T-Mobile láká mladé. V soutěži mohou získat studentský tarif na rok zdarma

Názory k článku

306621  |  07. 09. 2020 14:11

Neomezený firemní tarify za 50 Kč měsíčně jsme dostali bez soutěže :( Prostě na nás podnikatele operátoři úplně kašlou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
intago  |  07. 09. 2020 14:45

Pro pět slovy 5 studentů. Úžasný dar!;! A ty tarify taky žádná sláva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MichaelsCZ  |  07. 09. 2020 14:47

Mí 2 studenti střední školy vystačí s 1GB za 50.- (vánoční akce TM kdy za 500.- bylo 1GB na měsíc po dobu roku), ve škole a doma mají wifi.Jako druhou SIM maj Odorik, provolají asi 15min měsíčně za 1.49/min (útčování 1+1). Tak to jen aby s náma TM nepočítal, že mu budu dávat litr měsíčně :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka1or  |  07. 09. 2020 17:09

T-Mobile láká mladé. V soutěži mohou získat studentský tarif na rok zdarma.
--------------------------------------------------------------------------------------------Bez soutěže, ve Sportce můžete taky vyhrát miliony korun .No a co ? Sere na ně pes .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek_II  |  07. 09. 2020 17:13

Škoda že tady není Polsko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 09. 2020 17:25

Snad z toho T-mobile nezkrachuje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
giam  |  08. 09. 2020 01:47

wow

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  08. 09. 2020 11:16

Čekal jsem stovky až tisíce obdarovaných jako marketingovou akci a ono obdarujou celých 5 šťastlivců :D
Tedy t-mobile do soutěže věnoval celých cca 30 tisíc korun v koncových cenách (v nákladech zlomek). Přičemž náklady na marketingové oddělení, grafika a reklamu pro tuto kampaň budou o dost víc jak 10násobně vyšší. Bravo :DAsi jako kdyby Lidl vypustil reklamu, že prvním 2 lidem na každé prodejně daruje rohlík.Ale jasně, tady jde hlavně o to, že to pisálci z MM a konkurenčních webů okamžitě zveřejní, i když je to zcela zbytečné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duron1983  |  08. 09. 2020 14:19

Mam pocit z tech clanku o T-M, co jsou tady na webu, ze marketing T-M si dal docela dlouhou dovcu... nedavno jsme delali na firme vyberko a nabidka jejich Magenty uplne mimo nase chapani. Chudak obchodak se snazil vymyslet pozitiva, ale jedine, co z toho nakonec vzeslo, bylo ze jsou bez zavazku... asi si mysli, ze budeme co pul roku menit operatora. Byli drazsi o 20% a jeste s tretinovou dotaci na HW. A jen jsme si meli vybrat z asi 5 levnych mobilu. Jinak bychom museli platit akontaci! Zustali jsme u O2. Pokracuje to "neomezenym" netem na den zadara pri navsteve pamatek (kdy to zpomali pripojeni na 3 Mbps) a nyni toto... se tam uz asi vazne pomatli. Pro 5 studentu... pochopil bych pro kazdeho 5., ale pro 5? Kdysi jednicka v nabidkach, posledni dobou ale dinosaurus. Skoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor