknou je dobra koruna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Imro  |  17. 07. 2001 19:27

zrusenie 5-tich sekund je dobry krok od ET-SK... operator vsak zle informoval o tomto kroku zakzanikov... co vsak je na nezaplatenie, je ze za 90 Sk volame cely tzden v case 22.00-6.00 zaddarmo. a k tomu aj cele vikendy a statne sviatky.. teda, Ceski operatori, mate co dohanat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Questman  |  17. 07. 2001 19:27

Zdravim vas...
Nekolik prvnich vterin zdarma asi (urcite) operatori nechystaji - vazne asi na tom dost vydelavaji. Ani volani do Mailboxu Paegasu (a asi i u TIPu) jim moc v opetovnych aktivacich moc nepomohlo.

No nic, asi se mnou vetsina bude souhlasit, nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  17. 07. 2001 19:27

No, asi jak u koho. Ja jsem od zacatku pouzivani MT (PG) rikal, ze zacnu normalne mailbox pouzivat, az jeho vybirani bude zdarma. A delam to. Nicmene, pokud vim, ze budu mit vypnuty MT, tak si napred nastavim NEPODMINENE presmerovani do mailboxu. V tomto pripade totiz napred plechova huba hlasi: "Vyckejte prosim, vas hovor bude presmerovan", potom jeste anglicky a pak teprve hovor spadne do schranky. Volajici ma tak dost casu zavesit, nez to zacne byt tarifovano. Je to sice trochu prace pred vypnutim telefonu, ale pokud Vam to nevadi ( jako mne ), tak se to da.
Mejte se,
Olda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mich@ell  |  17. 07. 2001 19:27

Můžu říct že na Slovensku to funguje tak, že když má člověk paušál,má k tomu hodne výhod ale připadá mi to pitomé když se musí platit za služby jako jsou CLIP.A pak k tomu ještě ty ceny za minuty,no hrůza.Ten novinek,nebo služeb,které nám tady v ČR chybí,je skutečně málo.Není co závidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ultimated Hacker  |  17. 07. 2001 19:27

U ET to taky kdysi fungovalo, nez se mel hovor presmerovat do schranky se ozvala hlaska: "cekejete prosim, vas hovor bude presmerovan..." a clovek mel jeste sanci zavesit. Pak se ale objevil Paegas, ktery to rovnou spojoval do hl.schranky, tak se jim nedivim, ze to zrusili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:27

U NMT to tuším ještě funguje. Když zavoláte na mobil NMT, tuhle hlášku to ještě počátkem roku říkalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  17. 07. 2001 19:27

Oskar ma jednu sekundu zdarma, takze pokud jste hodne rychli, tak taky nic nezaplatite. Ovsem musim podotknout, za ta rychlost musi byt fakt velka . Mnohokrat vyzkouseno u Oskarty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav Obešlo  |  17. 07. 2001 19:27

V letech 1996-1997 jsem vyuzival sluzeb Eurotelu (tehdy s neuveritelne malym Dancallem) a jsem presvedcen, ze tehdy byly u Eurotelu prvni 4 sekundy zdarma. Pozdeji jsem se stal klientem jinych siti, takze jsem deni u Eurotelu prestal sledovat. Treba nekdo ze ctenaru vi, jak to bylo dal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  17. 07. 2001 19:27

V nedeľu som telefonoval kamarátke do Ríma, ktorá používa talianského operátora OMNITEL. Keďže mobil mala vypnutí a presmerovaný do odkazovej schránky, "železná pani" ma na to aj upozornila asi takto: "OMNITEL, táto informácia je zdarma. Účastník, ktorého voláte nie je k dispozícii. Váš hovor bude za 5 s. presmerovaný na odkazovú službu. Ak si želáte ukončiť tento hovor stalčte * alebo zaveste." Žeby Eurotel, Paegas a Oscar nemali pár korún na zaplatenie takejto "železnej pani"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mulder  |  17. 07. 2001 19:27

Ne ale nemeli by penize za ty straty, ktere by jim timhle vznikly. Samozrejme bez tohoto se hlasova schranka vubec neda pouzivat a mam ji od zacatku vypnutou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:27

Něco takového bych určitě uvítal protože do hlasových schránek se dovolávám bohužel dost často, jenomže to by ti naši pacholci operátoři přišli asi o dost peněz za takto zbytečně provolané minuty (nebo půlminuty).Pochybuju proto že některý z našich operátorů něco podobného zavede. Co se týká OMNITELU , když jsem před 2 týdny přijel do Itálie a můj mobil se přihlásil do jeho sítě, přivítal mě OMNITEL SMSkou. Docela zajímavá maličkost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Šindelář  |  17. 07. 2001 19:27

Mě přivítal i TIM :) Stejně tak D1, ERA... Ale taky se mi libilo, že TIM a OMITEL (WIND ne a Blu jsem na severu Itálie nikde "nezahlídl") zobrazujou přes cell info jméno lokality, kde se člověk nachází - taky docela pěkná věcička (viděl jsem to i u jednoho z polských, teď ale nevím který to byl).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ric  |  17. 07. 2001 19:27

Ty 3 sekundy jsou fajn. Myslim, ze by to slo vyresit i jinak. Sice by se nedalo volat ani sekundu zdarma, ale taky by to melo nejakej prinos: Zavolate (uzivatel ma vypnuty mobil) a hovor se prepne do schranky. Ale vzkaz bude nasledujici: "Volany ucastnik neni dostupny. Pro vstup do hlasove schranky zmacknete klavesu 1. Jinak prosim zaveste." Samozrejme by se platilo, az by volajici zmacknul prislusnou klavesu. Co vy na to? Myslim, ze by si spousta lidi nechala hlasovku zase aktivovat. Volani do vlastni hlasovky bych zpoplatnil jen symbolicky - napr. 1Kc/min...nebo pausalem...i u predplacenek by se za kazdy mesic pouzivani strhla urcita castka z uctu...tak to maji tusim v recku.
hezkej den
ric

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kockinsz  |  17. 07. 2001 19:27

To by bylo supr, ale bojim se ze to u nas nikdo nezavede. Operatori na tom totiz dost vydelavaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mjak  |  17. 07. 2001 19:27

A jak by mačkali klávesu volající z pevné linky bez tónové volby? To by bylo lepší tarifikovat od okamžiku sepnutí po tónu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hombree  |  17. 07. 2001 19:27

Jo, jo. To by byla PARADA !!! ( volani na zaznamniky je na prd. A platit za to celou minutu ( 30 sec. )je ještě horší !!! Že by to třebas´ trklo Oskarka ?!? ( To by bylo uplne nejlepší. A měl by něco výborného navíc oproti ostatním ). Třeba se někdy dočkáme i tady u nás na Moravě, v Čechách a ve Slezsku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bednár  |  17. 07. 2001 19:27

Ano, slovenký Globtel nabízí první 3 sekundy hovoru zdarma již od spuštění své sítě (1997). V tom mají slováci velkou výhodu. Ale chtěli byste třeba platit 30,-Sk za měsíc za aktivní roaming? Nebo 50,-Sk za měsíc za službu CLIP - zobrazení identifikace volajícího čísla? A stačilo by vám 90 dní na provolání kreditu na předplacence ja je tomu u "Primy" u Globtelu? Nebo mít na výběr pouze 2 operátory?

Ale mají i některé další výhody: EuroTel SK vám na předplacence nabízí super službu - zaplatí vám za hovor přicházející od konkurence (Telecom, Globtel) 1,-Sk / min. !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bednár  |  17. 07. 2001 19:27

Ještě mě napadla jedna ohromná výhoda na Slovenku: aktivace pro paušální tarify je u ET SK 0,-Sk!!! a u GT 99,-Sk (toto jsou speciální nabídky - jinak stojí aktivace okolo 800,- Sk)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:27

Ty poplatky jsou nepříjemné, ne-li hrozné.
A 2 nebo 3 operátoří to je asi jedno. Tam by se asi třetí jen těžko chytal. Vždyť nás je 10 mil a máme tři, a další operátor by se chytil jen, když by platil (ne my jemu) za odchozí hovory, jinak není šance. No jich je jen 5 mil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karol  |  17. 07. 2001 19:27

S tými mesačnými poplatkami za tieto základné služby u Globtelu je to bohužiaľ pravda. Na druhej strane, každému zákazníkovi po 2 rokoch to aktivujú zadarmo a poplatky už neplatí.

Apropos - 3 sekundy zadarmo. Sledoval som obrovskú diskusiu na mobil.cz alebo mobilmanii (nepamätám si už kde to bolo), ktorá sa týkala "prozvánění". Myslím si, že by sa u vás takéto krátke zadarmo hovory hodili najmä týmto teenagerom, čo od dobroty nevedia, čo robiť s časom. U nás našťastie tento problém nepozorujem, ale pri stupídnosti kampaní na predplatené karty sa obávam, že vás už čoskoro v tomto "dobehneme"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:27

Bylo to u nás

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor