Švédsko - Finsko 2:6, 0:6, 0:3 skreč

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  17. 07. 2001 19:05

Mám E A1018 a za tu cenu to je dobrý telefon. V levné třídě dává dost věcí pro běžné využití a je spolehlivý a poměrně nerozbitný. Mohl by mít trochu větší výdrž baterky, ale zase se nabjí krátkou dobu. V dražších kategoriích však myslím, že nabízí sice osobitý design a robustnost, ale softwarově je to slabší. Taky si myslím, že není příliš rychlý i když třeba s Motorolou se to srovnat nedá. Dneska je trend malých, křehkých mobilů a ty se prodávají. Sám jsem spíš člověk přírodní, a tak mi určitá robustnost vyhovuje. Mně je spíš sympatický určitý strnulý a typický design u většiny typů, který dává Erikům jejich tvář.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimak  |  17. 07. 2001 19:05

Tak T29 se zacala prodavat. A2628 se zacala prodavat minuly tyden. R520 jde do prodeje nejspis uz na konci mesice (Brezna).
Ptam se co na to autori katastrofickych prognoz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Titan  |  17. 07. 2001 19:05

Jeste jsem nevidel tolik nefunkcnich Nokii jako Eriku. Vim minimalne o trech lidech co meli Erika a kvuli porucham presli k jinemu typu. Sam mam druhou Nokii a jeste jsem nemel sebemensi problem.
Takze nevim kde je problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sias  |  17. 07. 2001 19:05

To je ten problém! Vy máte funkční Nokii.Znám X lidí, kterejm po půl roce používání 3210ky zhasíná display.Je to sice minimalní oprava,ale...
NOKIE NEJSOU BEZPORUCHOVÝ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JURIO  |  17. 07. 2001 19:05

Du si hodit maslu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťa  |  17. 07. 2001 19:05

Tak běž. A jestli to přežiješ, kup si Nokii :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JURIO  |  17. 07. 2001 19:05

Nokiu urcite ne...

Tento prispevek jsem puvodne chtel napsat samostatne, tak to berte v uvahu:

o precteni nadpisu jsem se zacal zajimat, jak se vaze opratka . Kdyz chcete maly kvalitni mobil za prijatelnou cenu nejlip s vibracema, nemate jinou moznost nez T10. Nokie sou predrazene, Motorky velke a zbytek je horsi s kvalitou. Zbyva slevit z naroku na kvalitu a vzit Siemensa nebo Alkace (OT300 je uzasny!).
Tatka ma T10 a mamka Nokiu 3210. Muzu potvrdit, ze T10 je 100% lepsi. Je mensi, lehci, ma vibrace, pamet na textovky a na telef. cisla, navic je o kus levnejsi. Proti Nokii nema akorat hry. Ma daleko rychlejsi ovadani nez nokia - tim myslim system menu i rychlost reakci (u nokie je to casto o nervy). Nokia nema tak logicke ovladani, asi proto je lepsi pro min chapave lidi (zvlast zenske), ale to je asi vsechno. Pro babu je to dobry mobil, ale chlap ktery si koupi nedotovanou 5110 nebo 3210 je debil. Staci si udelat jednoduchou tabulku, do ni napsat velikost, vahu, f-ce a cenu telefonu a hned vite na cem jste. Zkuste to napr. s Erikama 1018, 2618 a T10 a s Nokiema 5110 a 3210. Nokie okamzite vypadou a budete se rozhodovat jenom mezi Erikama. Ale lidi sou blbi a dal Nokie kupujou. Proc? "dobra" rada znameho: Ja mam 5110 dva roky a su s ni spokojeny (prece si nepripusti, ze ted je z jeho milovaneho telefonu uplny shit). Baterka vydrzi tyden (ale nerekne, ze ji nabiji cely den a podle ukazatele nepozna jestli vydrzi 2 dny nebo 2 minuty). Ma nejlepsi ovladani (na svuj mobil zna figle, ale nevi, ze kdyz u Erika zmacknete Yes, tak skoci do seznamu poslednich hovoru, podrzenim clr ho ztlumite a treba i nastavite vibrace atd.). Nokia ma veky display (ale blbe vyuzity - Erik na trech radkach ukaze casto vic jak Nokia na peti). No uz skoncim, at to vubec nekdo cte...


P.S.: Jestli nekdo tvrdi, za ma/chce Nokiu, protoze ho zajima jenom telefonovani, tak keca nebo je blby. Volat se da i s Erikem A1018, s Alkacem nebo Filipem Savvym.
Zato Nokie vynikaji ve funkcich, ktere jsou pro telefonovani na prd - treba loga, obrazkove zpravy, hry a tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KAT  |  01. 05. 2005 22:02

Uz mas navod na to opratku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  17. 07. 2001 19:05

Nejdřív díky autorovi.Celkem fajn shrnuto,vtipně doplněno.I já vlastním "Švéda"a mám je raději než Fiňáky a to ne kvůli telefonům!Je to celkem zajímavé,když uvážíte(alespoň dle mě) design Nokií a Ericsonů.Vlastním T10s upravenou na 18.A barvou designem i fcí se mí libí.Vyloženě Elegantní pánský telefon.Naopak pípání Nokií v busech atd.Mě někdy už přivádí k zopufalství a kryty jež na ně hojně vyrábí jsou také děs.Zase ,ale na druhou stranu mají některé lepší soft věci a rozhodně zvuk in i out je fakt lepší.Ale i přesto bych si nadále přál raději Ericsson než Nokii.Tak uvidíme jat to dopadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  17. 07. 2001 19:05

Firma Ericsson zdaleka nekončí. Ze dne na den se nemůže výrobce (druhýc) nejznámějších mobilních telefonu (nejen u nás) složit, a přestat vyrábět. Ericsson pouze předal své výrobní pohledávky firmě Flextronics pro snížení svých nákladů. Tyto postupy v branži mobilních telefonů nejsou nijak výjmečné. Firma Flextronics vyrábí i nekteré aparáty pro Nokiu, Siemense, motorolu (...). Jsou to firmy, u kterých to lidé ani neví, a snad proto se dělá u firmy Ericsson takový poprask. Myslím si že se nemáme čeho bát,mobilní telefony firmy ERICSSON nezmizú z trhu. Možná bude někdo neco namítat, ale jsou to nejvyvynutější telefony mezi všemi ostatními. Konkurence je sice vysoká, ale má trochu jiné cíle. Jestliže firma Ericsson vyrábí odolné telefony, manažerská, a propracované do posledního detailu, pak Firma Nokia delá skořepinové telefony s Hrami. Nyní před námi rozhodnutí, co je lepší? Mám bohužel obvyklejší odpověd : Nokia, kvuli přístupnosti k "LIDEM". jsou to takové malé hračicky, ale líbí se, a to je o tom všem. Ericsson vyrábí špičkové telefoy, má svůj vlastní styl, a není schopen prodávat své telefony tak levně jako Nokia.
Nyní při spolupráci s firmou Flextronics se možná dočkáme určitého poklesu cen, tedy přístupnosti jejich aparátů,a k toho vyplívající oblibě. Ptáte se, jak to že zlevnění? Firma Flextronics totiž nabízí efektivnější výrobu, tedy zlevnění. Ericsson tedy nekončí, pouze udělal to, covětšina před ním. Vývoj Mobilních telefonů si ponechal, tak uvidíme co nám nabídne jako další telefon. Doufám ze jsem vás alespoň trochu üklidnil, a ze i nadále budeme telefonovat přes ERIKY.





(Omlouvám se také Firmě NOKIA, nic proti ni nemam!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emil  |  17. 07. 2001 19:05

kde sa dvaja bijú...
mám pocit, že ich pomaly prevalcujú nemci, alebo francúzi. Mne totiž ani jedna zo severských značiek neučarovala. Prikláňam sa k značke Sagem, pretože tá sa mojim potrebám približila maximálne...(a vypína displej totálne!!! )

rebelomrovno oznamujem, že nehodnotím sagemy low end!
škoda že sa na našich trhoch neobjavili nové modely MW 3xxx, to by ste čubrněli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Baudy  |  17. 07. 2001 19:04

Jsem uživatelem N3210, E888 a E1018, prodal jsem E628. Můžu srovnávat. Dobrá polovina příspěvků chválících Eriky je nekritická. Nikde ani slovo o vyloženě nepříjemné správě telefonního seznamu na Ericích. Nikde ani slovo o jeho těžkých dobíječkách a nemožných konektorech. Psát textovky z Erika? Kolik kláves odklepete než se do nich vpravíte? Tvrdé klávesy. Příchozí hovor Vám ji shodí. Oceňuji nerozbitnost a lepší (konec konvů dvakrát tak velké) baterky. U drahé 888 do zmeškaných hovorů chodíte přes poštu. Nevinně vyhlížející funkcí Pevné vytáčení jsem si celý telefon dokonce na několik dní zablokoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maretcheque  |  17. 07. 2001 19:05

Toto snad ani nie je mozne, tazko porovnavat stare Eriky s novymi Nokiami. Keby to bolo naopak, vyzeralo by to trochu inak. Mam R320 a som skoro uplne spokojny. Textovky sa pisu LEPSIE ako na Nokii, ked chcem napisat R, nestlacam 7 trikrat, ale len raz, klavesy ako na N3210, nove konektory a lahulinka nabijacka, menu "My Shortcuts", kde mam polozku na pisanie textovky - podrzis sipku a hned pises. Zmeskane, prijate aj odoslane hovory sa krasne ulozia v Call Liste, pristupnom cez Yes. Jedine co mi vadi - pri odosielani SMS nemozem zadat cislo priamo podla pozicie v pamati (xx#) a trochu pomalsie reakcie. Ale ake ulohy mu dam, take zvladne. Pamata si asi 100 ukonov dopredu. Howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Cvanda  |  17. 07. 2001 19:04

Taky jsem byl nadseny priznivce Erixonu. Az do doby, nez musela A1018 do opravny, novou A2618 jsem musel jednou menit, nyni je opet v opravne. A2618 ma spoustu dobrych napadu a funkci, ale napsat s nim obycejnou SMS byl porod - neskutecne pomala a mela blbe ovladani.
Ve fronte na opravu v servisu byly dve tretiny Erixonu, takze se tem ztratam nedivim.
A ze je koupil Flextronics - treba bude mobily vyrabet v Brne, tam ted stavi novou fabriku ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Kočička  |  17. 07. 2001 19:04

Vzdechy v této diskuzi mi připomínají něco jiného. Uživatelé počítačů Apple mají téměř stejné argumenty (píšu téměř, tak mě nechytejte za slovíčka). Jsou lepší, pro "jediné skutečné" odborníky, ale dražší.
Většinou je to ale tak, že mobil je na telefonování a počítač na práci (nebo na hraní). Ostatní funkce využije pouze malá část populace.
Tím nechci shazovat telefony Ericsson, jenom konstatuji fakta.
catt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.K.  |  17. 07. 2001 19:04

Nechce se mi verit, ze by Ericsson koncil, ale jeden nikdy nevi.

Momentalne jsou Eriky jedny z nejlepsich telefonu. To jsem zvedavej, co si poridim, az me omrzi A1018s (coz nastesti hned tak nebude - nema temer chybu). Nokii nechci - uznavam sice ze to jsou dobry founy, ale stve me ta jeji radoby "image". Ameriku (Motorola) bych si neporidil ani nahodou. Takze mi zbyva tak akorat Benefon (ktery je ale ponekud vyssi trida). Ne, ze by Alcatel, Siemens a dalsi delali spatny telefony, ale proste mi nesedi. Znacka je (vetsinou) znacka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIří Hlavenka  |  17. 07. 2001 19:04

Ono se trošku z této diskuse zdá, že ericssony jsou telefony "pro znalce" - ale to právě může býtten problém. Dnes jsou mobily masovka, znalců, kteří dovedou z hlavy vyjmenovat několik mobilů telefonů a říci jejich přednosti a zápory, je pár procent. A z pár procent neuživíš firmu jako Ericsson.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:04

Eriky byly dobrý mobily, ale poslední, co se opravdu daly používat, byly GF788, GA628 apod. Byly rychlý, člověk udělal to, co chtěl hned. Jednořádnový displej sice nebyl příliš výhodný, ale byl dokonale využit. Na dnešních mobilech se třemi řádky je často míň informací, než co měly tady ty Eriky. Nový Eriky jsou pomalý, mají divný menu alá Windows, blbě se píšou textovky, no prostě hrůza. Nový Nokie na tom taky nejsou příliš dobře - chyby ve firmawaru, pomalost. Co mají dobrý, je ovládání a velkej displej. Asi nejlepší je dneska Alcatel 501, měl jsem ho v ruce a je fak boží. Škoda jen, že vypadá jak hračka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor  |  17. 07. 2001 19:04

Nic proti Alcatelu 501. Problém je jen v tom, že inzerují funkce, které (doufám, že zatím) nepodporuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  17. 07. 2001 19:04

Zdar lidi...
By me jenom zajimalo, proc jsou ty Nokie tak drahe, kdyz, zejmena v nizsich tridach, nejsou nic tak svetoborneho... V uvodnim clanku se psalo cosi o tom, ze jsou levnejsi nez konkurencni vyrobky... tedy, skoro to vypada, ze to je duvod, proc je Nokia u nasich prodejcu tak oblibena znacka... levne koupena, draze prodana! Lidi, zmasirovani reklamou a tim, ze "Nokii ma preci kazdy" to koupi, presto ze se u toho nechaji pekne oskubat... Je fakt, ze Nokia ma u nas jmeno jeste z dob NMT... Ale stejne mi to trochu prijde jako snobarna. Treba u takove 6210 bych to pochopila, ale u tech "levnejsich"... Ale kdyz ma nekdo tolik penez, at si to uzije .
Rozhodne zde nechci tvrdit, ze Nokia je nejaka spatna znacka, osobne bych si treba 6210 poridila hned, mit tak na ni :). Ale schvalne: myslite si, ze za vyssi cenu MT fy Nokia muze vyrobce ci prodejci?
Zdar! Vrana - ruska vlastovka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIří Hlavenka  |  17. 07. 2001 19:04

Cenu (koncovou, doporučenou) pro danou zemi obvykle výrobce, tj. jeho lokální zastoupení či distributor. U nás Nokia lokální zastoupení má. Prodejci už mají pouze z této ceny marži (nijak extra vysokou), tak si z ní mohou uříznout a prodávat mobily o pár procent levněji, ale víc ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  17. 07. 2001 19:04

nedavno jsem cetl dost slusny clanek o tom, jak jsou u nas mobily drahe v porovnani treba se SRN. cili si myslim, ze u nas zatim operatori a prodejci tezi z mobilmanie a zdaleka si jeste nesahli na dno svych nakladove minimalizacnich moznosti. ten clanek byl nekde na mobilserveru, zkuste ho tam najit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIří Hlavenka  |  17. 07. 2001 19:04

No... k tomu, abych získal ceny mobilů v SRN, nepotřebuju číst mobil server
(nic proti mobil serveru . Zeptám se na Internetu, třeba

http://s1.amazon.de/exec/varzea/ts/browse-zshops/265078/302-1535353-7096816

Co jsem zkoušel, jsou ty ceny plusmínus stejné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  17. 07. 2001 19:04

coz to jo, 6210 je dobra, taky bych ji bral. i kdyz mozna o chloupek lepsi bude alcatel 501, je levnejsi a mensi a ma 8 radkovy displej. ovsem kdyz se podivate na ty lowendy... 5110 byl poctive udelany telefon, vysledkem je, ze se prodava jeste i dnes, kdyz uz je oproti dnesnim novym modelum dost zastarala. 3210 a 3310 jsou ovsem na to, co umi dost predrazene. lidi se je kupuji ovsem hlavne kvuli stylu a jednoduchemu ovladani, ktere je u nokii skutecne neprekonatelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  17. 07. 2001 19:04

Měl jsem postupně Eriky - GA628,A1018s a teď A2618s - všechny byly - jsou super phouny,dobré menu a vůbec ! A hlavně sqelá citlivost na signál !

Budou moc chybět !

Mike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  17. 07. 2001 19:04

Erika jsem nikdy nevlastnil a ani se mi nějak nezamlouvaly, taktéž Nokia. Momentálně přecházím z Motoroly SlimLite na Siemens SL45. en lze považovat za současnou špičko a trend vývoje MT. Mít u pasu pikslu jen na volání, nebo i datový prostor, to si již rozmyslím :)
Ale jak již tady padlo, asi to nebude tak horké, jak to ovypadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smet  |  17. 07. 2001 19:04

škoda, že erici končej. Řekl bych že budou ještě nějakej ten pátek ještě prodávat a vyrábět, ale jestli maj tokový stráty jako je tady napsáno, tak nevim, nevim. K Nokii ale nepřestoupim určitě. Kromě dlouhý výdrže a velkýho displeje nejsou o moc funkcema napřed a cenově jsou dost nahoře. to už je lepší Alcatel a Siemens. Myslim že o pozici Ericssonu se budou prát právě Alcately a Siemens. Sagem, Sony, Philips a Benefon zůstanou vzadu. I motorola bude ztrácet. Sám osobně mám T10 a myslim že je lepší ( a to o dost) než cenově srovnatelná 5110, a lepší než 3210, která je o dost dražší. Nemám averzi vůči nokiím, dobře se snima pracuje, ale nokii má dneska každej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka"CBX"  |  17. 07. 2001 19:04

Pravdu máš v tom,že Nokii má každej.Nebo aspon většina.Je to telefon u kterýho nemusíš přemýšlet.Za to Erik má svuj styl,a podle mýho si ho kupujou lidi,co jsou jako Erik.Nejdřív vše rozváží a pak konaj.Sám mam 2618s a spokojenost sama.Sice moc nevydrží,mam standart baterii,Ale asi bych neměnil.Zrovna včera jsem manželce nastavoval Simense od Oskara,C35,a to byl chaos.Když jsem hledal tam co u Erika,tak nic,ono to bylo jinde.Před 14 dny jsem prodal 3210,sice pohodlný,dlouhá výdrž, ale nebylo to ono.JOOO Erik,kapitola sama pro sebe a o sobě.Jestli skončí,věčná škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIří Hlavenka  |  17. 07. 2001 19:04

Jo, to je dobrý postřeh s tím, že Nokii má dneska každý - to obvykle lidé cítí a zabraňuje to výrobci mít moc velkou převahu na trhu, lidé chtějí pestrost.

Jinak se taky tvrdí, že nejvíc si na trh brousí zuby Siemens, kterému se v poslední době daří čím dál líp, má silnou pozici na největším evropském trhu (v německy hovořících zemích) a má samozřejmě taky dost peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ombre  |  17. 07. 2001 19:04

Myslím, že mobily stihne(ne teď) stejný osud, jako PC, o jejichž výrobu se kdysi prali největší výrobci, kteří dnes působí zejména v poradenství, internetu a jiných oblastech, než jsou PCčka, které se stávají supermarketovou záležitostí.
Co budou nynější výrobci mobilů dělat se neodvažuji prorokovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K.  |  17. 07. 2001 19:04

:(:(:(:(:(:(:(:

NOKIA je hnus!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TechMaster  |  17. 07. 2001 19:04

SOUHLAS !!!!!!!!!!!

Ericsson je současná jednička v MT a
nějaká trapná nOKIA (malé n znázorňuje její nicotnost a debilitu) ho mohla ohrozit jedině svým psychologickým tlakem na lidi. Její design je hovno a stejně na něj každej blb letí (tyhle hovada nikdy nepochopim). Drahý jsou jak prase a technologii maj oproti Er. ubohou (zde je vidět, jak na dnešní generaci působí reklama - nechaj si nakecat cokoliv). Ericsson je technologická špička, tak je pro mě těžké uvěřit, že takovej nýmand, jako je nOKIA, vůbec existuje. Natož aby dělal problémy.


Já osobně používám E-T28 s MP3 modulem apod. a nedám na něj dopustit. Už jsem se těšil na T39 a ta nO... mi to překazila, ale co se dá dělat, asi budu muset přejít k nim. Přece se neodtrhnu od moderních technologií jenom proto, že zabili současného krále (znám i několik takových omezenců)


P.S.: ten mail je funkční!! takže očekávám i vaše názory !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIří Hlavenka  |  17. 07. 2001 19:04

Sám používám Ericsson a jsem s ním spokojený - a znám spoustu lidí, co jsou zase spokojení s Nokiema.

Když se dívám na množství reklamy, tak Ericsson vs. Nokia je tak 1:1. Proč tedy myslíte, že Nokia "zblbla" lidi reklamou (a Ericsson "nezblbl"?)

Nejsou jenom ty nejdražší a nejpokročilejší telefony - tak jako v autech, kde si můžeme říkat, že nejlepší je Jaguar a vOLKSWAGEN je hroznej . Ale pro drtivou většinu lidí je mobil tím, co má dvě tlačítka, červené a zelené, a pak jedno místo, do kterého se mluví a druhé, ze kterého se poslouchá. A skutečně nepotřebují víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TechMaster  |  17. 07. 2001 19:04

V jedné věci máte pravdu: Jaguar je fakt nejlepší, ale nejhorší je kIA. Dobrý (dost dobrý) jsou taky HUMMERy :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.K.  |  17. 07. 2001 19:04

K clanku jako takovemu se vyjadrovat nechci (k tomu nemam dostatek informaci), ale muzete mi vysvetlit co to ma Nokia za "výhodu economy of scale (vyrábí levněji než konkurenti a prodává levněji než konkurenti)" - jak to vidim ja, tak Nokie jsou poradne predrazeny. To bych spis veril, ze levne vyrabeji a draho prodavaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIří Hlavenka  |  17. 07. 2001 19:04

Vysvětlím. To, že NOkia prodává levněji, neznamená, že by její telefony byly levné - znamená to, že její náklady na prodej ("cost of sale") jsou nízké v poměru na jeden prodaný mobil. Pokud Nokia má (řekněme) 50% českého trhu a Ericsson (řekněme) 5%, musí obě firmy vynakládat na to, aby zde prodaly (marketing, sales support, administrativa) plusmínus srovnatelné peníze. Znamená to tedy, že Nokia má podstatně nižší náklady na prodej, a tudíž vydělává více. To je economy of scale.
To, že jsou Nokie předražené... jak vidíte, i tak s nimi na trhu dominuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.K.  |  17. 07. 2001 19:04

To uz zni rozumne, puvodni formulace byla ponekud nepresna a zavadejici. Diky za upresneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.kuruc  |  17. 07. 2001 19:04

Ja bych to videl, jak pise J.Hlavenka, 1:1. Neco maji lepsi Ericssony, neco zase Nokie. Napriklad ovladani. Nedovedu si predstavit, ze by moje maminka, mela napsat SMS na nejakem Ericssonu. (ma 5110)
A o tom to je. Vzhledem k tomu, ze pouzivate "T28 s Mp3 modulem" bych rekl, ze se o mobilni komunikace zajimate docela hodne a s mobilnim telefonem se citite, jako "ryba ve vode". Pak si ale neuvedomujete skutecnost, ze pri nasi 40% penetraci je mnoho uzivatelu, kteri chteji jen volat a ne "volat s otevrenym navodem na pouziti.

Nic proti Ericssonu nemam a nokii nevlastnim.

Timto jsem chtel jen rict,ze byste se mel divat na skutecnosti i trochu z druhe stranky a ne jen svym zaujatym pohledem. Kdyz si toti vypisete na papir vsechny klady a zapory Ericssonu i Nokie, zjistite, ze jsou na tom zkutecne 1:1.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jimak  |  17. 07. 2001 19:04

Nedovedu si predstavit, ze by moje
maminka, mela napsat SMS na nejakem
Ericssonu. (ma 5110)

Schvalne, mel jste to nekdy v ruce? Pripadne vam behani ocima po displeji a hledani co mam zmacknou lepsi nez ovladani chci/nechci u erika?
Ja sem asi pred rokem pri prvnim opravdickem setkani s Nokii (N3210) prastil telefonem po trech minutach o postel a sel hledat svoji T28. To se neda srovnat! Porad jenom hledate v menu kde je ta funkce ktera by mela byt jako defaultni. At zije NaviKey (TM) !!!!
Bohuzel ani ovladani Nokie se dvema kontextovymi tlacitky neni jednodussi - v pripade psani SMS spis jeste naopak. Ale pokud tem nesmyslum o snadnem ovladani Nokie verite, pujcte si na vice nez jeden den libovolneho novejsiho ericssona ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  17. 07. 2001 19:04

Jsem rad, ze aspon nekdo mel stesti na dobry kus v pripade nakupu T28. Ja jsem tolik stesti nemel. Tuhnul a zamrzaval, hlasil "zadna sit" treba cely den, vyskakoval flip, blikal v nabijecce...
Rok jsem se s nim trapil a nakonec po tech nekolika upgrade firmware jsem ho vyreklamoval. Ted mam osvedcenou Nokii 6210- bez problemu. Bude se me nakdo divit, ze uz nechci Erika doma ani vidět ?
Tomas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  17. 07. 2001 19:04

No nevim ,ale T28 jsem drzel v ruce jednou a naposledy,cekat 3 vteriny na kazdej ukon by se mne teda cekat nechtelo,nehlede na to ze klavesnice u gh768,t10,t18 jsou naprosto desny ,tak do nich mlatit kladivem aby to fachcilo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  17. 07. 2001 19:04

souhlas!!! Nokia je shit nenávidím je divím se lidem co je mají rovnejte si třeba nokii 3210 a Ericssona A2618 který nabízí podstatně více funkcí a je levnější, opravdu je smutné jak se lid nechá zmanipulovat reklamou!!!

Těším se až Nokia krachne a doufám že to bude brzo.
p.s. Ericsson nekrachuje napsaly to jen burvály, poDívejte se na oficiální stanoviska.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gemerka  |  17. 07. 2001 19:04

Je to pravda, máš pravdu. O mobily se zajímám, vše, co tu píšu, je objektivní (zkušenosti kamarádů a známých). Nokia je pro mě chudá značka, která nemá na to, jak je drahá, moc co nabídnout. Všem šíleným nokiářům: vždyť mně ukažte jedinou Nokii, která je fakt dobrá??? 3210 je těžká a okoukaná, 3310 vypadá jak nafouklá krabice a je poruchová, tolik opěvovaná 6210 je obrovská jak bota a funkčně SKORO stejná jak 7110. No a ty malý zapalovače 8210 a 8850 nemají pořádnej signál ani ve městech venku. Je to prostě masový šíření a lidi se můžou podělat, jak se dozví o nějaké nové Nokii, která má např. o jednu hru víc než předchozí model, avšak stojí o pár tisíc víc (víte určitě, na který dva modely narážím). Bohužel, v mém okolí se 3330 koupilo asi 10 lidí, z toho 2 prodali svou starší 3310 za pár korun, jen aby si vyzkoušeli Pinball (WAP nepoužívají kvůli ceně).
Ericssony jsou kvalitní mobily, není pravda, že se pohoršily. Jsou prostě konzervativní, aby se odlišily od konkurence. To je dost důležitý. Že je menu pomalý? A to tak vadí? Spěcháte někam? Vždyť obyčejný Windowsy 98čky jsou mnohem horší. SMSky se třeba na a2618 psaly opravdu hůř, jenže teď už je to lepší a bude to lepší (r520=pohoda)A s těma poruchama už mě taky neserte, protože ty křápy z Finska vržou, sekají se a ničí už při prvním pádu. Mně moje t28 spadla asi 15x, někdy i na anténu, a je v pohodě. Je to supr mobil!!! Předtím jsem měl a2618, která mi nešťastnou náhodou spadla do potoka, kde ležela asi 15 vteřin ((
Vytáhl jsem ju, vysušil a...jede jak normálně. Tak co, kdo z vás tohle zkusí se svou 5110???!!
Na závěr chci říct, že Ericsson nekončí, nemějte strach. Má sice trošku finanční problémy, ale bude to dobrý. A až se spojí se Sony, dá všem hybridům na prcku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan  |  17. 07. 2001 19:04

a prectete si obdobny clanek na mobilserveru ale HLAVNE komentare k nemu. Je tam jeden podstatnej a fundovanej ze kteryho vyplyva ze to neni tak horky jak vypada. A ze ericsson vicemene jen prechazi na styl ktery pouziva treba siemens.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIří Hlavenka  |  17. 07. 2001 19:04

Tento příspěvek jsem nějak nepochopil. Řada nejserióznějších světových finačních deníků (např. FT) a analytiků se vyjadřuje ve velmi podobném duchu jako je tento článek. Na mobil serveru je, pravda, jakýsi anonymní příspěvek, který vychází především ze zdrojů firmy Ericsson. To je ta "fundovanost"?

(nic proti mobil serveru)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Pospisil  |  17. 07. 2001 19:04

Budu brecet Ericsson byl pro mnoho lidi nejlepsi, tak jak mohl krachnout, vzdit jsem si ho take koupil. To je smutny clanek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peťa  |  17. 07. 2001 19:04

Tomu se snad ani nechce věřit! Ericsson, který byl ještě nedávno jednička má takovýto problémy!? No těbůh. Za chvíli budeme mít všichni Nokie :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor