Stát chystá jednotné jízdné ve vlacích. Jízdenku půjde koupit i v mobilní aplikaci

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 36

Názory k článku

27. 03. 2020 18:19

Aha. Takže dejme tomu Olomouc-Praha, zítra kolem 7-8 h ranní, ČD 245, RJ 367 Kč, Leo 219 Kč, po tomto sjednocení budu moct jet čímkoliv, ale cena bude dejme tomu 300 Kč (nebo si tady někdo naivně myslí, že to bude třeba 200 Kč?). A to je jako ta výhoda, že zaplatím MNOHEM víc? Tomu tady VŠICHNI tleskáte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2020 05:32

Jednotná jízdenka tady měla být už dávno. Zákazník je v této zemi neustále bit železnou holí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 03. 2020 04:07

o rok později se uskuteční jednotné jízdné - po tom chaosu co soukromí dopravci +kraje vytvořili
Fakt stát veden jako firma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 03. 2020 01:57

Koukám ,že asi vlakem nejezdíte.To je pro případ ,že pojedete například z Prahy do Hrádku nad Nisou a musíte mít dvě jízdenky a to z toho důvodu ,že do Liberce jedete s CD a potom v Liberci musíte koupit jízdenku tamějšího soukromého regionálního přepravce.A to na trat Liberec- Hrádek nad Nisou.Proto ten nový systém.To , ale neplatí na trat Praha -Ostrava,kde jezdí po celé trati tři konkurenti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 03. 2020 22:42

Stát řeší nesmysly a na NEZBYTNOU modernizaci vlaků + výstavbu vysokorychlostních tratí absolutně kašle, nebo to neustále odsouvá.Zatímco v Číně ze sebe děláme blbečky s krtečkem, necháváme se tahat za nos jako ČUČKAŘI s obrovskými čínskými investicemi a děkujeme Číňanům za roušky a respirátory, které jsme si sami v plné výši zaplatili, tak na vlastní půdě máme neskutečný b*rdel a chaos.
Po českých kolejích jezdí až 40-50 let staré vlaky / soupravy .. a ten "nejrychlejší" (Pendolino) dá maximálně 160 km/h, což není možné na mnoha úsecích, takže je z toho úsměvný průměr 118 km/h. V takovém Německu, ale i v menším Rakousku jsou rychlovlaky, které jezdí rychlostí 200-300 km/h už déle než 20 let!Když se člověk vrátí z Německa nebo z Vídně, tak má pocit, že ujel o 800 km delší trasu a dorazil do Rumunska. Zastaralé odporné a nepohodlné vlaky, ve kterých je už pomalu cítit zatuchlost a kodrcání po starých, často nerovných kolejích. V jakém OSTUDNÉM stavu máme silnice, v takovém máme i vlakovou dopravu. A za této situace ještě vznikají tragikomické patálie ohledně jízdenek..#CZEKISTAN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 03. 2020 20:29

Jednotná jízdenka na nejednotné služby? NesmyslKdyž vezmu trať Praha hl. <-------< Olomouc hl. může využít asi:-tři hlavní dopravce. ČD, RJ, LE.-je asi 6 tříd vlaku ČD (SC, IC, Ex, R) + RJ + LE-je to asi 8 komfortních tříd. ČD 2 (první, druhá třída) + 4 LE ( Economy, Economy plus, Business, Premium) + 4 RJ ( Lowcost, standard, Relax, Business)-je to cca 5 rychlostí spojení 2:05(SC,IC) , 2:20(ex), 2:30(r) + 2:30( Rj) + 2:15(LE)Už teď když cena jízdenky reflektuje kromě komfortu v ceně poptávku. Tedy v čase, který je atraktivní je dražší a čase o který tak není zájem může být levnější. Bohužel upozaděna je rychlost spoje. U RJ nebo LE si žádný rychlejší spoj nezaplatíte. A jízdenku skoro za 900,- tam nebudete rychleji než tou za 175Jednotná jízdenka tak se mi zdá mimo MHD, jako naprostý nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 03. 2020 19:31

"Žádnou jinou neuznává" - Mnozí uznávají IDS, někteří JEN IDS. Je v tom slušný hokej. Zajímavé bude vidět co se stane se špičkovým jízdným Leo Expressu, kdy se nebáli říct i o 800 korun za Praha - Olomouc. To pak bude jednotný tarif levnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor