Stále častěji budeme telefonovat s roboty. Microsoft překvapil, jeho technologie je dál než Google

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

04. 06. 2018 18:28

Jen škoda, že moje pracovní hovory takhle řešit nepůjdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2018 09:55

neviem sa dockat, konecne sa bude dat pokecat s niekym inteligentnym :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 06. 2018 09:12

nevýhodou telefonování je to, že člověk musí při zazvonění telefonu okamžitě zanechat své práce, řízení auta nebo odpočinku a věnovat se neodkladně telefonátu, v případě telefonování s umělým robotem, to bude vlastně dost zásadní omezování člověka v jeho životě. Navíc ne každý se chce dlouze vybavovat se strojem zbytečnými zdvořilostními frázemi,jako "dobrý den jak se dnes máte?" od strojů se očekává spíše stručnost a věcné informace.Už se mi jednou stalo že jsem nějakou chvíli odpovídal chatbotovi než jsem vůbec zjistil že to není člověk, byl jsem dost naštvaný a cítil se podvedený, protože mi chatbot ukradl můj čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor