je zajimave sledovat diskuzi zde a na mobil.cz. tady to vypada, ze jsou odpurci oskara, na mobil.cz jsou naopak priznivci jak oskara, tak eurotelu.
ja osobne mam sim vsech operatoru a od kazdeho vyuzivam prave ty sluzby, ktere z meho subjektivniho pohledu pripadaji zajimave. zde uvadim prehled
eurotel - data nonstop (internet)
pegas - twist (prijimani hovoru)
oskar - slysim vas (dnes uz ho nepouzivam, ale mam ho stale, co kdyby a 10 kc mne nezabije)
- odepis (sms)
aktualne k tomu mam 2 telefony a planuju poridit si do konce roku datovou kartu.
jsem sice student, ale vsechny faktury jdou do nakladu, takze ackoliv bych si velmi rad poridil vyvazeny a pro mne vyhodny tarif od pegasu, tak to neudelam prave z duvodu, ze bych si jej nemohl dat do nakladu a musel to platit ze sveho, coz domitam.
jinak nesouhlasim s tim, ze by student nemel penize, zvlast takovou castku mesicne. ten k do nema mobil na okrasu, tak ji s predplacenou kartou provola. jen moje sestrenice (15let) zvladne mesicne provolat a pro smskovat mesicne klidne i 800, no bohuzel rodice ji to nezatrhnou. kdyby mohla jit na tarif student, tak toho vyuzije hned. myslim, ze chudych studentu neni vice nez 1/3 a ti ostatni si to dovolit muzou. kdyz maji na diskoteky, chlast, apod. tak proc by nemeli na takovy pausal? kdo ho vyuzije, tak si ho poridi, kdo ne, tak zustane na svem.
ted z jineho soudku. pristup operatoru k zakaznikum je jiste dobre promysleny. ovsem jejich "dokonaly" system kazi spatny vyber operatoru na infolinkach, ne vsech, jen nekterych jedincu. kazdy ma samozrejme manual podle ktereho pri reseni dotazu zakaznika postupuje, ale inteligenci a vlastni prakticke zkusenosti a znalosti kazdeho jedince jsou nenahraditelne. je zbytecne to rikat, ale kdyz je potreba vyresit nejaky problem je nejlepsi tam zavolat alespon 3x, protoze kazdy vam rekne neco jineho.
nevim jak kdo jiny, ale ja mam napriklad dobrou zkusenost s reklamacnim oddelenim oskara. omylem jsem stahl za velmi kratkou dobu (necele 3 hodiny) velke mnozstvi dat. neprisly mne zadne varovne sms o vycerpani XX% volaci zalohy, ale kratce po odpojeni mne byl uplne zablokovan pristup k jakym koliv sluzbam (ani na operatora sem se nemel moznost dovolat a zjistit tak co se deje (nastesti mam tu zalozni sim). po vyreseni problemu jsem jen cekal na fakturu - castka kolem 9500. reklamoval jsem ji, protoze i pro mne je to velmi vysoka castka a navic kdyz mam data nonstop ...; povedlo se. reklamacni oddeleni uznalo, ze jsem "blb" a dali slevu temer 8500. tim mne doslova zachranili zivot.
proc se ten problem s pripojenim stal? protoze oskar umozni pripojit se i s nastavenim eurotelu. rekl bych, ze s jakymkoliv nastavenim. pro pripojeni na eurotel musite mit spravne dns. oskar se vesele pripojil i s dns eurotelu.
pozn.: pro rypaly - zamerne pouzivam oznaceni pegas, protoze je to jednodussi a taky na displeji mobilu mne sviti neco podobneho