Jestliže se Apple velmi dobře prosazuje v oblasti tabletů a chytrých hodinek, tak o segmentu zcela bezdrátových sluchátek (tzv. „true wireless“ nebo „totally wireless“) můžeme říct, že ho naprosto ovládl. Podle nejnovější studie společnosti Strategy Analytics drží Apple se svými AirPods všech generací více než 50% podíl objemu distribuce (tzn. počet prodaných kusů) a pokud se podíváme na rozložení sil podle tržeb, jsou to dokonce bezmála tři čtvrtiny trhu!
Podíly na trhu zcela bezdrátových sluchátek podle počtu distribuovaných kusů a podle tržeb (Zdroj: Strategy Analytics)
V uplynulém roce 2019 vyrostl segment zcela bezdrátových sluchátek o 200 %, Apple dodal do distribuční sítě celkem 60 milionů balení AirPods. Ostatním výrobcům se zatím nepodařilo nalézt recept, kterým by dominanci americké firmy mohli eliminovat. Dva druzí největší hráči – Samsung a Xiaomi – mají každý méně než 10% podíl na distribuci a zbylé značky se dělí o malé jednotky procent. Apple nadále zůstane lídrem trhu, ale očekává se postupný pokles jeho podílu.