Tištěné vyúčtování bude brzy nadstandard

Diskuze čtenářů k článku

poker86  |  06. 12. 2007 21:05

souhlasím s el. vyúčtováním, ale pouze pod podmínkou že ti kdo ho používají budou mít něajkou slevu, volné minuty navíc, volné smsky, myslím že jako zákazník bych měl souhlasit jen s tím co mi něco přinese, je pravda že papírové vyůčtování moc nepoužívám, stačilo by mě elektronické.. ale papírovéhop se vzdám jen za nějaký ústupek, tim myslím že takový zákaznící budou dostávat něco navíc... ale jinak si myslím že se opratoři ptat nikoho nerbodou, proste to zpoplatni a konec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  04. 12. 2007 19:21

zkratka o2 zalezi jen na ziskavni novych zakazniku a zavazat je na dva roky bez zadnych sluzeb a podpory,vodafone je opravdu skvely,t-mobile se teprve probouzi z nevedomi a neco zacina delat i pro stavajici zakazniky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  04. 12. 2007 17:44

Když chcete srovnávat ceny všeho druhu,tak ať se srovnávají platy,slušnost a hlavně morálka.Tady v tomto státě kvete morální bahno.Nejsmutnější na tom že o tom rozhodují morálně zvrhlí,vysoko-školsky vzdělaní lidé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mick  |  04. 12. 2007 22:41

Nejak jsem váš příspěvek nepochopil, co má morálka společného s vysokoškolsky vzdělanými lidmi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
80.60.120.1  |  04. 12. 2007 15:18

Já osobně používám sluzbu Po svém u Vodníka asi 2roky a jsem maximálně spokojen, jednou za mesic SMS, kolik jsem provolal, na netu mam k dispozici PDF s podrobnym vypisem, který si můžu přečíst, nebo vytisknout kdy chci. Platby pres Inkaso, takže poplatek za transakci platí operátor. Nastavený limit na maximální hodnotu volání, pro případ, že by mě někdo telefon ukradl. Elektronické vyúčtování jsem používal i na B.Ú, ale chodily divný chaotický TXT soubory bez jakéhokoliv šifrování, tak tady jsem raději zůstal u papíru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
guzii  |  04. 12. 2007 12:32

Ad Vodafon a po svém. Zmýněná sleva 20% platí pro hovory po vyčerpání volných minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AntiEvropan  |  04. 12. 2007 12:09

Sere mne kde kdo, vláda, politici, Česká pošta, firmy typu ČEZ, neustále mluví o zdražování jako o potřebě vyrovnat se cenám v okolních zemí EU. Neustále se vyrovnávají ceny, ale kdy konečně vyrovnají platy ? Ti debilové z establishmentu si neuvědomují, že Čech bude mít vždycky jinou kupní sílu než Němec, Rakušan a je to jedno, jestli bude vládnout levice či pravice. Dokud u nás mzdy budou pořád na úrovni Azerbajždánu, tak nikdy nebudeme mít kupní sílu na úrovni Německa a Rakouska.
To zdražování je neúnosné, ale kdy to bude mít konec. K čemu nám je Evropská unie, když máme jen samé náklady a žádná pozitiva. K čertu s ní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  04. 12. 2007 12:34

Tady uz se davno nic nevyrovnava, tady uz je plno veci az 2x drazsich nez jinde v Evrope. Vyuziva se toho, ze Cesi vetsinou nikam moc necestuji ani dlouhodobe v zahranici neziji ci nepracuji. Jinak by zjistili, ze vymluva "srovnavani" cen je absurdni, ty uz jsou mnohdy davno srovnane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 12. 2007 11:39

Ted je v mode zduvodneni: "Musime zdrazit protoze jsme uz dlouho nezdrazovali".
K tomu fakt neni co dodat. Rada veci je u nas uz davno drazsi nez napr. v Nemecku, ktere ma mnohem vetsi kupni silu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  04. 12. 2007 12:43

Opakuji se..
Více a lépe pracuj, vzdělávej se, uč se jazyky. A nebudeš mít problém dosáhnout na nějaký již průměrný západoeveopský plat. V Česku je po vysoce kvalifikovaných specialistech hlad a jsou náležitě oceněni. Chce to jen chtít.Čekat na to, co kdo přidá na výplatní pásku, je cesta do pekel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
indigo  |  04. 12. 2007 14:17

Sezením se založenýma rukama, ti plat samozřejmě neporoste.
S tím se dá souhlasit ale ...
Budeš mít v ČR vysoce nadprůměrný plat, který se bude rovnat průměrnému platu na západě, ale budeš platit průměrné západní ceny. Takže ve srovnání s podobně situovaným kolegou na západě na tom budeš pořád dost podprůměrně
Srovnávat s průměrem můžeš zase jenom průměr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  04. 12. 2007 14:53

Ale naopak, samozrejme ze poroste. Jen je treba sedet na tom spravnem miste a lezt spravnym lidem do zadku. Takhle se dnes vydelavaji velke penize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vencca  |  04. 12. 2007 22:44

Ale ty seš mi nějákej chytrej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  04. 12. 2007 11:16

1) vy si opravdu myslíte, že mobilní operátoři platí za dopis 7,50 a budou platit 10??? Snad nemyslíte vážně, ceny nemají ani třetinové!
2) mobilní O2 nechápu- když kouknu na pevnou, kde mám perfektní přehled o hovorech maximálně po 12hodinách od provedení hovoru, perfektní přehled a vypsané paušální poplatky, elektronické vyúčtování,.... nechápu, proč to do mobilní nezvládnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tramvajar  |  04. 12. 2007 11:11

hodně se tu mluví o oinetenetu, ale uvědomte si, že ho pořád ještě mnoho lidí nemá..už vidím, jak si moje 73 letá maminka dohledává vyučtování na netu.....inetenet mám, "kabelovkou", ale budu ho muset zrušit, nechtějte vědět, kolik stojí ty setopboxy atd..ale to sem nepatří...tak že ten inetrnet bude nedostupnej..a já si budu muset platit poštovné zy vyúčtovnání...tak to je hezké. Souhlasím tady s příspěvkem, zkur.... 60 let komunismu..co dokázali ti hovada za skoro 20 let od revoluce...????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2007 15:51

tramvajar napsal: hodně se tu mluví o internetu, ale uvědomte si, že ho pořád ještě mnoho lidí nemá..už vidím, jak si moje 73 letá maminka dohledává vyučtování na netu.....
Chápu Tvojí maminku,naši na tom nejsou o nic líp s netem,ale musíš si uvědomit,že pokrok a trend nezastavíš,až nám bude tolik co teď našim tak na tom budeme stejně,ptže tou dobou budou úplně jiné technologie a my budeme používat pořád starý dobrý internet a nikdo se na náš věk taky nebude ohlížet.Je to možná pro někoho bezohledné,ale taková je doba a s tím nic nenaděláme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  04. 12. 2007 10:52

Uz nekolikrat jsem se u Vodafonu ptal, zda je mozne pouze elektronicke vyuctovani bez sluzby "po svem". Nelze. Budto klasicky papir nebo po svem, ktere mi ale zadnou vyhodu neprinese (elektronicke vyuctovani mam i bez nej) a navic zaplatim za kazdy hovor na infolinku u veci, ktere v samoobsluze nejdou nastavit. A i u nekterych, ktere sice nastavit jdou ale zrovna u me to obcas napise, ze se vyskytl problem a at volam operatora. Takhle tedy opravdu ne. Papirove vyuctovbani nepotrebuju (archivuju pouze elektronicke) ale abych za to, ze operator usetri na papiru, tisku a postovnem, jeste doplacel za neco, co ma fungovat a nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ťutík  |  04. 12. 2007 10:55

Já jsem s tím nikdy problémy neměl,operátorovi volám jen když chci nový telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 12. 2007 11:48

Ja tam taky prakticky nevolam ale obcas to jinak nejde.
Nevidim jediny duvod k tomu abych operatorovi usetril a on me za to potrestal zpoplatnenim linky, kterou sice potrebuju malokdy ale potrebovat ji nekdy muzu. Zadnou vyhodu za to ale nedostanu. Elektronicke vyuctovani mam uz ted vcetne podrobneho vypisu a na nic vic u stareho tarifu nemam narok. Nechtel jsem nic jineho nez aby mi nechodilo i vyuctovani papirove, ktere stejne vyhazuju. No ale kdyz to jinak nejde tak ho budu vyhazovat i dal a dal si archivovat elektronicke vyuctovani, ktere mam tak jako tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kakanec  |  09. 12. 2007 02:44

Co to placate, elektronicke vyuctovani u Vodafonu normalne funguje i bez sluzby Po svem. A navic u sluzby Po svem mate 20% slevu na volani a podrobny vypis zdarma, to jsou zase vecne nespokojeni rejpalove, co neco dostanou a pak chteji vic a vic a vic. A pak stejne nadavaji, ze toho nemaji jeste vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  13. 12. 2007 21:33

Tak znova jeste jednou pro natvrdle. NECHCI PAPIROVE VYUCTOVANI. Elektronicke mam uz ted spolecne s papirovym. Jenze u vodafonu je jedina moznost jak to udelat, prejit na "po svem". Mam stary typ tarifu u ktereho nedostanu navic vubec nic. Zato mi ale zpoplatni infolinku. Pak je pro me lepsi nechat to jak to je a papiry vyhazovat. Ovsem pripada mi to trochu padle na hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  04. 12. 2007 19:27

dyt' tam se muze aktivovat datove podrobne (*.xls) vyuctovani a to normalne k pausalu se pripocita asi 65kc a nemusis mit "po svem"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 12. 2007 11:51

A k cemu mi bude dalsi podrobne vyuctovani a navic placene? Podrobne vyuctovani mam uz ted zdarma a to jak v papirove tak elektronicke podobe. Slo mi jen o to abych nedostaval to papirove, ktere stejne vyhazuju. Ale odmitam byt za to potrestan zpoplatnenim neceho jineho co mam ted zdarma (bez ohledu na to, ze to potrebuju vyjimecne).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wt  |  05. 12. 2007 12:23

No, já nevim, ale moje osobní zkušenost je taková, že za spojení s operátorem neplatím v případě, kdy si věc nemůžu vyřídit sám. Za změnu tarifu jsem neplatil, pokud mi něco nefunguje, taky se s ním dohodnu, že neplatím. To je moje zkušenost a mám taky pocit, že v podmínkách služby Po svém to tak je - co si nemůžeš zařídit sám, neplatíš. U mě to tak teda je a s Po svém jsem spoko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ťutík  |  04. 12. 2007 10:52

Mám pocit,že autor někde usnul.Vodafon na to přišel už před několika roky službou ,,Po svém,,.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
versicht  |  04. 12. 2007 09:23

Celkem by mě zajímalo jak dlouho ještě pošta vydrží, většinu korespondence řeším emailem, vyúčtování všeho co jde mám na e-mail, větší balíky jdou přez ppl. takže mi zbývá už jen klasická pošta (přání k vánocům apd.) což má podle mě životnost v únosné míře tak 20-30 let. Pro mě už je to mrtvá služba.
Co se poplatku za vyúčtování týče, tak jsem pro, jsou to zbytečné náklady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 04. 12. 2007 09:39

Dalo by s s tím souhlasit, ale vezměte v úvahu kolik lidí u nás ještě vůbec nemá přístup k internetu a kolik to stojí. Ano, jsou i tací, co mají vysokorychlostní internet za pár stovek, ale mnoho lidí je také (pokud chtějí být online) nuceno platit částku mnohem vyšší. O2 tvrdí, že pořád dominuje s ADSL, ale to stojí nejméně 831 Kč (když neberu tarif Start). Více použitelné připojení nad tisícovku.
Také musí existovat adekvátní alternativa ze strany operátora. Hodí se i možnost dát si el. fakturu do účetnictví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 12. 2007 13:03

Vidíš a já zase na balíky zkusil PPL i DPD a zase jsem se nakonec vrátil k poště. Je mi milejší čekat 4 dny než pošta doručí balík u kterého garantuje doručení do 24 hodin, než čekat u PPL 4 dny než vůbec začnou balík rozvážet nebo 3 dny než od DPD přijede svoz. A myslím, že až se pošta prodá, tak se její služby zkvalitní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Taita  |  05. 12. 2007 15:54

S tím srovnání ČP , DPD a PPL naprosto souhlasím.Neříkám že s ČP nejsou problémy,ale co se týče dodávání balíku,tak jsou podle mě nejlepší.Hojně využívám i Obchodní balík na Slovensko a zatím bez problémů.Naopak špatné zkušenosti mám třeba s DHL.Mám vyzkoušeno DPD i PPL a rychlost není jejich silnou stránkou o spolehlivosti nemluvím. Zrovna teď mi tu už druhý den leží balík, který bohužel musím kvůli reklamaci posílat PPL,protože dopravu zařizuje servis.Zítra budu urgovat aby si milostivě pro balík někdo přijel.ČP mám na každém kroku, depo PPL cca 25km odtud.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 12. 2007 11:28

Ona posta ma oproti napr. PPL jednu obrovskou vyhodu. Kdyz nejste doma, balik si na poste muzete vyzvednout.
Jinak ale postu rad nemam. Je to zkostnatela, nepruzna organizace kde doruceni ani neni jiste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
versicht  |  05. 12. 2007 12:43

U o2 jsem pracoval, tekže jejich adsl znám až moc dobře, vím tedy že né každý člověk má internet doma, proto jsem kalkuloval s temi 20-30 lety životnosti. Moje zkušenosti s ppl jsou jen dobré, ovšem máte pravdu že když vás nezastihnou máte problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Swape  |  04. 12. 2007 06:42

Česká pošta porovnává své ceny s cenami v okolních státech, například s Německem či Rakouskem, kde jsou zhruba 3× vyšší. Současný trend velí vyrovnávat tuzemské ceny na úroveň těch „evropských“, další zdražení tak může co nevidět......................

Budou se taky vyrovnávat výše platů?Myslím,že ne,ale to není předmětem tohoto článku.
Jinak elektronické vyúčtování využívám taky.Nemá to chybu,papír na podpal v kotli mi nahradí letáky,kterejch chodí mrak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laco  |  04. 12. 2007 06:55

Naprostý souhlas, ten pán má moje sympatie. Má rád naše lesy. Nadáva stejně jako (pohan) já, když čte, že se musíme cenami dorovnat do západní Europy.... a o dorovnání platů už řeč není. Zkurvených 60 let, co tady zvítězili rudí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  04. 12. 2007 09:45

Jak dlouho se bude ještě nadávat na rudé? Dalších 60 let? Co dokázala vládnoucí sebranka za těch 18 let od kašpárkové revoluce? Akorát ukrást, co se dalo, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  04. 12. 2007 07:04

Více a lépe pracuj, vzdělávej se, uč se jazyky. A nebudeš mít problém dosáhnout na nějaký již průměrný západoeveopský plat. V Česku je po vysoce kvalifikovaných specialistech hlad a jsou náležitě oceněni. Chce to jen chtít.Čekat na to, co kdo přidá na výplatní pásku, je cesta do pekel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pindal  |  05. 12. 2007 14:58

Srovnavat,nebo porovnavat ceny v zemich EU v prepoctu na koruny mi prijde jako ta nehorazna
zhovadilost,logiku by davalo,kdy se ceny porovnavali 1:1 ,tohle stoji jinde 5 euro,stoji to u nas
5 korun ? pokud ano super mame se fajn Nikdo nikde neprepocitava na jinou menu,jenom
u nas ,co je 10 euro,nic jenom deset platebnich jednotek,tak ja je u nas deset platebnich
jednotek 10,-KC Lide,ale hlavne ekonomove by se meli uz konecne naucit poctovat,cili vse
porovnavat 1:1 a ne propocitavat na devizy...... Pokud chceme dohnat evropsky standart,musi
vse stat priblizne k korunach tolik co jinde v euro....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 12. 2007 06:33

Dříve mi chodily normální(papírové) faktury,kterým jsem,když mi přišly,věnoval asi 5 minut a potom už se válely jenom v šuplíku,takže jsem se i vzhledem k mému 24hod. přístupu k netu rozhodl pro el. vyúčtování nejenom od operátora,ale i z banky.Nelituji toho,kdykoliv si je mohu vytisknout,ale ještě jsem tuto potřebu neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peeetr  |  04. 12. 2007 08:45

Naprostý souhlas, všechno potřebné mi příjde přes sms a když už se mi něco nezdá, kouknu na web jak se věci mají... papírové vyúčtování je přežitek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sonix  |  04. 12. 2007 11:56

Dle neověřených informací budou i informační (nereklamní) SMS od bank a možná od operátorů zpoplatněny. Zatím jsem to slyšel o ČS, která by měla poplatky za SMS vybírat od února 2008.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peppe  |  04. 12. 2007 23:40

treba protoze CS ma v ramci Osobniho uctu informacni SMS o zustatku zdarma vid :) jiste overena informace od CS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 12. 2007 11:09

Přesně tak. Papírové vyučtování je přežitek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 12. 2007 02:12

Česká pošta v příštím roce citelně podraží, například za obyčejný dopis zaplatí zákazník místo současných 7,50 Kč rovnou desetikorunu.
.........

bude jim za poskytnutí každé tištěné faktury účtována částka 19 Kč.

...... potrebuje to komentar?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
applecore  |  04. 12. 2007 08:42

Náklady na papírové vyúčtování nejsou jen poštovné; vlastní zpracování (tisk), papír, obálka, manipulace ...
U nejnižšího kreditního tarifu se to nejspíš nevyplatí dávat zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 12. 2007 12:57

No ale zapomínáš na jedno, při takovým objemu je tisk jednoho vyúčtování skoro zadarmo, poštovný mají výrazně levnější a i kdyby tohle všechno nebylo, tak když se zdraží poštovné o 2,50, proč se zdražuje vyúčtování o 19 Kč?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  05. 12. 2007 00:49

Jj. Už se těším, až si v marketu koupím jeden rohlík a naúčtují mi navíc 10,- za vytištění účtenky a práci pokladní, protože jinak by na tom obchod prodělal. Poplatek za vystavení daňového dokladu je fakt docela hustá věc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  04. 12. 2007 02:04

Nejenomze, ze nas slavny O2 elektronicke vyuctovani neumi (teda na pevnych linkach jiz ano, kdyby nahodou klient asi s ni nekam vycestoval), ale na mobilech ani v pripade reklamacniho rizeni. Hlavne je i divne, ze stary Eurotel to ve vyjmecnych pripadech dokazal.
Co je vsak nejvetsi ostuda,modreho telecomu je jejich strasny bordel ve vyuctovani. Po velkych reklamacich, zaplaceni neco malo pres 10tis a pote i neopravnenemu odpojeni telefonu mam stale na fakturach dluh pres 200.000CZK. Docela zajimave bylo, ze jsem i dva dny po splatnosti dalsi faktury mel dle infolinky preplatek tech vice jak 10.000CZK a druhy den me doma lezela faktura na normalni castku, ale s nezaplacenim te nehorazne sumy.
Ale vse je pry OK. Pouze nedoslo k zauctovani dobropisu. Tak uz se tesim, na dalsi vypojeni sluzeb. Proste takovy bordel snad nebyl v telekomunikacich nikdy. Jenomze, kdyz potrebuji standartni 3G, nemam moc na vyber. HRUZA !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 12. 2007 21:00

Naprostej souhlas a podobné zkušenosti úplně se vším, akorát já to 3G nepotřebuji, ale pouze chci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Soneo  |  05. 12. 2007 19:33

Vážení, O2 resp. ex ET nabízí tzv. Podrobný elektronický účet což je faktura a podrobák dohromady. Ale máte smůlu... zatím se nabízí pouze pro firemní klienty takze ty kecy ze neumi jsou trosku passé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  06. 12. 2007 00:17

Ano, mate pravdu. Jsem firemni zakaznik s ramcovou smlouvou.
Ale
1.) Podrobny ucet je pouze pro nektere zakazniky (patrim tam)
2.)Poku dnepouzivate specilani tarif (nedavno pouze Optimum Profi a mozna nejake KA, ale ja jsme jen BA, tak za 69CZK.
3.)Aplikace potrebuej certifikat, ktery stajnete pouze (nebo tak to bylo, aj uz to rok nezkousel) MSIE. Ten ja na svych zarizenich uz asi 3roky nepouzil a NEBUDU.
No a jako bonus, ja nepotrebuji podrobny vypis. Me staci obycenej PDFko s jednou starnkou pro cislo. I kdyz nejaky sheet by byl lepsi.
Takze se omlouvam, O2 umoznuje. Ale ve skladbe, pokud chcete sroubek, tak kdyz jste vyvoleni, muzete si ho koupit jako soucats celeho auta.
TAKZE UMI, ALE NEUMOZNUJE !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H  |  05. 12. 2007 15:48

to je divný. Já a manželka máme O2 (Eurotel) asi již 6 let a nikdy jsem s vyúčtováním trabl neměl. max. opoždění díky nějaké chybě, ale i s tím bylo vše OK. Oddálili mi platby a bylo. El. vyúčtování by bylo fajn, ale neprahnu po něm. Nicméně si myslím, že v současné době je to otázka týdnů či měsíců a O2 také s něčím takovým na mobilní straně přijde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  06. 12. 2007 00:13

No, divny to je, ale jak jsem dnes reklamavol na prodejne skoro 4hod tu dnesni opetovne odpojeni, tak jsem zjistil, ze zakaznici jsou z 90% kupujici a zbytek silne nadavajici.
Ale uz vim, jak to vzniklo. Jedna se o reklamaci za 6 nebo 7 mesic.
Na reklamovanou castku, nekolik set tisic O2 vystavil dobropis. Ackoliv jsem v reklamaci uvadel, ze pracuji trvale v zahrnici, operator ho poslal na moji adresu.
Ja si ho samozrejmen nevyzvedl, ale horko tezko jsem pres emailovou komunikaci s linku pro vyznamne zakazniky alespon zjistil stav a zaplatil. Proto jsem nechapal to prvni bezduvodne vypojeni.
No a dnes opet. A stav je takovyto:
Protoze jsem si dobropis nevyzvedl (nevedel jsem o tom, a z infolinkou mluvil ci emailoval nekolikrat), nemuze byt zauctovan. No a protoze neni zauctova (ac je na v systemu O2 na stejnou castku jako muj dluh), tak nikdo nic neresi a okamzite odpojuje.
Takze dnes me spadlo kolem poeldniho spojeni a ja byl mezi par vterinami OPET bez jakehokoliv upozorneni nadobro odpojen vcetne prichozich hovoru.
Ono, pokud telefon moc nevyuzovate, nemenite sluzby, tak si neni na co stezovat. O2 ma bohuzel u nas jednu z nejlepsich siti a jako jediny standartni UMTS. Ale pokud menite pravidelne sluzby, vyuzizvate plno dalsich balicku, nestacite se divit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor