No, tak se zamyslím, proč jsem si už dvakrát koupil Oskartu a jednou jsem ji po půl roce nechal propadnout a podruhé to nejspíš dopadne stejně.
1.) Jsem natolik zaslepen, že když mě zastavila v obchoďáku moc pěkná Oskarka, tak jsem se rád nechal půl hodiny zdržet, aby mi mohla spočítat, kolik bych provolal, pokud bych si pořídil Oskara. Asi čtvrt hodiny se pokoušela spekulovat, počítala jeden paušál za druhým, aby mohla rezignovaně říct "No, tak vám se to opravdu nevyplatí." A pak, když viděla, že je bez šance, jsme se mohli další čtvrthodinku bavit o tom, kde Oskar nemá v okolí pokrytí, čímž se stává nepoužitelným.
2.) Odvaha mi nechybí, ostatní teenageři z party už se stihli také oženit, pořídit si děti a na kamenování nemají čas. Jen jaksi nemám důvod přecházet, viz ostatní body. A také v seznamu mám jen 2 čísla v síti Oskar, ostatních cca 100 je v poměru přibližně 90/5/5 v T-M/ET/Telecom.
3.) Nepotřebuji nutně Navigator, jen mi občas ulehčí život. Nepotřebuji nutně GSM banking, jen je občas pohodlné podat příkaz z mobilu nebo si z něj zjistit zůstatek (když už nejsem u internetu, kde to můžu samozřejmě udělat taky), nepotřebuji nutně SIM-Toolkitové služby, jen mi poměrně často výrazně ulehčují spoustu věcí.
4.) Ano, to je přesné. Brno-Líšeň, sídliště jako kráva, pokrytí tři kroky od okna. Je sice pravda, že když jsem to zkoušel poprvé (v roce 2000?), šlo to i těsně u okna jen těžce, takže se síť určitě rozvíjí, ale občas potřebuji telefonovat i jinde než venku... Tolik co se týče domova. Celkem cestuji, potkávám místa, kde se nechytá kterýkoliv z opů (mám i služební ET), ale TAM, KDE SE POHYBUJI JÁ, je Oskar co se pokrytí týče jednoznačně nejhorší.
Jsem od roku 1997 s malými přestávkami (neměl jsem mobil vůbec, ne jiného operátora), od roku 1999 již trvale v podstatě spokojeným zákazníkem Paegasu, nyní T-Mobile a o změně operátora v žádném případě neuvažuji. Používám i služební ET a občasně testuji Oskara, takže si myslím, že vím, o čem mluvím.