T-Mobile spustil průběžnou kontrolu účtu

Průběžná kontrola účtu zákazníkům citelně chyběla. Služba je už funkční, známe všechny podrobnosti! Doplněno
T-Mobile spustil průběžnou kontrolu účtu

Nedávno jsme vás informovali o faktu, že T-Mobile konečně spouští službu umožňující zákazníkům kontrolovat počet vyčerpaných jednotek či kreditu kdykoliv v průběhu účtovacího období. Nyní již víme více, novinka dostala název „Moje útrata“ a spuštěna bude buď ještě dnes nebo zítra. Informaci o aktuálně utracené částce a spotřebě volných jednotek (kreditu) zjistí zákazníci prostřednictvím SMS nebo v internetové správě služeb „Můj T-Mobile“. Průběh získání informace přes SMS je následující:

1) v první řadě je třeba odeslat SMS ve tvaru UTRATA na obligátní číslo 4603

2) obratem přijde zpět textovka ve tvaru, který se liší dle typu tarifu. Pro představu přidávám obě možné podoby:

  • Kreditní tarif – „U tel. cisla xxxxxxxxx je od xx.xx. utrata vc. pausalu xxx Kc bez DPH a zbyva xxx,xx kreditu z tarifu. Udaj je orientacni. Vice t-mobile.cz/utrata“
  • Minutový tarif – „U tel. cisla xxxxxxxxx je od xx.xx. utrata vc. pausalu xxx Kc bez DPH a zbyva xxx:xx volnych tarifnich min:s. Udaj je orientacni. Vice t-mobile.cz/utrata“

Odchozí SMS s požadavkem jsou z ČR zdarma (při odeslání ze zahraničí platí ceny dle roamingového tarifu). Všechny informační SMS o útratě, které zákazník obdrží, jsou zpoplatněny částkou 5,95 Kč. Informace o nedostupnosti služby není zpoplatněna. V příchozí textovce je uvedena webová adresa, kde se dozvíte více, odkaz už je plně funkční.

Dálší možnost získání informace o utracené částce a spotřebě volných jednotek skýtá „Můj T-Mobile“, kde v sekci Vyúčtování a platby nalezne informace o utracené částce a o aktuálních volných jednotkách, které má zákazník pro své nebo administrované číslo k dispozici. Zjištění útraty přes web není zpoplatněno, počet dotazů v rámci zúčtovacího období není omezen.

A ještě malé upozornění – slevy nejsou v informaci o utracené částce zohledněny. Utracená částka je uváděna bez DPH 19 %. Informace o útratě mají pouze orientační charakter. Jejich zpoždění je zpravidla osmihodinové, při účtování některých služeb však může dojít k většímu zpoždění, např. u roamingových hovorů až v řádu několika dnů.

 


 

Služba byla zprovozněna už dnes zhruba okolo 16:00 hodiny a vše je už plně funkční. V podstatě nedošlo k žádným změnám, vše funguje tak jak má. Moje útrata přibyla také do sekce Vyúčtování a platby v internetové správě služeb Můj T-Mobile. Zákazníci růžového operátora se tak od dnešního dne mohou průběžně informovat o stavu svého kreditu, či minut. Kontrola v rozhraní webové správy služeb vypadá následovně:

Klepněte pro větší obrázek
Stačí se přihlásit a v sekci Vyúčtování a platby zvolit položku Moje útrata

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Roamingový hovor, Mobil

Určitě si přečtěte

T-Mobile před Vánoci zvýhodní Samsungy. Ježíšek donese dva za cenu jednoho

T-Mobile před Vánoci zvýhodní Samsungy. Ježíšek donese dva za cenu jednoho

** Novinky nejsou, ale tři roky starý 32GB iPhone 6 koupíte pod 10 tisíc ** Kvalitu za rozumnou cenu nabízí o tisícovku zlevněné Honory 8 a 6X ** Neprohloupíte ani s Nokií 5, která klesla o 500 Kč a stojí pod 5 tisíc

2.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 7

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

** Operátoři slibují něco nového a fantastického ** Problém je, že to zřejmě odporuje pravidlům ** ...a hlavně to nedává velký smysl pro uživatele

25.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34