T-Mobile nabídne muziku místo oznamovacího tónu

Diskuze čtenářů k článku

Johaness Alf  |  22. 02. 2004 18:31

Nějak tomu nerozumím. Objevují se tu názory, že služba by byla fajn, kdyby byla zadarmo. Pardon, ale proč by to potom T-Mobile měl spouštět? Pro dobrý pocit? Che, to ho neuživí. Není mi jasné, proč tu chybí pohled na to, jaká situace opravdu je. T-Mobile je obchodník, chce vydělat peníze. Proto spouští novou službu, která bude bezpochyby placená. A to mu peníze přinese. Copak pekař když vymyslí nový druh pečiva, tak ho dává zadarmo? Těžko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
THX  |  22. 02. 2004 17:27

...uslyšíte rockový nářez od Metallicy nebo sexy hlásek Britney Spears...

Já bych raději viděl její pičku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ude Jurgen  |  23. 02. 2004 11:29

Já taky,..................Metallica má pičku??????????????????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S.Hříbek  |  22. 02. 2004 12:58

Tak jsem se vrhnul na svoji oblíbenou "Shut up" od Blacked Eyed Peas a pak jsem si uvědomil jak nádherně to zní  pro ty co uměj anglicky ... ale Lumidee nezní špatně taky by mě naštvalo že to dotyčnej zvednul ...

Zkrátka dobrá služba, jen bych bral kdyby se platila jen aktivace nebo byl poplatek něco kol třiceti korun ) což asi chci moc. A ještě víc chci když jsem u Oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Malík  |  21. 02. 2004 21:53

Kdyby to T-Mobile dal zadarmo, možná by se brzy zbavil postu nejhoršího operátora!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarmil  |  22. 02. 2004 09:07

Nemohu souhlasit - T-Mobile jasně vede a je jasným inovátorem v ČR. Bude logické když si za novou službu nechá zaplatit.

BTW: Eurotel opět získal v loňském roce nejméně zákazníků (proč asi :) a Oskar? Každý ví - nejhorší pokrytí, kvalita sítě, žádné datové tarify... ale to jsme asi "off topic"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FastIkarus  |  22. 02. 2004 15:03

Oskar? Každý ví - nejhorší pokrytí, kvalita sítě... nezdá se ti to už trapný? A že nemá nonstop data mi nevadí - mám lepší alternatvu než GPRS a kdo to potřebuje, ať si koupí SIMku od ET/TM. Vim, že jsi rád, že máš za zády jistotu nadnárodní společností, ale to neznamená, že ostatní (Oskar) jsou ti nejhorší, co kdy spatřili světlo světa...

Jinak ke službě: za pár korun by to možná bylo hezký, ale dát třeba 30 Kč (jak tu někteří navrhují) za něco, co v životě neuslyším...ale kdo chce, ať si službu využívá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vulki  |  22. 02. 2004 09:13

Ak si prazak, nasadni na Holesovicich na bus a daj sa odviest do Bohnic. Lebo ten tvoj prispevok je uplne zbytocny a trapny. Asi nemas za potreby vysvetlit tu tvoju domnienku,ze? Na to asi nemas. Na zosmolenie aspon 1 intelektualnej vety. Pokial viem, uspesnost operatora sa da celkom realne vyjadrit tym, kolko uzivatelov ziskal. A pokial sa nemylim, tak v minulom roku bol najlepsi. Jasne, ze nie vo vsetkych aspektoch je jednotka, no to tvoje tvrdenie len dokazuje vysku tvojho intelektu.

Inak, neviem preco ta zaujima ci to da TMobile zadarmo. Ved ty nemozes predsa byt jeho uzivatelom. Ved on je najhorsi. A to by si bol luza, keby si bol u neho. Pockaj si u svojho operatora, kym zavedie tuto sluzbu zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel X  |  21. 02. 2004 21:12

No asi takhle: služba je to asi jen pro duševně méně vyspělé... Používat takovou blbovinu a ještě za to platit - no prosím, dle libosti, já to nebudu. Ale nezlobte se na mě, pokud budu někomu volat a uslyším místo očekávaného tůtání "sexy hlas" Britney, tak asi zavěsím a zavolám rovnou docentu Chocholouškovi, že může mít nový přírůstek ve svém blbologickém ústavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  15. 03. 2004 21:59

Souhlasím s názorem, že se daný uživatel nemusí vždy trefit do vkusu. Na druhou stranu - v nabídce jsou melodie, kterými se lze zavděčit všem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-ExIt-  |  21. 02. 2004 16:56

Mohlo by v personalizaci na webu jit nastavit ze telefon zacne zvonit az se prehraje polovina skladby. aby si to volající užili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  21. 02. 2004 13:49

Takze pro poradek, infantilni oznaceni tut tut je nejpodobnejsi obsazovacimu tonu (kratky ton, kratka pauza). Ten se v GSM sice vyskytuje, ale velmi casto byva nahrazen hlaskou ve smyslu "ucastnik je nedostupny, zavolejte pozdeji", takze jeho nahrazeni hudbou by ponekud nemelo smysl.

Oznamovaci ton (kratky ton, pauza, dlouhy ton, pauza) je ton, ktery se ozve ve sluchatku po jeho vyzvednuti do okamziku zahajeni volby. Tento postup se pouziva pouze v pevnych sitich, u mobilu je vytaceni reseno jinak a tento druh tonu se v GSM siti vubec nevyskytuje.

Takze autor clanku mel na mysli patrne ton vyzvaneci (1s ton, 4s pauza) a tam jeho nahrazeni muzikou teoreticky dava smysl (prakticky mi tato sluzba prijde dost uhozena, ale ti uz je jina otazka) Doporucuji autorovi udelat si jasno v zakladnich pojmech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clown  |  21. 02. 2004 14:01

A ještě víc rejpat v podrobnostech by nešlo??? My jsme to snad pochopili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 02. 2004 14:04

To se už na MobilManii mnohokrát řešilo. Co si uživatel mobilního telefonu představí pod pojmem vyzváněcí tón? Podle našeho názoru to rozhodně není zvuk, o kterém se píše v článku, ale vyzvánění, kterým se telefon ozývá při příchozím hovoru.

Takže jsme v situaci, kdy se můžeme přesně držet terminologie z pevných linek, kterou ale většina lidí pochopí jinak, anebo použijeme takové vyjádření, které sice není úplně v souladu s názvoslovím, ale je z něj jasné, o co se jedná. Volíme druhou možnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  21. 02. 2004 14:22

aha, takze misto aby se redakce omluvila a uvedla vec na pravou miru tak nesmyslne mlzi.

Tato terminologie je davno vzita, podoba, nazev a vyznam jednotlivych tonu jsou popsany kazdy rok v informacni sekci zlatych stranek v knize bytovych stanic.

Uvedenou potencialni zamenu lze urcite vysvetlit jinym zpusobem. Takto je clanek proste lzivy. Termin oznamovaci ton je presne definovan, v mobilni siti se vsak nepouziva (to vas vsak neopravnuje tento termin pouzit pro ton vyzvaneci) takze jej ani nelze nahradit hudbou, uvedena informace je tedy proste nepravdiva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Votruba  |  21. 02. 2004 14:29

Zlate stranky rozhodne nejsou pramenem,podle ktereho bychom se meli ridit. Nasi hlavni prioritou je srozumitelna interpretace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyšek  |  21. 02. 2004 16:15

Cituji : "Nasi hlavni prioritou je srozumitelna interpretace."

Jak je vidět z diskuze, Vaše interpretace není srorumitelná (jinak by nebylo o čem diskutovat )

P.S. Ale těší mě, jak se vytrvale držíte Vašeho mylného výkladu.... 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 02. 2004 16:27

Nikdy se nelze zavděčit všem, nejlepší řešení je vždy kompromis. Navíc mám pocit, že naši interpretaci v diskusi zatím pochopili všichni, jen dvěma lidem se nelíbí, že jsme nepoužili terminologii z pevných telefonů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  21. 02. 2004 16:51

Mně připadal článek srozumitelný a nějak jsem o tom neměl tendenci ani přemýšlet. Zmatek nastal až po přečtení první půlky diskuse. V tuto chvíli snad už ale pochopili všichni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyšek  |  21. 02. 2004 22:25

Vaše věta : "že naši interpretaci v diskusi zatím pochopili všichni, jen dvěma lidem se nelíbí" by se měla tesat. proti tomu už bojoval i Galileo Galilei a Giordano Bruno a bohužel i tyto dva měli pravdu i když jeden pod nátlakem redaktorů mobilmanie  odvolal .  Vím,  že se Vám nelíbí že nemáte pravdu, ale co naděláte. Život je krutý.....i kdyby  Vás pochopili (špatně) naprosto všichni, pravdu stejně mít nebudete.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  21. 02. 2004 23:40

Presne tak, jeste bych dodal: "Na kazdou otazku existuje kratka, snadno pochopitelna, nespravna odpoved."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  22. 02. 2004 10:09

Vy dva jste ale kopyta  To nemáte na práci nic jiného než si tady hrát se slovíčky?  Tenhle problém se tu řešil už dávno a vyřešil se takhle. Teď to chápe většina a to je podstatné! Jasan?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  22. 02. 2004 10:15

Oznamovací tón oznamuje, že volaný telefon vyzvání, nebo oznamovací tón oznamuje, že druhý telefon je obsazen? Podle definice mobilmanie je každý tón (třeba i odkazovací) tónem oznamovacím, protože něco oznamuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 02. 2004 14:32

Redakce se nemá za co omlouvat. Stejným způsobem píšeme o této technologii od počátku, zcela záměrně a snažil jsem se vám vysvětlit důvody, proč to tak děláme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  21. 02. 2004 14:40

Se Zlatejma strankama tahni do ...!!! Pokud pominu, ze stoji za... Tak kdyz jsme potrebovali zjistit, kde je v okoli nejblizsi pohotovost otevrena nonstop, tak jsme se mrkli kam jinam, nez do ZS (pro Brno 2004) - frceli pres cele mesto a tam nam akorat tak cerstve probuzenej vratnej oznamil, ze tady uz prece zadna pohotovost 4 roky neni!!!! A kde ze jsme na takovou kravinu prisli.... Telefonni cislo domu nam taky napsali blbe, takze se ZS radsi tahni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 02. 2004 14:44

Tohle se ale už opravdu netýká článku. Jestli chcete na toto téma diskutovat, zkuste si vytvořit vlastní diskusi ve Fóru. Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
King  |  21. 02. 2004 17:00

Tak to si stezuj u Ceskyho Telecomu, ten je ze zakona povinej drzet telefonni seznam aktualni dokonce by tam mela byt i mobilni cisla. Proc CT podminku zakona neplni netusim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kyk  |  23. 02. 2004 07:49

Vyzvaneci ton  je opravdu pro cast populace trochu matouci, spise bych se priklonil k oznaceni "informacni ton" resp. "informacni ton volaneho", tohle snad pochopi kazdy, i mobilni BFU...

 -=kyk=-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bukaJ  |  25. 02. 2004 00:56

Tak tohle už je příliš!

Shléhl jsem diskuzi od počátku vlákna do jeho konce a nestačím se divit.

Objevilo se tu několik protichůdných názorů, které vyústily v nesmysl typu: informacni ton volaneho.

Nezlobte se na mě, ale nemůžu nereagovat.

Pokud někdo z Vás vystudoval nějakou školu zabývající se úzce telekomunikacena a nebo v tomto oboru pracujete jako výkonný zaměstnanec (tj.: pracujete v oboru - nikoliv jako nějaká sekretářka) potvrdíte mi, že se redakce zmýlila.

Pravdou je, že se zavedly názvy dva, ale pokud se chcete držet standardu a nikoliv variantu "coseřiká", která vznikla přenosem z ciziny, kde se názvy tónů ve sluchátku nijak významě neodlišují.

Pokud máme na mysli jakýkoliv zvuk, který se ozývá ze sluchátka při nějaké naší aktivitě, nazýváme to TÓN.
Zvuk, který bývá slyšet na několik metrů a při němž si spousta lidí začíná prohledávat kapsy se nazývá MELODIE.

Tudíž nám vznikají jasné meze, podle kterých je možno rozlišit zda jde o vyzváněví tón, nebo vyzv. melodii.

Tóny v ČR (platné v r. 1998 - jsou platné i pro mobliní sítě všech operátorů, ale jak je to u nově vzniklých op. pevných sítí, nevím):

Oznamovací tón = [. - . -] tón oznamující připravenost ústřeny k přijímání volby (u GSM nepoužitelná)

Spojovací tón = [........] značí, že ústředna pracuje na vytvoření spojení a spojovacích cest (je slyšet málo kdy, obyčejně bývá ticho, ale použila se kdysi při volání z digitální ústředny na analogovou, nebo GSM síť, protože v tomto směru byly přílišné prodlevy)

Vyzváněcí tón = [- - - -] značí, že došlo k vytvoření cesty a čeká se na přihlášení volaného - v této době také vyzvání přístroj volanému.

Obsazovací tón = [- - - -] cesta k volanému je obsazena, volaný je obsazen, nebo není volná kapacita síťe v rámci stávající priority (např.: nemůžete normálním hovorem obsadit síť pro volání 112 a jiných nouzových čísel s vyšší prioritou), nebo si volaný nepřeje být rušen (blokování přích. hovoru, "típnutí").

Odkazovací tón = číslo neexistuje, zrušeno, nebo jiná závažná chyba (vyvěšené sluchátko, "típnutí natvrdo"). V r. 1985 se začal uplatňovat hlasový popis problému ("v tomto směru nelze volat", "číslo neexistuje", atd.).

Ještě jich je přes 12 (parkovací, vyčkávací, směrovací, skupina tónů pro vzdálené ovládání - např: záznamník, nebo předchůdce audiotexových služeb., atd, atd, atd).

Nečerpal jsem ze ZS, nebo jiné pochybné "učebnice volání", ale ze standardů telekomunikací, které jsem si užíval na škole. Psal jsem to z hlavy.

Nechci to osočovat redakci, že píšou kraviny, prostě se jen sekli a chtěl bych jen, aby to uznali a nechovali se jako Microsoft - tedy že chybu prohlásí za vlastnost.

Pokud vám rozdíl mezi tónem a melodií přijde nedostatečný, tak nahoďte popis "Tón, který se ozve ve sluchátku, jestliže někomu voláme," na začátku článku a každému průměrně inteligentnímu čtenáři dál bude z kontextu jasné wo co go!

S pozdravej bukaJ
(své jméno nehodlám skrývat, pokud by se mi někdo chtěl podívat na zoubek, ale nebudu ho zase zveřejňovat - pokud někdo bude mít zájem, ať napíše majlíka)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Votruba  |  21. 02. 2004 14:15

Nic noveho jste nam nerekl. Uz minule jsme se tu hadali ohledne nazvoslovi. Vsichni tady vime,ze pojem oznamovaci ton je platny pouze u pevnych linek. Nechteli jsme pouzit vyraz vyzvaneci ton,protoze je snadno zamenitelny s klasickou melodii. Napsali jsme to tak,aby tomu kazdy rozumel. To ostatni si nechejme na akademickou pudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huhuuuuuuuuuu  |  21. 02. 2004 17:27


1) Opravdu nevim, ktery idiot si splete "vyzvaneci ton" se "zvonenim"
(normalni mobily uz hezkou radku let vyzvaneji melodie, nikoliv tony).

2) Oznamovaci ton je termin, ktery lidi znaji (alespon kazdy, kdo jednou
zalistoval telefonnim seznamem, s akademikama to nema nic spolecneho) a kdyz ho pouzite pro neco jineho, tak jen vytvarite chaos.

3) To jste opravdu tak levi, ze nemuzete napsat veci srozumitelne a pritom jednoznacne - proste nepouzivat terminu a vec rozepsat ("ton, ktery se ozve ve sluchatku jestlize nekomu volame")?

No nic, spis to podle me vypovida o urovni ceskych medii a redakci predevsim. Je to skoro stejne, jako kdyz se jedny nejmenovane ceske noviny rozhodly, ze se bin Ladinova teroristicka organizace bude jmenovat "Al-kajda", aniz by meli paru o tom, co to slovo v originale znamena... priklad amaterismu a blbosti... :((((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalhron  |  21. 02. 2004 18:08

Na vas nazor musim reagovat bohuzel i ja, a to ne ve vas prospech. Pokud se citite urazen urovni medii, proc je ctete? Zjistujte si tedy vsechny informace sam. Dalsi veci je vase kritika na kyzeny clanek. Docela rad bych videl napsany clanek od vas a co byste pak rikal na kritiku? No? Uz jste se nekdy ocitl v roli autora? Ono se lehce kritizuje, ale tezce se rozlisuje, zda je kritika opravnena nebo ne. Clanky vychazejici na tomto serveru se pisi predevsim s ohledem na srozumitelnost a pro sirokou masu lidi jednoznacnost vyjadreni daneho problemu. Necteme si jej jen my lidi z oboru, ale i naprosti laici. Zkuste tuto skutecnost vzit v potaz a podivat se na svou kritiku znova. Jiz jste se zamyslel? Nemel byste se ted tedy omluvit vy sam?

S pozdravem Hron Michal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 02. 2004 08:01

Tak na tento nazor musim reagovat i ja.
Vase argumentace je velmi mirne receno demagogicka. Kdyz je v rohliku zapeceny svab, taky byste si je chtel pect sam, nebo aby si v tom pekar udelal poradek? Tak toho prosim nechte a budte rad, za aspon my delame svou praci poradne a nenutte nas, abychom stihali vsecko na svete i za ignoranty.

Mel byste se nad sebou zamyslet.  Zahrnovat sam sebe mezi "my lidi z oboru" a pritom si plest terminologii by bylo snad jen smesne, kdybyste to zarputile neopakoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalhron  |  22. 02. 2004 12:01

Dany problem zbytecne maximalizujete. Myslim, ze vetsina ctenaru tohoto fora pochopilo na co jsem narazel, vasi interpretaci meho nazoru tedy vidim jako naprosto zcestnou.

Urcite se nad sebou zamyslim..uz jsem to dlouho nedelal 

S pozdravem Hron Michal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 02. 2004 18:55

Děkujeme za názor. Proč se ale stydíte za své skutečné jméno?

Označení "Tón, který se ozve ve sluchátku, jestliže někomu voláme," je přesné, s tím souhlasím. Jen se dá použít tak nanejvýš v jednom příspěvku, nikoli několikrát v článku. Je nutné přijít s termínem, který bude všeobecně použitelný, který budou použivat lidé, když se o této službě budou bavit. Jsem zvědavý, s čím přijde T-Mobile a jestli jeho názvosloví bude všeobecně použitelné. Bude-li lepší než tvar, který jsme použili v tomto a v předešlých článcích, rádi ho budeme používat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vočko  |  25. 02. 2004 11:12

procetl jsem diskusi kolem "vyzvaneciho tomu" a "vyzvaneci melodie" a musim dat za pravdu redakci. Vsichni Ti "odbornici" co tu pisi o smernicich CTU a dalsich by se meli ujistit, koli lidi o nich neco vi. Prece jenom MM neni jen pro odborniky ale take pro plebs.

 

Jinak je zajimave s jakou zanicenosti a emocemi jsou tito odbornici ochotni se hadat kvuli taskovym kravinam. 

Vzkazuju vsem odbornikum: vydejchejte to, dejte si na chvili voraz od toho vaseho imaginarniho sveta, zvednete tu svoji zadni cast tela ze zidle na ktere klapete do pocitace a bezte KONECNE RESIT PROBLEMY A NEKECAT TADY NESMYSLY DO DISKUSE !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Babyborn  |  21. 02. 2004 12:58

Az se mi misto tonu ozve "sexy" hlas Britney Spears, tak se nejspis pobleju a toho dotycnyho *diota vymazu z adresare. Jako opravdu nevidim zadny, ani trochu smysluplny prinos pro uzivatele. Stejne si nejvic bude mastit kapsu OSA a podobny zlocinecky organizace, ktery ja podporovat nehodlam. To souvisi i s blbym vyzvanenim. Urcite pro teens je super kdyz jim zvoni mobil jako Britney ale pro normalniho cloveka je to bes. Uz vidim, kdyz mam dulezitou poradu a najednou se mi z kapsy ozve Spears nebo jina krava (to neni urazka, mam na mysli buceni kravy, ale v tomto pripade to vyjde na stejno) nebo kdyz mi bude nekdo volat a ozve se mu nejaka hitovka. No to bude urcite odvarenej. Uz vidim, ze nejvic poleti vyzvaneci ton - Orgasmus live a podobny zhovaditolsti.

pro ty co nemeli silu cist moje blaboly cely:
muzika misto oznamovaciho tonu = TOTALNI BLBOST!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  21. 02. 2004 13:59

To jsi asi špatně pochopil. Tobě bude telefon zvonit jako dřív, jen volající uslyší místo vyzváněcího tónu něco jiného.

Jinak v ostatním naprostý souhlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Babyborn  |  22. 02. 2004 23:04

Ne ja to pochopil spravne. Bral jsem to z te druhe strany, tj. kdyz budu volat nekomu kdo to ma nastaveny na ty sexy hlasy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
denial  |  21. 02. 2004 12:44

Ja bych rekl, ze na mobilech oznamovaci ton jako takovy neni vubec.

Kdyz to bude free a bude to mi i Eurotel, tak to muzu vyzkouset ... LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  21. 02. 2004 11:38

KDYBY  RADŠI  NEVYMÝŠLELI  BLBOSTI a místo toho zavedli bezplatné varování před spadnutím hovoru do hlasovky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fydo  |  21. 02. 2004 12:22

z toho by ale nemeli prachy.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  21. 02. 2004 16:22

...z toho by ale neměli prachy...

Já bych řekl spíš:

 NEMOHLI BY NÁS OKRÁDAT !!!

Ohlášení hlasové schránky bez jejího využití (za peníze) je
PRACHSPROSTÁ ZLODĚJNA všech českých operátorů!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  21. 02. 2004 16:29

To si ale vyřiďte spíš s člověkem, který má schránku aktivní. Když chce, abyste mu v případě nedostupnosti nechali vzkaz, je zbytečné nadávat operátorům, že mu tuto službu nabízejí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  21. 02. 2004 17:10

No kdyby se ozvala hláška o přesměrování do hlasové schránky, mohl by se volající rozhodnout zda zavěsí nebo nechá vzkaz. To teď sice může taky, ale v každém případě ho to u nás stojí minutu hovoru.

S tou bezpatnou hláškou "Váš hovor bude přesměrován" jsem se setkal u Eurotel T!P (nevím jestli to ještě takhle je, už jsem ten telefon dlouho nepoužíval).

Dalším řešením by byla tarifikace 1+1, ale to už je asi na jinou diskusi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  22. 02. 2004 08:15

Ta bezplatna hlaska "Váš hovor bude přesměrován" je i u GSM (aspon u ET a TMO urcite), ale jen a pouze v pripade NEPODMINENEHO presmerovani. Proc to nezavedou i u podmineneho nevim (i kdyz asi tusim  )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miron  |  21. 02. 2004 23:36

V tom případě ať si ten hovor do hlasovky platí ten, co tu hlasovku má, když ji chce, koneckonců je to služba pro něj. Chudák volající za to nemůže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  22. 02. 2004 08:21

"Chudak volajici" jiste nevola kvuli kravovine, ale kvuli necemu dulezitemu, takze je naopak rad, ze muze zanechat vzkaz
Kdyz jeste nebyl RZH, tak jsem mel schranku aktivni a lidem, kteri v ni nechali vzkaz jsem samozrejme volal zpet (stejne jako ted volam zpet na cisla, ktera mi posle RZH). Ti co vzkaz nenechali meli samozrejme smulu - asi mi volali jen tak 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moira  |  23. 02. 2004 11:36

Když někdo volá kvůli nečemu důležitému tak právěže žádny vzkaz nechávat nepotřebuje ale chce to vyřídit ihned. Čemuž hlasová schránka vůbec ale vůbec nepomůže...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  23. 02. 2004 12:01

Aha, takze podle tebe "dulezite" je rovno "akutni"? Podle me ne, resp. ne vzdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
King  |  21. 02. 2004 16:54

Tak to dost dobre nechapu ....ja mam vms proto, aby mi lide nechavali vzkaz, tak jaky hlaseni??, kdyz hlasovku nechces, tak si ji vypnes...jak jednoduche. Vis co nesnasim zase ja?? Kdyz nekomu volam a ono to zvoni a dotycny hovor nezveda, nemuzu nechat vzkaz a musim se otravovat s dalsim volanim v nadeji, ze mi to treba nekdy zvedne...Muzes namitat, ze dotycnemu posles sms, ale v nekterych pripadech se to nehodi...tak asi tak

Jinak souhlasim, ze tato sluzba je pro urcitou skupinu uzivatelu...pro lidi, ktery zajimaj loga, motivy, zvoneni atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans Ausstelung  |  21. 02. 2004 11:09

 Docela by me zajmalo jestli tam nepujde nahrat treba vlastni hudba (WAV,..) To by bylo jeste lepsi! Takovej Novorocni projev Adol,..H,.. Hm,... Ale to bych to asi pekne odsra,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  21. 02. 2004 10:28

Podle mě vynikající komerční tah a naprosto určitě si najde cílovou skupinu. Myslím, že rozhodně nebude malá! Jen ty ceny se budou muset přizpůsobit naší zemi.

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  21. 02. 2004 10:41

Jen mám ještě obavu, že pokud by se například Oskar pokoušel zavést podobnou službu, musel by prodloužit dobu svého vyzvánění viz. toto fórum.

 

k_t_f

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  21. 02. 2004 12:48

jj presne si dovedu predstavit pro kterou cilovou skupinu to je urceno. no trebas nebudou mit na cigara

btw pokud tam bude nejakej narez nebo neco co se neda poslouchat, tak dotycnemu proste volat nebudu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  22. 02. 2004 08:11

Tak daleko, ze bych nevolal bych asi nezasel, ale urcite bych mu hned v prvnim telefonatu dal dostatecne kousave najevo co si o tom myslim
Ovsem nepredpokladam, ze by si z meho okoli tuhle sluzbu nekdo aktivoval  ... snad jedine muj synek by o to mohl stat a tomu to zas nedovolim ja (uz takhle ma obcas problemy s placenim uctu za jeho partnerkartu  )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  21. 02. 2004 10:22

Me by hlavne zajimalo, kdy T-mobile odstrani na svoji ustredne BUG diky jemuz kdyz zaktivuju registr zmeskanych hovoru, tak mi mobil vyzvani max 30sec.

To me fakt zajima a ne nejaky pritroubly hudby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stag  |  21. 02. 2004 10:47

Nejedna se o BUG.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tuxxxer  |  21. 02. 2004 11:21

To je nejaky bug? Ja uz tak dlouho co mam mobil ziju v domeni, ze je to maximalni doba po kterou muze mobil vyzvanet dana nejakou normou v sitich gsm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  21. 02. 2004 12:18

No mam osobne vyskouseno, ze kdyz je vypnuta schranka a neni aktivni registr, tak to zvoni az 2 minuty, ten registr je asi naroubovan na zaznamovou sluzbu, takze proste po 30 sec. se sepne prepojeni na zanamovku a ta volajicimu hodi netarifikovanou hlasku o nedostupnosti, u normalni hlasovky to je stejne (tech 30s), akorat dovolani se je placene, takze si muzete vybrat bud, hlasovka nebo registr a 30s nebo nic a 120s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdfgsdfg  |  21. 02. 2004 16:28

Dobu, po které je vyzvánění vyhodnoceno jako nepřijatý hovor lze nastavit nějakým kód GSM, standardně je to 30s, minimální je tuším 5s, jaká je maximální nevím, ale je to nějaká sekvence #cosi*, snad to půjde někde najít na webu nebo to budou vědět na infolince

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  21. 02. 2004 22:07

Ten kód se týká jen podmíněného přesměrování a má rozsah 5 - 30s, takže nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  21. 02. 2004 13:55

To ještě není odstraněné? RZH by byla perfektní služba nebýt tohohle. Aktivoval jsem to šéfový hned jak s tím přišli, pak jsem od ní dostal vynadáno, že se jí telefon chová nějak divně, no tak jsem to radši zase deaktivoval.

Ptal jsem se na to IL, tam mi nejprve tvrdili, že jsem to aktivoval špatně (což teda nevím jak špatně, když šlo o jedno potvrzení v hlasovém automatu), další telefonát s IL vyústil v ujištění, že někde asi došlo k nějaké "nevysvětlitelné" chybě, že nastavení služby resetují a bude to OK a teprve při třetím telefonátu jsem se dozvěděl, že to není chyba, ale vlastnost .

Takže už se těším na to, až se lidem, kteří si nastaví třeba Linkin Park budou v rámci zvonění ozývat Teletubbies

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miner  |  21. 02. 2004 14:07

A nebude to chyba ale vlastnost a jeste Ti reknou z sis to aktivoval spatne a ze kdyz chces Linkin Park ta si mas prece aktivovat Ozzyho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  22. 02. 2004 08:03

Vzhledem k tomu, ze se to ET chova uplne stejne, tak to asi fakt nebude bug, ale vlastnost. Ono je to i logicke, ze jestlize je to delane na bazi podmineneho presmerovani (coz evidentne je), tak ze to take bude mit i ty mene prijemne vlastnosti podmineneho presmerovani (napr. moznost nastavit si delku vyzvaneni na max. 30s). Osobne bych take dal prednost delsimu vyzvaneni, ale kdyz to holt jinak nejde ... ten registr je pro me vyrazne zajimavejsi sluzba nez moznost dlouheho vyzvaneni a jeste se mi nestalo, ze bych to do tech 30s nestihl zvednout - nepatrim totiz mezi ty, co nechavaji mobil zvonit co nejdele, aby to vydrzeli jen ti nejtvrdsi volajici  a aby si okoli muselo nekolikrat poslechnout celou (pokud mozno co nejstupidnejsi) vyzvaneci melodii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  22. 02. 2004 18:55

Ostatne u Oskara je takto kratke vyzvaneni standardem pro uplne vsechny (mozna se boji, ze by jim delsi zvoneni prilis zatizilo sit  ) a nepozoruji, ze by si na to lidi nejak masove stezovali a to i presto, ze to u OS maji zakoncene silne stupidni (nejsem prece idiot, abych i bez toho jejich upozorneni nepoznal, ze "uzivatel site Oskar, ktereho volam, neodpovida") prip. v posledni dobe i nejakou (podle me) pitomou samochvalnou hlaskou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  24. 02. 2004 15:18

Eurotelu to ale funguje celou minutu a je jedno jestli je registr aktivni nebo ne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  24. 02. 2004 16:13

Bohuzel nemas pravdu. Nedalo mi to a vyzkousel jsem to pred chvilkou na svem pausalu ET s aktivnim RZH ... a presne po 30s to ukoncilo vyzvaneni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  21. 02. 2004 10:08

Paráda, už se těším, to bude nářez...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  21. 02. 2004 11:19

To by me zajimalo v cem je to takova parada???

To bude pro me opravdovym prinosem, ze uslysim 10s nejake pisnicky ve kvalite jednospuntoveho FM radia a to jsem tu kvalitu jeste prehnal.

A navic to volajiciho jeste minimalne ze zacatku poleka,protoze nebude vedet co to je. Uz se vidim, jak to vysvetluju babicce, ze misto tutu tam bude hrat metalica.

A ani me nehne za takovou kravinu platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  21. 02. 2004 11:56

Si dělej co chceš, mě je to úplně fuk..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  21. 02. 2004 13:40

Ja jen ze se nad tim rozplyvas, jak kdyby to bylo to nejlepsi co TMO do teto chvile uvedl.

Akorat nevim, v cem to bude ten "narez" a ta "parada"???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krax  |  22. 02. 2004 13:06

XTyn to ma povinne, radovat se nad kazdou koninou od TMobajlu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  23. 02. 2004 18:10

nas X-blbecek za to nemuze  On proste musi, a kdyz musis tak musis  (Obdivuji tudle osobnostni debylizaci, ale pokud to je sam p. Hajek, tak budyz)

jinak si myslim ze je to kravina.Kopu lidi to proste v prvych mesich nebude chapat.Osobne mi to taky pride jako zhovadilost poslouchat tech par sekund v hnusny kvalite. Brrrr. Chapu ze nektery jedinci to vidi jako spravyn krok do buducnosti, ale "vo tom to néni"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  23. 02. 2004 19:07

Ty jseš asi trošku jednodušší, nemyslíš?? Vrcholový manažer firmy, který by měl čas prolejzat internetový diskuse a hádat se tam s rozvášněnejma Oskaronanistama nad novou službou T-Mobile , by byl hodně špatnej manažer. Ale je zajímavý, že kdo tu chválí Oskara, je borec největší, ale kdo chválí T-Mobile, musí být nutně jeho zaměstnanec nebo tiskový mluvčí Hájek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  23. 02. 2004 20:19

Jeste jsi nenapsal, v cem je to ta parada a ten narez!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eMichalek  |  21. 02. 2004 09:57

Už se těším. TM se konečně rozhoupává.

Ať žije No. 1 OUR FUTURE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  21. 02. 2004 09:43

Pěkná služba. No jsem zvědavej kolik to bude stát ! ! !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kubenka  |  21. 02. 2004 09:20

Je to dobra sluzba, libi se mi... Kdyz to bude stát pod 30 korun mesicne, tak si ji poridim. Sice prakticky je na nic, ale teoreticky, je to pekne a originalni. To je na tomasi to nejlepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  21. 02. 2004 07:27

kdyz to bude zadara, tak to zkusim... ale plyst to ty dovolajici se muze... muj kamos ma na zaznamniku prave hudbu a to me pak pekne nastve... lepsi by byla personalizace jako maj na slovensku, kdyz ma clovek nedostupnej nebo vyplej mobil a clovek si tam namluvi sam - ahoj, jsem prave nedostupnej... aniz by to skocilo do schranky... a vubec, prvni sekundy spadnuti do schranky by se nemely uctovat, ale to je na jiny tema...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  21. 02. 2004 04:41

Nevím proč, ale musím souhlasit s tím, že ne každému by se člověk trefil do noty. Navíc bych měl po vytočení čísla, kde se mi spustí nějaký tón, nebo hudba dojem, že jsem si buď spletl číslo, nebo se při nejmenším, dovolal do hlasové schránky. Navíc proč, proč zase chtějí za takovouto službu platit!!!? Možná je to dobrý nápad, ale spíš pro firmy, které mají již svou znělku a po vytočení je si člověk jist, že se dovolal tam kam chtěl, což dnes prakticky funguje přes telefonní ústředny, kdy automat odpovídá na první zvonění, takže po jednom tůtnutí slyšíte hudbu, nebo úvodní slovo, ale jinak nevím, furt se opičit po asiatech nebo kom ...? Co takhle vymyslet něco originálnějšího...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  21. 02. 2004 04:44

Tůtání je slyšet na pozadí hudby, takže si člověk nemusí myslet, že se zrovna spletl. Alespoň to je můj názor. Je ovšem těžké předpokládat, co to udělá s člověkem, který to opravdu nečeká.

Doporučuji se podívat na demo ukázky písniček, odkaz je v článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  22. 02. 2004 15:53

Co to s tim clovekem udela? To vam mohu rovnou rici. Zavesi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bukaJ  |  24. 02. 2004 23:43

Nemám flash 5, nikam se nepodivám...

Stránky, na kterých jsou ukázky zvuků si moc nepostahuju, protoze nemám Flash5 a to asiskému T-Debilu vadi a bez nich se nespusti ( Pokud by dokazal nekdo poslat odkaz primo na ty zvuky, budu vdecny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  21. 02. 2004 10:07

Navíc proč, proč zase chtějí za takovouto službu platit!!!?

A proč by to měli dávat natrvalo zadarmo??? Účelem té služby právě je, aby peníze vydělala.. Ani Oskar už skoro nic zadarmo nedává .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reset  |  21. 02. 2004 10:25

Ani Oskar už skoro nic zadarmo nedává

pamatuj, ze nikdy neni nic zadarmo, ty snad davas mekomu neco zadara??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  21. 02. 2004 10:40

no ja treba jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeepBlue  |  21. 02. 2004 12:03

heh, jenom hodne omezeni jedinci hned vsechno prepoctou na prachy, a kdyz nevidi jejich tok, tak jsou hlusi, slepi, apatycti... Ale budis jim taky prano najit ve svem svete stesti..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DeepBlue  |  21. 02. 2004 11:58

Oje, co treba SMS z webu, ktery si cesky TMo nemuze dovolit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  21. 02. 2004 15:26

Vzhledem k tomu, ze platit si to bude volany tak volajicimu to muze byt uplne jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor