T-Mobile spustí satelitní TV, maskotem je Chuck Norris

Diskuze čtenářů k článku

avatar
22. 10. 2010 14:10

T-Mobilu už nepomůže ani Chuck Norris

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  25. 10. 2010 10:52

pevne verim, za az zjisti, co je to za ko koty, vsecky ja zabije jednou ranou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nensea  |  22. 10. 2010 10:33

Tak trochu s křížkem po funuse,satelit máme cca za 4500kč už asi 3 roky,funguje v pohodě s 20 letou televizí značky funai a na ty blbiny co se v televizi nesčtněkrát opakují to ůplně stačí,pokud budu mít zájem o některý program navíc tak si ho můžu předplatit formou sms,zajímavější by byla TV v mobilu,ale současná nabídka přístrojů i přijem digitálu je v mobilu slabota a O2 jen v dosahu 3G,kerý u nás zatím není.Jinak nevím proč bych měl ještě platit operátorovi za příjem televize když platím poplatek z televize daný zákonem,no operátoři to hold zkoušejí všelijak jak z nás ty prachy dostat a věřím,že se jim to podaří.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2010 22:40

Tak 3G mam v 10tis meste u ostravy a kazdy vecer na konci sichry zapnu na hodku zadarmo ct24 na iponu a v poho..mas to HSDPA vůbec zaple bracho..?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nensea  |  23. 10. 2010 08:37

To si piš,že ho mám zaplé staší se přiblížit ku Praze a je tam,ale jinak konečně k nám dorazilo EDGE tak už je to o malinko lepší,ale žádnej rychlík to není i když test připojením mi ukázal 138kb,ale nejsem si jistej jestli to bylo za sec. nebo za hodinu/přes EDGE/ no třeba se toho pokrytí dočkáme časem i my vesničané,ale nevím,nejsme tak atraktivní jako velká města

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 10. 2010 23:21

Tak dobre no dneska jsem byl jakoby na kraji te moji orlove a hup 3g zmizlo a do ksichtu se smilo edge...na pocasi a mejlik to staci ale i tak je to shit...ti povim byl jsem v polsku s iponem vypl jsem v sbs edge gprs i 3g data ale modemy nechal zaple a kilak za hranicema sup naskocilo 3g a bylo jedno jakou prdeli nebo lesem sme jeli,3g na me svitilo jak vztekle a ja si jen rikal zs tady by sly pouzit jako navigaci i mapy google v iponu :D
a to sem nezral jak jsem cetl ceny polskych opu...proste masakr u nas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nensea  |  24. 10. 2010 20:41

no vidíš i v rtom Polsku maj 3G v každým prasečáku,ale bohužel jsme v česku tak se my z vesniček jezdíme mrknout do větších měst jak 3G vypadá no ve středu jedu do Prahy k doktorovi tak to zase na mym samsungu i8910 konečně zase uvidím jak to vypadá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 10. 2010 20:59

Tak at dopadne analni vysetreni v praglu dobre a nenajdou nic nez diru:D
njn po ceste muzes sledovat jak to pada z gprs na edge a na hsdpa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nensea  |  25. 10. 2010 10:06

Dík za přání,sledovat to nebudu stíhat jedu autem,ale i v Praze je vidět venku 3G,ale vlezeš do budovy a tam jenom zase EDGE tak taky nic moc signál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  21. 10. 2010 20:00

Boze dete uz s tim Chuckem vite kam.... Uz je tak prechuckovano az je to trapny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chuck Norris  |  21. 10. 2010 20:26

Dnes v noci si pro tebe příjdu. Chuck.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chuck Norris  |  21. 10. 2010 19:24

Já ve skutečnosti ani parabolu nepotřebuji, signál chytám do dlaně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 11. 2010 08:02

Jak tady pročítám tu diskusi, tak nejste zdaleka sám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Reklama  |  21. 10. 2010 18:53

Ta reklama fakt prudí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
piski  |  21. 10. 2010 18:35

TV mi je na nic když mám volání za 6kč a sms za 2kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  21. 10. 2010 18:48

Asi by si měl něco změnit, lepší je mít za 500 Kč - 400 volných min zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  24. 10. 2010 14:22

A ještě lepší je mít za 500Kč 600minut a internet zdarma. Opravdu hodnotné příspěvky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  21. 10. 2010 18:28

Pořád nechápu proč se zabejvaj takovejma věcma. Jde to s nima od pěti k jedný a do toho toto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  21. 10. 2010 18:25

Hmm satelit, za ty peníze opravdu lákadlo, teď jen doufat že to nebude kostičkovat když zafouká vítr a programy voně šířitelný taky supr. Terest.. digital má taky mouchy, u kolegy se nelze dívat běžně na televizi(Praha 8), zkoušel si obědnat od O2 alespoň tu jejich IPTV, škoda jen že mu ji nezapojili a už musí platit 800kč za to, že nic nemá(teď se s nima chce hádat). Já používám kabel UPC a jsem celkem happy. NET a TV za celkem solidní cenu a HD programy v ceně. Radši si měsíčně teda připlácím za PVR, protože ten jejich srá... zadarmo moc nefunguje.
Chuck Noris to ale T-Mobile zachrání, přece jsme jen reklamní země!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  21. 10. 2010 16:29

no u nas je to uz nejaky ten piatok a stoji to za velke gulove ... inovacia zo strany T-Comu nulova a odkedy to prislo na trh nepridali dokopy nic nove ... a ked zaprsi alebo zasnezi kvalita obrazu ide do haja, niekedy aj samotny obraz ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velicenstvo  |  21. 10. 2010 16:44

Muzete nejak vysvetlit, co ma pocasi spolecne s kvalitou obrazu digitalniho signalu vysilaneho z druzice? Nechte si radeji radne seridit parabolu odbornikem a nepiste takove hlouposti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iMIRo  |  21. 10. 2010 17:01

Tento článek o vlivu počasí jsem četl nedávno. Satelit nemám. Jen se chci zeptat redaktora: Když si u nich vězňů paušál tak cena za satelit je daná. Může si vzít satelit i někdo kdo u nich paušál nechce ? Zde ten článek o počasí: www.digizone.cz/clanky/vliv-pocasi-na-prijem-televize-satelit/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iMIRo  |  21. 10. 2010 17:05

Sorry píšu z mobilu pomocí T9. Má tam být vezmu a ne vězňů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  21. 10. 2010 17:20

Nevím jestli ti to ve vězení povolí a ani nechci vědět jak to tam propašuješ, jestli jako mobil tak hodně štěstí u proktologa..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  21. 10. 2010 17:17
velicenstvo  |  21. 10. 2010 17:35

Ja pisi o kvalite, ne o vypadcich. Neplette si dojmy s pojmy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gekko  |  21. 10. 2010 18:04

Nikdo si pojmy a dojmy neplete, to Ty mas trable vtisknout do textu nejakou myslenku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gekko  |  21. 10. 2010 18:01

Ty vodborniku, kdyz huste zaprsi mezi parabolou a druzici, tak si Te pozvu a muzes stelovat do halelujaaa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 11. 2010 07:59

Za 500 na hodinu to zdiagnostikuju a nastavím. Ale myslím, že ve vašem okolí také najdete někoho, kdo tomu rozumí. Ještě něco?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  21. 10. 2010 18:16

No podla toho, co pisete asi nie ste majitelom satelitneho prijimaca ... akonahle zacne viac prsat alebo snezit alebo do toho este nedajboze nejaka ta burka obraz sa zacne rozpadat, zatrhavat, vypadavat, preskakuje zvuk a podobne veci ... a kedze signal i kvalita je pocas jasneho pocasia nad 95% zrejme za to mozu zhorsene poveternostne podmienky ked pada niekedy az pod 10% akonahle zacne prsat ci snezit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velicenstvo  |  21. 10. 2010 19:56

Je videt, ze vite pr*lacku o prijmu digitalniho satelitniho vysilani. Tedy jeste jednou, ja komentuji tento vyrok: "iqlogic | 21. 10. 2010 16:29
ked zaprsi alebo zasnezi kvalita obrazu ide do haja, niekedy aj samotny obraz".
Jak muze jit kvalita do haje? To neni jako analog, kdy za deste v obraze "plavaly rybicky". Tedy digital bud "jde" nebo "nejde". Nic mezi tim. Samozrejme ze pri extremne spatnem pocasi jsou vypadky mozne, ale ne, ze jde kvalita obrazu do haje! Chapete uz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajda  |  21. 10. 2010 20:14

Haha
Konečně ses provalil. V životě jsi digitální satelit neviděl. Jinak bys věděl, že při hustém sněžení je obraz deformovaný (jak, to ti neprozradím abys měl v noci o čem přemýšlet
V žádném případě to není tak, že "digitál buď jde nebo nejde"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 11. 2010 07:59

Jenom jestli nebude deformované něco jiného...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  21. 10. 2010 20:15

Kvalita obrazu jde do háje, pač, to jede v MPEG, takže, když se díky dešti, či sněhu sníží datový tok, tak obraz začne kostičkovat a zasekávat se. To znamená "kvalita" je horší. Když obraz samá kostička, tak je méně kvalitní, chápeš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FanTommy  |  21. 10. 2010 21:30

Mno vy jste mi vodborníci Taky bych chtěl vidět, jak máš někdy kvalitu obrazu horší a někdy lepší No to mě fakt po*er Prostě, když nemáš dostatečnou kvalitu toku, tak ti obraz v lepším případě kostičkuje, v tom horším a častějším ti zcela vypadne. Ale nikdy jsem neviděl, aby kvalita obrazu DVB-T nebo DVB-S byla horší nebo lepší - Ať žijí duchové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 10. 2010 07:18

Kdybys nebyl tupej a trochu umel cist, tak uz ti po dvou reakcich doslo, ze dotycny mysli zhorsenou kvalitou prave to kostickovani. A to se proste u satelitu obcas deje, teprve potom dojde k uplnemu vypadku. Takze nevim proc tady machrujes, o kvalite ve smyslu analogu tady nikdo nemluvil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FanTommy  |  23. 10. 2010 02:26

Hele, chlape, nikde v mém příspěvku jsem neuvedl žádnou nadávku a totéž očekám i od dalších rovnocenných diskutujících. Je ale vidět, že tvá mentalita je trošku jinde a proto rád nadáváš do tupců apod.
Jěště něco tupého tedy připíšu a upřesním tak, jak si myslím, že to má být: Kvalita obrazu u DVB-T nebo DVB-S je pořád stejná. Pouze se mění kvalita signálu a na základě toho buď obraz jde, nebo nejde (ale kvalitativně je pořád stejný). Proto jsem komentoval tak, jak jsem komentoval. Prostě se mi jen nelíbí spojení "KVALITA OBRAZU" = "KOSTIČKOVÁNÍ OBRAZU NEBO JEHO VÝPADEK"
Taky vím, že o kvalitě ve smyslu analogu tu nikdo nemluvil, ale kvalita obrazu se právě dá hodnotit pouze u analogu
Teď bych rád viděl tvou reakci, jak červenáš a začneš zase nadávat do příspěvku - ať žije jednání na úrovni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  23. 10. 2010 06:39

Ano, máš pravdu, s tou tupostí jsi to schytal za předřečníka, tak to promiň. Bohužel fakticky se na tom nic nemění. Když se mluví o kvalitě digitálního signálu tak lidi vždycky vytáhnou mantru o tom, že v digitálu se signál buď přenese úplně nebo vůbec. Ale tohle platí jen pro přenos na úrovni dat, to ovšem divák nevidí/neslyší. Ale pokud se nějaká část nepřenese, tak si elektronika něco vymyslí a to jsou třeba ty kostičky, sekání obrazu atd. A to je kvalita jak ji vnímá divák a ta ani u digitálu není 100% nebo nic.
Vezmi si poškrábaný CD co se bude přehrávat s lupancema a přeskakováním. Laik řekne, že se přehrává nekvalitně a ty mu začneš vysvětlovat, že je to digitální záznam a ten nemůže být nekvalitní, takže se to přehrává kvalitně, ale s výpadkama. Dochází ti proč na tebe bude koukat jak na magora?
Komunikace není jen o tom razit svoje teze (třeba i správný), ale porozumět tomu druhýmu. A o jaký kvalitě se tady mluví bylo jasný na úplným začátku tohoto zbytečnýho flamu. Takže ne, červenat se fakt nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 11. 2010 07:48

Nesmysl, pokud si přijímač "něco vymýšlí", tak to prostě nefunguje. Jak tomu říkáte vy je bezpředmětné. Howgh!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 11. 2010 07:46

Pořiďte si pořádnou parabolu, na stínítko od lampy to sice funguje, ale není to žádná sláva. Mě obraz vypadne max. 2 x za rok na max. 5 minut, a to už musí být sakra peklo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  21. 10. 2010 20:57

Společného to má hodně neboť při atmosferických jevech,bouřkách atd dochází k rušení satelitního vysílání ač to bude digital HD.Takže jedinej kdo tu píše hlouposti seš Ty.
Nezáleží při tom vůbec na velikosti paraboly.Mam toroidní anténu (85) s multifocusem,konvertory s 0.1db šumem seřizovanou na digitální měřák a občas se stává při špatném počasí že obraz zakostičkuje.
Takže pokud nebude u té sestavy dostatečně kvalitní konvik a bude horší tuner v přijímači se 60cm parabolou tak muže klidně i vypadávat obraz uplně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FanTommy  |  21. 10. 2010 21:23

Tak vám nevím, ale: Doma mám už 3 roky satelit. Za tu dobu mi obraz vypadl pouze jednou a to v době, když už byla ku*va pořádná bouřka. V druhém pokoji jedu na DVB-T a tam stačí i malinká bouřka a signál mi jde do háje, obraz kostičkuje nebo zcela zmizí. Myslím, že jde jen o to, jak si satelit(parabolu) umíte dobře naštelovat a hlavně: Pořádně dotáhnout šrouby, aby se to nehlo ani o milimetr. Je jasné, že na to má vliv počasí, ale mé zkušenosti mě vedou k závěru, že DVB-S je prostě nejlepší.
Další šíření IPTV je totálně k ničemu. Jakmile se napojí více uživatelů, tak se obraz začne rozpadat. Navíc, není to vybavené ke sledování v HD.
Myslím, že tohle je chytrý tah. Rozhodně lepší, než IPTV u konkurence
Jo, a porovnávat komplet někde v Makru a tento, opravdu nelze... Rozhodně je dražší proto, že umí nahrávat a umí HD - poté, co se kouknu jinde, jsem na stejné, né-li dražší částce
Hoši, chce tomu jen trošku rozumět, vědět, kolik kde co stojí a pak komentovat, jakej je to propadák
Za mě, T-Bile, máš výbornou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  22. 10. 2010 11:18

Výbornou nemá, to by musela být cena kolem 250 a ne 450. To pak není žádná konkurence. To stačí O2TV nebo kabelovka nebo si platit balíček Multi na Skylinku. Jo a počasí má vliv, především vítr. Kdo má 4 cm stožár vysoko na střeše, tak to pozná hned. Kdo má třeba 6 cm trubku a pokud možno talíř těsně nad taškama, pod úrovní hřebenu, tak to snese mnohem větší vítr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velicenstvo  |  21. 10. 2010 21:31

karel | 21. 10. 2010 20:57 | [93.99.179.xxx]
Nezáleží při tom vůbec na velikosti paraboly.
http://www.parabola.cz/abc/dest-a-satelitni-prijem/...
cituji:"
Pro satelitní příjem výhradně z jedné pozice zjistíme hodnotu EIRP pro dané místo příjmu a doporučovaný průměr antény. Vzhledem k tomu, že tyto hodnoty platí pro jasné počasí, je vhodné proto počítat se možným znehodnocením signálu a spíš zvolit anténu s větším průměrem. Například při kmitočtu 12 GHz je mezi 60 a 80 cm anténou rozdíl 3 dB. V kombinaci s kvalitním LNB to zvýší taky hodnotu jakostního čísla G/T. To znamená vyšší úroveň signálu a tím i větší rezervu. Z hlediska dostupnosti, tu 60cm anténa zajistí na 99,9% a to je zhruba 8,8 hodin výpadků. Zatímco s 80cm anténou, při dostupnosti 99,99%, můžeme počítat už "jenom" s 53 minutami výpadků. Pro příjem z více družic pomocí natáčecího zařízení je vhodné dimenzovat průměr antény s ohledem na nejslabší signál, z nejvzdálenější družice."
PS: hovori se tu o vypadcich, nikoliv zhorsene kvalite.. To, cim se tu stale dokola ohanite jsou vypadky, nikoliv horsi kvalita. Ale to je jako bych mluvil do dubu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  21. 10. 2010 21:59

kazdy dobre vieme ako bola ta kvalita myslena a zbytocne vyvolavate flame a tahate za slovicka ... ked sa obraz stvorcekuje, trha sa, preskakuje zvuk je vysledna kvalita obrazu znizena ci nie??? A o vypadkoch mozme hovorit az ked ten obraz a zvuk ozaj vypadnu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 11. 2010 07:53

... "ked sa obraz stvorcekuje, trha sa, preskakuje zvuk" - tak mě to nic takového nedělá. Buď to jede, nebo ne. Jinak nevím, jak ta vaše "kvalita" byla myšlená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  22. 10. 2010 11:31

Ty máš asi potíže s chápáním nebo tě baví vyvolávat hádky. Analogový signál má jiné kvalitativní parametry a o snížení kvality se tam jedná, když se vyskytne šum nebo duchové. U digitálu nic takového není a kvalita se proto dá hodnotit podle jiných kritérií. Například tak, že obraz nekostičkuje, nemizí, zvuk se nezasekává. To jsou hodnotící kritéria pro kvalitu a když je silný déšť nebo vítr, tak jde kvalita do háje. To ví každý, kdo má satelit. Já ho mám tři roky. A signál za pěkného počasí na MAX, síla i kvalita. Ostatně za deště, hlavně větru, pokrytí paraboly ledem a sněhem, se pohne indikátor kvality dolů, tak to je snad důkaz i pro tebe. Pak je ještě další věc, kvalita šířeného signálu. Tam záleží na poskytovateli i na přijímači a na TV, na velkých úhlopříčkách je to hodně znát. A třeba Nova HD ze Skylinku je úplně brilantní a v DVB-T v Brně je o třídu horší. O SD stanicích nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 11. 2010 07:55

To není žádná "kvalita" To je úroveň síly signálu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 11. 2010 07:57

Jo tak, na velikosti paraboly nezáleží. Aha, tak tady je myslím další debata zbytečná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  21. 10. 2010 15:08

Neomezene ceske programy s par. a sat. a skylink kartou byly v makru nedavno za 3tis.. Proc bych todle mel kupovat za 5?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MutlJ  |  21. 10. 2010 15:54

To je super nabídka, ještě že jsem u T-Mobile. Jsem moc spokojený
Jen tak dál..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bojkas  |  21. 10. 2010 16:14

No ještě, ze tam jsi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lltuna  |  21. 10. 2010 17:11

mno aspon nekdo hrdej ze je jako dojna krava pro nase mile a nejdrazsi operatory v eu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reznicek  |  21. 10. 2010 16:08

... u hw je rozdil, zda-li ne/nepodporuje hd, zda-li ne/umi nahravat, atd. Nemyslim si, ze hw z macra za 1000 kc (3kkc - 2kkc za kartu skylink) byl z tech lepsich. nekdy se vyplati priplatit si

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  21. 10. 2010 16:36

Je mi jasne ze tam muzou byt rozdily v tomdle tom.. Ale taky pochybuju ze na tom pristroji od t-m bude vse(krom toho nahravani to je v clanku).. Preci jen 5tis taky neni zadny top v cenach za tudle soupravu.. A ne kazdy potrebuje mit HD tv Samo kdyz si koupim pres 100 palcu velke LCD tak si k tomu koupim i ostatni odpovidajici HW.. Ale obyc cloveku povetsinou jeste s CRT..
btw. Makro se nepise s c.. jako napr. Tesco Makro je mezinarodni jmeno uzivane i v jinych statech vcetne UK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iguso  |  21. 10. 2010 16:56

100 palcov je dost =)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El Carlos  |  21. 10. 2010 17:26

Jestli se nepletu, tak Makro je to vyloženě jenom u nás ne? Všude jinde je to Metro...?
Jinak ta nabídka mi slzy do očí taky nevyžene. Přístroj za 1 Kč při upsání se na 2 roky mi přijde docela jako standard, který se nabízel už pradávno a člověk nemusel být zákazníkem vyděračského operátora, ale pouze vyděračské UPC nebo ČRa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puskin  |  21. 10. 2010 19:02

Mylis se, v cele Evrope je to zhruba pul na pul... Na Slovensku maji Metro, v Polsku myslim Makro, stejne jako je Makro i taky v UK...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  24. 10. 2010 12:51

a na co se chceš v tom HD dívat? na volby do senátu ?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RomanL  |  05. 11. 2010 07:42

Myslíte si, že digitální HD přijímač připojený k TV HDMI kabelem za 10000,- má lepší obraz a zvuk než přijímač za 2000,-?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grollw  |  21. 10. 2010 15:04

Chuck prece napocital 2x do nekonecna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  21. 10. 2010 15:09

Chuck snedl narozeninovy dort drive nez z neho vyskocila stripterka!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 10. 2010 17:10

Tos překroutil. Bylo to tak, že bubák pokaždé, když jde spát, tak se podívá pod postel, jestli tam není Chuck Norris.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jojo  |  21. 10. 2010 19:53

Chuck se nediva na televizi, televize se diva na nej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaay  |  22. 10. 2010 08:52
Tomas Drapal  |  22. 10. 2010 09:29

No jestli je pravda co rikate tak to tedy potom reklama lze. Chtel jsem mit tolik programu ze to ani Chuck nespocitata. Nevim co si mam o tom myslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor