Tesla má problémy, potřebovala by deset gigafabrik

Názory k článku

Miloš Zemen  |  05. 11. 2017 13:31

brno je proslulé žvaněním, výraznou gestikulací, především mácháním rukama a teoriích o nesmrtelnosti chrousta (nakonec proto si ho asi pořídili do mobilmanie). debata nevýznamné redakce, zápolící s blokovači, primitivním kódem i designem vyznívá v tomto kontextu opravdu komicky. čípek práci čest

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
05. 11. 2017 14:20

Nebylo by lepší psát jenom o Pokémonech? Na to jediné jste experti a místní zastydlá vemena by chrochtala blahem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redmond  |  05. 11. 2017 16:05

na patlanie po display-i mam iPad Pro, ktory sa mimochodom lepsie cisti od mastnych patlancov. Windows PC mam prevazne na hry, tak apage satanas dlazdice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  05. 11. 2017 18:38

MS neitegroval dlaždice do Win, protože by byl odvážnej inovátor, ale protože chtěl sjednotit (navzdory odporu uživatelů) mobilní a desktopovej OS. Teď, když jejich mobilní OS odešel do věčných lovišť, se zase pomalu vrací ke konceptu Win 7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
MajklIks  |  05. 11. 2017 21:29

Vladislav říká, že Tesla bude mít v roce 2020 problémy s tradičními automobilky, protože ony mají zkušenosti s výrobou. Já si to nemyslím, Tesla má obrovskou výhodu s tím, že prodala přes 250 tisíc Modelů S a X, které najezdily miliardy km, takže zkušenosti s bateriemi, el.motory, softwarová stránka elektromobilů celkově, to je něco, co ostatním automobilkám (až na Renault–Nissan–Mitsubishi) chybí.
Stačí si vzpomenout na počátky Modelu S, kdy se přes noc při nepoužívání vozu rychle vybíjela baterie a další problémy.Další nemenší výhodou Tesly je, že již dávno staví Gigafactory a další se plánují, zatímco ostatní automobilky se budou muset spoléhat na externí dodavatele, pokud taky nezačnou s výstavbou. A samozřejmě, Superchargery, je jich už přes 1000 a mají přes 7000 nabíjecích míst. Rychlonabíječky na takové úrovni a v takových počtech nikdo ještě ani stavět nezačal. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
radek_03  |  05. 11. 2017 23:01

No to mě podrž, dva bIbci z mobilmania.cz hodnotí dvě z nejhodnotnějších firem světa. Fakt dobrý. Čížek je odborník na Apple, Microsoft, Tesla, to musí být multimiliardář, ten Čížek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda.abc  |  06. 11. 2017 08:39

NECHÁPU,jak může automobilka, která vyrábí ani ne milion aut, rozpočítat náklady na vývoj, ... do vyrobeného automobilu.Co se stane, až budou automobilky s produkcí 10 000 000 aut konkurovat Tesle???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor