T-Mobile ve třetím čtvrtletí udržel zákazníky a navýšil zisk o 5 %

Názory k článku

Mirek.P  |  21. 11. 2018 18:01

Jestli se na to video o esim dívali zaměstnanci tmobile a bylo to jejich školení tak je jasný ze o této službě nic neví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mol191280  |  21. 11. 2018 18:18

A proto jsou u nás mobilní služby tak drahé...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 11. 2018 20:27

T-Mobile je děs a bída, ale jsem u nich jen proto, že ostatní jsou na tom ještě hůř a nové služby zavádí pozdě.U T-Mobile mohl běžný zákazník první využít služby jako VoLTE, VoWiFi a nyní je zatím jediný operátor, kde funguje eSIM, která kromě jiných výhod je skvělá v bleskovém vytáčení a spojování hovorů.Dřív měl všechny technologie jako první EuroTel (např. první GSM, první SuperSound, první spustil W@P atd.), dnes nějaké takové postavení má T-Mobile, i když to vypadá jen tak, že to zavede, ale kvalita pak nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka1or  |  22. 11. 2018 10:24

T-Mobile ve třetím čtvrtletí udržel zákazníky a navýšil zisk o 5 %
---------------------------------------------------------------------------Jo, je to tak, hodně finančně Negramotných, se motá po pobočkách T-mobile,
odchází pak s novým Paušálem a úsměvem, jako Měsíček na hnoji .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
AsiJá  |  22. 11. 2018 19:31

Není to mnoho pro můj hloupý národ? Ještě, že nemám děti, těžko bych je zde učil milovat vlast. Odpovím zase předem, není to jen o mobilním pekle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor