T-Mobile „zaměstnal“ virtuální asistentku. Týna poradí na infolince s vyúčtováním

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 11

Názory k článku

02. 12. 2019 21:55

Naposledy jsem volal třem operátorkám ohledně pozastavení jednoho firemního čísla. Dvě mi řekly, že to nejde (každá z jiného důvodu) a teprve třetí mi číslo pozastavila. Takže chápu, že chtějí nahrazovat lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 12. 2019 17:12

Je to jiná Týna, než o které jsem se dočetl v roce 2008, 2014? Koukám T-Mobile má 6 letý cyklus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 12. 2019 16:56

T-Mobile „zaměstnal“ virtuální asistentku. Týna poradí na infolince s vyúčtováním.
.........................................................................................................Zajímavá funkcionalita operátora ...........Ale ceny služeb to neřeší, takže nic .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor