Ti magoři u T-mobile už asi neví co by si vymysleli, začínám pochybovat o tom, že tam zvládají i jinou politiku, než NCNZ (Nas*at co nejvíce zákazníků), ta jim ale zřejmě jde na jedničku, snad bych ještě doporučil třeba poplatek okolo 10Kč za 1 hodinu příjmu signálu, potom třeba 50Kč měsíčne za možnost přijímat SMS...
Opravdu by mě hodně zajímalo, jak to dopadne s zákazníky, kteří mají smlouvu třeba na 2 roky a teď jim přijde od TMO taková rána pod pás, dovolí jim alespoň bezplatné a okamžité odstoupení od smlouvy? Podle toho, jaké jsou to svině, tomu moc nevěřím.
Myslíte, že si dají práci s tím, upozornit na všechny podrobnosti o těchto krocích širokou veřejnost a všechny skupiny svých uživatel, nebo je klidně nechají platit za příchozí SMS přes email, aniž by něco tušili a pod. To by mohlo znít opravdu dobře, reklama, kde by třeba zase ten plešatec oznamoval "Ano, dámy a pánové, zdražili jsme, ale pozor, nyní si můžete do své hlasové schránky, kterou jsme mimochodem zpoplatnili nahrát jeden z našich originálních pozdravů, a pokud budete mít vypnutý telefon, nebo nebudete mít signál, což se u nás stává často, nemusíte se již bát, že příjdete o své hovory, jakmile se signál objeví, příjde vám (snad zdarma) SMS s čísly, které volaly"
- Originální pozdravy do hlasové schránky, nevím, do jaké míry budou originální, když je budou mít všichni - ne všichni asi ne, spousta lidí hlasovku nepoužívá a hodně lidí ji s jejím zpoplatněním zruší, hodně lidem se nebude chtít utrácet peníze za poslech nějakých mizerných hovadin, a případně pokud by se jim přece jen něco z toho zalíbilo, zase to platit, myslím, že ta originalita tu vlastně přece jen bude, jestli se najde kolem desíti lidí, kteří tuto službu přece jen využijí, kteří rádi vyhazují peníze za pí*oviny a je jim to jedno, Věřím v to, že většina lidí ještě má vlastní fantazii a pokud po originálním pozdravu touží, namluví si ho sami... toť vše
- Ta druhá novinka, notifikace ztracených hovorů při nedosažitelnosti, ta už snad nějaký význam má, věřím, že ta si své uplatnění najde.... ale stejně Stojí tato služba za takovéto změny cen? Určitě NE! Vždyť jsme se bez toho obešli dodnes, pokud se mnou chce někdo mluvit, tak mi zavolá znova a znova, dokud se nedovolá, nebo mi zprávu o svém neúspěchu pošle sám a já se mu ozvu! Navíc určitě s tím má každý skušenosti, existují lidi, kteří se vyloženě baví prozváněním cizích lidí a jsou schopni prozvánět v několikavteřinových intervelech, to je pak nejlepčí možnost telefon vypnout, a když ho pak po pulhodině zapnu? Budu mít mobil zahlcen desítkama SMS o tom, že nějaký spratek mě prozváněl? Ne děkuji!
To zpoplatnění SMS z netu, je taky ohromně "povedený" krok (jenom nevím, zda k rozvoji telkomunikací v ČR, nebo někam úplně jinam). Teď žádný z uživatelů cizích operátorů, nebude schopen žádnému T-mobilistovi poslat z netu SMS, ještě horší je, že už vůbec nebude mít možnost poslat SMS nikdo z těch nemobilních <- a věřte, že takových v naší republice stále ještě existuje dost! A pokud by je toto mělo donutit k nákupu mobilu, tak nevěřím, že půjdou do TMO, to by byli úplní magoři!
Platit za příchozí email? To ať už jdou opravdu do .... To už můžou rovnou účtovat i všechny příchozí hovory a SMS. Pak je snad odfuckují všichni a konečně bude mít TMO to, co chce!!!! Myslím, že by tyto služby měl zpoplatnit ihned, ať se všichni rozhodnou pro odchod, protože s nechutí sleduju to, jak si TMO dovoluje víc a víc, ale jen po krůčcích a jakmile si uživatelé jen trochu začnou na nová omezení zvykat, TMO znovu ždíme a ždíme víc a víc. Viděl jsem zde na diskuzích, jak moc lidí uvažuje o změně operátora a chválím jim to, ale na druhou stranu vím, jak jsou čeští lidé pohodlní a že než aby si zvykali na nového operátora, číslo a další věci, které z tohoto vyplývají, radší povolí a dále se nachají vakořisťovat stávajícím operátorem!!! Byl bych rád, kdyby všichni z Vás, kteří tu o tom mluvili nakonec zdělili ostatním, zda byli opravdu tak silní a od TMO odešli, nebo zase podlehli a zůstali.
Co takhle zorganizovat nějakou protestní akci a třeba tři dny vydržet bez služeb TMO a tak mu dokázat, že ho vůbec nepotřebujeme a že my jsme ti, kteří tvoří jeho zisky a tudíž si budeme klást podmínky my, pokud chce nadále mít své místo v našich mobilech. Co by na to řekl být 3 dny bez jediného haléře ? Vím, že taková akce je asi nerealizovatelná, ale za pokus to stojí, ne ? Třeba 1.-3. února nechat TMO-simkarty doma a používat jen pevnou nebo ostatní operátory! Šli byste do toho ??? Já ano, jen nevím, jak to zdělit všem ostatním uživatelům našeho vykořisťovatele... Navrhněte někdo něco, pokud se Vám to zdá jako dobrý nápad...
No nic, zvažte a djte vědět, končím
S pozdravem dlouhodobý, ale nyní již bývalý zastánce TMO