T-Mobile nabízel neomezený tarif. Teď chce doplatky

Diskuze čtenářů k článku

jaj  |  11. 12. 2010 22:48

ku*vy! svatej vodafone! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veronika  |  20. 05. 2010 13:05

Souhlasím s tím, že se tato situace a řešení nemusí každému líbit, ale sakra vy hlupáci .. proč nečtete Smluvní podmínky..Čemu se pak divíte .. už Vím proč nám voláte s takovýma debilníma dotazama . Zaměstnanec T-Mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  21. 05. 2010 01:25

Veroniko nejsi náhodou blond?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veronika  |  21. 05. 2010 11:16

to jestli jsem nebo nejsem blond si myslím nechám pro jinou diskuzi.. samozřejmě, že je lehčí přispívat k záporným názorům než si přiznat , že ten kdo se vzteká prostě podmínky nečetl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rick  |  21. 05. 2010 01:28

Jasně když jsi zaměstnanec,tak je ready,když tvůj zaměstnavatel dělá prasárny. Běž do míst kde slunce nesvítí s takovou nejapnou poznámkou. Už jsem se Tzloděje zbavil a Vodafon snad tarif nezmění jako ty T-podvodníci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veronika  |  21. 05. 2010 11:19

ano to je určitě to nejlepší co jsi mohl udělat .. Věř tomu, že spoustu věcí co dělá můj zamětnavatel se mi vůbec nelíbí..a pakliže by udělal něco co není ve VPST asi bych i já byla negativní, ale vždyt vy jste se vším souhlasily...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rick  |  21. 05. 2010 21:07

Využití kliček ve smlouvě pro mne košér není. Ale už je to jedno Vodafon vyhrál a má někoho kdo mu sype peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veronika  |  22. 05. 2010 08:34

I malý zákazník je zákazník, ale věř tomu, že se z toho nepoděláme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rick  |  22. 05. 2010 16:37

Pak nerozumíš co znamená podnikat, vážit si zákazníka a už vůbec ne mít čistý štít. Z jednoho se sice T-zloděj nepodělá,ale díky tomu,že nemlčím a mlčet nebudu ztratí určitě více jak desítky neli stovky zákazníků a to fakt bolí i tohoto molocha. A dobře mu tak - udělal si tímto zápornou reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  27. 05. 2010 12:02

Ahoj lidi, zcela souhlasím, že člověk se má ozvat a ne ze sebe nechat dělat vola. Jsem taky jeden ze zákazníků... Tohle jednání Téček je fakt směšný. Dávají tím najevo jen svojí aroganci a dokonce jsou tak drzí, že svoje špatné obchodní rozhodnutí (To že zavedly "neomezené" taryfy a ono se jim to kapánek prodražuje) si chtějí teď zpětně smluvně vybírat na zákaznících. Vem si, že tě nalákají na tarif. Ty jim podepíšeš smlouvu na tři roky a oni si pak vesele mění podmínky jak se jim to zlíbí...Když s tím teď budete souhlasit, jen jim dáte za pravdu, že jim to normálně procházet bude a za pár let už se z toho stane normální marketingová strategie....T-mobile představenstvo: Pojďte pánové, uděláme super levnej tarif...Každej k nám přejde...Napíšeme si luxusní podmínky pro nás, pak jim to změníme a ono jich těch blbů odejde jen pár...Tomu říkám obchodní plán jak stehno.....Jo záleží, jestli jim tohle budeme trpět!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sylva  |  31. 05. 2010 18:26

Dokonce se mě snaží zastrašit tím, že tmobile zastupuje v právních věcech velectěný pan Sokol Neúplatný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sylva  |  31. 05. 2010 19:52

jen pro informaci: Dan a Rick jsou asi chlapi - takže souhlasili je s měkkým i na konci (mohlo by se to v práci hodit)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franc  |  31. 05. 2010 22:59

Milá Verčo, vy na té info-lince taky víte kolikrát taky prd! Jedna mi řekne, že na výpovědi musí být OP průkaz, druhá řekne, že nemusí. A já si vyberu. Vždyť chci jen tu informaci, kterou mi
každá z Vás řekne. Nebo Vaše telefony typu:"Náš počítač Vás vybral, vyhráli jste mobil, jste
rád?" No byl jsem rád do té doby než mi přišel mobil, ale už mi nikdo nezdělil, že k tomu jsem vyhrál novou smlouvu, novou SIM kartu. To je prostě úžasné jak z lidí dělát zvířátka z rohama a ocasem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  15. 06. 2010 21:43

Vážení návštěvníci,
asi neznáte moc dobře pravidla fóra. Pokud už tedy ten T-Mobile nijak nemáte rádi, neuvádějte jména T-zloděj, T-zm?di, T-ho?da, T-sv?ně atd. Obsah pravidel je jasný nesete si zodpovědnost za příspěvek sami a já být ve vedení T-Mobile okamžitě nechám zablokovat přístup z vaší IP adresy na MobilManii a nechal bych Vás vyhledat a zaplacení odškodnění. To by jste se omlouvali a začali mít rádi T-Mobile! Já si myslím, že účtování po minutách není zas tak hrozné, pokud operátor bude myslet na svou síť a volání nabídne v rozmezí 4-0,50 Kč/min. a SMS v rozmezí 2-0,50 Kč MMS v rozmezí 3,90-0,50 Kč je možné, že bude zajímavější. Myslím si, že neomezený tarif by nemusel vůbec existovat jen by operátor mohl nabídnout více volných minut! Volání do ostatních sítí by mělo být v rozmezí 6,90-2 Kč, SMS 2,90-1 Kč, MMS v rozmezí 5,90-2,50 Kč. Mělo by jít o možnost balíčkového tarifu pojmenovaného Combi. Twist karta by měla mít 3 verze. Dále by měla existovat možnost StopLimit který by nešlo provolat. T-Mobile by měl nabízet stejné možnosti jako Vodafone, U:fon. Navíc by měl mít nastavené volací jistiny a být dostupný opravdu všem ten kdo nechce mobil může získat paušál na 2 možnosti buď si jen předplatí nebo jej bude používat jak funguje nyní. Zašlete info na partnerske.prodejny@firemni.cz co si o operátorech a hlavně T-Mobile myslíte, zajímavé dotazy budou předány na marketingové oddělení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rick  |  16. 06. 2010 13:32

Zablokuj si co chceš. Cenzura byla i za komunistů. Co se T-zloději nelíbí nechce zveřejnit. Stejně jsem už u konkurence a počítám,že většina okradených taky. Takže můžeš jít i T-lumpem tam kde slunce nesvítí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BOB  |  11. 05. 2010 10:29

Tak jsem dnes volal 11.5.2010 na ifolinku a ptal jsem se jakým způsobem mohu ukončit teda smlouvu když mi změnili podmínky k stavající smlouvě přatele sit nesit hit + co mám za 500kč na 3 roky.Paní se velice divila že chci odejít k jinému operátorovi po tolika letech(jsem u tm od 1997 tehdy jako twist).Popsala mi,že musím napsat písemnou výpověd a odeslat do Prahy a po té mi bude převedeno číslo jako předplacená karta a pak si mám zažádat o přenosové číslo u nového operátora.Zeptala se ke kterému operátorovi bych chtěl jít a jakou nabidku mám.Po té mi odpověděla,že mi má do konce tohoto týdne přijít dopis s nabídkou změny paušálu na přátele v síti za 500kč s dph a k tomu dostanu bonus 1000kč na provolání do jinych síti.Že tento týden by všem zákazníkům kterých se změna týka tyto dopisy měli přijít.Takže teda jsem zvědavý co nakonec dojde....podle výsledku uvidím a pak se definitivně rozhodnu jestli zůstat.-či odejít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Kereš  |  11. 05. 2010 20:47

Nějakou tisícovkou mi hubu nezamáznou. O tu bych přišel hned první měsíc s jejich novým tarifem. Prostě udělali prasárnu a ještě čekají,že jim zákazníci zůstanou. Nebuďte pitomí a běžte kamkoli jen nezůstat u podvodníků jako je T-mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Kereš  |  11. 05. 2010 21:07

Tak další věci na mém serveru se ukazují o této firmě. Podvedli mne tak jsem se svěřil lidem a hle - http://www.hal2007.eu/forum/viewtopic.php... a budu vše vyprávět dál aby viděli o kolik přijdou zákazníků, když se chovají jako podvodníci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BOB  |  14. 05. 2010 06:46

Špatně jsem to napsal,ta 1000kč má být měsíčně.každý měsíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rick  |  14. 05. 2010 13:20

To je fakt super, že? 33,3 Kč za den provolat se asi nedá? Oproti původní smlouvě je to vlastně k nerozeznání. S tím můžou jít do míst kde slunce nesvítí. Jsou tu i jiný operátoři a dokud se nezachovají jako T- zloděj pak máme kam jít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BOB  |  14. 05. 2010 14:30

Já jsem jen opravil svoji chybu v článku.Já už to neřeším,přecházim k Operátorovi co spadá pod 02, http://hermod.cz/tarify-a-ceny...
tarify ujdou.učtování 60+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sylva  |  31. 05. 2010 18:32

Jeden ticíc korun děleno 4.9 za minutu je cca 200 volných minut měsíčně, což je necelých sedm minut denně na pokec s pěti lidma. Dost dobrý -to se za ten čas probere fakt hodně zajímavých věcí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chrisi  |  11. 05. 2010 01:27

Take mně přišel email od T-Mobilu CR a.s.. Napsal jsem jim ale zpět, že je Česká republika svrchovaný, jednotný a demokratický právní stát, založený na úctě k právům a svobodám člověka a občana. Jednostranná změna podstatných náležitostí vzájemně uzavřené Účastnické smlouvy v demokratickém právním státě je nepřípustná. Výkladem právních norem nelze nijak oprávnit odstranění nebo ohrožení základů demokratického státu.
Zavrženíhodnou zásadní jednostranou změnou podstatných náležitostí vzájemně uzavřené Účastnické smlouvy T-Mobile CR a.s. k mému tarifu Přátelé síť nesíť HIT na mém telefonním čísle dle Účastnické smlouvy však T-Mobile CR a.s. jednoznačně odstraňuje nebo ohrožuje základy demokratického státu České republiky, s čímž se v žádném případě smířit nehodlám a také nikdy nesmířím, na což jsem tímto T-Mobile CR a.s. předem výslovně upozornil.
Pokud T-Mobile bude mé řádně smluvené neomezené hovory na mých 5 zvolených číslech do jakékoliv sítě po 300 minutach v budoucnosti jakkoliv účtovat, dojde popř. až k mé žalobě proti T-Mobilu CR a.s. u místně příslušného soudu s návrhem na spravedlivé řešení daného sporu a zároveň k rozsáhlé medializaci daného sporu v ČR, EU a u evropských správních orgánů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  15. 05. 2010 19:01

Já to bude řešit úplně stejně. Uzavřel jsem smlouvu na dobu určitou za předem daných podmínek, takže budu vesele trvat na jejím plnění ze strany operátora až do konce. A pokud mi naúčtujou něco, co si jednostranně změní, tak se budeme soudit. Jednoznačně porušení zákona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sylva  |  31. 05. 2010 18:55

Zdravím,
napsala jsem zde dnes také jeden komentář. Kdyby nás bylo více s návrhem na žalobu, byl byste proti návrhu se spojit a navrhnout to hromadně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sylva  |  31. 05. 2010 18:54

Zdravím,
napsala jsem zde dnes také jeden komentář. Kdyby nás bylo více s návrhem na žalobu, byl byste proti návrhu se spojit a navrhnout to hromadně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chrisi  |  07. 06. 2010 17:13

S návrhem se v dané věci spojit a podat příslušnou žalobu hromadně souhlasím.
Prosím kontaktujte mě pod emailovou adresou Aaaaah11@seznam.cz, kde domluvíme další postup a podrobnosti.
Budu se těšit na společný postup vůči této tak arogantní nadnárodní společnosti v ČR !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chrisi  |  07. 06. 2010 17:07

Dne 01.06.2010 jsem obdržel od T-Mobile CR a.s. dopis, kde mě T-Mobile CR a.s. informuje, že mně od data 07.06.2010 mé řádně smluvené neomezené hovory na mých 5 zvolených číslech do jakékoliv sítě bude po 300 minutach i přes můj výslovný nesouhlas účtovat.
Tak jsem jim odepsal, že s takovouto jednostranou změnou podstatných náležitostí mé řádně smluvené smlouvy i nadále jakkoliv výslovně nesouhlasím a že neprodleně podávám žalobu na místně příslušný soud o spravedlivé rozhodnutí ve věci a že zároveň předložím médiím podklady o daném sporu, aby si mohli všichni učinit vlastní obrázek o tomto neuvěřitelně arogantním, neodůvodněném, nespravedlivém a zavrženíhodném postupu T-Mobile CR a.s. v dané věci.
O dalším stavu ve věci vás budu všechny neprodleně informovat !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwertz  |  10. 05. 2010 18:45

měl jsem tarif mých 5 a taky mi nešli měnit asi 14 dní čísla,volal jsem t am několikrát kdy to vyřeší,nakonec si napsali čísla který chci změnit,že mi to pak zpětně vrátí a stejně mi,no víte co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Kereš  |  10. 05. 2010 15:18

Teď jsem dostal dopis,kde si tahle podvodnická firma změnila podmínky. Je to nehorázná prasárna a mrzí mne, že jsem měl s těmato podvodníkama co do činění. Tarif jsem si pořídil za 750,- měsíčně a když mi to přišlo moc i když volám neomezeně prakticky na jedno číslo od eurotelu chtěl jsem odejít. Dostal jsem nabídku zůstat za 50% slevu. Taže jsem zůstal za 375Kč měsíčně. A teď prasárna. Končím s nima a v životě s touhle firmou nechci nic mít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romana  |  05. 05. 2010 06:43

Já už mám zrušeno, nas*ali mě pořádně, po 11 letech jsem za touto povedenou firmou konečně zabouchla dveře. Nepsala jsem žádný dopis, šla jsem normálně na prodejnu, nenechala jsem se ukecat dalšími nabídkami.......Ještě to teda musím u těch podvodníků 15 dnů vydržet, výpovědní lhůta je patnáctidenní, počítá se od druhého dne po podání výpovědi.
Takže mám vyřízený tarif u Founů, koneckonců, je tam celá rodina, dokonce i má maminka, která byla taky celá léta věrná T-M, od nich odešla před pár týdny, když domrvili TWISTY......
Takže koho budou na prodejně bulíkovat, že musí zrušit písemně, NENÍ TO PRAVDA!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tossik-  |  03. 05. 2010 23:53

a jsem u t-mobile a jsem naprosto happy a rozhodne neplanuju menit :) tohle je sice prasarna, ale uz se tu od nekterych lidi objevil naprosto korektni nazor: zrusili tarif, ktery se jim nevyplatil a vsichni maji moznost odejit jinam .. nikdo je nedrzi .. takze vy, jak tu stekate, stekate fakt uz jen principialne - upozornuju, ze u tmobile nepracuju, jen jsem relativne spokojeny zakaznik X let, at nestekate i na to ... mam pratele, takze za pitomych 240kc volam a pisu na pet cisel u tmobile zdarma (vodafone muze maximalne utrit nos) a druhe cislo bav se s mych 5 za 79kc mesicne ... vodafone se svoji nabidkou slusne zaostava, ale viditelne tady budou jen cerveni uctivaci jen z principu, kazdoapadne faktem zustava, ze pocet zakazniku tmobile je stale zhruba dvakrat vyssi, coz je vzhledem k temto neomezenym volanim taky obrovska vyhoda .. hura do me a nasypte mi tam poradne minus fanatici :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 05. 2010 09:17

tak supaj do monterek vemeno negramotny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mightyteemu  |  04. 05. 2010 09:55

Ačkoli ve svém příspěvku vzpomínáte fanatiky VF a podněcujete je k neuváženým reakcím na Vaše milé povídání, tak jste jediný, kdo tak zatím činí. Rovněž píšete nesmysly - ano, u T-Zloděje máte 5 čísel zadara za 240 ká, ale jen na půl roku, pak platíte 300 ká, takže příště buďte přesný, prosím. U VF je nabídka taková - 4 čísla v síti - za 285 ká, resp. 256,50 ká se službou Po svém. Domnívám se tedy, že se svojí nabídkou rozhodně nezaostávají, čímž netvrdím, že je to xkrát lepší nabídka, a utřít nos může tak maximálně jeden z nás.
Nedostatek nabídky T-Zloděje vidím v tom, že se momentálně omezuje na neomezené přátelské tarify jen do vlastní sítě (kdyžtak mne opravte, ale na jejich stránkách se tak prezentují). U VF máte možnost nakombinovat kámoše i z cizí sítě, a to bez jakéhokoli FUP limitu na minuty či SMSky. Tudíž utřít nos může opět jen jeden z nás.
Ztotožňuji se s Vámi jen s tím, že T-Zloděj má skutečně o mnoho zákazníků více. To je fakt, který zůstane faktem ještě dlouhá léta, možná navždy. Ale ruku na srdce, T-Zloděj by na tom nebyl rozhodně lépe, kdyby na náš specifický trh přišel jako třetí. To už je holt úděl toho, kdo pozdě chodí, sám sobě škodí.
Závěrem bych snad jen dodal, že jste s prominutím k smíchu, když Vám ta nabídka vyhovuje. Je předražená až hrůza, ač na našem trhu "bezkonkurenční". Kvůli lidem, kteří se předhánějí, kdo těm 3, resp. 4 zlodějům zaplatí měsíčně víc, máme ten trh tak specifický, jak specifický je.
Založil bych nějaké občanské sdružení "Ne zlodějům", protože jen kvičením na Mobilmánii ničeho nedosáhneme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tossik-  |  04. 05. 2010 11:19

Ok, upresnim .. nabidka do vlastni site ve vodafonu je podobna, ackoliv je porad o neco horsi, chte nechte - pokud tedy budeme mluvit fer, zlodejsti jsou u nas vsichni tri operatori stejne. To, ze je standardnim zvykem na tmobile nadavat a vodafone strasne vychvalovat nemeni nic na tom ,ze vysledek bude stejny, tak ci tak.
Uznavam, ze t-mobile momentalne nenabizi moznost neomezeneho volani za nejaky pausalni poplatek do cizi site .. to je nyni smutny fakt a obrovske minus a v tom vidim jejich nejvetsi problem, kdyz zrusili pratele sit nesit.
Je zcela irelevantni resit, kdo kdy prisel, tmobile ma zkratka dvakrat vice zakazniku.
Souhlasim s vami vsak, ze nabidka vsech tri (ctyr) operatoru je vuci zbyvajicimu svetu az trapne smesna, lec diky tmobile stale usetrim. Volam peti lidem, kteri maji tmoile zdarma a navic mam bav se s mych 5 za nejakych (zatim) 80 kc, kde mam volani vzhledem k jinym operatorum za velmi slusne ceny (na nas trh, jinak opet smesne vysoke) a dalsich pet lidi, kterym pisu za nulu a volam za necele tri Kc. To mi jini operatori zkratka nenabidnou.
Faktem je, v tom se shodneme (myslim), ze jeden, druhy i treti operator je v zasade v porovnani s tim, co je k dostani jinde ve svete, totalne na ho.no. ja vsak v ramci teto bidy jsem s tmobile spokojen - zaplatim u nich s mymi tarify mene nez u konkurence a zatim mi vychazeji takrka ve vsem vstric.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tossik-  |  04. 05. 2010 11:23

Ano, rozhodne souhlasim, ze by to chtelo nejake sdruzeni ... Ne mobilnim zlodejum! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sylva  |  31. 05. 2010 18:59

Tak ho založme, já souhlasím. Taky mi ty ceny přijdou neskutečné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TK  |  04. 05. 2010 22:48

bez komentare... tvuj nazor ...ja myslim, akorat, ze svedci o profesionalite lidi v t-mobile to, ze si daji jako infolinku k novym tarifum cislo na O2... a myslim, ze operator takovych rozmeru by si mel nektere kroky a akce poradne promyslet, kdyz uz ma tolik zakazniku a mel by mit dost zkusenosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MirkoS  |  03. 05. 2010 18:48

Dnes odpoledne přišla od T-Mobile sms, že dochází k úpravě podmínek tarifu a že můžu přejít na jiný tarif nebo odstoupit od smlouvy bez sankce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marv-in  |  03. 05. 2010 17:36

Tak jsem byl dnes na prodejně. Slečna ihned věděla o co jde. Vytiskla papír, kterej jsem podepsal a k 18.5. mi končí smlouva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  03. 05. 2010 17:24

to je celkem maso,inu tarif to je - byl vyhodny az az,prece TM necekal,ze lidi proklabosi jen par minut na oneh 5cisel...znama tento tarif ma se slevacem 50% ale toto zrejme donuti ke zmene tarifu,s onou slevou to snad nebude takovy problem si vybrat...
ted provola na 5cisel klidne o 20hodin mesicne (vsecky jsou mimo sit TM),takze nevim je li duvod se klepat ze za par tydnu prijde faktura mastna jaxvina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mightyteemu  |  03. 05. 2010 11:14

Je až k nevíře, co si T-Zloděj dovoluje. K ještě větší (alespoň mojí) nevíře je, že v mém nejbližším okolí každý T-Zloděje má. Své vrstevníky využívající Bav se ještě chápu, ale co ti ostatní?? Kdybych rodiče doslova a do písmene nedokopal k VF, tak by u T-Zloděje zůstali, i kdyby měli SMS za kilo. Teď je taky tlačím do M Banky, protože je jim očividně jedno, že měšíčně vysolí skoro stovku za poplatky, ale stále si nedají říct. Takoví jsou holt všichni, nač by kvůli ušetřené stovce vynaložili týden práce něco změnit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
berda  |  03. 05. 2010 08:50

Jen taková úplně blbá otázka: jak je to tady s výpovědí, MUSÍ mít při případném vypovězení smlouvy klient tarif přátelé síť nesíť? Změna obchodních podmínek se týká všech zákazníků, ale znevýhodnění jenom těch s tímhle tarifem, tak se ptám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TK  |  03. 05. 2010 09:20

to by mne taky zajimalo, ale je to asi blbost... je to dobre cesta jak od tohohle zkur*enyho operatora odejit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
berda  |  03. 05. 2010 09:31

No právě proto se ptám... ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sparky  |  02. 05. 2010 23:08

Pracuju pro T-Mobile ,ale musím se přiznt,že toto je sviňárna ,ale asi každej kdo ma svou firmu by neposkytoval službu na který prodělává .........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  02. 05. 2010 23:36

Hmmm... zajímavé ale je, že v T-Mobilu máte roční obrat kolem 100 miliard Kč a roční čistej zisk přes nehoráznejch 10 miliard Kč. Že byste prodělávali, tak to mi skutečně nějak neštimuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joudaa  |  03. 05. 2010 12:15

prvni nizsi, druhe vyssi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  03. 05. 2010 15:05

Tak proč jste ji ale s takovou pompou nabízeli? V solidní firmě by to udělali tak, že by službu přestali nabízet, vyhodili by toho, kdo to špatně spočítal, ale těm, kdo už by tu službu měli, by ji nechali. A jak píše MASH, to, že na pár jedincích proděláváte, máte zase více než bohatě vykoupeno astronomickými sazbami a zisky na jiných (hloupých) zákaznících... Opravdu nemáte sebemenší důvod se chovat jako podlé svině. Je více než smutné, že se tak přesto chováte. Ze své chyby jste rozhodně nevyšli se ctí, že vás hanba nefackuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thegrid  |  02. 05. 2010 22:53

S T-mobile zlodějema jsem nadobro zkoncoval!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robbie  |  02. 05. 2010 20:26

Tak toto už je vrchol ,prvně t-mobile stáhne tarif z nabídky - o to by vůbec nebylo ,ale jakože si takhle upraví ještě podmínky tohoto tarifu tak tomu už říkám VRCHOL a ZLODĚJINA. Jde jenom o to nalakat si zákazníky a pak s němi jen ...(at si kazdy domysli sam),proc tedy neco takoveho nabizeli!!! osobne jako 300 minut je tedy nehorázně málo,myslím že by to šlo vyřešit uplně nějak jinak. A to jejich vyjádření že někteří jedinci tímhle zatezuji system je pekna pohadka ,tomu muzu uverit jen bl*ec. Poslední dobou začínám být u téhle společnosti velmi nespokojený a né jenom já.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
manx  |  02. 05. 2010 17:13

Vypovědět smlouvu jde okamžitě - vygeneroval přenosový kód čísla u Vodafonu, zašel ještě ten den na T-mobile a během chvíle jsem podepsal bez problémů výpověď. I když byla smlouva s TMO nedávno prodloužena na 2 roky i s telefonem. U Vodafonu vybral tarif
Kamarádi do všech sítí a je hotovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chrisi  |  02. 05. 2010 14:29

Tento problém s T-Mobilem určite souvisí s následující prokazatelnou a neuvěřitelnou FATÁLNÍ chybou tohoto operátora, která se konkrétně projevila i u mě a kterou právě teď řeší ČTÚ, který mi nyní odůvodněně a smysluplně přiznal i právoplatný úřední odklad termínu splatnosti jejich neodúvodněné faktury na cca. 9.000,- Kč:
Při uzavření příslušné smlouvy na tarif Přátelé Síť-Nesíť Hit za 500,- Kč i s DPH totiž tento operátor úplně a překvapivě FATÁLNĚ ZCELA ZAPOMNĚL nejenom zmínit povinnou nutnost dodržování konkrétních tzv. Obchodních podmínek tohoto tarifu, kde mají pouze zde a to v bodě 17. konkrétně specifikováno, že neomezené volání na svých 5 čísel nemúže být tzv. službou CSD, či službou CSD WAP datového volání (tj. vytáčeného připojení k internetu), čehož jsem tak asi nejen já smysluplně, korektně a odůvodněně přes číslo u O2 plně použil, nýbrž tyto konkrétní tzv. Obchodní podmínky mně včas FATÁLNĚ ani zcela nijak NEPŘEDLOŽIL jako svůj návrh k uzavření smlouvy, abych s nimi mohl smysluplně a očekávaně buď vyjádřit nebo nevyjádřit svůj souhlas. Bylo to pomalé (rychlost jen GPRS), ale pro mé občasné zhlédnutí webu a pošty mi to v rámci daných 500,- Kč, tj. tato služba byla zcela zdarma, bohatě stačilo.
Tato jejich konkrétní FATÁLNÍ CHYBA při uzavření vzájemné právoplatné smlouvy je tak nyní neoddiskutovatelně a jednoduše prokazatelná i u případného nezávislého soudu, takže se tento operátor tímto nyní jistě snaží nejenom u mě omezit své překvapené a nečekané ztráty a fatální důsledky své velmi, ale velmi špatně, připravené a poté také vlastnoručně podepsané, tj. nyní právoplatné, písemné smlouvy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  10. 02. 2011 22:17

Dobrý den prosím vás ted řeším něco podobného ,mohl by jste mi poradit jak postupovat jsem fakt zoufalý ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš K.  |  01. 05. 2010 22:37

Vždy jsem měl vodafone, později i s kamarády ve vodafone, když se rozjížděli a byl sem velice spokojen. Pak sem kvůli nabídce výborného a výhodného tarifu se neomezeným voláním přešel k T-mobile, pořídíl si dotovaný telefon + HIT zvýhodnění a uvázal se na 3 roky. Pak vodafone přišel s nabídkou kamarádů do všech sítí a já se mlátil do hlavy, protože služby t-mobile stojí za hov*o (když ztratím u T-mobile simku, tak buď zaplatím poplatek kolem 500 nebo musím donést potvrzení od policie, aby mi vystavili duplikát zdarma, toto děla vodafone zdarma a na nic se neptá / jejich internetová t-mob "samoobsluha", kde pomalu ani pořádně najít jak změnit 5 přátel je taky šílená / no a faktury, kde si ani teď nemůžu zkontrolovat jestli vůbec těch 5 hodin provolám nebo ne, protože se tam ty minuty neukazují, jsou mi uplně na pr.d.) No teď mi to jen hraje do karet abych mohl po 3/4 roku odejít od tohoto šíleného operátora. Vodafonu s kamarády do všech sítí a po svém zdar!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romana  |  05. 05. 2010 06:54

Javor!! Já mám celou rodinu u VF, samoobsluha je úžasně přehledná, vyúčtování podrobné, prostě bomba. Zato já mám u TM velký ho*no!!!! Pokud bych chtěla podrobné vyúčtování, musím si o něj zažádat, pak si jej zaplatit. Takže do toho 19.5. to ještě vydržím a pak - TM sbohem a šáteček - neděkuji neboť není zač a jsem ráda, že jejich porušení podmínek mi umožnilo odejít od nich dříve, než mi umožňovala smlouva na tento "zázračný tarif". Je fakt, že jsem litovala už 2 měsíce poté, co jsem se do něj nechala uvrtat......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  01. 05. 2010 18:57

Zloději!!! Co si všechny ty korporace myslí!!! Zákazník je nic!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stana Hašpica  |  01. 05. 2010 15:58

T- Mobil , bez komentáře.
Jsem si koupil první telefon za korunu v prosinci roku X . Teprve za 2-měsíce rozjeli v mém městě první vysílač a ja mohl volat .
Velké společnosti musí vydělávat, ano volají neustále s novou nabídkou , ale je to pro mě nevýhodné.
Rada pro všechny , jak neplatit velké účty ?
PROSTĚ NETELEFONOVAT , a vyřizovat věci po emilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada.69  |  02. 05. 2010 12:24

Bohužel ne všechno jde vyřídit po mailu. Já jsem například pracovně skoro celý den v terénu a pokud mám ve volných chvílích vyřizovat mailem stupidní dotazy , které by šly vyřídit krátkým hovorem, moje odpovědi na tyto maily vypadají podle toho. Zákazník se pak zpravidla již neozve

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majesty  |  03. 05. 2010 09:53

Nevím jak kdo jiný, ale já si pořídil telefon na telefonování. Nechápu, proč bych ho tedy měl mít v kapse a vyřizovat věci po mailu. Auto mám taky na ježdění a ne proto, aby mi stálo v garáži a já jezdil autobusem...
Jak už tady někdo psal, Eurotel účtuje podle svého a nějaký litr sem tam navíc se ztratí, tato praxe zřejmě přetrvala i spříchodem O2. Odešel jsem tenkrát ještě k Paegasu, proti O2 pohodička do prvního problému a jeho řešení. Vydrbali se mnou takovým stylem, že jsem odešel k Oskarovi. Jsem u něj už skoro 10 let a celkem spokojenost. Musím ovšem říct, že poslední dobou se mi na vyúčtováních začínají objevovat, jako kdysi u Eurotelu, nesmyslné položky a částky. Měsíc co měsíc reklamuju, ale naprosto bez úspěchu, protože nedokážu prokázat, že na uvedené číslo jsem skutečně netelefonoval hodinu, ale pouze 19 minut a že měsíčně jsem na toto číslo neprovedl 12 hovorů, ale jen 4. Vždy jen pošlou výpis kde je toto uvedeno a reklamace neuznána. Nikdy jsem si u VF nekontroloval účty, vždy to bylo bez problémů, ovšem od chvíle kdy mi přišel první podezřele vysoký účet, kontroluji každý měsíc a vždy narazím na problém. A to používám stejný tarif a telefon využívám přibližně pořád stejně a účty byly vždy podobné v toleranci 200 kč. Teď mám měsíční rozdíl v rozmezí 500 - 1500 kč.

Takže ono u každého operátora je něco, stejně jako u všech ostatních institucí a dokud budeme národ konzerv, lenochů a lidí neochotných zjišťovat informace a měnit zažité věci, budou toho ostatní využívat a vydělávat na tom. V takovém případě ani nemají potřebu vytvářet konkurenční prostředí, protože mají jistotu. Jako příklad budiž cokoliv, obchody, benzinové pumpy, atd.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BOB  |  01. 05. 2010 11:50

Tak to je opravdu hezké.Pořídil jsem si tento tariv přátele sit nesit + hit.Vzal jsem k tomu i telefon tuším za kačku dceři vloni v srpnu tuším.Upsal jsem se na 3roky-diky telefonu.Začínam stavět dům a tento tarif jsem považoval za super.1 číslo mam na manželku ktera je u t-m,2 číslo mám na jednatele fa ktera mi provádi stavbu a ten je O2,3 číslo mam na architekta ktery je u vodafonu společně se stavbyvedoucím.A posledni má t-m elektrikář.Využíval jsem jej při řešení problému u stavby.Zavolal vysvětlil cca 2-7 minut a hotovo.Ušetřil mi dost peněz tento tarif.Jsem u t-m od 1997,tehdy jako twist.No pokud to opravdu takhle dopadne že bude operátor vymýšlet pořád jak nás zakazníky jen oškubat,mám již dnes jasno.S t-m se rozloučím a přenesu číslo jinam.Nebude co řešit.Začínají byt tak kurev-sky nenažraní že to není snad ani možné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  02. 05. 2010 09:58

Taky jsem se nechal tři roky od T-Mobile oškubávat a platil jsem jim horentní částky. Pak jsem řekl dost, jdu pryč. Nabídli neodolatelnou retenci a tak jsem prodloužil o další dva roky. Na druhé kartě mám tak výhodný tarif bez úvazku až to hezký není. Jednoduše řečeno tam volám do všech sítí pořád za 1,07 Kč s dph. Pokaždé když teď volám, tak si to užívám a nešetřím s volnýma minutama, protože mě vždycky napadne, že jim to taky krapánek vracím za ty všechny léta
Tudíž já jsem teď s T-mobilem spokojen, ale co bych vám všem říkal.... Nemít tyto dva výhodné tarify, tak bych bez váhání šel do Vodafonu a viděl bych to asi na tu Nabitou kartu, protože vzít si nějaký běžný paušál od O2 nebo T-Mobile by byla absolutní finanční sebevražda....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TET CZ  |  01. 05. 2010 11:27

T-Mobile Přátelé tarify na nic! T-Mobile by měl Kreditní, Přátelké a Combi tarify sloučit a udělat to takto:
Combi 300
300,- Kč/měsíčně
Volné jednotky: 300
Volání a SMS na 5 čísel v síti T-Mobile: 1,- Kč/min.
Volání na ostatní čísla: 5,50 Kč/min.
SMS na ostatní čísla: 1,50 Kč
MMS: 4,90 Kč
Combi 500
500,- Kč/měsíčně
Volné jednotky: 300
Volání a SMS na 5 čísel v síti T-Mobile: 0,- Kč/min.
Volání na ostatní čísla: 4,50 Kč/min.
SMS na ostatní čísla: 1,50 Kč
MMS: 4,90 Kč
Combi 700
700,- Kč/měsíčně
Volné jednotky: 500
Volání a SMS na 5 čísel v síti T-Mobile: 0,- Kč/min.
Volání na ostatní čísla: 3,50 Kč/min.
SMS na ostatní čísla: 1,50 Kč
MMS: 4,90 Kč
Combi 900
900,- Kč/měsíčně
Volné jednotky: 800
Volání a SMS na 5 čísel v síti T-Mobile: 0,- Kč/min.
Volání na ostatní čísla: 2,50 Kč/min.
SMS na ostatní čísla: 1,50 Kč
MMS: 4,90 Kč
účtování: 60+60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patprom  |  01. 05. 2010 11:12

Tak mne napada, jestli ma operator na takovou zmenu vubec pravo? Podle mne ne. Vzpomente si na extra levne tarify Oskarovy. Operator je prestal nabizet, ale v pripade zajmu si je stavajici uzivatele mohli ponechat. Asi vedel, proc. Mozna by stalo zato obratit se na pravnika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  01. 05. 2010 11:20

Samozřejmě že má. Také je ale právo zákazníka změnu neakceptovat a bez sankce odejít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patprom  |  01. 05. 2010 11:29

Jsi pravnik, ze to vis jiste? Nic ve zlem, ale kde beres tu jistotu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  01. 05. 2010 12:01

Žádná společnost nemůže být nucena nabízet něco, co nechce Přečti si VOP. Na to právníkem být nemusíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike2811  |  01. 05. 2010 15:34

Já taky slyšel něco o tom, že smlouva je proto, aby obě strany měly jasné konkrétní podmínky. Když si potom jedna strana sama tyto podmínky změní, je to někde jinde.
Co je hlavní, TM nebyl nucen nic nabízet, prostě vymyslel produkt, který marketingově špatně odhadl, za to zákazník nemůže, ten využívá podmínek tak, jak mu bylo umožněno ve smlouvě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrea  |  01. 05. 2010 10:52

K T-Mobilu jsem se nechala zlákat už kdysi. Po problému s fakturací jsem od nich odešla a říkala si "nikdy více". Zlákal mě tarif Přátelé síť nesíť+ a podepsala jsem tedy s T-M smlouvu asi před 3/4 rokem. Po téhle "prasárně" co T-M připravil pro své zákazníky odcházím a už se opravdu nikdy nevrátím!!!
Předtím jsem měla cca 10 let Eurotel/O2, byla jsem naprosto spokojená se službami, ale byly moc drahý, tak jsem přešla k T-M, teď odcházím od T-M a Vodafone to jistí. Fakt mě to dost naštvalo, ani to neumím popsat jak moc. 300 minut měsíčně je opravdu směšné, zkrátka hrají si se zákazníkem jako kočka s myší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tadeáš Havlík  |  01. 05. 2010 11:36

Příjemný den, paní/slečno Andreo,
znám to, že EuroTel (nyní O2) mělo to samé co dříve Paegas (nyní T-Mobile) protože vím, že oba tito operátoři zdražují tarify a mění tak gaenarce tarifů. Vodafone se toho snaží držet, také, ale šel s cenou nahorů -bohužel. Nevím jestli ví, že volání ve Vodafonu (pardon v Oskarovi) bylo výhodné a účtování bylo 30+30. O2 a T-Mobile 60+60, 60+60/60+30 málo už 60+1 na to u těchto operátorů zapoměňte. Vodafone s U:fon zná tuto tarifikaci. Tarify Nabito měli jiné výhody, tarify Na míru jsou z 50% výhodné pokud máme rádi volání a SMS musíme počítat! Je zas pravda, že si můžeme vybrat z 2625 možností a poskádat si jákýkoli tarif. U:fon je nejvýhodnější, ale síť je na nic. Lepší je volat si přes internet nebo nejlépe využívat jiné možnosti. Já jen doufám, že Vodafone popřemýšlí stejně jako O2 a T-Mobile s Vodafonem a ve svých tarifech zvýhodní více svou síť než jen na 8 lidí. Doufám, že s Vodafonem budete spokojena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mutumbo  |  30. 04. 2010 21:33

Je to hnus... fakt hnus... nejlepsi na tom je, ze je vyjde minuta hovoru na tak smesnou castku, ze bych musel fungovat jako ustredna, aby se jim to nevyplatilo. SMS maji taky za par... jedna SMS vychazi operatora ciste na 10 haleru. Stale se jim snizuji propojovaci poplatky a oni spize zdrazuji. Uz jsem se infomoval o moznosti vypovezeni smlouvy... musi se zaslat doporucene..no problemo... slecna se me zeptala, proc chci odstoupit a kdyz jsem ji rekl, ze meni podminky a tim porusili smlouvu, tak jen rekla, jestli mi muze pomoci s necim jinym ... asi jsem nebyl dnes prvni .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  30. 04. 2010 20:27

Takže tímto končím s T-mobilem já, moje manželka, matka i otec. Suma sumárum měsíční útrata cca 3.300,-. Jdeme ke konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 04. 2010 20:43

Mně to po mé vlastní nedobré zkušenosti s T-Mobilem, poté co mi naúčtoval data za wap.t-zones.cz zdarma, už nějak nepřekvapuje. Přestávám této firmě důvěřovat. Do vypršení smlouvy si budu hlídat volné jednotky, abych nic nepřekročil a neplatil víc, než je nutné, a pak holt vezmu číslo a přestěhuju se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  01. 05. 2010 10:20

Lide začněte uvažovat než něco napíšete, za prve je to nenasytná pakáž všechno, to je fakt, šlo by vyprávět ale zase z druhé strany jak tady píše kolik provolala jeho rodina, byl jsem u vodafone, volaní mezi dvěma čísly dohromady, mne stalo 480 Kč z Dph plus samozřejmě tarify, teď jsem u T-Mobile a voláni neomezeně mezi 5 čísly i navzájem v rámci T-mpbile je zdarma za cenu 499 Kč plus tarif(na 12 měsíců) a manželka má Twist, což u Vodafone musela mít tarif. Samozřejmě jak nějaký chytrák mel T-mobile a volal na 5 čísel druhým operátorům tak se jim nedivím, i když je fakt ze to mohli řešit jiným způsobem np: alespoň tři aby byli od operátora co službu nabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kossik  |  01. 05. 2010 23:22

Já vám nevím, ale pořád mi z toho vychází nynější nabídka Vodafonu mnohem líp. :) V rámci VF to je na 4 čísla za 285,- a ani to nemusí být konečná nabídka. U twistu musí hlídat platnost kreditu, u VF může mít klidně tarif na míru a ten může být klidně nulový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tibor  |  30. 04. 2010 17:39

Zakaznici takychto zlodejskych spolocnosti by sa mali zamysliet hlavne nad sebou a zlodejskym firmam prilezitost nedavat. A takychto firiem je tu vela. Od T-Mobile cez O2, CSOB, vlastne vsetky banky... Staci sa obzriet na zapad (alebo vychod) a pochopite aky velkorisi sponzori vsetci ste. Blahozelam vedeniu takychto firiem, len vyuzivaju lenivost a konzervativnost svojich zakaznikov. A vyuzivaju ju fantasticky. Bravo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaa  |  30. 04. 2010 18:56

Plně souhlasím, kdyby se v zahraničí zavedly poplatky za vedení účtu, do 14 dnů nemá banka ani % klientů!!! Tady se lidé diví, jak může nějaká banka bez poplatků existovat, to bude podvod!!! A tak dál platíme jako Kryply!!!! Mám mBanku 2 roky a je bezkonkurenční..... Nebuďte líní, změňte banku, na mBank, FIO, popř. jiné banky kde nejsou poplatky!! Zase je to všechno v nás

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Renata  |  30. 04. 2010 19:30

Ja bych lína nebyla ale mě zcela vyhovuje T Mobile aspoň doteď u co se týče Vody tak se mi nechce litat po bytě a hledat signál. A navíc ty jeho nový tarify nemaj chybu to je děs běs aspoň pro mě. Určitě to někomu vyhovuje ale já to nejsu. No a O2 děkuji nechci. Měla sem ho 2 roky a vyúčtování chodilo litr sem litr tam, takže abych po někom neustále něco kontrolovala to fakt ne děkuji nechci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaa  |  30. 04. 2010 19:35

Tak jsi výjimka, samozřejmě že někomu ty tarify padnou.... Stejně jako se signálem Jenže většina lidí by přechodem získala, ale jsou líní a absolutně je to nezajímá.... Ale to ovšem stejně není případ nás věrnejch čtenářů internetu, protože my se o to zajímáme a jsme informováni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bullit  |  30. 04. 2010 20:15

Za měsíc mi končí smlouvy na 2 čísla a klidně přejdu jenom nevím kam, nějaká rada?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 30. 04. 2010 20:41

Vodafone a Kamarádi ze všech sítí se službou Po svém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lumpy25  |  01. 05. 2010 10:21

dobrý den, Aleši,
tak dnes čtu dnešní diskuzi a nestačím se divit nad objektiností Vás jako redaktora. Každý má právo na svůj názor, ale zda ho má (v následné diskuzi) veřejně prezentovat redaktor mobilmanie, to nevim, osobne bych zvolil vetsi odstup, protoze pak bych mobilmanii bral jako blog a nikoliv jako odborný server.
co se tyka zmen u T-M, tak ano, i ja jsem nastvany, ale jak uz tu psal jeden diskutujici nade mnou, tak T-M zjistil, ze se mu ty tarify nevyplaci, tak je radsi zrusi-omezi. Nikdo na tom neni tratny, zakaznik muze smlouvu zrusit, nechat si pripadny telefon a jit vyuzit jine nabidky.
jen doufam, ze se mobilni trh v cr velmi zlepsi a to cca do 2 let. predpoklady proto jsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 01. 05. 2010 15:02

Dobrý den, mohu Vás ujistit, že jsem objektivní, ale je pravda, že někdy si neberu servítky. Koneckonců, chování tuzemských operátorů si to prostě v poslední době zasluhuje. A co se týče doporučení Vodafone, tak za tím si také stojím - ostatně na našem trhu je to jediná alternativa pro zákazníky, kterým teď T-Mobile dal nůž na krk (obrazně řečeno).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike2811  |  01. 05. 2010 15:28

Můžu se zeptat, jak to vlastně funguje ve chvíli, kdy jsou k tarifu připoutány další dvě simkarty, dají se i ony převést a třeba připojit k tarifu u jiného operátora, jako to je teď ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lumpy25  |  05. 05. 2010 10:28

vy jste komik. v diskuzi jste napriklad tvrdil, ze cisla v petce menit nelze. to byla take ta objektivni pravda? Ja ted neposuzuji vyhodnost nabidky VF, ktera takova asi je, ale pokud jsem redaktorem nezavisleho media, tak mohu poukazovat a nikoliv dopurucovat. i kdyz si za tim stojim. to k objektivite a nezavislosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  02. 05. 2010 23:27

Naprostý souhlas! Dokonce se stačí podívat na ceny T-Mobile např. v Rakousku nebo v jeho domovském Německu. Kdyby tam nasadili ceny stejné, jako u nás, díky konkurenci by okamžitě zkrachovali! To samé platí o O2 na Slovensku (mimochodem Slováci volají s předplacenkou ze Slovenska kamkoliv do Česka levněji, než my tady se stejným operátorem mezi sebou! ).
Bance, které dávám svoje prachy, které ona obratem půjčuje jiným lidem za neuvěřitelně vysoký úrok a odemě za to chce ještě poplatky... jsem dal okamžitě valem. Také jsem u mBank a spokojenost. Na mKonto mi dokonce měsíčně chodí pár desetikorun, jako úrok Až příjde 4. operátor, také dávám stávajícím oligopolníkům valem!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  30. 04. 2010 17:13

Náš největší mobilní operátor, má špatné marketingové oddělení, ale není v tom sám konkurence ho má podobné! Ovšem T-Mobile stejně jako U:fon začíná porušovat § které má Soud ČR, ČTÚ a ČOI. U:fon je operátor, od kterého můžete bez diskuze odstoupit pokud nepodepíšete smlouvu, operátor je povinnen Vám zajistit reklamaci bez poplatku je-li telefon v záruce a to i v případě, že reklamace nebyla s úspěšným výsledkem pro vás! Pokud bude telefon na 3x vadný se stejnou závadou smíte zažádat o nový, pokud bude 4x vadný máte právo na vrácení peněz a bez finančního vyrovnání odstoupení od smlouvy. T-Mobile porušuje §52 který jasně pravý, že zákazník byl srozuměn s následky pokud jedna strana přestane fungovat jak má. A to je T-Mobile neposkytuje kvalitní signál jako U:fon, vše zhoršuje jako U:fon a O2 takže pokud vám zavolá operátor, že váš tarif musí být změněn zrušte si tarif s operátorem! Nepochopím převod z tarifu BAV SE na tarif Přátelé za 300 který je nevýhodný! Operátor vás v generaci tarifů už nebude držet! T-Mobile nejraději zruší i Twist Přátelé které nabídne jen pro svou síť je nechutné platit za hovor s tarifikací 60+60. T-Mobile si, ale vzal kalkulačku a bude škrtat jak v tarifech tak v prodejnách a v závazku. T-Mobile místo značkovek bude mít franšízové prodejny a pojízdné prodejny, vynechané lokality doplní také kiosky a bude více extermních callcenter rozdělené
pasivní prodejní linka Po-Ne: 8:00-21:00
aktivní aktivní linka Po-Pá: 9:00-20:00
oboustraně technická linka Po-Ne: 10:00-21:00
...
T-Mobile vyškrtne prodejny Praha 1, Vodičkova, Praha 4 Arkády Pankrác, Centrum Chodov, Praha 5 Globus Zličín, Praha 5 Galerie Butovice, Praha 9 Galerie Fénix. Vznikonou franšízové prodejny Praha 3 OD Kauflad Jarov, Praha 4 Supermarket Albert Modřany, Praha 6 Letiště Ruzyně, Supermarket Albert Řepy, Praha 8 Supermarket Albert Bohnice, Praha 10 Europark Štěrboholy. T-Mobile bude mít stále kreditní tarify, ale vrátí zpět minutové nabídka bude hodně podobná Vodafonu, ale zvýší se účtování hovorů na 60+60, výhoda bude, že volání do sítě T-Mobile bude výhodné nově ne však neomezené! T-Mobile chce úplně zrušit tarify Přátelé a Grand. Zjistil, že jsou nevýhodné. Volání do všech sítí však slibuje za 0,40 Kč/min. a textovou zprávu si budeme moci napsat jen za 0,05 Kč tarif nás bude vycházet okolo 3500 Kč/měsíčně. T-Mobile chce konkurovat O2 a Vodafone, ale bude přemýšlet. Možná nakonec bude volit jeho! A zvykneme si na 60+60 proč ne volat si v síti levně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lumpy25  |  30. 04. 2010 21:44

To je blabol na entou. kazdy operator ma to svoje. a jen pro info, vodafone pripravoval a ma pripravenou akci na zruseni vsech starych tarifu a prevedeni na nove, takze se to mozna blizi i z jine strany. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondra  |  30. 04. 2010 16:20

Mne tedy na chovani T-Mobile nic divneho neprijde, asi jsem jediny..nevim, jake souvislosti mi unikaji, ale operator nabizel nejaky tarif, ten se mu nevyplaci, tak ho zmenil. Komu to nevyhovuje, muze ho bez jakychkoliv sankci zrusit, odejit jinam, klidne i s cislem, v cem je problem?
Jedine, co je zvlastni, je vyjadreni mluvciho. Prospechem ostatnich zakazniku bych fakt neargumentoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom tom  |  30. 04. 2010 16:37

No vy jste ale pekne zaslepenej darecek, nebo delate pro TMO. Zkusme si to prevest do jine situace. Bydlite, mate uzavrenou smlouvu na 2 roky a po pul roce prijde majitel a rekne, vypinam vam vodu a plyn, svitit smite jen mezi 6-8 rano, pokud se vam to nelibi, odejdete. Pokud se behem 3 tydnu nevyjadrite (je jedno jestli jste zrovna mesic na dovolene), platite mi dat 12 000 / mesicne a ja s vami vyje-bu za 6 mesicu zase a uzavru vam hlavni vchod, lezte si do bytu oknem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OSC  |  30. 04. 2010 17:13

100% souhlasim... uz sem byl nastvanej kdyz tarif zrusili (dobre, neni pro ne vyhodnej - i kdyz o vyhodnosti bych se celkem dohadoval, uz kvuli cenam, ktery jsou u nas fakt sileny... kdyz se podivam do anglie, tak se mi chce skoro brecet... - tak ho zrusej)... ale tohleto? ... me by tech 300 minut ve finale i stacilo ... nejsem si moc vedomej, ze bych je vubec kdy prekrocil... ale nehodlam podporovat tyhle smejdy, ktery jsou schopny ve finale uctovat i "prozvozneni"..... fuj - jdu k vodafone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  30. 04. 2010 18:52

Skvělá volba Vodafone = budeš si říkat, že už jsi to neudělal dávno Lidi nenechte si srát na hlavu, je to všechno v nás!! Když si necháme praktiky operátorů líbit, budou s náma zacházet jako teď! ZMĚŇTE SVÉHO OPERÁTORA!!! Teď říkám na Vodafone, ale až se přeleje pár tisíc zákazníků, tak konkurenční operátoři budou nuceni přijít s něčim výhodnějším!! A pak říkám že to bude chtít zase změnu, klidně zpět k T-mobile! Ale nenechme si srát na hlavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kozel  |  30. 04. 2010 22:34

Tak jsem zažádal o převod čísel k Vodafonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  01. 05. 2010 11:07

I já

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  30. 04. 2010 18:21

pro T-Mobile nedelam, neni mi nijak zvlast sympa, mam jineho operatora. Ale paralela s bytem mi nesedi, mame prenositelnost cisel, naklady v podobe casu na vymenu nejsou tak hrozne. Ti, co uzavreli smlouvu s dotovanym tel na tom mohou i vydelat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hacik  |  01. 05. 2010 11:02

To je ako ked poviete, ze na loterii moze aj niekto zarobit. Jasne, ze ten, co vyhra nejaku cenu, na tom zarobi. Ale celkovo vzate je to pre zakaznikov ako celok nevyhodne. 300 minut je velmi malo. Neverim, ze je zanedbatelne percento ludi, ktori prevolaju viac. V TM chcu, aby bolo zanedbatelne percento ludi, ktori prevolaju viac, preto to takto spravili. Pri uvedeni tarifu si mysleli, ze k tomuto stavu dojde volnou rukou trhu, ale kedze ich zakaznici vo vacsine pripadov rozumne kupovali tento tarif a vyuzivali ho naplno, museli prejst k tomuto kroku. Doslo teda k tomu, Kolko je takych zakaznikov s dotovanym telefonom, ktori na tom mozu zarobit, to si TM moze lahko spocitat (ostatne si myslim, ze ak su racionalni obchodnici maximalizujuci zisk, tak si to aj spocitali a vedia, ze je to pre nich vyhodne aj z tohto hladiska).
Aby som to zhrnul, ked sa manazerovi operatora podari nahnat do pre zakaznika nevyhodnych podmienok dostatocny pocet ludi, je to pre operatora super. Ked to zakaznici prekuknu a tarif si kupia vacsinou ti, ktorym sa to vyplati, tak operator zmeni podmienky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.mil  |  30. 04. 2010 18:47

to je trošku jinak .....
Vy si pronajmete byt máte smlouvu na 2 roky a protože v ceně nájmu máte i energie a vodu tak neřešíte kolik jí spotřebujete ...... Začnete neustále pouštět kohoutky a když na to přijde začnete svoji elektřinu natahovat prodlužkama i sousedům protože jim ji už odstřihli ......
Majitel bytu se rozhodne že buď s tím přestanete nebo vás vystěhuje .... a není na tom přece nic špatného proč by měl platit energie sousedům?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  30. 04. 2010 22:50

On si tohle ale většinou pronajímatel sichruje ve smlouvě, že spotřeba nesmí přesáhnout průměr apod. By mě zajímalo, kolik měl nastaveno jako "obvyklé" množství T-Deb, když to takhle skrouhnul. Těch 300 minut je p.r.d. Pochopil bych třeba 1000/měs, to by i na nějaké normální vykecávání mělo stačit. Ale 300? Boha jeho, dyť je to 10 minut denně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.mil  |  01. 05. 2010 15:12

Já to neobhajuju jen konstatuju že toto počínání je celkem očekávané.
Znám ze svého okolí hned několik lidí co si na těchto tarifech založili skoro živnost.
Znám pár lidí co si tyto neomezené tarify strčili do GSM bran a to se pak není čemu divit ..... co vím účtovat to začínalo po 5000 minutě aspoň co vím já .....
zkrátka a prostě nedivím se že to udělali a vážně mě zaráží jak se tu někteří dokážou "stěkat" jako malé děti ....
Poslední dobou si začínám myslet že většina přispěvovatelů do diskuze na MM si myslí jak rozumí všemu nejlíp a k tomu začíná trpět paranoiu, každý je jen škube a odírá ..... nechceš platit nevolej jinde se maj líp no tak se odstěhuj .... a pokud si chceš stěžovat dělej to veřejně a ne anonymně pod článkem to jste všichni kingové když si myslíte že na vás nemůžou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  01. 05. 2010 19:57

Takové příspěvky píšou většinou zaměstnanci daného operátora. Je hezké, že jsi tak loajální k zaměstnavateli, to tě šlechtí, ale kdybys byl trochu soudný, tak uznáš, že 10 minut denně je na neomezené volání fakt málo. Navíc propojovací poplatky se stále snižují. A podpásovka, že pokud se zákazník neozve do 14 dnů, tak souhlasí, to je ještě větší hrůza. Každý nemá čas každou chvíli sledovat, co vymyslí jeho mobilní operátor. Odjedeš na dovolenou a už vlastně souhlasíš. Navíc, jak se tu píše, TO2 si nedovolí rušit třeba O2 Felicia, ani Vodafone dohodu s Oskarem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  01. 05. 2010 20:07

Pardon je tam lhůta do 20 dnů, o celých skvělých 6 dnů více než jsem psal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.mil  |  01. 05. 2010 23:39

Já nikdy nenapsal že 10 minut je víc než si zákazník může přát ..... sám provolám 30 hodin za měsíc ...... ale teda neomezený tarif nemám ......
a k tomu zaměstnavateli .....
Kdybys věděl kolik mám za takovej příspěvek peněz ....... celej tejden z něj žiju .....¨
Fakt už nestíhám ....... psát dýl tak bych musel být sprostej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  02. 05. 2010 23:16

Jaros.mil: Promiňte, ale píšete tu nehorázné nesmysly a demagogie! Nezlobte se na mě, ale pokud jste duševně zcela zdráv, pak mi vychází, že musíte být snad zaměstnanec T-Mobilu. A takové názory mě skuteně pak moc nezajímají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike2811  |  01. 05. 2010 15:21

A to ještě poděl až pěti, protože ten limit je asi na všechna čísla, která jsou u jiných operátorů... Takže v praxi to může být i tak, že na jednoho človíčka denně budeš mít sotva 2 minuty. Na neomezený tarif je to fakt hodně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qas  |  03. 05. 2010 08:54

Je to jinak. Vy si pronajmete byt, ktery najemce nabizel jako: "NEOMEZENA SPOTREBA VODY A PLYNU..."
A ted se musite stehovat (za sve a rychle) protoze zmenil podminky.
A se sousedama to uz nema vybec nic spolecneho.
A vy pracujete pro TM? Nebo to jen nevidite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 04. 2010 15:47

Tak T-Mobile tentokrát nejen že nedokáže držet technologicky krok s konkurencí, jeho UMTS sítě jsou jedna velká parodie, ale dokonce ani nedodrží smlouvu se zákazníkem.
Nevíte někdo, když mám dotovaný telefon (G1) a budu chtít odstoupit od smlouvy (která má jinak ještě rok platit), zda musím platit rozdíl do plné ceny? Když oni jsou ti, kteří změnili podmínky smlouvy?
EDIT: Tak jsem byl v T-Mobilu, a nakonec můžu okamžitě a bezplatně zrušit veškeré služby a tarify vázané na dané číslo a za dotovaný telefon se nic nedoplácí. Aspon že tak..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wlashack  |  30. 04. 2010 15:59

To by mě taky zajímalo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  04. 05. 2010 17:28

Jo je to opravdu tak, měl jsem dotovanej telefon a ze smlouvy mi zbývalo 2 a půl roku. Ale na prodejně se to dalo v klidu zrušit ale musel jsem si počkat protože přede mnou bylo tak 10 lidí kteří také rušili :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lastol  |  30. 04. 2010 18:39

Pokud jak píšeš ti zbýval do konce smlouvy rok, tak telefon si měl již zaplacen, protože minimální měsíční plnění je na 1 rok. Zajímalo by mě jak to bude u nových smluv, kdy minimální měsíční plnění ještě není ukončeno, tedy smlouva je kratší jak jeden rok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  30. 04. 2010 19:17

Plnění s G1 bývalo na 2 roky. Jakmile dochází k takovéto změně, nesmí operátor nic doúčtovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lastol  |  30. 04. 2010 19:25

Nevíš jestli je to uvedeno ve všeobecných podmínkách? Jinak děkuji za informace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  30. 04. 2010 20:35

Přece pak to není možnost ukončení smlouvy, ale "standardní vyplacení". Ber to jako fakt. Toto se dělo již v minulosti. T-Mobile porušil svůj závazek, což ty nemusíš akceptovat a proto můžeš beztrestně odejít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 04. 2010 15:15

POZOR NA TOTO KDO CHCETE VYPOVĚDĚT SMLOUVU
17.7 Pokud Účastník ve lhůtě 20 dnů ode dne
zveřejnění podstatné změny smluvních podmínek,
která pro Účastníka představuje jejich zhoršení,
nevypoví dle čl. 14 Účastnickou smlouvu, má se za
to, že takový návrh na změnu smluvních podmínek
přijal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 30. 04. 2010 15:44

To je hezká podmínka. Můžeme si dělat co chceme a když se rychle neozvete tak s tím souhlasíte... Do článku jsem to doplnil, díky za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  01. 05. 2010 22:22

Tak jsem byl dnes na prodejně,s tím,že chci od smlovy odstoupit a co mám tedy dělat.Paní na mě koukala a tvrdila mi,že vůbec neví.6e se to přes ně neřeší,ale že musím napsat dopis do Prahy a podle toho se uvidí,ale že ona prostě neví co s tím.Je tohle možné???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klokan248  |  02. 05. 2010 09:34

Výpověď musíš podat písemně,prý je to v podmínkách a jinak to nejde.Informoval jsem se na infolince.Pokud chceš přenést číslo,tak si vygeneruj kód objednávky a napiš ho do výpovědi,formulář např zde: http://portace.vodafone.cz/smlouva/form-tmobile.html... a co nejdříve odeslat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marv-in  |  30. 04. 2010 15:52

Chápu-li to správně, musím odstoupit nejpozději do 27. června (7. června má novinka údajně vstoupit v platnost), nebo to platí už nyní?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  30. 04. 2010 16:05

20 ode dne zveřejnění, nikoliv ode dne platnosti nových podmínek. Tudíž pokud to T-Mobile zveřejnil dnes, počítá se 20 ode dneška...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  30. 04. 2010 17:34

Je to od data zveřejnění, což bylo 28.4.2010

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marv-in  |  30. 04. 2010 18:08

Moc děkuji za info. Lze smlouvu vypovědět na přímo prodejně, nebo je nutné učinit tak písemně na centrálu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nespokojeny s T-mobile  |  30. 04. 2010 15:14

Jsou to zlodeji a delaji si co chteji. Cca pred rokem kdyz jednorazove zmenily ceny zahranicnich sms tak mi nedovolili odejit, ikdyz to verejne prohlasovali. Musel jsem pockat a ted jsem u Vodafonu a nadhera, T-mobile uz nikdy vice. Navic ty jejich tarify jsou mnohem drazsi. Svete spoj se a a odejdi od T-mobile pryc az zbankrotuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziki  |  30. 04. 2010 15:06

Když jsem poprvé četl tento tenhle článek, tak jsem si myslel, že si redakce ještě užívá posledního aprílového vtípku Jenže po dalším přečtení už to jako vtípek bohužel nevypadá
Už nemám chuť plýtvat ani sprostými slovy na operátory u nás a na to jejich tvrdé konkurenční prostředí…..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hil1  |  30. 04. 2010 15:03

U O2 máte sice jen 3 čísla do sítě O2, ale zato je to jen za 150,- Kč měsíčně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 05. 2010 19:04

To je pěkný ale když potřebuješ byť jen jedno číslo k přítelkyni do VF, tak tam nepochodíš... Jediný co mě u nich drží je ten internet. Pokud VF udělá 3G do "všech krajskejch" jako O2, začne se nám tu jistě tvořit červenej mobilní monopol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlad  |  30. 04. 2010 14:13

Kuwa, uz tech jejich zlodejin mam plne kecky, viz treba internet pouze pres browser a za cokoliv jineho napr. google maps platis malem v naturaliich... Jakmile mi dojde ten muj stary vecne prevadejici se kredit, odejdu k VF.
Kez by nekdo on nich tyto komentare cetl, mozna by jim doslo ze jsou ko*oti!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mýval  |  30. 04. 2010 14:18

A to se mýlíte! Jim je to prostě jedno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
=(  |  03. 05. 2010 22:55

Mno ti co s tim nic nemůžou udělat tak si to čtou...
protože mě se nelíbí když někdo na mně řve, za něco co nemůžu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 30. 04. 2010 14:21

Dobrý den, já jsem přesvědčen, že si ji přečtou, ale je jim to prostě úplně jedno. Tento tarif sice nemám, ale toto chování mi přejde velmi nečestné a nesportovní, když to řeknu velmi slušně. A ukazuje to na další skutečnost, že nadnárodní společnosti si u nás mohou dovolit cokoli, což je velmi smutné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoZoom  |  01. 05. 2010 16:10

Nesportovní? Ve sportě můžete vyhrát. Tady asi těžko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 05. 2010 19:00

Právě proto je to nesportovní :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  03. 05. 2010 16:26

ČTU na ně, ať je donutí dodržet smlouvu! Hmmm, ale to by to asi nesmělo být to naše ČTU z dolního konce žebříčku hodnocení regulátorů ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  30. 04. 2010 14:23

Souhlasim s tim internetem me taky pekne s...u!!!! V breznu mi koncila smlouva a chtel jsem jit k VOD, ale daly mi slevu na pausal 50%, tak sem rekl ze to beru. A to nepovidam o tom, ze mi bylo receno, ze od kvetna by meli byt nove internetove balicky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mýval  |  30. 04. 2010 14:03

Jestliže T-mobile porušuje uzavřenou smlouvu - a mluvčí sám zde výslovně potvrdil, že porušuje - může zákazník smlouvu vypovědět z tohoto důvodu. Musí to být písemně a s odůvodněním, doporučil bych doporučený dopis, aby to nemohli zatlouci. Sám jsem takto kdysi odešel k Oskarovi uprostřed smlouvy uzavřené na 2 roky. Jak vidím, uzavřená smlouva pro T-mobile znamená stejně málo, jako tehdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  30. 04. 2010 22:03

to čo tam mate za BANANISTAN???......ja som dlhodobý spokojny klient ..12rokov T-M sk pred tym eurotel ....ale nepatam si ,ze by nieco take svinstvo spravil nejaky operator....to som fakt rad ze aspon v niecom sme bratom ako vzor....sekundova tarifikacia,FUP 3000 - 6000min,volania do CR ako do vlastnej....atd....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ali  |  02. 05. 2010 02:28

A nepleteš si to s O2 sk?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  03. 05. 2010 08:46

ja som písal vo všeobecnosti všetkých operátorov...áno len O2 SK má hovori do CR ako do vlastnej ale tu na slovensku si môžeš vybrať...keď máš niekoho v CR tak je to super...neviem ako u vás O2...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  02. 05. 2010 23:04

No, to je proto, že u Vás funguje konkurence a u nás mj. i díky zřejmě zkorumpovanému ČTÚ stále ne! Ale, než k Vám přišlo O2 SK, tak se T-Mobile (EuroTel SK) i Orange (Globtel) chovali, jako operátoři u nás... jen si vzpomeň na ty ceny a služby. Např. minuta z předplacenky stála asi 15 SK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsarahdi  |  03. 05. 2010 08:54

no ceny predplateniek boli a sú vysoké to je pravda...ale je som sa bavil o paušáloch...tam u nás je už dááávno sek. tarifikácia...hzaviedol to Globtel ale už neviem v ktorý rok a zato mu chvála...neobmedzené volania do vlastnej siete-potom dali FUP ale aj tak je to výhodné...3G internet mám už 2roky 1GB za 100sk...ale čo sa týka zmlúv tak si nepamätám nejaký podobný podraz na klientov...Orange zaviedol neobmedzené NON STOP volania do vlastnej a potom to korigoval FUP myslím 2000min na mesiac ale žiadne takéto podrazy sa nekonali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  03. 05. 2010 23:23

No, mě paušály z principu moc nezajímají. A nevím, proč bych je měl platit, když u O2 SK mají předplacenky stejné ceny, jako paušály (něco kolem v přepočtu 3,40 Kč/min). Každopádně Vám závidím :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Nečas  |  30. 04. 2010 13:50

Vol ODS, posílíš mír !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dimitrij  |  30. 04. 2010 14:34

co jsi za k...t! asi jsi pracovnik T-M.... vidim ze kazdemu das hlas ze nesouhlasis a pak napises takovou p.....u. Ale pozadne se nevyjadris...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 05. 2010 18:58

Ten mínus nemáš za tu ODSku. To máš za to, jakej si kolosální debil a taháš politiku tam, kam nepatří.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  02. 05. 2010 22:58

Odemě má mínusko i za obojí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2010 00:39

Tvoje volba :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludvík  |  30. 04. 2010 13:15

T-mobile je prasečí firma. Už bych jim nedal ani korunu. přešel jsem k Vodafone a za lepší služby platím o 30% méně - paráda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dimitrij  |  30. 04. 2010 13:43

taky souhlas !!! byls sem z T-M... a uctovali mi vic nez sem provolaval-tak sem sel stezovat ale jasne co bych s tim uspel...Tak sem presel k vodafonu a celkovita spokojenost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dobr  |  30. 04. 2010 13:49

Taky bych přešel, kdybych se já blbec nedávno znova neupsal... V té době mi jejich tarif vyhovoval, teď zdaleka ne... Hned bych přešel. Kdyby tak Vodafone dělal něco jako odkoupení smlouvy od konkurence, hned bych k němu přešel:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kossik  |  01. 05. 2010 15:16

Ani T-M nemá špatné tarify, když se ví, jak z nich vytřískat slevu.. :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T- man  |  30. 04. 2010 22:27

Moje řeč!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Humbold  |  30. 04. 2010 13:09

Byli to h.jz.ové a jsou to ha.zlo.vé. Jěště že u nich už od vzniku Oscara aka Vodafonu nejsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kynio  |  30. 04. 2010 13:13

moje řeč zlatej vodafone, ten jedinej nezradí a nechystá věčně na zákazníky pasti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  30. 04. 2010 15:42

Jj souhlas. ten je alespon takovy jednoky mezi slepími. zlatej VF..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omezenej s neomezeným  |  30. 04. 2010 13:01

jedním slovem "č°ráci"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  30. 04. 2010 12:57

Pochopil bych, kdyby se tato změna týkala zákazníků, kteří si tento tarif prodlouži po 7.6. 2010, ale proč by se to mělo vztahovat na zákazníky, kteří mají smlouvu uzavřenou dříve, to mi hlava nebere!!!! To i TO2 zákazníkům, kteří mají naaktivované služby, které se už nenabízejí a jsou pro ni nevýhodné zákazníkům ponechávají. S tím už nic nenaděláme, jediné co jde udělat je, odejít ke konkurenci (Vodafone)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  30. 04. 2010 12:52

U tarifu na volání abyste si hlídali FUP, u datového tarifu FUP a protokoly, které využíváte.. Tomu říkám pohodlné používání telefonu.. Ještěže u nich nejsem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RHC  |  30. 04. 2010 12:42

Proc operatori vzdy argumentuji tim, ze je cokoliv na ukor zakazniku vlastne k jejich prospechu. Lidi volaji hodne, proc taky ne koupili si neomezeny tarif tak ho pouzivaji. T-mobile argumentuje ze tito jedinci volaji tak moc ze ostatni vlasne volat nemuzou a nebo by k tomu mohlo dojit. FUP je pekna vec pokud o ni clovek vi dopredu. Je to jako kdyz si koupim auto se zarukou 3 roky nebo 100 tis. a za pul roku prijde prodejce a rekne: "vy moc jezdite ostatni nemohou stat ve frontach jak by chteli tak vam zaruku snizujeme na polovinu" T-mobile je snad dost velka firma aby rekla: "tak jsme to prokaucovali, prodali jsme 13000 pausalu na kterych nevydelame, ale ustojime to. Obchodniho reditele ktery to vymyslel jsme pro vystrahu povesili za vejce z Nuselaku a zacneme obvolavat lidi a nabizet jim novy tarif"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arvo  |  30. 04. 2010 13:44

"Proc operatori vzdy argumentuji tim, ze je cokoliv na ukor zakazniku vlastne k jejich prospechu?" Pan Orwell to pojmenoval dvojí myšlení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  30. 04. 2010 16:25

-- Arvo: +1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joudaa  |  03. 05. 2010 12:13

tech tarifu neni 13000, ale vsech typu sit nesit je o rad vys, zhruba 135k

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hold  |  07. 05. 2010 23:18

Co se týče aktuální situace, tak těch zákazníků s tarify Síť nesíť/+, kterých se dotkne limit 300 minut je asi 18000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  30. 04. 2010 12:37

"V zájmu zachování maximální kvality poskytovaných služeb a ochrany před nadměrným zatěžováním mobilní sítě některými uživateli jsme přistoupili k tomuto kroku tak, aby malá skupina zákazníků neovlivňovala ostatní zákazníky T-Mobile." - Tahle věta mě fakt bere. Ti mluvčí jsou ale lišáci. Proč proboha zavádí neomezené tarify, když pak zatěžují síť? A co placené tarify, ty vytížení sítě nezvedají??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  30. 04. 2010 12:41

Hlavně je vtipné, že tu síť zatěžují jen ti, kteří volají do ostatních sítí.. Ti s tarifem Přátelé v síti síť vůbec nezatěžují

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myšpulín  |  30. 04. 2010 13:10

Přitom by to mělo být naopak, že? Ti co volají ve vlastní síti ji zatěžují přece 2x - na straně volajícího tak na straně volaného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tibor  |  02. 05. 2010 23:47

Odkaz T-Mobilu: Keď zrušíte úplne všetky svoje hlasové a dátové služby, vaša sieť bude konečne voľná. Tak šup-šup, vypnite sa, zákazníci vás už nebudú otravovať využívaním vaších služieb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  30. 04. 2010 12:34

"Navíc zákazník získá větší kontrolu nad výší svého vyúčtování, neboť při překročení limitu jej budeme informovat SMS."
Větší kontrolu než dřív, kdy volal neomezeně a nemusel kontrolovat nic? Tak ten je taky dobrý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  30. 04. 2010 21:31

Tohle pro české podmínky typické sedmilhaní je nechutné, ať ho z huby vypouští mluvčí T-mobilu, policie či jiného eráru nebo pyramidoví podvodníci. Jenže se u nás zažralo tak silně, že ho slyšíme a vidíme denně. Dokonce mám často pocit, že čím víc mluvčí plácá naprosté nesmysly, tím víc mu jeho zaměstnavatel tleská.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  30. 04. 2010 12:27

Přesně tento tarif mám,už dlouhou dobu mi nevyhovuje ale T-mobile mě "nepustil" odejít.Nevíte tedy,jestli teď to opravdu půjde?Hned bych tam totiž zašel a přešel ke konkurenci.Děkuji za pomoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FOX  |  30. 04. 2010 13:01

Je tato změna z vaší strany porušením smlouvy
a umožní tak vašim zákazníkům rozvázat smlouvu a odejít?
Ano, zákazník může vypovědět smlouvu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huskye  |  30. 04. 2010 13:15

No já to zkusim zrušit, ale pochybuju že mě nechají když mám mít ještě rok minimální plnění... klidně bych si i vybral jinej tarif od nich, ale levnější, protože když to nebude neomezené a hlavně si nemůžu tu pětku měnit, tak bych raději něco levnějšího a lidi budou zase volat mě a ne jen já jim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BM  |  30. 04. 2010 14:22

čísla v pětce si samozřejmě změnit můžete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  30. 04. 2010 14:25

Omyl, čísla v tarifech Síť nesíť si už měnit nemůže..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BM  |  30. 04. 2010 14:26

a tuto info máte odkud?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 30. 04. 2010 14:29

Je to tak, změny nejsou možné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel V.  |  30. 04. 2010 14:38

mozna se zkuste zeptat primo u operatora, zda to je mozne, nebo ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel V.  |  30. 04. 2010 14:51

mozna se zkuste zeptat primo u operatora, zda to je mozne, nebo ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  30. 04. 2010 14:55

Vyuzivam tarif pratele sit nesit a menit 5 cisel muzu jak se mi zblibi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel V.  |  30. 04. 2010 15:00

mozna se zkuste zeptat primo u operatora, zda to je mozne, nebo ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  30. 04. 2010 15:19

Cisla menit jde, pres web jsem pred nekolika dny normalne zmenil a prislo potvrzeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  30. 04. 2010 17:33

Změny opravdu jdou. Vyzkoušeno v praxi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miki  |  05. 05. 2010 16:04

Proboha co to tu šíříš za blbosti???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
certez  |  16. 05. 2010 08:29

Zák. má nárok na 5 změn v každém kalendářním měsíci!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jahoda  |  17. 05. 2010 15:52

Hm tak jednoduché to není. Vypovídám smlouvu už po třetí z důvodu změny tarifu Mých 5 přátel SíŤ NesíŤ. 2x mi jí T-Mobile zamítnul, Jednou z neuvedení důvodu, po druhé z důvodu neuvedení mého občanského průkazu, teď čekám jestli mi jí vezmou nebo né. 2x přes kamenný obchod jenou přes e-mail. Musí být uvedeno přímo účastník odstupuje od smlouvy z důvodu změny tarifu Přátelé Síť nesíť. A jestli ani tohle tak se obrátím na právníku. Přijde mi to kašpárkov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sylva  |  31. 05. 2010 18:21

Ahoj, já se už 3. týden snažím vymlátit z nějakého jejich operátora, kde jsou tyto změny ze strany tmobile možné během trvání řádné účastnické smlouvy ukotveny vjejich Všeobecných podmínkách. bohužel... nic. Ty totiž jako jediné v době, kdy jem smlouvu uzavřela já, platily. Nějaké obchodní podmínky vydané k těmto tarifům dne 28. 4. 2010 mě nezajímají. Já jsem uzavírala smlouvu v prosinci 2009 a dle mě prostě smlouvu nedodrželi. Jsem aktivně pro žalobu
na "tmobile nemobile", ale jen v případě, že nebudu SAMA! Je nás prý pár tisíc. Najděme si neúplatného právníka a pojďme do toho zodpovědně. Přece si nemůžeme donekonečna všechno nechat líbit jako ovce na pastvě. Takže-koho se to týká, tak vyhrabějte doma smlouvu jdem na to. Vážně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
monika  |  14. 07. 2010 18:36

S tím plně souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helper  |  03. 05. 2010 22:45

Jinak tarif jded měnit....tak nechápu, že si neproved změnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jana T.  |  25. 07. 2011 10:50

Dobrý den,
ráda bych se podělila o svou zkušenost s T-mobile combi. Tato smlouva se mnou byla uzavřena přes telefonní hovor a po dvou letech mi byla smlouva automaticky prodlužena. Na stránkách T-mobile jsem se dočetla, že se musí výpověď smlouvy podat 10 dní před ukončením 2 leté povinné smlouvy. Podle rad z fora jsem napsala přímo do Prahy na oddělení reklamace ne příliš příjemný mail a již po dvou dnech mi přišla odpověď, že pokud nebyla smlouva sepsána písemně, automaticky se může kdykoliv zrušit. Proto jsem nemusela doplácet nedoplatek který mi tam vznikl a automaticky se mi to převedlo na kredit. Doufám, že budete mít taky štěstí a podaří se vám takový hnusu zbavit. Kdybyste potřebovali nějakou radu napište, pošlu třeba kopii mnou zaslané stížnosti na Prahu (tarabcakova@gmail.com)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uhlířová Jaroslava  |  28. 11. 2011 17:48

Dobrý den, protože jsem se dostala do stejného problému, prosím Vás o radu nebo o zaslání kopie dopisu na mail. adresu. 732722639@seznam.cz Za kladné vyřízení Vám předem děkuji.
Uhlířová

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor