T-Mobile už několikátý den řeší problémy s mobilní sítí. Výpadky se podle hlášení uživatelů týkají nejčastěji 4G sítě, která je z principu pouze datová, ale díky funkci VoLTE ji zákazníci s podporovaným typem telefonu využívají i k telefonním hovorům. Těm pak nefungují ani hlasové služby. Výpadky jsou hlášeny z různých krajů republiky.
Jako provizorní řešení, než se T-Mobilu podaří dát vše do pořádku, doporučují někteří uživatelé v nastavení telefonu v sekci mobilní sítě manuálně přepnout na položku 2G/3G sítě a obejít tak přihlášení ke 4G (LTE) síti. Telefon se k ní totiž jinak hlásí s nejvyšší prioritou, ale data přes ni „neprotékají“. Tímto se problém úplné nedostupnosti alespoň částečně vyřeší.
T-Mobile média o výpadku aktivně neinformoval a neuvedl ani časový rámec obnovení chodu všech služeb. Se zákazníky komunikuje pouze na sociálních sítích, k lidem bez Facebooku se zpráva o výpadku ovšem nemusí dostat. Hromadné kompenzace za nedodané služby nebo ušlý zisk operátor neposkytne, protože se podle něj nejedná o plošný výpadek. Poškození zákazníci se s reklamací ale mohou hlásit jednotlivě přes internetový formulář nebo na bezplatné lince 4603.
Pokud vám nefungují mobilní data, můžete se zkusit připojit přes DSL: