T-Mobile Girls Talk: známe podrobnosti!

Diskuze čtenářů k článku

mobilemikedotorg  |  28. 04. 2007 01:00

tak opet se clovek spis pobavi nad chovanim lidi a jejich vyplody,opet narod nezklamal
K uctovani 60+30 , i skrz toto s prechodem na kreditni tarif mam citelne nizsi faktury,hlavne take diky cene SMS.Girls talk se mi zamlouva,jakmile nandu spolukecajici hned aktivuji
Inu nebojme se , i Ou tuuu si neprimo nejaky ten pausalek vybere na tom svym volani zdarma v siti Ou tuuuu,to mas prast jak uhod.Myslim ze si to dokonale vybira treba na SMSkach za 1,7kc kamkoliv...
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  27. 04. 2007 11:24

Pročítal jsem si reakce a musím to shrnout:
Oskar na začátku svého bytí na českém trhu přišel s předplacenou kde se platilo 10kč za hovor do vlastní sítě. Asi 2 nebo 3 roky poté obdobnou nabídku zopakoval a nabídl za aktivační poplatek (tuším 900Kč) si změnit nebo nově aktivovat na předplacence tarif, kdy do vlastní sítě po 5 minutě voláte zdarma (pouze u předplacenky). V prvním případě to bylo zdarma na prvních 30.000 oskartách a v druhém případě za aktivační poplatek na jakékoliv oskartě.
O2 (jak jsem se v debatě dočetl) nabízí podobnou službu zdarma s omezením že volání platí po 19:00 nebo víkendu, tímpádem se O2 nedá srovnávat s TMCZ nebo VDF, protože u TMCZ a VDF je volání neomezené časem. Pokud O2 něco takového má, pak prosím někoho o doplnění, já o té službě nevím.
TMCZ má nyní nabídku služby (není to dárek nebo něco jiného, je to služba za kterou se platí) kdy můžete do vlastní sítě volat po 3 minutě zdarma kdykoliv. Ve srovnání s VDF (který měl limitovanou edici a nebo časově omezenou nabídku za aktivační poplatek) je paušál za volání zdarma do vlastní sítě skutečně velmi výhodnou nabídkou, pokud jste příznivcem dlouhých hovorů. Tato nabídka není cílená pro všechny zákazníky, protože ne každý rád telefonuje.
Spočítejte si... s každýma 3 minutama nad rámec prvních 3 provolaných minut, máte další hovory do vlastní sítě v podstatě zdarma. Říkám v podstatě, protože musíte brát do úvahy paušál. Jak jste se v článku dočetli, tak u twistu se nabídka vyplatí už od 15té provolané minuty v případě TWIST SMS a nebo maximálně 28.minuty v případě TWIST týden. U paušálu je to minimálně od 16.minuty až po maximálně 28.minutu. V obou případech je tato služby dle mého soudu výhodná, protože jestli má někdo aktivovaný tarif že hodně volá tak co je pro něj půlhodina volání, pokud má někdo aktivovaný tarif spíše pro SMS, tak co je pro něj čtvrthodina volání?
To že tu někdo řeší zda je účtování po 30s nebo po 1s po první minutě, to už mi příjde dost nihilistické. Pokud jsou vaše hovory od 0 do 3 minut, pak nemusíte přemýšlet nad touto službou a najít si tarif, který vám bude účtovat po sekundách.
A co navíc vítám, že placené první tři minuty vám jdou z případných volných minut a pak už je to zdarma.
Já osobně tuto službu vítám, protože vím, že mi tato služba ušetří řádově stovky korun. Takže nějakých 59kč bez DPH... (jsem zákazníkem VDF a TMCZ)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  27. 04. 2007 14:13

Hezky shrnuto. Já jsem rovněž uživatel sítě TMCZ a tuto službu vítám. Zatím jsem užíval službu Moji blízcí, která po aktivaci měla na 12 měsíců volání zcela zdarma (za paušál 46.41 Kč), ale jen na 4 čísla a neodečítala ani předplacené minuty. Bohužel mi končí 5.5., a proto zavedení služby Girls Talk vítám. Výborné je, že to není omezeno počtem "kamarádů".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  27. 04. 2007 16:21

Ještě se zapomíná na vánoční akci (rok 2002 nebo 2003?), kdy Oskar měl hodinu hovoru za 3,15 Kč (3 Kč bez DPH) bez dalších omezení, trvalo to od listopadu do února. Tenkrát jsme se s přítelkyní naučili kecat po telefonu, ten pocit, kdy se člověk nemusí ohlížet na čas, je fakt super. A užíváme si to dodnes, díky Oskarovi a Vodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  25. 04. 2007 21:18

Filip je podle dobře informovaného zdroje blízkého všem operátorům v ČR dobře placený Pepek Vyskoč za to, aby sebevětší kravinu, kterou vymyslí mozky v marketingových odděleních pěkně naservíroval pubertální veřejnosti. Kdo potřebuje vykecávat v mobilu po 3. minutě? Jen osel a zamilovaná puberťačka. Ať radši sleví hned první minutu a účtují po sekundách, aby si člověk nemusel myslet, že všechno to je jen zástěrka pro odírání zákazníků! Ale to se operátorům nehodí do krámu. Zato přemýšlejí, jak nás oderou!!! A Filipa je mi opravdu líto i pokud je za ty příspěvky sebelíp placený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  26. 04. 2007 11:19

Nepovažuji se za úplného osla a vzhledem k mému věku a tomu co nosím v kalhotách ani za zamilovanou puberťačku . I přesto jsou moje hovory často docela dlouhé. Tahle věc by se mi proto docela hodila, leč jsem spokojeným zákazníkem úplně jiného operátora, kde mám podobnou službu.
Nevím co ti na tom přijde špatného - kdo má hovory krátké, tak si prostě službu nezaktivuje, protože pro něj není určena, kdo má hovory delší, tak s její pomocí může docela dost ušetřit.
Zvýhodňování provozu do vlastní sítě je logickým pokračováním konkurenčního boje na prakticky nasyceném trhu. Každý operátor na to jde trochu jinak a je na pro co se rozhodne.
Mimochodem, oslem bych nazval spíše někoho, komu se služba vyplatí a on si jí nezaktivuje.
Pěkný den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  26. 04. 2007 11:22

sorry, v předchozím příspěvku mi v předposlední větě vypadlo slovo:
"je na ZÁKAZNÍKOVI pro co se rozhodne".
Omlouvám se, při psaní jsem musel vyřídit jeden dlouhý hovor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
country1  |  26. 04. 2007 20:39

Služba sem, služba tam. V konečném důsledku jde o rozumné ceny za jakýkoliv hovor (krátký nebo dlouhý) a ne blbákov na lidi v podobě jakýchsi "služeb". Operátorovi jde (a to je přece všem jasné) hlavně o zisk. Ostatní řeči kolem jsou jen blamáží!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  25. 04. 2007 10:22

Ten název je tedy nannejvýš odpudivý, hodný jen 4%ního růžovoučičkýho operátoříčka. Jsem chlap, jsem na to hrdý a nebudu si pořizovat něco co jen náznakem připomíní ženskou. To je jako bych sledoval Sama doma. Fujtajxl, velebnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  25. 04. 2007 10:54

máte recht, Kelišová, uznejte, že s takovýmhle názvem se do Evropy vykročit nedá :D holky, která si dá Grog?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  25. 04. 2007 11:35

Ono si nevyberete. Mně osobně se zase nelíbí, jak VF prasí češtinu s jeho Baffte se..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ftip  |  25. 04. 2007 13:25

"Jsem chlap, jsem na to hrdý a nebudu si pořizovat něco co jen náznakem připomíní ženskou."
Takže jste 4%-ní? (Neberte to vážně, jen jste prostě svou formulací nahrál...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  25. 04. 2007 16:08

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.  |  27. 04. 2007 15:31

Tak tomu rikej GirlStalk. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  25. 04. 2007 10:14

k těm obdobným službám, nejobdobnější služba je volání po třetí minutě zdarma u O2 - platí to mimo špičku, víkendy a stítní svátky, zaplatí se 15Kč za hovor a celý zbytek hovoru je zdarma. A když už jste zveřejnil kamarády, měl byste dát i Volej domů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub R  |  25. 04. 2007 10:14

"Obdobu můžeme hledat snad pouze u Oskara a jeho speciální edice Oskaret s hodinovým hovorem za 10 Kč."
... chtěl bych autorovi připomenout službu bývalého Eurotelu: "volání po třetí minutě zdarma". Běžela minulé léto a na prepaidech je stále platná :) Takže obdobu můžeme hledat jedině u O2, od které T-Mobile službu okopíroval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  25. 04. 2007 10:22

navíc tam to bylo vždy bez paušálu a u tarifu se také odčítaly minuty postupně :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  25. 04. 2007 14:30

tak na to zapomeň.10 korunovka od Oskara byla vždy za 10kč.T.j ať si volal 10 sec či hodinu vždy to odečetlo 10 kč.Pochopitelně jen v síti OS.Spousta lidí padala v té době do schránek a hned bylo 10 kč v čoudu.JInak pak měl OS edici po 5-té minutě zdarma a tam to bylo jak píšeš ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  25. 04. 2007 14:31

joj , špatně jsem pochopil tvůj příspěvek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  25. 04. 2007 20:07

Všichni ste úplně mimo Oskarova služba, z který všichni kopírujou je "po 5 minutě zdarma". Vzhledem k nižší ceně za minutu je to, ale úplně stejná cena jako 3 minuty u TM. Navíc to platí už léta a bez paušálu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  25. 04. 2007 17:09

Právě naopak Eurotel to ve své době okopíroval právě od T-M, který s akcí na volání po třetí minutě přišel kdysi jako první

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  25. 04. 2007 19:03

... jenže oba to okopírovali od Oskara
A mimochodem, co se toho Téčka týče, nebylo to tehdy náhodou tak, že se ti odečetly 3 minuty najednou? Použil jsi nějaké předčíslí a naúčtovaly se ti 3 minuty, i kdybys volal jen jednu. Naopak u Eurotelu u paušálů a u někdejší Speciální edice Oskaret to fungovalo resp. funguje tak, že ve vl. síti platíš maximálně 3 / 5 minut. Tedy tak, jako (až) teď u Téčka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 04. 2007 08:53

Všimněte si, že za standard již považují 60+30, sv!ně. Přitom před pár měsíci nic takového ještě neměli. Jsem přesvědčen, že stále ještě naprostá většina jejich zakošů má 60+1. Tady by mě zajímalo, jestli se ty první tři minuty budou účtovat 60+30, i když budu mít tarif s 60+1?
Jinak zupa tabulka, konečně se v článcích začíná objevovat nějaká přidaná hodnota.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mati  |  25. 04. 2007 08:40

plati to jen pro volani na t-mobile, nebo do vsech siti???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 04. 2007 08:48

ftipné! pobavils.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kačer  |  25. 04. 2007 08:48

Jen do T-M

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  25. 04. 2007 07:29

Opet klasika od T-Mobile: Volani zdarma za poplatek (tedy, nechci slevu zadarmo) aneb, jak nenapadne stale vice a vice odrhovat sve zakazniky, kteri za to budou jeste vdecni, myslejic si, jak usetri a jak je na ne T-Mobile vlastne hodny...
Kazdpopadne, v konkurencnim srovnani je tato sluzba spise uboha a od T-Mobilu nijak vyrazne vyhodna! O2 totiz velmi podobnou sluzbu nabizi uz dost dlouhou dobu (volani po 3. minute zdarma). Tato "sluzba" u O2 je naprosto a zcela zdarma!!! Zadne trapne skryte balicky, pausaly, balicky balicku - tedy nutnost plateb navic!
Pro ferovost je ale nutno uvest, ze u O2 lze toto zvyhodneni uplatnit az od sedmi vecer a nebo o vikendech. Take se uctuji ihned vsechny prvni 3 minuty naraz - nicmene, sluzbu je mozno zdarma kdykoli aktivovat i deaktivovat. Pri srovnani s T-Mobile mi ale presto nabidka od O2 prijde mnohonasobne ferovejsi i vyhodnejsi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 04. 2007 07:49

Tak si zůstaň u O2 a nevotravuj tady Ty Ho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  25. 04. 2007 09:10

A kdo tvrdil, ze jsem u O2? Tvuj nazor je hoden opravdu malomocneho bezmozka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  25. 04. 2007 08:13

Já si naopak myslím,že je výhodnější T-M,protože dlouhý hovor můžu uskutečnit kdykoliv a nemusím čekat, až bude 19 hodin nebo víkend. A 70 korun u paušálu měsíčně nebo 19 týdně u twistu nejsou tak moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  25. 04. 2007 09:12

No, kdyz myslite... Ja jen upozornuji na to, ze u O2 je velice podobna sluzba naprosto zdarma!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 04. 2007 09:54

A od koho O2 tu službu odkoukal,T-M byl první kdo s touto službou přišel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  25. 04. 2007 18:57

Nene, první s tím přišel Oskar, jen místo 3 minut to bylo (je, pokud máš tu správnou kartu) minut pět...
A mimochodem, co se toho Téčka týče, nebylo to tehdy náhodou tak, že se ti odečetly 3 minuty najednou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  25. 04. 2007 08:15

ajajajaj...
1. nikdo o sleve zdarma nemluvil
2. co je "feroveho" na tom, ze nauctuji prvni 3 minuty, kdyz chci mluvit jen jednu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Umím vyhodnotit text  |  25. 04. 2007 08:27

Tupost vládne světem. Bylo jasně řečeno, že 3 minuty se účtují standardně ( 60 + 30 u Twist, 60 +1 u tarifu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  25. 04. 2007 08:17

a kde pisi, ze je sluzba zdarma?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  25. 04. 2007 09:37

Milý Zdeněčku, staci jen pozorneji cist! Z tiskove zpravy T-Mobilu: "VOLEJTE PO 3. MINUTE ZDARMA"!!! Zdarma ano, ale za poplatek, za pausal! HA HA HA!
Predevsim jsem upozornoval na to, ze u O2 a i napr. s jistou omezenou edici karet u Vodafone je temer stejna sluzba skutecne ZDARMA (bez jakychkoliv poplatku, aktivaci, balicku, pausalu...).
Jestli ani ted nechapes, tak nema cenu dal diskutovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kačer  |  25. 04. 2007 08:47

Tak s to užij.
U O2 je to zdarma právě proto, že "férově" platíš 3 minuty hovoru, i když voláš jen minutu a u TM ne....
Můžeš volat až po 19 hodině u TM kdykoliv......
Ale co už, nikdy se nikdo nezavděčí všem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  25. 04. 2007 09:29

Ale prosimte, zkus jen rozpocitat onen pausal u T-Mobilu s tim, ze u O2 tedy obcas neprovolas cele 3 minuty. Navic, tam se uctuje 15Kc za 3 minuty - tedy 5Kc/min (prestoze mate napr. tarif na SMS, kde je sazba nejak kolem 7Kc/min do vsech siti). Ale predevsim si muzes sluzbu dlouhe hovory u O2 zdarma kdykoliv aktivovat a deaktivovat. A navic mam jeste tuseni, ze dlouhe hovory se u O2 daji uplatnit i na pevne linky!
Meritum veci ale je, ze se znazim upozornit na to, ze O2 nabizi obdobnou sluzbu zcela zdarma! Toto vse!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vydraM  |  25. 04. 2007 13:12

"Navic, tam se uctuje 15Kc za 3 minuty - tedy 5Kc/min"
a nebo taky 15Kc za jednu jedinou minutu!!
A prehazovat sluzbu DLOUHO A a DLOUHO D před každým hovorem není to pravé, takže o to asi jde. jinak je to služba samozřejmě výborná..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SOUMAR  |  25. 04. 2007 14:42

2MASH- Jsou věci v kterých máš pravdu, ale jinak plácáš jen kvůli tomu, že máš nějakej problém s TMO.Nabídka od TMO je imho výhodná, netvrdím že pro všechny a paušál je přiměřený, nic není skrýté.Pokud někdo chce volat více, bude mu touto službou umožněnó.Ano asi někdy zaplatí o kapku více.To je logické.Poměr cena výkon je imho výborná.Dále spousta lidí co hodně volá v síti TMO - dlouhé hovory, tímto může ušetřit.Opakuji, může ale nemusí.Srovnáno s ET je mimo mísu, protože tam je tolik omezení, že se to moc srovnat nedá.Ano , ale je to zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abraxas  |  25. 04. 2007 13:53

Já myslím, že je to dobrá nabídka. Těch 70 Kč. měsíčně není nijak závratná částka. Být u T-Mobilu, jistě bych ji využil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  09. 05. 2007 01:01

sluzbu je mozno zdarma kdykoli aktivovat i deaktivovat
Kdykoliv ne, znovu aktivovat lze nejdříve za 24 hodin od předchozí aktivace. Takže si nelze během dne (spíš noci) libovolně přepínat dlouhé a krátké hovory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tOplOaDer  |  25. 04. 2007 01:07

a co kdyz budu chtit sluzbu deaktivovat? Napriklad po mesici, bude se mi tento mesic uctovat nebo to bude v ramci toho, ze jsem si sluzbu aktivoval pred tim srpnem 2007? A co kdyz sluzbu budu vyuzivat mesic a pul? Take mi strhnou za ten pulmesci celou castku nebo polovinu? dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  25. 04. 2007 02:07

T-M účtuje za využití svých služeb poměrně. Tj. za půl měsíce dostanete půl služby, ale za půlku peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan Y.  |  25. 04. 2007 02:12

V této souvislosti by bylo dobré, kdyby se ještě autorovi podařilo od T-Mobilu získat informaci, po jak dlouhé době od aktivace si mohou paušální zákazníci toto zvýhodnění zase deaktivovat. U Twistových to zřejmě díky týdennímu poplatku půjde po týdnech, u paušálů to však není vůbec jasné. T-Mobile ale určitě nebude nakloněn tomu, aby si to někdo aktivoval např. jen na dva dny a za tyto dva dny platil poměrnou část z měsíčního poplatku. Prostě zjistit, jak jsou aktivace a deaktivace limitovány.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Kůžel  |  25. 04. 2007 02:16

není problém článek aktualizovat, ale až ráno :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan Y.  |  25. 04. 2007 02:26

Jasný, to nebyl příkaz k okamžitému nasazení
Díky.
Když už budete ten T-Mobil kontaktovat, tak ještě možná ověřit, že to půjde i k tarifu T1 a partnerským SIMkartám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josh  |  25. 04. 2007 12:40

V tom pripade bych mel take nejake dotazy: jak je to s aktivaci/deaktivaci u twistu:
V pripade ze si sluzbu obednam bude platit:
a) Od chvile kdy mi prijede potvrzovanic smska (radove v minutach)
b) Od pristi pulnoci
c) Od pulnoci nejakeho pevneho dne v tydnu - napriklad od pondelka (zacatek tydne)
d) jinak
idealni (v co doufam) bude a) s minimalnim zpozdenim
pri pozadavku na deaktivaci se mi sluba deaktivuje:
a) okamzite (prijde potvrzovaci sms)
b) od pristi pulnoci (jine pevne datum)
c) sluzba dobehne do konce (placeneho tydne) a pak nebude znovu aktivovana
d) jinak
idealni by bylo c), ale obavam se, ze to bude jinak.
S tim souvisi i otazka, jak se pocita onen tyden u Twistu:
168 hodin?
doba do konce dne + 7 dalsich dni?
doba do konce dne + 6 dalsich dni?
jinak?
Celkove me T-mob po delsi dobe potesil, sluzba vypada zajimave. Kazdopadne, stale mi daleko vice vyhovuje Vodafone a jeho sluzby (ke kteremu sem utekl, kdyz T-mob zdrazoval a rusil SMS branu).
DIky za odpovedi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.  |  27. 04. 2007 15:22

1) a
2) c prepaid, a postpaid
3) prvni tyden a) , kazdy dalsi bude strhnuti o pulnoci -> tyden bude skutecne 7 dni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  25. 04. 2007 08:17

I u paušálů je to celkem jednoduché. Funguje to klasicky - službu můžete zrušit kdykoli, ale neaktivní bude až od následujícího zúčtovacího období.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  25. 04. 2007 09:39

Když si dnes změním tarif, tak mi ho ve dvanáct v noci změní a mám nový. Na vyúčtování budu mít poměrně vyúčtovanou část měsíce se starým tarifem a zbytek s novým. Stejně tak přidělí poměrně počet volných minut. Tak jak to říkáš Ty, to funguje u VF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  25. 04. 2007 10:17

no, goobe, T-Mobile i O2 mají změnu tarifu zpětnou vazbou, tedy den, kdy si ho změníš, se ti zpětně přeúčtuje. Tedy změníš ho ve 23:30, ale tarif už budeš mít oficiálně účtován od 0:01 toho dne ve kterém jsi změnu provedl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  25. 04. 2007 11:17

Já si nebyl jistý, zda změna proběhne v rámci toho dne nebo až ve dvanáct v noci v ten den. Každopádně ale změna neproběhne až na konci zúčtovacího období..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  26. 04. 2007 08:59

No ale to jsou dvě různé věci. Když měníte tarif, bere se to jako AKTIVACE nového a změna platí od půlnoci. A když si aktivujete novou službu, tak obvykle taky. Ovšem DEAKTIVACE služby proběhne s koncem zúčtovacího období, podobně jako zrušení tarifu vám neprovedou okamžitě (tj. od půlnoci).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.  |  27. 04. 2007 22:41

GT je pro pausaly proratovany. Tzn. deaktivace se provede ten samy den a fakturovana je jen prislusna cast mesicniho poplatku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor