Já taky pracuju u operátora (ale ne u TM) a že se něco nezmění Ti NIKDY NIKDO nemůže zaručit a to ani kdyby ses bavil přímo s generálním ředitelem pro celosvětovou skupinu daného operátora.
Záleží totiž na tom, co chtějí akcionáři a pokud si akcionáři stanoví, že chtějí zisk pro rok 2010 místo 14 miliard, například 18 miliard, tak vedení nemá jinou možnost než se jim snažit vyhovět. Protože pokud nevyhoví, tak letí a na jejich místo přijdou jiní, kteří ty ceny okamžitě zvednou.
Některé změny a služby se u nás mění dokonce ani ne od prvního nebo od následujícího dne, ale s platností OKAMŽITĚ PO PŘEČTENÍ a to platí jak pro zaměstnance třeba na prodejnách nebo na linkách, tak i pro vrcholové managery...
Prostě nějaký "Pedro dela Pončo" si na druhém konci světa rozhodne, že by rád to a to a chce to OKAMŽITĚ a pošle to vedení českého operátora, který jim patří - z vedení se pak ten příkaz jen přeposílá níž a níž a pro každého platí taky OKAMŽITĚ, hned jak si ho přečte.
Takže v mnoha případech se klidně může stát, že mluvíte s operátorem jestli existuje služba XX a on Vám ji rád a ochotně nabízí... A když mu zavoláte za půl hodiny, tak Vám maximálně řekne, že ta služba je zrušená a aktivovat ji nelze a kdo ji má, tak tomu bude zrušená taky.
Všichni zaměstnanci jakéhokoli operátora Vám mohou garantovat ceny a služby maximálně které platí teď a které platily dřív - ale v podstatě Vám nemohou garantovat nic do budoucna a to ani v řádu minut ( Protože mail, že se XX ruší a cena se z XY mění na XZ, může přijít opravdu kdykoli...