Tak nic. Doufal jsem, že udělají nějakou konkurenční Twistovou nabídku, a že zruším druhé číslo na volání, a nechám si jen mého 15 roků stařičkého Twista (protože to číslo každý zná). Ale kašlu je, přejdu s druhym číslem na Oskartu (tarif už se mi nevyplácí, neprovolám ani volné minuty). Není sice nejvýhodnější, ale nechci virtuála, u kterého nevím, kdy skončí, nechci Tesco, protože měsíčně toho tolik neprovolám a tím pádem bez bonusu vychází hůř než Oskarta.
Mám sice teď ten Twist za 2,50 Kč, ale z principu ho používat nebudu, nechám jen na příjem (jednou za rok dobijí za 200 Kč), když nejsou u T-Mobile schopni rozumně reagovat na konkurenci.
Ať se potom nediví, že si hodně lidí koupi třeba ten jejich Twist s voláním za 2,50 Kč do všech sítí na 3 měsíce a potom SIM vyhodí a koupi novou za 200 Kč s kreditem 200 Kč (a než mě budete kamenovat, tak znám několik lidí, kteří to tak dělají - prý potřebují mít T-Mobile, ale nechtějí každý měsíc nabíjet za 300 Kč takže jedno "staré" číslo mají na příjem a toto druhé na volání vždy mění podle potřeby). Když je pro T-Mobile lepši prodávat nové SIM, které za chvíli skonči v popelnici, než aby dali slušné ceny pro všechny bez podmínek, tak ať si v té své politice pokračuji.