Máme se společností T-mobile již druhou negativní zkušenost. 1.případ se týká nefunkčního internetu. Při požádání o reklamaci byla zřízena služba nová na novou smlouvu, pak nám chodili ale 2 faktury a zrušení 1. jsme si museli zaplatit. I tak však chodili nějakou dobu 2 faktury.
2.případ Magenta, chodí nám nesmyslně vysoké faktury, navíc je to součet těch jednotlivých členů, avšak ten součet za všechny chodí 2 lidem. Přestože je evidentně chyba na straně T-mobilu, nejen že se neomluvili a chovají se arogantně, ale ani s tím nic neudělali, fakturu prý stáhnout nemohou, když už je jednou zaslaná. Chodíme již pravidelně na pobočku, ale nikdo s tím doposud nic neudělal. Nyní jsme dokonce obdrželi výzvu od právníka za nezaplacení. A to přestože jsme zaplatili dokonce tu jejich nesmyslně vysokou částku.
Nemáte někdo podobnou zkušenost? Nevíte, jak v případě takovéto šikany postupovat? Děkuji