Navíc na konci každé objednávky si Tý-debil nechává možnost s větičou, že v případě nesrovnalostí bude zákazník kontaktován. Kolik z Vás kontaktoval, že poslal balíky za plné ceny? Stejně jako může zákazník odstoupit od "kupní smlouvy", kterou objednávka po internetu je, tak totéž může udělat i druhá strana a pořád by to vypadlo mnohem lépe, než to, co provádí. Všichni, kdo si takhle objednali věděli nebo alespoň tušili, že to není uplně v pořádku, ale taky jde pak především o princip a vzorovou ukázku toho, že pravidla jsou od toho, aby si je kde jaký mamlas porušoval, protože se mu stejnak nic nestane, a zákazník jako jedinec je mnohdy krátký. Rozhodně to pro tý-debila není dobrá reklama, ale špatná reklama taky reklama. Ale vlastní chybou osočovat všechny zákazníky, to mi přijde dosti sprosté a přijít mi ten, kdo to řekl po ruku, asi by mu jedna přistála. Každopádně, jak už je tu několikrát uvedeno, měl operátor několik dní na to, aby si své stránky vyřadil z provozu a předešel tak tomu, co vzniklo, ale on tak učinil až po několika dnech, kdy bylo možné objednávat za nulové částky... a to smrdí a docela hodně. Přeci takováhle společnost, takovéhoto jména má na to, aby měla pracovníky na urovni, kteří tomu rozumí, a pokud tomu nerozumí ať jim udělá pápá a není v dnešní době problém, aby stránky z minuty na minuty odstřihly a znemožnili tyto kroky dále.... ale jim to trvalo několik dnů... proc? A docela by mi z jejich strany na to zajímala odpověď, stejně jako proč nevyužili jiné možnosti... konktů na zákazníka měli víc než dost, telefon i adresa je povinná a někdo jistě uvedl i mail, mohli jej předem informovat.... jsou to prostě svi*ě jako všichni takovýhle prodejci, jakmile je problém, otočí to proti zákazníkovi...