Výpadek služeb u T-Mobilu. Systémy se vrací do normálu, operátor neúčtuje mobilní data

Aktualizace, 2. červenec v 15:33

Systémy zase běží. T-Mobile již ohlásil, že se mu podařilo odstranit technický výpadek interních systémů a od 14:00 už by měly být všechny obslužné a samoobslužné kanály plně funkční.

Aktualizace, 2. červenec ve 12:00

Výpadek interních systémů T-Mobilu se dotknul i zákazníků. Začal v úterý ráno a podle původních předpokladů mělo být odpoledne vše vyřešeno. Nestalo se. Dnes je čtvrtek, některé systémy už fungují, na některých se ještě pracuje.

Aktuální situaci shrnuje Jiří Janeček z T-Mobilu: Během noci se podařilo většinu aplikací obnovit, v tuto chvíli systém stabilizujeme. Pevně věříme, že obslužné kanály budou zákazníků dostupné během dnešního odpoledne. Situace nás velmi mrzí, omlouváme se zákazníkům za způsobené komplikace a děkujeme za trpělivost. O postupu prací budeme průběžně informovat.

Abychom předešli možný problémům našich zákazníků s dokupem dat , nezpoplatňujeme mobilní data po dobu trvání výpadku. Volání, SMS, data nejsou výpadkem nijak dotčeny.

Aktualizace, 30. červen v 19:30
Návrat k normálu není tak hladký, jak T-Mobile sliboval:

T-Mobile má výpadek některých služeb. Vše začalo v ranních hodinách havárií diskového pole, což odstavilo web, mobilní aplikaci a interní systémy, které obsluhují prodejny. Na zákaznickou linku se sice dovoláte, ale operátoři poslouží spíše obecnou radou, se změnou služeb momentálně nepomohou. Mimo provoz je i systém pro rozesílání autorizačních SMS, což působí komplikace v bankovních a jiných službách, které s T-Mobilem na první pohled nesouvisí.

Volání, zasílání běžných textových zpráv a mobilní internet fungují normálně. Problémy by měly být odstraněny v průběhu odpoledne, operátor slíbil oznámit návrat k normálu na svém facebookovém kanálu.

Diskuze (32) Další článek: Samsung UV Sterilizer je nová bezdrátová nabíječka s dezinfekčním bonusem

Témata článku: Mobilní aplikace, T-Mobile, Mobilní data, Služba, Výpadek, SMS, Mobilní internet, Problém, Normál, Operátor, Zákazníci, Systém, Havárie, Interní systém, Výpadek služeb, Jiří Janeček, Volání


Určitě si přečtěte