Statistiky vynášejí iPhone a BlackBerry do nebes

Diskuze čtenářů k článku

cyber  |  13. 03. 2008 23:18

odkdy je tento telefon smartphone :O porad to nechapu, dyt je to jen hracicka, do ktere nic nelze naistalovat, ani mms to poradne neumelo, video o tom ani nemluvim, kancelarske aplikace asi nehrozi, vyuzit BT na tri veci, ale hlavne ze to mega huste vypada a ma to mega utlra super dotykovej dyplej, kterej dokonce zvlada i vic dotyku zaroven. fakt bomba, k cemu to tam vlastne je, kdyz toho ani nelze pomalu vyuzit. ja si spokojene zustanu u sveho symbiana, kterej ma jen trapnou hw klavesnici, se ktrou se da normalne psat za chuze a poslepu, na bt si muzu pripojit co chci, do mobilu si muzu naistalovat milion veci a da se tomu taky rikat smartphone. iphone je podle me jen "tupy" telefon jako nokia S40 (a i ty sou na tom lip) :x

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  14. 03. 2008 08:02

No vidis, ne kazdej potrebuje mit kancelar v kapse, jsou i lidi co zijou zabavou, tak nam to nezavid, ze nemusime mit 100% nejvybavenejsi PDA a prezijeme ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  14. 03. 2008 12:18

tedy nic proti, ale s novými enterprise funkcemi (microsoft exchange atd.) a s Development kitem se terpve ukáže, že iPhone má potenciál být nejen super (jak řikáte) "hračkou", ale i výborným smartphonem a herní platformou. Myslím, že je třeba si uvědomit, že iPhone tu je přibližně půl roku a že bude ještě chvíli trvat, než se v plnosti ukáže, na co Apple má
Jo iPhone samozřejmě mám. 100 % spokojenost a smsky se píšou dobře (pravda je, že tak první týden je problém, ale teď píšu rychleji a pohodlněji než na nokiích co jsem míval).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  14. 03. 2008 13:05

Přesně tak, uvolněním SDk začne iPhone masírovat další segment trhu Jen více a houšť, pseudovývoj WM už mě taky nebaví....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
open  |  13. 03. 2008 01:01

Na jednu stranu se úspěchu divim-smlouva, prodejnost jen někde, na druhou stranu ne, protože ten telefon je prostě revoluce!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  13. 03. 2008 08:27

Pravda, je revoluční, ale psát na tom SMSky je nová adrenalinová zábava. Měl jsem iPhone v ruce, psal jsem s tím SMSky a to byl horor. Jinak jako věcička pro náctileté pro machrování je skvělá, hračka do vyučování taktéž perfektní, ale do běžného života? Nevím jak Vy, ale já bych si iPhone nekoupil ani za boha. Blbosti pro teenagery, nechť se mi vyhnout oblkoukem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
masox  |  13. 03. 2008 08:32

nemohu souhlasit, mam iphone jiz nejakej ten patek a psani sms neni problem, i pritelkne ktere jsem ho nedavno koupil sama rika ze min vola a stale vic ji bavi psat sms, take se to projevilo na jejim vyuctovanitakze asi tak...ale je pravda a to nikomu nevyracim ze kazdemu sedet nemusi, pro me je to ovsem ten nej tel co jsem mel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
masox  |  13. 03. 2008 08:36

jeste k tem teenagerum, ja sam uz mam neco pres tricet a skusil jsem ho pujcit me mamince, absolutni tech antitalent a sama mi pak rekla ze takovej tel by chtela. intuitivni ovladani se proste nezapre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  13. 03. 2008 08:55

Nediv se. Před pár lety se psalo o tom jak Symbian půjde do háje a WM ovládne svět. A pořád nic. Potom příde nějaký jabko, který je od prvopočátku dál než WM po desetiletech vývoje. To dokáže pokazit den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  13. 03. 2008 09:12

iPhone jako hračka? Nepoužitelný v běžném životě? To jsou ale plácaniny člověka, který ho neměl nikdy v ruce.... Zkoušel jsi si na tom prohlížet net, fotky, google maps, kalendář? To vše zvládá min. stejně dobře jako cokoli jiného, ve většině případů mnohem lépe. Psaní na SW kláývesnici je plně srovnatelné s jakoukoli jinou SW klávesnicí, naopak hravě překonává základní klávesnice u Palm OS a WM (jen ty tahy mi tam chybí...). Prosímtě, než začneš o něčem "diskutovat", zkus to aspoń nejdřív držet v ruce.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redmond  |  13. 03. 2008 09:48

Na pracovne nasadenie do enterprise segmentu je absolutne nepouzitelny. Tak ze ako tu uz bolo napisane je to stylova hracka teda nie je vhodny ako pracovny nastroj. Tak ze vyjadrenie cielovejskupiny "teenage" bolo na mieste.
Predal som ho po tyzdni skusania ale neoslovilo ma ani supanie prstom po dotykovej ploche.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  13. 03. 2008 10:06

Aha, no tak tím, že tady nějaký jednodušší člověk vidí svět černě, nebo bíle (resp. teens vs. enterprise) neznamená, že nemůže být svět (v tomto případě trh) rozmanitější. Třeba o skupiny "běžný uživatel", "gadget", "styl", atd. iPhone nevyhovuje do enterprise, dobře. Je tu plno jiného trhu, kde může být iPhone (a je) vhodný/zajímavý. Ale názor, co není enterprise je automaticky na prd a nemá na trhu m ísto je opravdu velice primitivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redmond  |  13. 03. 2008 10:38

ananta: "Ale názor, co není enterprise je automaticky na prd a nemá na trhu m ísto je opravdu velice primitivní."
Akurat ze to si povedala ty a nie ja, skus pochopit to co si precitas. Ja som pisal ze pre enterprise segment je nepouzitelny a ze cielova skupina je teenage. Ale ked si najdes statistiku predajnosti s ohladom na vek kupujuceho tak pochopis. Ty spominas bezneho uzivatela, kto to je? Bezny uzivatel nevyuzije funcie ani iPhonu preto o nom ani neuvazuje a poohliadne sa po niecom inom jednoduchsie vybavenom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudydabel  |  13. 03. 2008 11:06

Redmonde, ty jsi pako uz od malicka. Tve nesmyslne kydy na iPhone jsou smesne. Jsi typ cloveka, ktery je proste ..... a nic s tim neudela. Budes nadavat vzdy a na vsechno, co TOBE neni prijemne, nebo na co TY nemas. Proste primitiv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redmond  |  13. 03. 2008 11:33

Este som zabudol ze primitiv si ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  13. 03. 2008 10:56

To mas jak s autama - ty prosazujes oktavceku nebo nejakyho vw, hlavne aby to bylo kombi a melo to cerveny TDI... no a my co nepotrebujem kazdej den stehovat klavir se proste radi vozime v porsche, co trebas vic zere... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudydabel  |  13. 03. 2008 11:09

Milan - naprosto rozumny nazor a 100% souhlasim. Lide jako Redmond proste nikdy nepochopi, ze ja telefonem nepotrebuji kazdou vterinu fotit, editovat dokumenty a ze GPS navigaci mam integrovanou v aute.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redmond  |  13. 03. 2008 11:32

to: rudydabel
Ty si pako, absolutne si nic nepochopil.... Skoda slov na tvoju adresu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2008 11:42

Naprostý soulas. Jak to nemá GPS, Office Apps, a dalsi a dalsi je to na hov.... Já jsem co se týká smartphonů vyskoušel vše od Windows Mobile Smartphone přes "plné" Windows Mobile ale říkám po zkušenostech, že se raději vzdám možnosti se v kterémkoli koutě systému vrtat, než abych se modlil, aby mi uprostřed důležité činnosti telefon nezatuhnul. To co iPhone umí, umí dokonale a to nikdo nezapře. Je to skutečně jeden z mezníků MT a svou pozornost si zaslouží. Jsem rád že iPhone mám a jsem s ním plně spokojen. A že se prodává jen ve čtyřech státech? Kdo ho opravdu chce ten si ho stejně sežene a odblokovat ho je dnes práce pro primitiva na pět minut.
Na ostatní velkou práci mám MacBook a iMac a lituji toho, že jsem nepřešel už dříve. Ušetřil bych nervy a hodně hodně peněz. Vůbec nic jako bývalý PCckář proti nim nemám, ale mě osobně už klasické PC, natož s Windows (platí i pro Win Mobile) nesmí přes práh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  13. 03. 2008 15:57

Nojo, ale co s telefonem, ktery ma BT, ma EDGE modem, ale nedá se použít jako BT modem k notebooku na cestach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartyM  |  13. 03. 2008 17:03

to je pravda, ale ten telefon neni cilen na takove lidi, ani se nedivim, neni jich mnoho,
co se tyka mobilniho pripojeni notebooku, tak znam dost lidi, kteri hodne cestuji s NB a nikdo z nich nepouziva svuj telefon ale vsichni maji USB modem CDMA,
duvod je prosty, ve vetsine mist zeme funguje bud GPRS nebo v lepsim pripade EDGE, coz je oboje silene pomale a naprosto nepouzitelne pro praci na internetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dusan  |  14. 03. 2008 09:49

Pouzivam jak pro praci tak pro zabavu uz 3 mesice a..., je to OK. Maji ho i nekteri mi kolegove. Vsichni pracujeme na urovni stredniho managementu obchodni firmy. Vek od 34 do 45 let. Howgh!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lin123  |  13. 03. 2008 10:04

Taky nesouhlasim, vlastni iPhone a nikdy se mi tak pohodlne na mobilu nepsalo jako na iphonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno  |  13. 03. 2008 16:58

Ale předtím jsi musel mít telefon s rotačním číselníkem, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartyM  |  13. 03. 2008 17:07

je to trochu jinak: kdo je zvykly mastit jednou rukou SMSky, (a videl jsem jiz hodne velkou rychlost), tak tomu iphone prijde vyrzny krok zpet, ale kdo obcas pise sms , a neni zrovna ten prebornik, tak iphone je ok, navic cekam, ze casem apple umozni horizontalni orientaci diplaye pri psani sms, takze bude dost mista na SW klavesnici
ja osobne jsem clovek, pro ktereho je konecne sms normani cinnost a ne jako na drivejsim telefonu, kdy jsem radsi volal, a to nemluvim o grupovani sms podle prijemce, takze clovek vidi celou konverzaci s danym clovekem, presne jako v IM, to mi presne chybelo na nokii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  13. 03. 2008 17:59

No vidíš, to umí Tréo 650 už přes 3 roky, prý zaostalý OS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartyM  |  13. 03. 2008 18:49

palm jsem mel, byl jsem spokojenej, ale iphone je neco jineho, proste to ovladani , navic bez stylusu je vynikajici, proste mi vyhovuje , posledni leta jsem ale pouzival nokie, a presto ze mely mnohem vice funkci nez iphone, tak s iphonem vyuzivam realne vice funkci, proste proto, ze je to tak jednoduchy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor