Dnes jsem se na infolince dotázal, jak byl vyřešen můj dotaz/připomínka, ke zkrácenému vyzvánění ze 2 minut na 30 sekund v případě aktivovaného registru zmeškaných hovorů. Cca po 6 minutách čekání, jsem se dozvědl, že je to tak správně . Že puašálisti si mohou délku vyzvánění nastavit, kdežto jako twisťák mám zkrátka 30 sekund a hotovo. Tak jsem infoslečnu ještě požádal, aby tam někam zaznamenala můj názor, že správně je to možná z jejich pohledu, ale z pohledu zákazníka už tolik ne, že mám za to, že v době, kdy mám zapnutý mobil a jsem dostupný, by se měl mobil chovat stále stejně, bez ohledu na to, zda zrovna mám či nemám aktivovaný registr. Neboť registr zmeškaných hovorů by měl vstupovat do hry výhradně v době nedostupnosti mobilu. Infoslečna zaznamenala (snad) a tím to zřejmě skončilo.
Proto bych chtěl tímto požádat pány z redakce Mobilmánie, jejichž slovo má snad u operátora přece jen větší váhu, než slovo řadového twisťáka, aby se pokusili přimluvit za úpravu software T-mobilu v tomto smyslu. Režimy vyvzvánění jsou zřejmě poplatné tomu, že registr zmeškaných hovorů je jakýmsi derivátem hlasové schránky (o tom svědčí i nemožnost mít současně aktivní registr i schránku), ale myslím si, že nemůže existovat žádná vážná překážka, která by bránila nastavení jiných parametrů vyzvánění při aktivované schránce a jiných při aktivovaném registru.
Za případný pokus o nápravu předem děkuji.