Tohle je kopie moji e-mailove odpovedi na dotaz redakce mobilmanie, jak je to se spamem.(Predpokladam, ze neni nic proti nicemu, kdyz to zverejnim.)
----
zdarma - protoze jsem si chtel posilat program do mobilu - obcas se to hodi kdyz nemuzu najit noviny nebo jsem si je zapomnel koupit.
a protoze mi to pripadalo jako pekna ukazka moznosti tehle technologie...
---
SMS-SPAM:
kdyby NAHODOU, nekdy, se nasel nekdo, kdo by chtel posilat reklamu tehle nejasne specifikovane cilove skupine, tak bychom to delali soucasne se zaslanim ostatnich informaci (podobne jako to delaji freemaily) a pokud mozno inteligentne, tj. 1x zprava nejakeho typu a dost.
---A NAVIC--- myslim si, ze manie strachu ze zasilani reklamnich sms je stejne zbytecna, az vam nekdo bude chtit posilat reklamni smsky, tak se vas kvuli tomu nemusi ptat na cislo. Pro nadnarodni giganty apod neni problem rozeslat to generatorem cisel (jak uz mi pri nekterych jednanich bylo naznaceno)--- vzdyt to vyjde je na par milionu kc --- ale stejne, kdo byl tak sileny a prudil lidi, vzdyt kazdej vi, ze pres sms to zas nedava takovy smysl aby si kvuli tomu rozhazel pulku naroda. Proste tahle vlna strachu jen zbytecne blokuje vetsi komercni uplatneni mobilnich technologii, lidi se tak bojej, ze nepouzivaji ani to, co by se jim jinak hodilo....
nemluve o tom, ze operatori uz zurive pracujou na BusinessInteligence resenich --- a jak utajite svoje cislo pred svym operatorem ?
---
takze asi tolik k vasi otazce....
diky za zajem
Dan Peder
-----Original Message-----
From: Lutonsky Marek
Sent: Tuesday, June 04, 2002 5:42 PM
To: 'Daniel.Peder@INFOSET.CZ'
Subject: TV Program
Dobrý den,
právě v redakci zkoumáme program váš program TV do mobilu a zajímalo by nás
k tomu pár věcí.
- Není nám jasný obchodní model - proč to děláte zdarma?
- Budete telefonní čísla později nějak využívat? Nikde na stránce o tom
nevidím žádnou informaci a přiznám se, že by se mi asi nelíbilo, kdyby moje
číslo potom bylo využíváno třeba pro zasílání reklamních SMS.
Děkuji za odpověď
Marek Lutonský
__________________________________________________
Computer Press, a. s., šéfredaktor časopisu Mobility
e-mail: marek.lutonsky@cpress.cz,
http://mobility.cpress.cz
Tel.: (05) 46 12 21 11, (0603) 88 29 80, fax: (05) 46 12 21 12
Nám. 28. dubna 48, 635 00 Brno-Bystrc
http://www.cpress.cz