A co se týče ještě tradičních automobilek, důvod, proč jejich elektromobily nikdo nechce je, že je dělají prostě špatně.
Vzali kostru spalováku, pod přední kapotu nacpali baterie, dali el.motor a to bylo vše. Mám dojem, že kromě Tesel a BMW i3 žádný elektromobil nemá frunk (kufr pod přední kapotou) a některé z nich mají do dnes středový tunel, i když tam žádná převodovka není.
Před pár lety byly baterie hodně drahé, mám dojem, že v roce 2011 stála 1 kWh asi 600-700 dolarů, takže se elektromobilita vyplatila jen v luxusní třídě, kde vyšší cenovka měla opodstatnění. Oni vzali levné autíčko za pár set tisíc, dali tam pár baterek a chtěli trojnásobek oproti spalováku, navíc s mizerným dojezdem i zrychlením. Nesmysl.Dnes si automobilky kupují auta Tesla (u Xka dokonce zaplatili snad dvojnásobek oproti normální ceně, jen, aby tu počáteční verzi dostali), rozebírají je do jednotlivých dílů a koukají se, jak to vlastně ta Tesla udělala.