Jo, souhlasím. Oskar oproti předminulému roku zpomalil, žádná výrazná akce, která by stála za to, se už dlouhou dobu nekonala. Když porovnám hodinové volání u T-mobilu za cenu tří minut (která je i pro předplacenkáře narozdíl od Oskara!!!), 1 Kč za minutu u Eurotelu - Special Go či nové balíčky u tarifů, tak si myslím, že Oskar trochu zaspal. A spí už nejméně 3/4 roku. A já fakt nevím, proč by si někdo měl pořizovat tarif u Oskara, když může přibližně stejné ceny u T-mobilu s HITem. To, že se tam na 2 roky člověk upíše, vůbec nic neznamená, stejnak asi nikdo nepředpokládá, že se bude telefonu zbavovat a chtít měnit tel.číslo. Do vlastní sítě si s Oskarovým nejlevnějším tarifem voláte za 4 Kč, s tarifem za 600 Kč si voláte za 3,50 Kč, což je fakt dost. To vyjde T-mobile laciněji i přes dražší volné minuty.
To že je T-mobile úspěšnější dokazuje i počet nových zákazníků za minulý rok. Z toho, si myslím, by měl Oskar vyvodit závěry. Ale jak se zdá, není tomu tak. Akorát změnil reklamu, a to nevím, zda-li k lepšímu.
Mrzí mě to, jsem Oskarův fanoušek, ale asi už mu dochází invence. No, třeba přijde krásná princezna a z toho spánku ho už probudí. Přál bych to nejen jemu, ale i nám, jelikož čím větší konkurence, tím lepší ceny...